Geen van beide.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk bij POL moed indrinken voor R&P, of andersom?
Vind het ook een goed idee.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Overigens ben ik nog steeds een groot voorstander van het voorstel van Pokkelmans om de locatie te wijzigen en via PM door te geven ivm privacy.
Kaas en Kowloon, jullie zijn van de organisatie? Wat denken jullie daar van?
Bang is een groot woord. Maar wel een beetje, ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:03 schreef Tem het volgende:
Zijn jullie bang dat er niet-regulars komen opdagen?
Vind Njo dr reden een hele goede. Ik heb er niks op tegen en het is een kleine moeite.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:03 schreef Tem het volgende:
Zijn jullie bang dat er niet-regulars komen opdagen?
thanks voor de bijvalquote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind Njo dr reden een hele goede. Ik heb er niks op tegen en het is een kleine moeite.
Haha.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
Giet mezelf vol, en als dat is gelukt kunnen jullie allemaal de tering krijgen.
Vuile klootzak ben je ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:45 schreef Kaas- het volgende:
Ok Euri en ik hebben een nieuwe locatie gekozen. Hij en ik zullen morgen dm/pm/app in de gaten houden. Stuur ons gewoon een berichtje, of iemand die er al is, en dan krijg je de locatie. De reistijd vanaf CS is net ietsje gunstiger maar dat is slechts minutenwerk, en je kan alsnog gewoon naar station Utrecht.
Je had het alleen maar ff moeten vragen, en als je erbij wilde zijn had je dat ook wel gedaan, en dan hadden we het gewijzigd. Easy as that.quote:
Kuthommel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je had het alleen maar ff moeten vragen, en als je erbij wilde zijn had je dat ook wel gedaan, en dan hadden we het gewijzigd. Easy as that.
Kom ik morgen wel rond die tijd naar CS, kan ik met jullie mee huppelen. Mijn hotel ligt er in de buurt.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 11:38 schreef Kaas- het volgende:
Euri en ik zijn morgen tegen 15:00 uur op Utrecht CS.
Verstandig, het hele concept Euribob is iets wat wel enige gewenning vereist en dan kan je dat in alle rust vast een beetje doen. Voorkomt te grote irritatie.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom ik morgen wel rond die tijd naar CS, kan ik met jullie mee huppelen. Mijn hotel ligt er in de buurt.
Heb je nog tips om de ontmoeting verder te vergemakkelijken?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verstandig, het hele concept Euribob is iets wat wel enige gewenning vereist en dan kan je dat in alle rust vast een beetje doen. Voorkomt te grote irritatie.
Geen opmerkingen maken over Euri's flapoortjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je nog tips om de ontmoeting verder te vergemakkelijken?
Af en toe een onverwacht klapje op het achterhoofd van Kaas- geven. Vindt-ie heerlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je nog tips om de ontmoeting verder te vergemakkelijken?
Toedeledokie!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb gereserveerd. Ze weten dat we vanaf drie uur komen met een groepje van uiteindelijk zo'n 15 man. Vanaf 6 uur of later kunnen we er ook eten (daar houden ze binnen ruimte voor open). Mochten er uiteindelijk ineens maar 8 ipv 15 man gaan eten, dan slaat de cafébaas wel wat extra maaltijden aan omdat de boel nu zo gereserveerd is, dus in dat geval moeten Erik en P_T maar even de portemonnee trekken. Nu kosten die cafemaaltijdjes er gelukkig ook geen fortuin.
Maar mensen moeten vooral dus niet te veel gaan afhaken om de rest niet te naaien.
Kan P_T niet gewoon broodjes komen smeren?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb gereserveerd. Ze weten dat we vanaf drie uur komen met een groepje van uiteindelijk zo'n 15 man. Vanaf 6 uur of later kunnen we er ook eten (daar houden ze binnen ruimte voor open). Mochten er uiteindelijk ineens maar 8 ipv 15 man gaan eten, dan slaat de cafébaas wel wat extra maaltijden aan omdat de boel nu zo gereserveerd is, dus in dat geval moeten Erik en P_T maar even de portemonnee trekken. Nu kosten die cafemaaltijdjes er gelukkig ook geen fortuin.
Maar mensen moeten vooral dus niet te veel gaan afhaken om de rest niet te naaien.
Weet jij eigenlijk al of je misschien toch komt?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kan P_T niet gewoon broodjes komen smeren?
Zit ik daar straks als enige, terwijl ze nu mijn telefoonnummer hebben. Zou wel een puike trollactie zijn.quote:
Reken er (helaas) maar niet op.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk al of je misschien toch komt?
Nja die vent gaat toch niet nu al voor 15 man patat staan voorgaren?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit ik daar straks als enige, terwijl ze nu mijn telefoonnummer hebben. Zou wel een puike trollactie zijn.
Kaas vreet dat toch wel op.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja die vent gaat toch niet nu al voor 15 man patat staan voorgaren?
Etenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 12:56 schreef Kaas- het volgende:
Ah, ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb met Koos-, B_A, Bob en Reya ergens anders afgesproken. Ik DM je de lokatie.
Samen met mij dan, jullie hebben een aanhangsel.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit ik daar straks als enige, terwijl ze nu mijn telefoonnummer hebben. Zou wel een puike trollactie zijn.
Niet alleen dat, hij zal ook wat extra matige goedkope kipsaté'tjes in z'n vriezer gooien. Wordt smullen.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nja die vent gaat toch niet nu al voor 15 man patat staan voorgaren?
"Jullie mannen"?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samen met mij dan, jullie hebben een aanhangsel.
Oh? Ik doe meestal alleen de boekhouding.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kaas en Kowloon, jullie zijn van de organisatie? [..]
Wel eng, zo'n grote stad.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Potenrammen in het epicentrum Koos. Kans van je leven.
Jupquote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Jullie mannen"?
Edit: oh lol, je voorzag deze grap al
Een goede ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:45 schreef Reya het volgende:
Nu de meetinglocatie is veranderd maar even een random chille pic in de OP gezet.
Dat is Ryon toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:45 schreef Reya het volgende:
Nu de meetinglocatie is veranderd maar even een random chille pic in de OP gezet.
Ah, ik begrijp hieruit dat je dus toch een uurtje eerder komt om langer te kunnen drinken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, niet optimaal gebruik maken van alcohol
Nee joh, opa kan dat tempo van jullie toch niet bijhouden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp hieruit dat je dus toch een uurtje eerder komt om langer te kunnen drinken.
Gewoon de bordjes volgen, kan niet misgaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:09 schreef Samzz het volgende:
De route naar Utrecht is zelfs door een blinde te rijden.
Zal je zien dat ik alsnog ergens een verkeerde afslag pak of zo.
Oh bij mij wel hoor. Maar komt goed. Ik kom altijd op mijn plek.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:10 schreef Viltje het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes volgen, kan niet misgaan.
Ik weet niet hoe je precies rijdt. Maar vanaf de A12 (dus A16, A20, via Rotterdam rij je dan) is op de Ring Utrecht best lastig. Je moet heel vroeg van te voren voorsorteren. Maar met een routeplanner komt het vanzelf goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:09 schreef Samzz het volgende:
De route naar Utrecht is zelfs door een blinde te rijden.
Zal je zien dat ik alsnog ergens een verkeerde afslag pak of zo.
Ik rijd op de bordenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je precies rijdt. Maar vanaf de A12 (dus A16, A20, via Rotterdam rij je dan) is op de Ring Utrecht best lastig. Je moet heel vroeg van te voren voorsorteren. Maar met een routeplanner komt het vanzelf goed natuurlijk.
Had t net opgezocht, ziet er makkelijk zat uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaarbeurs aanhouden idd vanaf de A12.
Op knooppunt Ouderijn al naar de parallelbaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had t net opgezocht, ziet er makkelijk zat uit.
Komt wel goed. Volg gewoon de borden en dan komt t goedquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op knooppunt Ouderijn al naar de parallelbaan.
Grappig, ik zou het vanaf die kant ook blind kunnen rijden maar heb geen idee wat er verder op de borden staat, alleen "Jaarbeurs" weet ik wel heel zeker
Flinke trip vanuit Limburg.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff ziet er naar uit dat ik met een bus moet door werkzaamheden
Vanuit Limburg heb ik gewoon mijn rode gevaarte genomen natuurlijk.quote:
Ah, bij mamsiepamsie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vanuit Limburg heb ik gewoon mijn rode gevaarte genomen natuurlijk.
Jep. Hele avond super 8 filmpjes gekeken.quote:
Daar eten ze ook brood.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:54 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb definitief besloten om niet te komen. Ik heb lang getwijfeld want jullie lijken me een leuke club mensen, maar mijn online anonimiteit is me te lief.
Veel plezier!
Wellicht een andere keer als het niet zo'n grote meet is.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:54 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb definitief besloten om niet te komen. Ik heb lang getwijfeld want jullie lijken me een leuke club mensen, maar mijn online anonimiteit is me te lief.
Veel plezier!
Welke neem je mee, de regenboog- of de D66-plu?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Het zou wel eens droog kunnen blijven tot 7 uur of zo. Dat is al beter dan eerst voorspeld. Volgens Buienradar zelfs tot 8 uur.
Toch voor de zekerheid maar een parapluutje mee, heb er een hekel aan als m'n haar nat wordt.
Eentje van PvdA Amsterdam.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke neem je mee, de regenboog- of de D66-plu?
En dan openklappen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zal die even hard in je reet duwen als je even niet oplet.
Ik gok een SAAB-plu.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Ik vertel je vanmiddag wel wat voor paraplu ik in de auto heb liggen
...quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:56 schreef Drugshond het volgende:
Vertrokken met de trein. Kan iemand mij de lokatie DM-en.
Neem ik mijn PvdA Amsterdam paraplu ook mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |