abonnement Unibet Coolblue
pi_172678463
De politie heeft zondagmiddag ongeveer 230 bekeuringen van 237 euro per stuk uitgeschreven aan weggebruikers die rode kruizen negeerden op de A2 ter hoogte van afslag 6 Maarssen – Vleuten. Daar vloog even voor 16.00 uur een auto in brand.



Rijkswaterstaat besloot daarom twee rijstroken af te sluiten: de rechterrijstrook en net na de brand ook nog een tweede rijstrook van de afslag.

Op sociale media reageren mensen verontwaardigd op het optreden van de politie, omdat de tweede afgesloten rijstrook pas begon nadat het incident gepasseerd was. Het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) kan hierdoor bijna 55.000 euro gaan innen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)__rood_kruis___.html

Snel verdiend. :D :{

:P

Vervolg van dit topic.
NWS / 230 bekeuringen in 3 kwartier vanwege ’negeren rood kruis’

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2017 22:52:46 ]
pi_172678485
Fijn he geen hont weet waar die aan toe is,en die waarvan men het verwacht te weten schrijven bonnetjes uit.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:27:15 #3
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_172678515
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:25 schreef john2406 het volgende:
De politie heeft zondagmiddag
Hier zijn zondagavond al zat topics over geweest. Hoezo is dit nieuws?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_172678596
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:27 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Hier zijn zondagavond al zat topics over geweest. Hoezo is dit nieuws?
Ik ben niet TS vraag het die even, ik verwonder mij alleen maar van de vele verscheidenen reacties.
Iedereen weet het alleen anders op een andere manier, weet de politie het wel?
Daar deze niet weten als een auto een type goedkeuring heeft dat ze nog klaarkrijgen om te zeggen die kabels liggen gevaarlijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2017 22:32:05 ]
pi_172680419
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 20:24 schreef Silven het volgende:

[..]

Beter kijken. Staan bij het ongeval zelf pas. In principe was het dus stoppen of stukje vluchtstrook waarbij ik voor stoppen had gekozen. In elk geval niet rijden onder een rood kruis. Hier hadden zo ook best mogen staan bekeuren. :)
Dat meen je niet serieus he. Die foto's waar dit over ging lieten een totaal onmogelijke verkeerssituatie zien. Je kan niet alle rijbanen EN de vluchtstrook afsluiten.

Ja prima als je het wel doet, maar dan kan je niet ook gaan bekeuren. Waar moet je dan met je auto naartoe? Achteruit? De lucht in vliegen?
pi_172681503
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:34 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Dat meen je niet serieus he. Die foto's waar dit over ging lieten een totaal onmogelijke verkeerssituatie zien. Je kan niet alle rijbanen EN de vluchtstrook afsluiten.

Ja prima als je het wel doet, maar dan kan je niet ook gaan bekeuren. Waar moet je dan met je auto naartoe? Achteruit? De lucht in vliegen?
Je ziet toch dat het kan!
Zal hun een rotzorg zijn of jij vliegen kan of niet.
pi_172681521
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Je ziet toch dat het kan!
Zal hun een rotzorg zijn of jij vliegen kan of niet.
Zie hier 1 van de vele redenen waarom de politie tegenwoordig geen respect meer geniet.

Want je zin over rotzorg is inderdaad een waarheid als een koe.
En dat zegt dus niet over de rijkwaliteiten van de bestuurders die over een baan met een rood kruis rijden (in deze situatie)

Overigens was mijn post een reactie op de user die 2 opties opperde:
- Stukje vluchtstrook pakken (onmogelijk dus)
- Stoppen (dat dus inderdaad om geen boete te krijgen. Met alle gevolgen van dien)

Ik heb overigens ook een keer in zo'n situatie gezeten. Toen heb ik inderdaad mijn auto gestopt, uitgezet en de cosmopolitan erbij gepakt omdat het een langdurige grap ging worden.

Even later agent aan mijn raam --> wat ik aan het doen ben
Ik zeg: De rijstroken zijn afgesloten
hij: Maar je kunt niet zomaar stoppen op de weg
Ik: Maar wat dan wel als alle rijstroken dicht zijn.

Nouja, beetje gesteggel en vervolgens met zijn toestemming doorgereden over de baan.

Conclusie: Idioot gedoe
Mensen achter me waren niet blij
Voelde me niet aangesproken

[ Bericht 10% gewijzigd door _Lily_ op 26-07-2017 01:18:29 ]
pi_172681560
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:12 schreef _Lily_ het volgende:
Nouja, beetje gesteggel en vervolgens met zijn toestemming doorgereden over de baan
Heb jij het je schriftelijk laten geven toen, misschien was het niet eens een agent maar een verkleed persoon, en kan er verderop een echte staan te bekeuren?
pi_172681569
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:21 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb jij het je schriftelijk laten geven toen, misschien was het niet eens een agent maar een verkleed persoon, en kan er verderop een echte staan te bekeuren?
Nu je het zegt had dat gekund. Heb ik toen niet over nagedacht. Nooit meer wat over gehoord.
Zal er de volgende keer aan denken en op die wijze de boel nog meer houden.

Kom zeg, dat gaat toch nergens meer over :')
pi_172681575
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:23 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Kom zeg, dat gaat toch nergens meer over :')
Dat is wat ik bedoel deze weten vaak niet waar een achterlicht of remlicht zit, maar geven wel toestemming om een roodkruis te negeren, ik lach mij vaak kapot tenminste als ik tijd genoeg heb.
Dan wil ik ook wel vaak op mijn strepen staan, en zullen ze erachter komen ook!
pi_172682345
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:58 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Men had daar helemaal niet de vluchtstrook op gemoeten, maar moeten stoppen en ruimte vrij moeten maken/houden voor passerende hulpdiensten met blauw of geel zwaailicht.

De vluchtstrook mag voor niets anders gebruikt worden dan het neerzetten van je voertuig wanneer je gestrand bent, tenzij het bevoegd gezag aangeeft dat je ter plaatse je weg via de vluchtstrook moet vervolgen.

Dat kan met een mannetje ter plaatse, bebording, een pijlwagen die naar de vluchtstrook wijst of matrixborden die naar de vluchtstrook wijzen.

Zonder aanwijzing en zonder autopech hoor je simpelweg niet op de vluchtstrook thuis.

Als de kruizen al bij de splitsing aan stonden, wat ben je dan voor ontzettende verkeersaso als je toch de afslag neemt richting de rode kruizen.

Ik hoop dat wanneer een agent of weginspecteur ter plaatse klaar was met zijn eerste hulpverlening ook bonnen is gaan schrijven.
Deze nog even quoten in dit deel, want zo is het. Gelukkig dat er geen Fokkers op de weg reden, want dan had de vluchtstrook dus blijkbaar al vol gestaan :D
pi_172682650
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 18:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

jep neem aan de eerste melding 70 en dan, ik weet niet hoe snel men er mag, van 130 naar 70 vanaf daar, rookpluim zal meer zijn geweest brandweer was immers al ter plaatse, denk denk denk?
En er staat daarna een rood kruis boven de afrit... denk denk... dan mag je de afrit niet nemen.

Ook lijkt het me heel sterk dat het van 130 meteen naar 70 ging, dat maak ik iig niet op uit de foto.
pi_172684107
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En er staat daarna een rood kruis boven de afrit... denk denk... dan mag je de afrit niet nemen.

Ook lijkt het me heel sterk dat het van 130 meteen naar 70 ging, dat maak ik iig niet op uit de foto.
Dit lijkt je ook sterk?

http://i.imgur.com/RID5K7G.jpg
pi_172684121
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dit lijkt je ook sterk?

http://i.imgur.com/RID5K7G.jpg
Geen idee wat de context van die foto is, misschien zijn die kruizen net aangesprongen?

Wat heeft die foto verder met mijn reactie te maken? Nergens blijkt uit dat ze ineens van 130 naar 70 moesten.
pi_172684142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:56 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Geen idee wat de context van die foto is, misschien zijn die kruizen net aangesprongen?

Wat heeft die foto verder met mijn reactie te maken? Nergens blijkt uit dat ze ineens van 130 naar 70 moesten.
Dat het je sterk leek van 130 naar 70 vandaar die foto dit lijkt mij ook sterk en toch staat het op film, ik zie ze voor alles aan.
pi_172684159
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:58 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat het je sterk leek van 130 naar 70 vandaar die foto dit lijkt mij ook sterk en toch staat het op film, ik zie ze voor alles aan.
Wat lijkt je sterk? Dat kruizen aan kunnen springen op een gegeven moment?
pi_172685210
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:58 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat lijkt je sterk? Dat kruizen aan kunnen springen op een gegeven moment?
Bij genoeg vooraanmeldingen helemaal niet, daar zijn ze voor echter een kruis is voor mij stoppen en geen meter meer over die strook of stroken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 11:06:09 ]
pi_172685624
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Bij genoeg vooraanmeldingen helemaal niet, daar zijn ze voor echter een kruis is voor mij stoppen en geen meter meer over die strook of stroken.
Kruizen moeten toch een keer aanspringen, net als aanpassingen van de snelheid... meteen op de rem trappen of meteen uitwijken lijkt me niet echt verstandig en is een goede reden om je rijbewijs in te leveren.

Je snelheid op een normale manier aanpassen en zsm naar een rijbaan uit te wijken waar geen rood kruis staat is een normale reactie, allemaal afhankelijk natuurlijk van de verkeerssituatie (als het rode kruis aanspringt omdat een paar honderd meter verderop auto's dwars op de weg staan en er geen mogelijkheid is om daar om heen te gaan is afremmen en stilstaan wel een de gewenste optie).
pi_172685666
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Kruizen moeten toch een keer aanspringen, net als aanpassingen van de snelheid... meteen op de rem trappen of meteen uitwijken lijkt me niet echt verstandig en is een goede reden om je rijbewijs in te leveren.

Je snelheid op een normale manier aanpassen en zsm naar een rijbaan uit te wijken waar geen rood kruis staat is een normale reactie, allemaal afhankelijk natuurlijk van de verkeerssituatie (als het rode kruis aanspringt omdat een paar honderd meter verderop auto's dwars op de weg staan en er geen mogelijkheid is om daar om heen te gaan is afremmen en stilstaan wel een de gewenste optie).
Als die rijbaan er is ja, vluchtstrook is niet altijd voor het normale verkeer, als niet aangegeven dus niet gebruiken en wat betreft meteen op de rem.
Neem aan dat jij ook je rijbewijs hebben doet, en als ja dan breng je het helemaal niet ter sprake, zelfs bij een kind op de rijbaan niet toch?

En dat laatste mag je als sarcasme lezen want dan ga ik op de rem, jij achter mij hoort afstand te houden zoveel dat jij je voertuig stil kan krijgen!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 11:21:51 ]
pi_172685821
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:17 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als die rijbaan er is ja, vluchtstrook is niet altijd voor het normale verkeer, als niet aangegeven dus niet gebruiken en wat betreft meteen op de rem.
Neem aan dat jij ook je rijbewijs hebben doet, en als ja dan breng je het helemaal niet ter sprake, zelfs bij een kind op de rijbaan niet toch?
:?

quote:
En dat laatste mag je als sarcasme lezen want dan ga ik op de rem, jij achter mij hoort afstand te houden zoveel dat jij je voertuig stil kan krijgen!
Ik hou altijd genoeg afstand, ik zal ook niet bovenop je knallen, maar meteen vol de rem in trappen als boven je een rood kruis verschijnt zonder dat direct voor je wat gebeurt getuigd niet echt van goede rijvaardigheid (en is genoeg reden om een rijbewijs te ontnemen).
pi_172685866
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:25 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

:?

[..]

Ik hou altijd genoeg afstand, ik zal ook niet bovenop je knallen, maar meteen vol de rem in trappen als boven je een rood kruis verschijnt zonder dat direct voor je wat gebeurt getuigd niet echt van goede rijvaardigheid (en is genoeg reden om een rijbewijs te ontnemen).
En als er een agent staat met het bonnenboekje wat doe jij dan?

Als die agent iets in gehad had, had die het verkeer in goede banen geleid vind ik.
En als het kruis niet meer nodig was geweest, brandweer was er immers al, had die het laten uitschakelen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 11:28:41 ]
pi_172686048
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als er een agent staat met het bonnenboekje wat doe jij dan?
Die zullen niet 1 seconde nadat het kruis aanspringt boetes uit gaan delen. Die zullen eerder een boete geven als je spontaan vol op de rem gaat staan.

quote:
Als die agent iets in gehad had, had die het verkeer in goede banen geleid vind ik.
En als het kruis niet meer nodig was geweest, brandweer was er immers al, had die het laten uitschakelen!
In het geval uit de OP stond het kruis er al, dan mag je de afslag dus niet nemen, duidelijk toch?
pi_172686144
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:37 schreef MrBadGuy het volgende:
In het geval uit de OP stond het kruis er al, dan mag je de afslag dus niet nemen, duidelijk toch?
Hier stond het ook aan of nog aan, wat had prioriteit bonnen kruis uit of wat zeg het maar.

https://pbs.twimg.com/media/DFc8R2AXoAAHOhs.jpg
pi_172686206
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Die zullen niet 1 seconde nadat het kruis aanspringt boetes uit gaan delen. Die zullen eerder een boete geven als je spontaan vol op de rem gaat staan.
Voor mij normaal remmen kan voor jouw aangezien worden als vol op de rem, ik weet niet wat voor een hok jij rijden doet.
pi_172686274
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Voor mij normaal remmen kan voor jouw aangezien worden als vol op de rem, ik weet niet wat voor een hok jij rijden doet.
:?
pi_172686351
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:49 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

:?
O jij weet niet beter, nog erger?

Als ik rustig rem gaat er nog menig een achterop als ik niet spiegel, de gaten dichtrijden zou wat mij betreft ook tot de top 10 mogen horen, meestal de kruiwagentjes doen het trouwens.
Bergaf wind in de rug raceventielen en een snotneus.
Maar dat is offtopic geleuter.
Nogmaals de afrit was ingericht als toerit brandweer is al ter plaatse en staat met de neus richting nieuw gemaakte toerit, wat dus weer afrit schijnt te zijn, waarom staat het kruis nog aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 11:57:03 ]
pi_172686545
Ik heb het een keer meegemaakt we kregen een vastloper op de snelweg linkerstrook, hoeveel keer denk jij zijn we over de kop gegaan, toen die wagen wat vanachter ons aankwam met 120 op ons inreed.

En niet dat we er pas stonden we hadden al een flinke file opgebouwd hoor, zie hem nog komen ik zat op de achterbank. waarop ik riep vasthouden schrap gaan zitten.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 12:03:14 ]
pi_172686856
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als er een agent staat met het bonnenboekje wat doe jij dan?

Als die agent iets in gehad had, had die het verkeer in goede banen geleid vind ik.
En als het kruis niet meer nodig was geweest, brandweer was er immers al, had die het laten uitschakelen!
Het voorkomen van een boete is altijd prioriteit nr 1 :'). Ik heb er een hekel aan om die boeven bij het CJIB te spekken.

Dus als die agent vanwege zijn bonnenboekje een onveilige situatie veroorzaakt omdat ik eerst zorg dat ik geen boete krijg op welke manier dan ook, dan moet ie maar zelf ergens anders gaan staan met z'n boekie
pi_172687012
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef Fer het volgende:
Ik zou bezwaar maken, dat de kruisen niet zichtbaar waren door de rookontwikkeling.


[ afbeelding ]
Neem anders eens de tijd van deze foto wanneer gebeurde het en vanaf wanneer tot wanneer is er geschreven?
  woensdag 26 juli 2017 @ 13:02:11 #30
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_172687755
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:17 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En er staat daarna een rood kruis boven de afrit... denk denk... dan mag je de afrit niet nemen.

Ook lijkt het me heel sterk dat het van 130 meteen naar 70 ging, dat maak ik iig niet op uit de foto.
Ik ben er toevallig langs gereden, ongeveer ten tijde van de foto. Het is daar 100. Na 19:00 wordt 't 130, maar de brand was rond 5 uur. Voor de afslag in zicht kwam, stonden matrix boden al op 90, en zag je de rookpluim al.

Voor mij was ook iemand die na het ongeluk nog ff de afslag pakte. Benieuwd of die ook een boete heeft gekregen.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_172687837
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:02 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik ben er toevallig langs gereden, ongeveer ten tijde van de foto. Het is daar 100. Na 19:00 wordt 't 130, maar de brand was rond 5 uur. Voor de afslag in zicht kwam, stonden matrix boden al op 90, en zag je de rookpluim al.

Voor mij was ook iemand die na het ongeluk nog ff de afslag pakte. Benieuwd of die ook een boete heeft gekregen.
Jij behoefde die afslag niet te nemen en als ja, hoe zou jij de situatie ingeschat hebben op dat moment?
pi_172687997
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:53 schreef john2406 het volgende:

[..]

O jij weet niet beter, nog erger?
De ' :? ' sloeg op dat ik jouw zin niet begreep.
pi_172688033
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:15 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De ' :? ' sloeg op dat ik jouw zin niet begreep.
Nou stel er ligt een kartonnen doos remmen of niet remmen en dan bedoel ik vol in de ankers?
pi_172688080
Houdt er maar rekening meer er kan van alles gebeuren op een snelweg hoor, dat het in Duitsland nog zo vaak goed gaat begrijp ik eigenlijk helemaal niet.

Als ik daar rijd met 235 kmh op de teller vliegen er mij nog wagens langs in een flits.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 13:22:12 ]
pi_172689449
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 07:34 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Deze nog even quoten in dit deel, want zo is het. Gelukkig dat er geen Fokkers op de weg reden, want dan had de vluchtstrook dus blijkbaar al vol gestaan :D
Thanks.

En ik vraag me af waar de mensen die het niet snappen hun rijbewijs hebben gehaald.
pi_172689501
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:41 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Thanks.

En ik vraag me af waar de mensen die het niet snappen hun rijbewijs hebben gehaald.
Och jongen toch, je hebt het er maar zwaar mee he?
:')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_172691486
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:12 schreef _Lily_ het volgende:

Ik heb overigens ook een keer in zo'n situatie gezeten. Toen heb ik inderdaad mijn auto gestopt, uitgezet en de cosmopolitan erbij gepakt omdat het een langdurige grap ging worden.

Even later agent aan mijn raam --> wat ik aan het doen ben
Ik zeg: De rijstroken zijn afgesloten
hij: Maar je kunt niet zomaar stoppen op de weg
Ik: Maar wat dan wel als alle rijstroken dicht zijn.

Nouja, beetje gesteggel en vervolgens met zijn toestemming doorgereden over de baan.

Conclusie: Idioot gedoe
Mensen achter me waren niet blij
Voelde me niet aangesproken

>:)
Facts don't care about your feelings
pi_172691540
In of bij onze oosterburen hoeft men ja ook niet angstvallig op de rem te gaan, het kost er immers bijna niks, denk dat juist door de boetes er veel ...... is?

Neem die A8 wat die Renault snijden doet, wat is eraan vooraf gegaan en had die angst om die inhaal actie snel te doen angst voor een camera, en of gaf die met de Renault gas bij en wou hem niet langs laten?

Een A8 tikt met gemak de 280 aan denk ik trouwens, mijn 200 tikt de 250 aan dus waarom, zoiets laat die de achterkant met gemak zien.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 16:43:43 ]
  woensdag 26 juli 2017 @ 18:38:56 #39
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_172694147
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jij behoefde die afslag niet te nemen en als ja, hoe zou jij de situatie ingeschat hebben op dat moment?
Nee, ik hoefde er niet af. De auto voor me pakte wel de afslag en ik had het idee dat hij er keurig wijd omheen was gereden, maar daardoor wel erg krap voor het puntstuk de afslag nam. Gezien de rook was de extra ruime afzet wel verstandig. Zonder dat het werd geëist ging iedereen wel naar de linkerbaan om wat meer afstand van de rook te hebben. Het meurde trouwens ontzettend.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_172694544
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:19 schreef john2406 het volgende:
Houdt er maar rekening meer er kan van alles gebeuren op een snelweg hoor, dat het in Duitsland nog zo vaak goed gaat begrijp ik eigenlijk helemaal niet.

Als ik daar rijd met 235 kmh op de teller vliegen er mij nog wagens langs in een flits.
Hou er wel rekening mee dat wanneer je ongeluk veroorzaakt jouw eventuele Nederlandse autoverzekering niets uitkeert. Kijk je polisvoorwaarden maar na.
pi_172695748
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 23:34 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Dat meen je niet serieus he. Die foto's waar dit over ging lieten een totaal onmogelijke verkeerssituatie zien. Je kan niet alle rijbanen EN de vluchtstrook afsluiten.

Ja prima als je het wel doet, maar dan kan je niet ook gaan bekeuren. Waar moet je dan met je auto naartoe? Achteruit? De lucht in vliegen?
Stoppen? Of zit die optie niet op jouw auto?
pi_172696301
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:54 schreef thekolere het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat wanneer je ongeluk veroorzaakt jouw eventuele Nederlandse autoverzekering niets uitkeert. Kijk je polisvoorwaarden maar na.
Kletskoek. :)
pi_172700879
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:50 schreef Silven het volgende:

[..]

Stoppen? Of zit die optie niet op jouw auto?
Dat deed hij ook heb je z'n verhaaltje niet gelezen? Vond de politie ook niet leuk...
Facts don't care about your feelings
pi_172701315
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:54 schreef thekolere het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat wanneer je ongeluk veroorzaakt jouw eventuele Nederlandse autoverzekering niets uitkeert. Kijk je polisvoorwaarden maar na.
Een Duitse autoverzekering keert dan ook niks uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')