Lekker veel aandacht wel.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:18 schreef Kaas- het volgende:
5 van de 50 laatste TT's bevatten "Kaas". Origineel.
mn ouders nemen altijd een blok kaas mee als ze langskomen. Dat is altijd wel lekker. Verder moeten we het met allerlei Cheddars doen. Niet vies, maar zo'n echte hollandse jong belegen af en toe, nomnomnom.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
Ik mis kaas ook op vakantie, wat dat betreft lekker kind van mijn omgeving. Maar het is echt wel Hollands om a) een broodje kaas "heerlijk genieten te noemen b) dit als lunch te eten.
Beetje standaard "grap" over Nederlanders.
Waar woon je?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mn ouders nemen altijd een blok kaas mee als ze langskomen. Dat is altijd wel lekker. Verder moeten we het met allerlei Cheddars doen. Niet vies, maar zo'n echte hollandse jong belegen af en toe, nomnomnom.
Ik hoor dat toch echt vrijwel niemand zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
Ik mis kaas ook op vakantie, wat dat betreft lekker kind van mijn omgeving. Maar het is echt wel Hollands om a) een broodje kaas "heerlijk genieten te noemen b) dit als lunch te eten.
oh ja, Gouda hebben we bij de Lidl, maar is niet hetzelfde als van een eckte kaasboer.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Waar woon je?
Op de meeste plekken waar ik ben geweest kon je in de grotere supermarkten wel Gouda Kaas vinden. Dus ben wel nieuwsgierig.
Om dingen te horen zeggen heb je natuurlijk wel menselijke interactie nodig.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor dat toch echt vrijwel niemand zeggen eigenlijk.
Alle kaas in het VK is altijd een beetje meh.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, Gouda hebben we bij de Lidl, maar is niet hetzelfde als van een eckte kaasboer.
VK, trouwens.
hmwah, supermarktkaas wel, verse kaas een stuk beter.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle kaas in het VK is altijd een beetje meh.
Ja, ik bedoel dat eerste.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hmwah, supermarktkaas wel, verse kaas een stuk beter.
padum psssshhhquote:Op zondag 23 juli 2017 18:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Om dingen te horen zeggen heb je natuurlijk wel menselijke interactie nodig.
kaashater.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:37 schreef Jip141 het volgende:
Het is een beetje gedramatiseerd maar zelfs het letterlijke citaat hoor ik minstens een paar keer per jaar.
Gewoon grappig btw verder niks, voor mensen beledigd zijn oid.
Ja ik zie zelfs bij de grotere zaken (bvb Carrefours) zelfsverse Goudse kaas ook.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, Gouda hebben we bij de Lidl, maar is niet hetzelfde als van een eckte kaasboer.
VK, trouwens.
GA DAN GODVERDOMME TERUG NAAR JE EIGEN LAND JAquote:Op zondag 23 juli 2017 18:37 schreef Jip141 het volgende:
Het is een beetje gedramatiseerd maar zelfs het letterlijke citaat hoor ik minstens een paar keer per jaar.
Gewoon grappig btw verder niks, voor mensen beledigd zijn oid.
je bedoelt die plastic plakjes? Want da's geen eckte cheddar natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2017 18:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja ik zie zelfs bij de grotere zaken (bvb Carrefours) zelfsverse Goudse kaas ook.
In Spanje bvb vorige week.
En die voorverpakte bijna overal wel.
Wellicht dat Cheddar meer overheersend is in het VK. Vind Nederlandse kaas wel lekkerder dan Cheddar, maar gesmolten Cheddar is wel echt Nice.
Haha nee nee echte Cheddar. Niet Aldi plastic vierkantjes met 1% cheddar.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bedoelt die plastic plakjes? Want da's geen eckte cheddar natuurlijk
Er was er eentje waar op stond "Met 50% kaas (waarvan 25% cheddar)"quote:Op zondag 23 juli 2017 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bedoelt die plastic plakjes? Want da's geen eckte cheddar natuurlijk
quote:Op zondag 23 juli 2017 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was er eentje waar op stond "Met 50% kaas (waarvan 25% cheddar)"![]()
![]()
Nee hoor, ik ga altijd gewoon alleen aan een tafeltje in de kantine zitten en de gesprekken aan andere tafels afluisteren.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Om dingen te horen zeggen heb je natuurlijk wel menselijke interactie nodig.
Als hooggeplaatste langstudeerder kan hij natuurlijk niet zijn carrière riskeren.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Je bent echt een sukkel Pokkelmans. Met je meet.
Ik heb in ieder geval nog een carrière te riskeren.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als hooggeplaatste langstudeerder kan hij natuurlijk niet zijn carrière riskeren.
Sterke woorden, voor een sodomiet.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Je bent echt een sukkel Pokkelmans. Met je meet.
Moet je geen grapje maken, moet je gewoon even stoppen een sukkel te zijn.quote:
Zullen wel meer zijn die een Pokkelmansje gaan plegen (zeggen dat ze komen en dan ineens terugkrabbelen vanwege iets vaags), dus wordt straks gewoon 10 of iets meer. Terwijl het vanaf 6 altijd al wel een leuke succesvolle meet is.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:19 schreef Friek_ het volgende:
Op die meet komen nu al meer dan 15 man. Wordt wel druk zo.
Ik hoefde trouwens helemaal niet te werken. Had ik jullie toch even beetgenomen!!!!!!quote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zullen wel meer zijn die een Pokkelmansje gaan plegen (zeggen dat ze komen en dan ineens terugkrabbelen vanwege iets vaags), dus wordt straks gewoon 10 of iets meer. Terwijl het vanaf 6 altijd al wel een leuke succesvolle meet is.
Hoeft toch niet als jij al kijken doet, jij brengt het wel hier hoor.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:26 schreef Kowloon het volgende:
Beestachtige sprint van Groenewegen. Jullie hebben zeker weer niet gekeken?
Gewoon meenemen, ik ga altijd op weg naar Wales met een kilo of 3 omdat mijn schoonfamilie er ook gek op isquote:Op zondag 23 juli 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:26 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb het op Radio 1 gehoord. Voorzover ik het begreep was het toch nog spannend.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:26 schreef Kowloon het volgende:
Hoi.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zullen wel meer zijn die een Pokkelmansje gaan plegen (zeggen dat ze komen en dan ineens terugkrabbelen vanwege iets vaags), dus wordt straks gewoon 10 of iets meer. Terwijl het vanaf 6 altijd al wel een leuke succesvolle meet is.
Met het toetsenbord voor je, zullen de it ers leuk vinden.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill. Luchen met een oninteressant persoon kost wel echt moeilijk veel energie.
Bij m'n huidige werk lunch ik doorgaans achter de pc en dat zit ik soms zo ineens 9 uur achter elkaar op die plek zonder pauze.
Uiteraard is dat leuk wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is als je geemigreerd bent best heel lekker als je eens in NL bent.
Ik vind jou ook veel tijd hier verbrengen met drie kids.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Denk niet dat ik het topic ga volgen op FOK!, dat is bij voorbaat al zuur gezeik.
Lekker zure GS-typetjes die het niet zo goed kunnen hebben dat ze eens een koekje van eigen deeg krijgen.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Denk niet dat ik het topic ga volgen op FOK!, dat is bij voorbaat al zuur gezeik.
Oké.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook veel tijd hier verbrengen met drie kids.
Ik zie het verband niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook veel tijd hier verbrengen met drie kids.
Vorig jaar een paar keer eerst de aflevering bekeken en daarna even het topic doorgescrold. Negen van de tien keer had ik het idee een totaal ander programma te hebben gezien.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lekker zure GS-typetjes die het niet zo goed kunnen hebben dat ze eens een koekje van eigen deeg krijgen.
Ik begrijp er niets van. Laat maar.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk dat jij nog afstrijden doet als je een keutel in je broek vindt dat jij het gedaan hebt.
Het zou kunnen dat men al vroeg kan dementeren.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Vorig jaar een paar keer eerst de aflevering bekeken en daarna even het topic doorgescrold. Negen van de tien keer had ik het idee een totaal ander programma te hebben gezien.
Kinderen liggen op bed, Hans. Geen idee waar jij je mee bemoeit als randmongool, maar toch.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
En daar is het mee over?
Steek eens wat tijd in je toekomst zeg ik dan.
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
En daar is het mee over?
Steek eens wat tijd in je toekomst zeg ik dan.
En ook naar die van R&P?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef Samzz het volgende:
Alles geregeld voor volgende week. Ik kom dus definitief naar de meet
.
En vanaf toen kwam jij op het forum online?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Kinderen liggen op bed, Hans. Geen idee waar jij je mee bemoeit als randmongool, maar toch.
Ja daar ga ik sowieso heen. Moet wel he.quote:
Dit ga ik quoten in het Rp topic alleen voor het woordje moet al.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik sowieso heen. Moet wel he.
Ik denk niet dat je dan nog leuke dinertjes gaat hebben ne.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:33 schreef Ryon het volgende:
Begint goed, dat Zomergasten. Maar je zoon zou maar thuiskomen met een microbiologe. Dan nog liever een filosofe.
Succes.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dit ga ik quoten in het Rp topic alleen voor het woordje moet al.
Kan alleen het topic niet vinden help eens Samzz
Wel een heel hoog dummies gehalte.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:33 schreef Ryon het volgende:
Begint goed, dat Zomergasten. Maar je zoon zou maar thuiskomen met een microbiologe. Dan nog liever een filosofe.
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef Samzz het volgende:
Alles geregeld voor volgende week. Ik kom dus definitief naar de meet
.
Als eenvoudige socioloog ben ik al erg onder de indruk van iedereen die wel een echte studie heeft gedaan. Los van de wetenschappelijke trackrecord.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel een heel hoog dummies gehalte.
Lijkt alsof ze beetje ionica smeets als wetenschapsjournalist wil combineren met politiek culturele opvattingen. Als wetenschapper heeft ze niet echt een bijzonder track record. En ze praten allebei in halve zinnen en beginnen dan weer een nieuwe zin omdat ze toch iets anders willen zeggen
Kortom, zomergasten en er lekker op zeiken
Geen ideequote:Op zondag 23 juli 2017 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe ging dat lied van haar en Lubach ook alweer?
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe ging dat lied van haar en Lubach ook alweer?
Haha.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als eenvoudige socioloog ben ik al erg onder de indruk van iedereen die wel een echte studie heeft gedaan. Los van de wetenschappelijke trackrecord.
Ja, het is ook nog niet echt aan mij besteed.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar ik heb moeite mijn aandacht bij haar verhaal te houden.
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel dus. Mooie sprint, mooi resultaat.
Het was een wat vreemde sprint vond ik. Hij kwam erg vroeg op kop te zitten, dus ik verwachtte wel dat er iemand nog langszij zou komen. Maar niks daarvan... Dan heb je inhoud als sprinter.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het op Radio 1 gehoord. Voorzover ik het begreep was het toch nog spannend.
Iets zegt mij dat jij iets met microbiologie hebt gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verwijzen naar een landbouweconoom. Je moet maar durven.
Raar. Afijn, het is weer voorbij. Nu kunnen alle tour-shirtjes en andere tour-paraphernalia weer opgeborgen worden op mijn dialyseafdeling. Ik vond het best leuk.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was een wat vreemde sprint vond ik. Hij kwam erg vroeg op kop te zitten, dus ik verwachtte wel dat er iemand nog langszij zou komen. Maar niks daarvan... Dan heb je inhoud als sprinter.
Stomme Hollanders dat is geen caravan dat is een camper.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of het daarop sloeg. Maar iemand elders vond een foto van een theaterdecor.
[ afbeelding ]
Een blauwe maandag. Vind het nog steeds interessant onderwerp. Maar eigenlijk niet zozeer irt tot voedsel.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij iets met microbiologie hebt gedaan.
Zeker een machtige sprint en net op tijd voorbij, 5 meter verder en Greipel had denkelijk gewonnen, die kwam toch machtig opzetten.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:54 schreef Kowloon het volgende:
Het was een wat vreemde sprint vond ik. Hij kwam erg vroeg op kop te zitten, dus ik verwachtte wel dat er iemand nog langszij zou komen. Maar niks daarvan... Dan heb je inhoud als sprinter.
Ik dacht dat hij kansloos was, maar de rest kwam er gewoon niet bij. Al zat Greipel wel verdomd dichtbij op het eind nog, maar toen hield Groenewegen ook al in. Echt een fenomenale sprint.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
[..]
In mijn gedachten werd hij aan stukken gescheurd door een sabeltandtijger met z'n paleogelul.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:08 schreef Reya het volgende:
Die knakker van PaleoTV zou je toch compleet in elkaar rammen met zijn zeikstem.
Misschien helpt het als blijkt dat men zich in de bek laat pissen om met een fles champagne ergens op bezoek gaat?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is haar excuus nu dat haar boeken niet verkopen omdat ze wetenschapper is?![]()
Is er überhaupt een reden waarom we haar interessant moesten vinden?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:14 schreef Reya het volgende:
Haar varkensvlees-verhaal maakt haar wel behoorlijk ongeloofwaardig.
Niet getreurd, je kunt de komende twee maanden nog vrijwel iedere dag wielrennen kijken. Ronde van Utah, Ronde van Wallonie, Ronde van Polen, Classica San Sebastian, de Binck Bank Tour, de Vuelta, en de Hamburg Cyclassic.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar. Afijn, het is weer voorbij. Nu kunnen alle tour-shirtjes en andere tour-paraphernalia weer opgeborgen worden op mijn dialyseafdeling. Ik vond het best leuk.
Oh boyquote:Op zondag 23 juli 2017 21:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet getreurd, je kunt de komende twee maanden nog vrijwel iedere dag wielrennen kijken. Ronde van Utah, Ronde van Wallonie, Ronde van Polen, Classica San Sebastian, de Binck Bank Tour, de Vuelta, en de Hamburg Cyclassic.
Verrek, ik zie nu pas dat Eneco gestopt is met de sponsoring.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet getreurd, je kunt de komende twee maanden nog vrijwel iedere dag wielrennen kijken. Ronde van Utah, Ronde van Wallonie, Ronde van Polen, Classica San Sebastian, de Binck Bank Tour, de Vuelta, en de Hamburg Cyclassic.
Haar hele 'wetenschap' verhaal komt vooral over als een slimme journalist die een niche markt zoekt dan een wetenschapper met goed verhaal.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:14 schreef Reya het volgende:
Haar varkensvlees-verhaal maakt haar wel behoorlijk ongeloofwaardig.
Ik ben fan. Kende hem ook al.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:08 schreef Reya het volgende:
Die knakker van PaleoTV zou je toch compleet in elkaar rammen met zijn zeikstem.
Het is vreemd om te zeggen "het is ok om varkensvlees te mijden omdat een boek dat zegt, maar niet om brood en zuivel te mijden omdat een vlogger dat zegt". Beide zijn volstrekt arbitraire keuzes; daar is op zich niets mis mee, maar durf dan ook de analogie te erkennen.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haar hele 'wetenschap' verhaal komt vooral over als een slimme journalist die een niche markt zoekt dan een wetenschapper met goed verhaal.
De ene gebruikt wetenschap om hun dieetje te pluggen. De ander om een positie in de journalistieke te verkrijgen, en dit vertaald tot politiek culturele standpunten in te nemen.
Leuk. Ik hoop dat die ook een beetje spannend zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Liever niet.Alleen de Vuelta en de Classica denk ik.
Met het verstand op O wel ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En mijn post is een beetje als het gesprek, onsamenhangend en verschillende zinnen in 1.
Ik heb hem juist aan mijn man voorgelezen als post die precies omschrijft wat er mis gaatquote:Op zondag 23 juli 2017 21:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En mijn post is een beetje als het gesprek, onsamenhangend en verschillende zinnen in 1.
Uit de bloemlezing "Leandra leest voor" nu #102quote:Op zondag 23 juli 2017 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb hem juist aan mijn man voorgelezen als post die precies omschrijft wat er mis gaat
Tenminste, post #102, niet post #116
Meestal zijn de Vuelta en de Giro spannender dan de Tour. Dus allicht is de Vuelta het kijken waard, mocht je in de gelegenheid zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk. Ik hoop dat die ook een beetje spannend zijn.
Ik begrijp er niet genoeg van dus het is dan vrij zinloos om te kijken, lijkt me..quote:Op zondag 23 juli 2017 21:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Meestal zijn de Vuelta en de Giro spannender dan de Tour. Dus allicht is de Vuelta het kijken waard, mocht je in de gelegenheid zijn.
Eens. Ze doet precies wat ze de ander verwijt.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is vreemd om te zeggen "het is ok om varkensvlees te mijden omdat een boek dat zegt, maar niet om brood en zuivel te mijden omdat een vlogger dat zegt". Beide zijn volstrekt arbitraire keuzes; daar is op zich niets mis mee, maar durf dan ook de analogie te erkennen.
Wel grappig dat je die dan voorleest. Maar ik type een beetje zoals zij praat, dus vrij matig.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was ook best lastig om voor te lezen
Mwoah niet helemaal. De kritiek richt zich vooral op de vloggers zelf met hun pseudowetenschappelijke justificaties. Dat contrasteert ze me een boek dat simpelweg zegt 'want God'. Wat je wel weer ziet bij veel gelovigen is dat ze op zoek gaan naar soortgelijke pseudowetenschappelijke justificaties voor religieuze voorschriften.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is vreemd om te zeggen "het is ok om varkensvlees te mijden omdat een boek dat zegt, maar niet om brood en zuivel te mijden omdat een vlogger dat zegt". Beide zijn volstrekt arbitraire keuzes; daar is op zich niets mis mee, maar durf dan ook de analogie te erkennen.
Nee. Sterke vergelijking. Het verschil tussen een kwakzalver en een dominee. Ze speelt subtiel in op een vrij fundamenteel debat dat hier achter zit.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, we zaten te kijken en hadden het er over wat er niet lekker liep, en ik had jouw post net gelezen... dat was dus het makkelijkstquote:Op zondag 23 juli 2017 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel grappig dat je die dan voorleest. Maar ik type een beetje zoals zij praat, dus vrij matig.
Ach kom, goed getrainde mannen in strakke pakjes... lijkt me geen straf om te kijken toch?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp er niet genoeg van dus het is dan vrij zinloos om te kijken, lijkt me..
Hetzelfde als met Sjon gewoon negeren, dan gaat het t snelste over.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar volgens mij veroorzaakte ze toen ze bij Jinek zat ook behoorlijk wat irritatie (bij mij iig).
Ja precies. Kwakzalvers misbruiken wetenschap om hun beunhazerij te verantwoorden. Een dominee is tenminste eerlijk op grond waarvan hij zijn adviezen geeft. Vrij belangrijk en essentieel verschil.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah niet helemaal. De kritiek richt zich vooral op de vloggers zelf met hun pseudowetenschappelijke justificaties. Dat contrasteert ze me een boek dat simpelweg zegt 'want God'. Wat je wel weer ziet bij veel gelovigen is dat ze op zoek gaan naar soortgelijke pseudowetenschappelijke justificaties voor religieuze voorschriften.
Het is meer een aanklacht tegen het misbruiken van de goede naam en autoriteit die de wetenschap nog wel redelijk heeft.
Degene die als eerste over de streep komt, wint.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp er niet genoeg van dus het is dan vrij zinloos om te kijken, lijkt me..
En een vrouw strak in het vel, net genoeg laten kijken en ook weer niet, wel een straf?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, goed getrainde mannen in strakke pakjes... lijkt me geen straf om te kijken toch?
Haha. Eerlijk gezegd let ik niet meer zo op dat soort dingen.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, goed getrainde mannen in strakke pakjes... lijkt me geen straf om te kijken toch?
De reporters gebruiken een heleboel moeilijjke woorden.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Degene die als eerste over de streep komt, wint.
Dat geluid moet je op de Nederlandse TV gewoon uitzetten, die gasten weten totaal niet waar ze over praten.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
De reporters gebruiken een heleboel moeilijjke woorden.
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
De reporters gebruiken een heleboel moeilijjke woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huiswerk
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Gouden stokbrood? Waar?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Eerlijk gezegd let ik niet meer zo op dat soort dingen.
Weet jij trouwens wat dat gouden stokbrood voor moet stellen?
Misschien kregen ze vroeger een stokbrood maar vinden dat nu niet meer de moeite waard.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij wielrennen, iets dat de winnaar krijgt. Maar ik snap niet waarom.
Ze heeft met haar e nummer verhaal wel een punt. Maar het is gewoon een columnist. Een beta columnist. En zonder die rel en de rel met geenstijl had ze nu hier niet gezeten. Maar nu doet ze alsof ze vooral wetenschapper is, die praat vanaf haar moral highground.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, we zaten te kijken en hadden het er over wat er niet lekker liep, en ik had jouw post net gelezen... dat was dus het makkelijkst
Maar volgens mij veroorzaakte ze toen ze bij Jinek Pauw zat ook behoorlijk wat irritatie (bij mij iig).
Na drie weken fietsen heb je pain, denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij wielrennen, iets dat de winnaar krijgt. Maar ik snap niet waarom.
Dat verklaart de aanwezigheid in de vitrine: de verpleegkundige die hem heeft ingericht is niet meer de jongstequote:Op zondag 23 juli 2017 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien kregen ze vroeger een stokbrood maar vinden dat nu niet meer de moeite waard.
Dat lijkt me sterk maar het zou kunnen.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Na drie weken fietsen heb je pain, denk ik.
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zat al bij Pauw voor de GS-rel, vanwege dat E-nummer boekquote:Op zondag 23 juli 2017 21:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze heeft met haar e nummer verhaal wel een punt. Maar het is gewoon een columnist. Een beta columnist. En zonder die rel en de rel met geenstijl had ze nu hier niet gezeten. Maar nu doet ze alsof ze vooral wetenschapper is, die praat vanaf haar moral highground.
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Haha ja. Ik ga ook maar wat anders nu doen. Merk dat het mij irriteert dat iemand onderwerpen die ikzelf ook interessant vind op deze wijze een podium krijgt.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:45 schreef Tem het volgende:
Haha One_of_the_few vindt haar maar een irritant wijf.
Verdomd.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:49 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je een beetje op Wikipedia, kom je plotseling een voorouder van ons aller Kaas- tegen. Dat is dan wel even schrikken.
Wel een op het eerste gezicht een net mens.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:49 schreef Euribob het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je een beetje op Wikipedia, kom je plotseling een voorouder van ons aller Kaas- tegen. Dat is dan wel even schrikken.
Ik ga dit ook niet uitzitten.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haha ja. Ik ga ook maar wat anders nu doen. Merk dat het mij irriteert dat iemand onderwerpen die ikzelf ook interessant vind op deze wijze een podium krijgt.
Overigens wel eens met je opmerking dat ze een mooi gezicht heeft.
Zal wel niet al zou ik eerder ingrijpen wel op prijs hebben gesteld, dat tweede vliegtuig of de rest had men uit de lucht kunnen halen toch?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:49 schreef Reya het volgende:
Een genie dat denkt dat 9/11 een inside job is.
Ah, zo eentje...quote:Op zondag 23 juli 2017 21:49 schreef Reya het volgende:
Heel sexy inderdaad, Leandra:quote:Op zondag 23 juli 2017 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook weer niet heel ongebruikelijk dat vakidioten buiten hun vakgebied aardig van het padje af zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:49 schreef Reya het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heel sexy inderdaad, Leandra:Combinatie van een aidspatiënt en een zolderkamernerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Ook binnen hun vakgebied hoor. Aanschouw jezelf als voorbeeld 1.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is ook weer niet heel ongebruikelijk dat vakidioten buiten hun vakgebied aardig van het padje af zijn.
Japie wordt ook structureel onderschat.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:49 schreef Reya het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heel sexy inderdaad, Leandra:Ze moeten die pakjes ook wel aanhoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, vertel.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ook binnen hun vakgebied hoor. Aanschouw jezelf als voorbeeld 1.
Overal zitten idioten tussen misschien ben ikzelf er wel eentje in andermans ogen, vraag mij eens wat ik mij daarvan moet aantrekken?quote:Op zondag 23 juli 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ook binnen hun vakgebied hoor. Aanschouw jezelf als voorbeeld 1.
Die zullen gezien d'r zuurgraad bij haar wel niet aanwezig zijn.quote:
Nee.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij bent toch die engineer die het officiële verhaal aanhangt?
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.... beetje vervelend als de eerste gast gelijk al zo'n hoge irritatiefactor heeft, want het straalt weer af op de presentator (die met deze gast ook zeker niet uit de verf komt).quote:
pH neutraal.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die zullen gezien d'r zuurgraad bij haar wel niet aanwezig zijn.
Ik snap dat trouwens niet, waarom moet de publieke omroep die door publiek geld betaald word uberhaupt enige rekenschap geven of nemen van kijkcijfers? Die moeten gewoon programma's uitzenden die interessant zijn, voor de kijkcijfers heb je de hersendode commercieele zenders.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.... beetje vervelend als de eerste gast gelijk al zo'n hoge irritatiefactor heeft, want het straalt weer af op de presentator (die met deze gast ook zeker niet uit de verf komt).
Juist en dat peilen ze met kijkcijfers, des te meer zich die onzin aanschouwen des te vaker krijg ik het te zien.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap dat trouwens niet, waarom moet de publieke omroep die door publiek geld betaald word uberhaupt enige rekenschap geven of nemen van kijkcijfers? Die moeten gewoon programma's uitzenden die interessant zijn, voor de kijkcijfers heb je de hersendode commercieele zenders.
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers, of de NPO zich op wat voor manier dan ook verantwoordt voor haar uitzendingen boeit me weinig, ik wil alleen weten hoeveel mensen er aan begonnen en hoeveel mensen het min of meer uitgezeten hebben.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik snap dat trouwens niet, waarom moet de publieke omroep die door publiek geld betaald word uberhaupt enige rekenschap geven of nemen van kijkcijfers? Die moeten gewoon programma's uitzenden die interessant zijn, voor de kijkcijfers heb je de hersendode commercieele zenders.
Kijkcijfers bepalen niet of een programma interessant is, die bepalen of er veel hersendoden naar kijken.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Juist en dat peilen ze met kijkcijfers, des te meer zich die onzin aanschouwen des te vaker krijg ik het te zien.
Oh, op die fiets, ja, da's wel iets interessanter.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers, of de NPO zich op wat voor manier dan ook verantwoordt voor haar uitzendingen boeit me weinig, ik wil alleen weten hoeveel mensen er aan begonnen en hoeveel mensen het min of meer uitgezeten hebben.
Vind de presentator wel oké geloof ik. Lekker rustig en niet storend. De gast boeit mij alleen niet erg en alleen een knap gezicht is niet genoeg. Ze is wel een tikje irritatie opwekkend.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.... beetje vervelend als de eerste gast gelijk al zo'n hoge irritatiefactor heeft, want het straalt weer af op de presentator (die met deze gast ook zeker niet uit de verf komt).
Kijkcijfers gewoon afschaffen graag.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers, of de NPO zich op wat voor manier dan ook verantwoordt voor haar uitzendingen boeit me weinig, ik wil alleen weten hoeveel mensen er aan begonnen en hoeveel mensen het min of meer uitgezeten hebben.
Gezien de kijkcijfers van voetbalwedstrijden, alle talentenjachten én GTST lijkt me dat een vrij accurate omschrijving.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijkcijfers bepalen niet of een programma interessant is, die bepalen of er veel hersendoden naar kijken.
Als jij dan even ophoudt met homo zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je geen grapje maken, moet je gewoon even stoppen een sukkel te zijn.Is ja zo. Wat zijn dat nou voor fratsen.
Neen, vanaf dag één gemeld niet te zullen komen. Heb de mogelijkheid echter niet definitief afgesloten. Nu wel, om een punt te maken.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die aidsvlekjes maken het af.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Combinatie van een aidspatiënt en een zolderkamernerd.
Waar was jij al die tijd, en vertel mij nou niet dat je aan het leren was dan geloof ik je niet.quote:
Gelukkig heeft ze er tijd en geld voor na het betalen van de huur en de opvang (kinderopvang I presume).quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zal ook wel een wetenschapper als man hebben?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze er tijd en geld voor na het betalen van de huur en de opvang (kinderopvang I presume).
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]Denk dat ik deze maar aan de muur ga hangen, voor de kenners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:07 schreef Tem het volgende:
[..]Deze jongen gaat vanavond naar de hoeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat percentage is bij Zomergasten sowieso al een stuk lager dan bij de gemiddelde "Vergeet je tandenborstel niet Show" bij de commerciëlen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijkcijfers bepalen niet of een programma interessant is, die bepalen of er veel hersendoden naar kijken.
T-shirtje?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:09 schreef Euribob het volgende:
Moet nog steeds een goeie Gummbah vinden om op de WC te hangen.
Lekker naar de regen luisteren.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel het hier ook nog op de achtergrond aan staat, maar ik heb het geluid al uit gezet (wel de ondertiteling aan, dus meelezen is een optie).
Ze waren afhankelijk van haar baan qua verblijf in de VS volgens mij, maar dat sluit niet uit dat haar man ook een wetenschapper is idd.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zal ook wel een wetenschapper als man hebben?
Raar T-shirtje, klopt helemaal niks vanquote:Op zondag 23 juli 2017 22:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
T-shirtje?
http://nobodyforever.blogspot.nl/
Ik zit aan de voorkant (noord) van het huis, dus daar tikt het niet tegen de ramen, en aan de achterkant houdt het balkon het tegen.... het is dat ik net naar buiten keek omdat dit postte, maar anders had ik niet eens geweten dat het regentquote:
Zijn er genoeg. Zelf zou ik denk voor deze gaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:09 schreef Euribob het volgende:
Moet nog steeds een goeie Gummbah vinden om op de WC te hangen.
Ze is getrouwd met Arjen van Veelen. Hij is een journalist. Mooie stukken schrijft hij vaak.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zal ook wel een wetenschapper als man hebben?
Beatrice was echt en bevlogen. Deze dame speelt een act.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:14 schreef Friek_ het volgende:
Heb Zomergasten maar weer afgezet. Kon m'n aandacht echt niet bij haar verhaal houden. Het is me allemaal te jufferig verteld. Dan vond ik Beatrice de Graaf die aan één stuk door ratelde toch leuker.
Lekker de hond laten schijten, toedeloe.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:14 schreef Ryon het volgende:
Ik moet helaas naar buiten. Maar Zomergasten is wel boeiend. Goed moment ook om Jodengrappen te maken.
Idd, een (micro)bioloog die gelovig is.... odd.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef Tem het volgende:
Ze gaat regelmatig naar de synagoge. Gezien haar studie en beroep vind ik het toch wel een opmerkelijke combinatie.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met Arjen van Veelen. Hij is een journalist. Mooie stukken schrijft hij vaak.
Hmmm, dan zal het hier wel harder regenen dan bij jullie. Het regende hier net echt hard.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit aan de voorkant (noord) van het huis, dus daar tikt het niet tegen de ramen, en aan de achterkant houdt het balkon het tegen.... het is dat ik net naar buiten keek omdat dit postte, maar anders had ik niet eens geweten dat het regent
En die komt weer uit een gereformeerd nest. Opmerkelijk allemaal.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met Arjen van Veelen. Hij is een journalist. Mooie stukken schrijft hij vaak.
De druppels op de plassen voor het huis spatten niet op ofzo, maar het scheelt echt dat het op geen enkele manier een raam raakt hier beneden, want ik werd van de week midden in de nacht wel wakker van het noodweer, maar boven zijn de ramen onbeschermd.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hmmm, dan zal het hier wel harder regenen dan bij jullie. Het regende hier net echt hard.
Ja klopt, Beatrice de Graaf kwam voor mij ook heel authentiek over. Was volledig zichzelf tijdens die avond. Rosanne vind ik te gemaakt, te veel een act inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Beatrice was echt en bevlogen. Deze dame speelt een act.
Dat ze een act speelt is wel de spijker op de kop.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Beatrice was echt en bevlogen. Deze dame speelt een act.
Waarom zou dat precies heel vreemd zijn?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, een (micro)bioloog die gelovig is.... odd.
We zijn het eens.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja klopt, Beatrice de Graaf kwam voor mij ook heel authentiek over. Was volledig zichzelf tijdens die avond. Rosanne vind ik te gemaakt, te veel een act inderdaad.
Kijk mij eens leuk en bevlogen zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat ze een act speelt is wel de spijker op de kop.
Als bioloog zul je toch redelijk overtuigd moeten zijn van de evolutie, en dat gaat niet samen met religie.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou dat precies heel vreemd zijn?
Er zijn heel veel religieuzen die geen enkel probleem hebben met Darwins evolutietheorie.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als bioloog zul je toch redelijk overtuigd moeten zijn van de evolutie, en dat gaat niet samen met religie.
Om het even is iedereen die gelovig is heel vreemd.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou dat precies heel vreemd zijn?
Joden hebben geen probleem met evolutie behalve de streng orthodoxen en de katholieke kerk ook niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als bioloog zul je toch redelijk overtuigd moeten zijn van de evolutie, en dat gaat niet samen met religie.
Waarom zou dat niet samen gaan met religie? Genoeg gelovige evolutionaire biologen. Het idee dat de enige juiste religiebeleving er eentje zou zijn waarbij je geschriften in de meest 'letterlijke' vorm interpreteert heb ik altijd wat vreemd gevonden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent ook gelovig in het libertarisme, toch wel mooi die zelfkennisquote:Op zondag 23 juli 2017 22:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Om het even is iedereen die gelovig is heel vreemd.
Lekker naar de Christian Science kerk met die gasten.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet samen gaan met religie? Genoeg gelovige evolutionaire biologen. Het idee dat de enige juiste religiebeleving er eentje zou zijn waarbij je geschriften in de meest 'letterlijke' vorm interpreteert heb ik altijd wat vreemd gevonden.
Ik vind dat ook maar een irritante doos om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:28 schreef LelijKnap het volgende:
Beatrice de Graaf is overigens ook echt een tyfus dom wicht.
Het is niet de bedoeling dat je het min of meer met me eens bent.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar een irritante doos om eerlijk te zijn.
Ja, dat hele verhaal over haar Joods zijn was een inleiding voor het filmpje van opa.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar madam is wel lekker aan het koketteren met de oorlog.
Ja. Ik vind haar steeds nepper overkomen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat hele verhaal over haar Joods zijn was een inleiding voor het filmpje van opa.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je het min of meer met me eens bent.
Ik merk dat dat hele persoonlijke verhaal van haar me werkelijk niets interesseert... kom dan maar met een voorraad interessante filmpjes, dan hebben we tenminste iets te zien dat misschien wel interessant is.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ik vind haar steeds nepper overkomen.
Dat iets wijvennijd is, betekent niet dat je een vrouw niet irritant mag vinden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
Je mag een vrouw als vrouw niet irritant vinden, want dan is het "wijvennijd"?
Ik heb weinig last van wijvennijd hoor, maar er zijn wel vrouwen die ik schijtirritant vind, om wie ze zijn, niet om wat ze bereikt hebben.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat iets wijvennijd is, betekent niet dat je een vrouw niet irritant mag vinden.
Doe opa maar ja, want deze dame vertelt niets over zichzelf.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik merk dat dat hele persoonlijke verhaal van haar me werkelijk niets interesseert... kom dan maar met een voorraad interessante filmpjes, dan hebben we tenminste iets te zien dat misschien wel interessant is.
Zet opa maar weer aan.
Ik wist dat iemand met deze domme opmerking zou komen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent ook gelovig in het libertarisme, toch wel mooi die zelfkennis
Ik heb geen last van wijvennijd, maar ik heb een gloeiende hekel aan toneelspel dat doet voorkomen dat iemand heel lief en oprecht is.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat iets wijvennijd is, betekent niet dat je een vrouw niet irritant mag vinden.
Niets intellectueels aan deze aflevering.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:42 schreef eriksd het volgende:
Zomergasten, daar ben ik niet intellectueel genoeg voor.
Dat zal Rosanna met je eens zijn, en over iedereen die het opgaf omdat het gewoon niet interessant is zal ze hetzelfde vinden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:42 schreef eriksd het volgende:
Miljoenenjacht is inderdaad meer jouw ding.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:42 schreef eriksd het volgende:
VTWonen, Ranking the Stars.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Miljoenenjacht is inderdaad meer jouw ding.
Zo zo, pussy magnet materiaal. Ik hoor het alweer.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:45 schreef eriksd het volgende:
Wel de biografie van Frits Korthals Altes in huis. Hardcover uiteraard.
Tja, van je hobby je werk maken is een mooi dingquote:Op zondag 23 juli 2017 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Miljoenenjacht is inderdaad meer jouw ding.
Ook de conclusie dat de nieuwslezer een nare man is op basis van dat filmpje, en omdat hij daarna (live) gelijk z'n gezicht weer in de plooi hadquote:Op zondag 23 juli 2017 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen last van wijvennijd, maar ik heb een gloeiende hekel aan toneelspel dat doet voorkomen dat iemand heel lief en oprecht is.
Helemaal mee eens. Het is een voorbarige, kinderlijke conclusie.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook de conclusie dat de nieuwslezer een nare man is op basis van dat filmpje, en omdat hij daarna (live) gelijk z'n gezicht weer in de plooi had
Als wetenschapper ook een behoorlijke faal als je denkt dat je zo'n conclusie over iemand op basis van zo'n filmpje kunt trekken, en helemaal dat je dat dan gaat bewijzen met de andere anekdotes over die persoon.
Dat het een lamlul is klopt, dat je dat met dat filmpje van die "meltdown" zou kunnen aantonen is natuurlijk nonsens.
Met dat filmpje kun je hoogstens aantonen dat hij een uitstekend acteur is, die het gewenste gezicht opzet als ze live gaan.
Waarom zat dat filmpje er überhaupt in?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook de conclusie dat de nieuwslezer een nare man is op basis van dat filmpje, en omdat hij daarna (live) gelijk z'n gezicht weer in de plooi had
Als wetenschapper ook een behoorlijke faal als je denkt dat je zo'n conclusie over iemand op basis van zo'n filmpje kunt trekken, en helemaal dat je dat dan gaat bewijzen met de andere anekdotes over die persoon.
Dat het een lamlul is klopt, dat je dat met dat filmpje van die "meltdown" zou kunnen aantonen is natuurlijk nonsens.
Met dat filmpje kun je hoogstens aantonen dat hij een uitstekend acteur is, die het gewenste gezicht opzet als ze live gaan.
Wat ongetwijfeld terecht is, daar niet vanquote:Op zondag 23 juli 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om even te kunnen uithalen naar die lul van FOX?
Ik zie voor de rest geen verband met de uitzending en het filmpje behalve even zeggen dat het een eikel is.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om even te kunnen uithalen naar die lul van FOX?
Hele stapel lijvige boeken gekocht. Genot.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo zo, pussy magnet materiaal. Ik hoor het alweer.
Ohja dat zou kunnen maar dan slaat het filmpje nog nergens op.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:49 schreef Leandra het volgende:
En als bruggetje naar vrouwonvriendelijke media?
Gasten hebben vaak ongerelateerde framenten, maar ik heb het nog nooit zo geregisseerd gezien als nu.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie voor de rest geen verband met de uitzending en het filmpje behalve even zeggen dat het een eikel is.
Ik heb een beetje het idee dat je een fundamenteel verkeerd beeld hebt van wetenschap en mensen die wetenschap bedrijven. Wetenschapper zijn zegt verder weinig over waar je een waardeoordeel over een persoon op zou moeten baseren.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi figuur ben je ook. Nu weer zo'n fase met boeken.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hele stapel lijvige boeken gekocht. Genot.
Ik had nog geëdit.... het is een bruggetje naar vrouwonvriendelijke media.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie voor de rest geen verband met de uitzending en het filmpje behalve even zeggen dat het een eikel is.
VTWonen is zo'n beetje het burgerlijkste programma wat er bestaat. Tussen Kunst en Kitsch kan ik soms nog wel kijken. Voor Ranking the Stars moet je je heel erg schamen verder.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
VTWonen, Ranking the Stars.
Kunst en Kitsch.
Nee geen idee.... met een wetenschapper getrouwd trouwens.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat je een fundamenteel verkeerd beeld hebt van wetenschap en mensen die wetenschap bedrijven. Wetenschapper zijn zegt verder weinig over waar je een waardeoordeel over een persoon op zou moeten baseren.
Ach, volgende week wil meneer weer een nieuwe vloer en een nieuw klokje. Volgens mij is hij diepongelukkig van binnen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi figuur ben je ook. Nu weer zo'n fase met boeken.
Wetenschappers? Het zijn net gewone mensenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee geen idee.... met een wetenschapper getrouwd trouwens.
Ik stel juist dat een wetenschapper beter zou moeten weten dan op basis van een filmpje iemand min of meer tot psychopaat verklaren.
Vorige week een pak en schoenen...tsk tsk...quote:Op zondag 23 juli 2017 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, volgende week wil meneer weer een nieuwe vloer en een nieuw klokje. Volgens mij is hij diepongelukkig van binnen.
Psychopathie is een medische diagnose. Dat is natuurlijk heel wat anders dan een waardeoordeel als 'nare man'.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee geen idee.... met een wetenschapper getrouwd trouwens.
Ik stel juist dat een wetenschapper beter zou moeten weten dan op basis van een filmpje iemand min of meer tot psychopaat verklaren.
En jij een ander huis, hoeveel pakken had jij daarvan?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vorige week een pak en schoenen...tsk tsk...
Hij kan inderdaad ook gewoon chocolade eten zoals iedere ongelukkige vrouw. Maar dan krijgt meneer natuurlijk weer een dikke reet.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, volgende week wil meneer weer een nieuwe vloer en een nieuw klokje. Volgens mij is hij diepongelukkig van binnen.
Heb al honderden boeken.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooi figuur ben je ook. Nu weer zo'n fase met boeken.
Ze ging met haar bewering gewoon een grens over, die je van een econoom of jurist wel zou kunnen verwachten maar van een wetenschapper niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Psychopathie is een medische diagnose. Dat is natuurlijk heel wat anders dan een waardeoordeel als 'nare man'.
Oh god, vanavond bij de Turk baklava en een of ander chocolade met nootjes gehaald als toetje, darn wat was dat lekker.... een soort oersnickersquote:Op zondag 23 juli 2017 22:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad ook gewoon chocolade eten zoals iedere ongelukkige vrouw. Maar dan krijgt meneer natuurlijk weer een dikke reet.
Ik zie niet in waarom en welke grens er overgegaan wordt. Wat maakt dat een wetenschapper geen makkelijk waardeoordeel over iemand zou mogen vellen?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging met haar bewering gewoon een grens over, die je van een econoom of jurist wel zou kunnen verwachten maar van een wetenschapper niet.
Ja, maar ik verkoop mijn huidige huis, het is dus meer ruilen dan nieuw kopenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
En jij een ander huis, hoeveel pakken had jij daarvan?
Als wetenschapper moet je beter weten.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom en welke grens er overgegaan wordt. Wat maakt dat een wetenschapper geen makkelijk waardeoordeel over iemand zou mogen vellen?
Zeer goed. Economen zijn inderdaad geen wetenschappers. Je begint het te begrijpen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze ging met haar bewering gewoon een grens over, die je van een econoom of jurist wel zou kunnen verwachten maar van een wetenschapper niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |