O jij weet niet beter, nog erger?quote:
Het voorkomen van een boete is altijd prioriteit nr 1quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
En als er een agent staat met het bonnenboekje wat doe jij dan?
Als die agent iets in gehad had, had die het verkeer in goede banen geleid vind ik.
En als het kruis niet meer nodig was geweest, brandweer was er immers al, had die het laten uitschakelen!
Neem anders eens de tijd van deze foto wanneer gebeurde het en vanaf wanneer tot wanneer is er geschreven?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef Fer het volgende:
Ik zou bezwaar maken, dat de kruisen niet zichtbaar waren door de rookontwikkeling.
[ afbeelding ]
Ik ben er toevallig langs gereden, ongeveer ten tijde van de foto. Het is daar 100. Na 19:00 wordt 't 130, maar de brand was rond 5 uur. Voor de afslag in zicht kwam, stonden matrix boden al op 90, en zag je de rookpluim al.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En er staat daarna een rood kruis boven de afrit... denk denk... dan mag je de afrit niet nemen.
Ook lijkt het me heel sterk dat het van 130 meteen naar 70 ging, dat maak ik iig niet op uit de foto.
Jij behoefde die afslag niet te nemen en als ja, hoe zou jij de situatie ingeschat hebben op dat moment?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:02 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben er toevallig langs gereden, ongeveer ten tijde van de foto. Het is daar 100. Na 19:00 wordt 't 130, maar de brand was rond 5 uur. Voor de afslag in zicht kwam, stonden matrix boden al op 90, en zag je de rookpluim al.
Voor mij was ook iemand die na het ongeluk nog ff de afslag pakte. Benieuwd of die ook een boete heeft gekregen.
Nou stel er ligt een kartonnen doos remmen of niet remmen en dan bedoel ik vol in de ankers?quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De '' sloeg op dat ik jouw zin niet begreep.
Thanks.quote:Op woensdag 26 juli 2017 07:34 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Deze nog even quoten in dit deel, want zo is het. Gelukkig dat er geen Fokkers op de weg reden, want dan had de vluchtstrook dus blijkbaar al vol gestaan
Och jongen toch, je hebt het er maar zwaar mee he?quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:41 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Thanks.
En ik vraag me af waar de mensen die het niet snappen hun rijbewijs hebben gehaald.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 01:12 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb overigens ook een keer in zo'n situatie gezeten. Toen heb ik inderdaad mijn auto gestopt, uitgezet en de cosmopolitan erbij gepakt omdat het een langdurige grap ging worden.
Even later agent aan mijn raam --> wat ik aan het doen ben
Ik zeg: De rijstroken zijn afgesloten
hij: Maar je kunt niet zomaar stoppen op de weg
Ik: Maar wat dan wel als alle rijstroken dicht zijn.
Nouja, beetje gesteggel en vervolgens met zijn toestemming doorgereden over de baan.
Conclusie: Idioot gedoe
Mensen achter me waren niet blij
Voelde me niet aangesproken
Nee, ik hoefde er niet af. De auto voor me pakte wel de afslag en ik had het idee dat hij er keurig wijd omheen was gereden, maar daardoor wel erg krap voor het puntstuk de afslag nam. Gezien de rook was de extra ruime afzet wel verstandig. Zonder dat het werd geëist ging iedereen wel naar de linkerbaan om wat meer afstand van de rook te hebben. Het meurde trouwens ontzettend.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij behoefde die afslag niet te nemen en als ja, hoe zou jij de situatie ingeschat hebben op dat moment?
Hou er wel rekening mee dat wanneer je ongeluk veroorzaakt jouw eventuele Nederlandse autoverzekering niets uitkeert. Kijk je polisvoorwaarden maar na.quote:Op woensdag 26 juli 2017 13:19 schreef john2406 het volgende:
Houdt er maar rekening meer er kan van alles gebeuren op een snelweg hoor, dat het in Duitsland nog zo vaak goed gaat begrijp ik eigenlijk helemaal niet.
Als ik daar rijd met 235 kmh op de teller vliegen er mij nog wagens langs in een flits.
Stoppen? Of zit die optie niet op jouw auto?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 23:34 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat meen je niet serieus he. Die foto's waar dit over ging lieten een totaal onmogelijke verkeerssituatie zien. Je kan niet alle rijbanen EN de vluchtstrook afsluiten.
Ja prima als je het wel doet, maar dan kan je niet ook gaan bekeuren. Waar moet je dan met je auto naartoe? Achteruit? De lucht in vliegen?
Kletskoek.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:54 schreef thekolere het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat wanneer je ongeluk veroorzaakt jouw eventuele Nederlandse autoverzekering niets uitkeert. Kijk je polisvoorwaarden maar na.
Dat deed hij ook heb je z'n verhaaltje niet gelezen? Vond de politie ook niet leuk...quote:Op woensdag 26 juli 2017 19:50 schreef Silven het volgende:
[..]
Stoppen? Of zit die optie niet op jouw auto?
Een Duitse autoverzekering keert dan ook niks uit.quote:Op woensdag 26 juli 2017 18:54 schreef thekolere het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat wanneer je ongeluk veroorzaakt jouw eventuele Nederlandse autoverzekering niets uitkeert. Kijk je polisvoorwaarden maar na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |