Op de foto staat boven de afslag toch een rood kruis?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stonden er niet zie foto van getuige.
https://pbs.twimg.com/media/DFc8R2AXoAAHOhs.jpg
En ze waren het ongeluk al gepasseerd of ongeluk, auto fik.
230 wagens in drie kwartier, dan is er toch iets goed fout geregeld of hebben 230 chauffeurs het rijbewijs bij een pakje boter gegeven?
jep neem aan de eerste melding 70 en dan, ik weet niet hoe snel men er mag, van 130 naar 70 vanaf daar, rookpluim zal meer zijn geweest brandweer was immers al ter plaatse, denk denk denk?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Op de foto staat boven de afslag toch een rood kruis?
Foto laat duidelijk zien dat er kruisen boven de afrit staan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
230 wagens in drie kwartier, dan is er toch iets goed fout geregeld of hebben 230 chauffeurs het rijbewijs bij een pakje boter gekregen?
Ezel de brandweer is al ter plaatse, hoe groot zou de rookpluim van te voren geweest zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:55 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Foto laat duidelijk zien dat er kruisen boven de afrit staan.
Nee, eerst een 90 dan een 70.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
jep neem aan de eerste melding 70 en dan, ik weet niet hoe snel men er mag, van 130 naar 70 vanaf daar, rookpluim zal meer zijn geweest brandweer was immers al ter plaatse, denk denk denk?
Dat is wat ik bedoel, of een kruis of een pijl richting linker strook.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:10 schreef thekolere het volgende:
Ik vind wel dat de kruizen vreemd staan. Lijkt mij logisch dat de kruizen verder voor de brand hadden moeten staan.
De kruizen staan gewoon boven de gehele afrit. Dus mag je de afrit niet nemen. De doorgaande rijstroken zijn simpelweg vrij met een snelheidsbeperking.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:10 schreef thekolere het volgende:
Ik vind wel dat de kruizen vreemd staan. Lijkt mij logisch dat de kruizen verder voor de brand hadden moeten staan.
Oh....ik zie het al! De verlichting van het kruis is de boosdoener. Vanwege de frequentie van de ledverlichting is het lastig om een foto te maken. Verklaart ook waarom die 70 voor de helft er opstaat.
Dat het rechter kruis niet te zien is, is niet relevant. Je kan immers niet door de politie- en brandweerwagens heen en pas voorbij de brand en rookpluim, waar het kruis wel zichtbaar was, naar rechts.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ezel de brandweer is al ter plaatse, hoe groot zou de rookpluim van te voren geweest zijn?
Rechter kruis in nu nog niet te zien op het matrix bord!
Ik zou niet weten wat er wel of niet te zien was ik was er immers net bij.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:19 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Dat het rechter kruis niet te zien is, is niet relevant. Je kan immers niet door de politie- en brandweerwagens heen en pas voorbij de brand en rookpluim, waar het kruis wel zichtbaar was, naar rechts.
Is het een Ford of lijkt het erop?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef Fer het volgende:
Ik zou bezwaar maken, dat de kruisen niet zichtbaar waren door de rookontwikkeling.
[ afbeelding ]
Dat laatste inderdaad. Rij 80.000 per jaar door het hele land en het is scherig en inslag met negeren van rode kruizen, pijlen en snelheidsaanpassing bij wegwerkzaamheden. Zijn dezelfde mensen die bij een file de vluchtstrook pakken voor 'hun' afslag die ze over 100 meter in zicht hebben. Stuk voor stuk hun rijbewijs bij een pakje boter gekregen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
230 wagens in drie kwartier, dan is er toch iets goed fout geregeld of hebben 230 chauffeurs het rijbewijs bij een pakje boter gekregen?
Ik kreeg in dat geval eerst een pijl naar links met signalen voordat het kruis werd ingeschakeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:31 schreef Fer het volgende:
Ik reed ook weleens op de spitsstrook, maar die ging plotseling dicht, is ook wel apart hoor. Scheelde weinig en ik reed ook rood kruis.
Vooral blijven hakken op een punt wat je totaal niet begrijptquote:Op dinsdag 25 juli 2017 13:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vooral je eigen wangedrag blijven goedpraten!
Bizar dat niemand daar stopt of vluchtstrook pakt. Lever je rijbewijs maar in.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik gister. Oftewel, men had hier allemaal de vluchtstrook op gemoeten. Niemand deed het.
Sterker nog, de dubbele kruizen stonden al aan op de splitsing A9/A5, uiteraard niemand die de A9 richting Amsterdam terug nam. Nee hoor, allemaal massaal gewoon de weg blijven volgen.
Zoals je kan zien NA de bocht; politie blokkeert 2 banen, rijkswaterstaat de vluchtstrook.
[ afbeelding ]
Er staan pionnen op de vluchtstrook...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:02 schreef Silven het volgende:
[..]
Bizar dat niemand daar stopt of vluchtstrook pakt. Lever je rijbewijs maar in.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:02 schreef Silven het volgende:
[..]
Bizar dat niemand daar stopt of vluchtstrook pakt. Lever je rijbewijs maar in.
Dit was echt net gebeurd, ik werd vlak hiervoor namelijk ingehaald door zowel de politie motor als politie auto. Die hebben toen gelijk die rode auto verplaatst en RWS was alweer bezig 1 rijbaan vrij te maken.quote:
Beter kijken. Staan bij het ongeval zelf pas. In principe was het dus stoppen of stukje vluchtstrook waarbij ik voor stoppen had gekozen. In elk geval niet rijden onder een rood kruis. Hier hadden zo ook best mogen staan bekeuren.quote:
Men had daar helemaal niet de vluchtstrook op gemoeten, maar moeten stoppen en ruimte vrij moeten maken/houden voor passerende hulpdiensten met blauw of geel zwaailicht.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik gister. Oftewel, men had hier allemaal de vluchtstrook op gemoeten. Niemand deed het.
Sterker nog, de dubbele kruizen stonden al aan op de splitsing A9/A5, uiteraard niemand die de A9 richting Amsterdam terug nam. Nee hoor, allemaal massaal gewoon de weg blijven volgen.
Zoals je kan zien NA de bocht; politie blokkeert 2 banen, rijkswaterstaat de vluchtstrook.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |