Een goede ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:45 schreef Reya het volgende:
Nu de meetinglocatie is veranderd maar even een random chille pic in de OP gezet.
Dat is Ryon toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 13:45 schreef Reya het volgende:
Nu de meetinglocatie is veranderd maar even een random chille pic in de OP gezet.
Ah, ik begrijp hieruit dat je dus toch een uurtje eerder komt om langer te kunnen drinken.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, niet optimaal gebruik maken van alcohol
Nee joh, opa kan dat tempo van jullie toch niet bijhouden.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 17:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp hieruit dat je dus toch een uurtje eerder komt om langer te kunnen drinken.
Gewoon de bordjes volgen, kan niet misgaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:09 schreef Samzz het volgende:
De route naar Utrecht is zelfs door een blinde te rijden.
Zal je zien dat ik alsnog ergens een verkeerde afslag pak of zo.
Oh bij mij wel hoor. Maar komt goed. Ik kom altijd op mijn plek.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:10 schreef Viltje het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes volgen, kan niet misgaan.
Ik weet niet hoe je precies rijdt. Maar vanaf de A12 (dus A16, A20, via Rotterdam rij je dan) is op de Ring Utrecht best lastig. Je moet heel vroeg van te voren voorsorteren. Maar met een routeplanner komt het vanzelf goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:09 schreef Samzz het volgende:
De route naar Utrecht is zelfs door een blinde te rijden.
Zal je zien dat ik alsnog ergens een verkeerde afslag pak of zo.
Ik rijd op de bordenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je precies rijdt. Maar vanaf de A12 (dus A16, A20, via Rotterdam rij je dan) is op de Ring Utrecht best lastig. Je moet heel vroeg van te voren voorsorteren. Maar met een routeplanner komt het vanzelf goed natuurlijk.
Had t net opgezocht, ziet er makkelijk zat uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaarbeurs aanhouden idd vanaf de A12.
Op knooppunt Ouderijn al naar de parallelbaan.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had t net opgezocht, ziet er makkelijk zat uit.
Komt wel goed. Volg gewoon de borden en dan komt t goedquote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op knooppunt Ouderijn al naar de parallelbaan.
Grappig, ik zou het vanaf die kant ook blind kunnen rijden maar heb geen idee wat er verder op de borden staat, alleen "Jaarbeurs" weet ik wel heel zeker
Flinke trip vanuit Limburg.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff ziet er naar uit dat ik met een bus moet door werkzaamheden
Vanuit Limburg heb ik gewoon mijn rode gevaarte genomen natuurlijk.quote:
Ah, bij mamsiepamsie.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vanuit Limburg heb ik gewoon mijn rode gevaarte genomen natuurlijk.
Jep. Hele avond super 8 filmpjes gekeken.quote:
Daar eten ze ook brood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |