En een leuk accentje opgepikt?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:07 schreef Reya het volgende:
[..]
In Twente, zelfs. Ja, kom maar hier met die bonuspunten.
Ja, dat is zeer herkenbaar. Goed gezien.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het Vara-publiek fenomeen. Daarover laatst een interessante analyse gezien. Tergend hoe dwangmatig de mens als sociaal dier reageert. Lachen en meeklappen, uitlachen en uitjoelen, maar eerst even aanvoelen hoe de buurman er in staat.
Nee, want onschuld is een relatief begrip. Óf de samenleving besluit dat bepaald gedrag in die mate strafbaar is dat een individu dat dergelijk gedrag vertoont opgesloten mag worden, óf de samenleving besluit dat dergelijk gedrag gewoon mag en dat opsluiten niet gerechtvaardigd is.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben echt niet op zoek naar een praktisch iets om welk probleem dan ook op te lossen, enkel naar een antwoord op de vraag of het preventief opsluiten van een onschuldig individu ooit te verantwoorden valt.
Ik ga mijn vraag even wat beter formuleren en dan maak ik wel een eigen topic, dan komt mijn gedachte misschien wat beter over.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Tja, het 'plannen van...' is hier de grens volgens mij. En da's wel oké in principe. Alleen is er nog de vraag in hoeverre je kan duiden dat er spraken was van een intentie tot....
Relax dude, iedereen heeft wel zijn up's and downs.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]Waar true.
Ik stop ermee want ik word een beetje schijtziek van mezelf. Dus voor jullie zal dat nog iets erger zijn. Het is soms sterker dan mijn wil. Het is ook wel een experiment om te ontdekken hoe men reageert. Dat valt niet tegen.
Exact. Een onschuldig persoon opsluiten is per definitie onrechtmatig. Er is nooit een rechtvaardiging voor te geven.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want onschuld is een relatief begrip. Óf de samenleving besluit dat bepaald gedrag in die mate strafbaar is dat een individu dat dergelijk gedrag vertoont opgesloten mag worden, óf de samenleving besluit dat dergelijk gedrag gewoon mag en dat opsluiten niet gerechtvaardigd is.
Goed om het principe gelijk even met een voorbeeld te onderstrepen inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, dat is zeer herkenbaar. Goed gezien.
Dank broeder.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Relax dude, iedereen heeft wel zijn up's and downs.
Wijk je hier niet van de partijlijn af?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Tot vannacht dan. Neem nog een jointje en geniet ervan.
Echt hoor Bart, neem hem mee en ga weg..quote:Op zondag 7 mei 2017 22:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Cunning hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed om het principe gelijk even met een voorbeeld te onderstrepen inderdaad.
Dat zou kats mesjogge zijn.quote:
Oh, shit. Mijn verkapte doodsbedreiging is weer doorgrond.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Wijk je hier niet van de partijlijn af?
[ afbeelding ]
Maar het val nog buiten de termen schuldig en onschuldig, het gaat om een situatie waarin je iemand, de verwachte dader in spe, nergen van kan beschuldigen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want onschuld is een relatief begrip. Óf de samenleving besluit dat bepaald gedrag in die mate strafbaar is dat een individu dat dergelijk gedrag vertoont opgesloten mag worden, óf de samenleving besluit dat dergelijk gedrag gewoon mag en dat opsluiten niet gerechtvaardigd is.
Als iemand hier zou roepen dat alle albino's dood moeten, waarop hij aangevallen wordt, dan zou je daar nog schijnheilig over gaan doen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:09 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Bwehehe. Scherp.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Goed om het principe gelijk even met een voorbeeld te onderstrepen inderdaad.
Ik ken kats alleen vanuit het Nijmeegs. Enlighten me...quote:
Als je aan de ene kant van de weegschaal de vrijheid van een individu zet, en aan de andere kant van de weegschaal een oneindig oplopende hoeveelheid leed, dan zal er nooit een punt komen dat de weegschaal omklapt?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Exact. Een onschuldig persoon opsluiten is per definitie onrechtmatig. Er is nooit een rechtvaardiging voor te geven.
Werkelijk? Voor mij is het typisch Twents.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken kats alleen vanuit het Nijmeegs. Enlighten me...
POL / [POLMEET] zaterdag 20 mei - Den Boschquote:Op zondag 7 mei 2017 22:07 schreef Samzz het volgende:
Jij vroeg de betekenis van sjoege. Geef ik die is t nog niet goed.
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je aan de ene kant van de weegschaal de vrijheid van een individu zet, en aan de andere kant van de weegschaal een oneindig oplopende hoeveelheid leed, dan zal er nooit een punt komen dat de weegschaal omklapt?
Wat? Neem anders nog een jointje.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:14 schreef LelijKnap het volgende:
Kijk, we kunnen nu al weten dat Macron schuldig zal zijn aan de verkrachting en dood van vele mensen. En toch wordt hij gekozen. Nou op dat punt zitten we dus, wb de 'onschuld', in onze maatschappijen.
Volgens mij is dat gewoon algemeen beschaafd Nedersaksisch. In Salland wordt het ook gebruikt.quote:
BNW,quote:Op zondag 7 mei 2017 22:14 schreef LelijKnap het volgende:
Kijk, we kunnen nu al weten dat Macron schuldig zal zijn aan de verkrachting en dood van vele mensen. En toch wordt hij gekozen. Nou op dat punt zitten we dus, wb de 'onschuld', in onze maatschappijen.
Beetje als 'heel erg' 'sterk' 'bruut'quote:Op zondag 7 mei 2017 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken kats alleen vanuit het Nijmeegs. Enlighten me...
Wat!?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:14 schreef LelijKnap het volgende:
Dat lijkt me sterk. Enkele van mijn beste vrienden komen uit Albinië. Het is een koud en ver land. Schijnheiligheid is daar bij wet verboden.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als iemand hier zou roepen dat alle albino's dood moeten, waarop hij aangevallen wordt, dan zou je daar nog schijnheilig over gaan doen.
Je neemt die termen zelf in de mond, en daarom raak je ook steeds verstrikt in dergelijke tegenstellingen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar het val nog buiten de termen schuldig en onschuldig, het gaat om een situatie waarin je iemand, de verwachte dader in spe, nergen van kan beschuldigen.
Maar de denkfout die je in mijn ogen maakt, is dat het onrecht door de overheid wordt aangedaan en het leed niet. Het is niet de overheid die een meisje verkracht door haar verkrachter niet op te sluiten, dat is de schuld (in alle opzichten van het woord) van de dader. Met jouw logica kan gesteld worden dat de overheid iedereen moet opsluiten (daarmee wordt immers feitelijk al het leed voorkomen).quote:Op zondag 7 mei 2017 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je aan de ene kant van de weegschaal de vrijheid van een individu zet, en aan de andere kant van de weegschaal een oneindig oplopende hoeveelheid leed, dan zal er nooit een punt komen dat de weegschaal omklapt?
Hilarisch. Werkelijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Enkele van mijn beste vrienden komen uit Albinië. Het is een koud en ver land. Schijnheiligheid is daar bij wet verboden.
Kijk, nu ontwijk je de analyse van je houding weer. Jij wil gewoon van alle walletjes eten.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Enkele van mijn beste vrienden komen uit Albinië. Het is een koud en ver land. Schijnheiligheid is daar bij wet verboden.
Bwehehe. Op de man maar dan indirect. Des te leuker. Flauwe kerel.quote:
Ik weet wat het betekent. Ik ken het echter slechts uit Nijmegens spraakgebruik.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beetje als 'heel erg' 'sterk' 'bruut'
Kats bezopen.
Maar ook, de bal vloog kats door de ramen heen.
Overrijsel dit.
Waar koekjes slof kunnen worden.
Ja ik zal het even op een rijtje zetten, waar zou een topic hieromtrent beter passen, POL of F&L?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je neemt die termen zelf in de mond, en daarom raak je ook steeds verstrikt in dergelijke tegenstellingen.
Maar je kan de verwachte dader toch ergens mee beschuldigen? Namelijk met het feit dat je bewijs hebt verzameld dat ertoe heeft geleid dat hij als verwachte dader uit de bus komt.
Oef. Hoeveel ontwikkelingsgeld gaat het de Staat kosten om dat deel van Nederland nog enigszins te beschaven?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Beetje als 'heel erg' 'sterk' 'bruut'
Kats bezopen.
Maar ook, de bal vloog kats door de ramen heen.
Overrijsel dit.
Waar koekjes slof kunnen worden.
Kritiek op je persoon weglachen met een absurdische reactie en in de volgende post weet het wijzende vingertje.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, nu ontwijk je de analyse van je houding weer. Jij wil gewoon van alle walletjes eten.
Het komt hier ook voor, inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet wat het betekent. Ik ken het echter slechts uit Nijmegens spraakgebruik.
Flikker het maar in POL. Anders heeft Reya ook weer wat te doen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik zal het even op een rijtje zetten, waar zou een topic hieromtrent beter passen, POL of F&L?
Dat ligt aan de reacties die je wil hebben. Ik zou voor F&L gaan als je een fatsoenlijke discussie wenst. Als je gewoon wil horen dat mensen preventief gecastreerd moeten worden, dan is POL geschikter.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik zal het even op een rijtje zetten, waar zou een topic hieromtrent beter passen, POL of F&L?
Opvallend, hoe veel er deze avond aan mij gedacht wordt.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Flikker het maar in POL. Anders heeft Reya ook weer wat te doen.
Ik kom er nog graag af en toe. Merkbaar schonere lucht dan in Rotterdam.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oef. Hoeveel ontwikkelingsgeld gaat het de Staat kosten om dat deel van Nederland nog enigszins te beschaven?
Het is dus ook nog medisch verantwoord.quote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Opvallend, hoe veel er deze avond aan mij gedacht wordt.
quote:
Het is maar goed dat je geen voetbaltrainer bent, was je morgen ontslagen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Houd ik je aan.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
POL / [POLMEET] zaterdag 20 mei - Den Bosch
Krijg je van mij een bitterbal.
Nu je het zegt..quote:Op zondag 7 mei 2017 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
De avond is nog jong.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen voetbaltrainer bent, was je morgen ontslagen.
Ik ken geen Nijmeegs. Dus als jij t zegt.quote:
Heel Overrijsel welquote:
Nou zeg.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt aan de reacties die je wil hebben. Ik zou voor F&L gaan als je een fatsoenlijke discussie wenst. Als je gewoon wil horen dat mensen preventief gecastreerd moeten worden, dan is POL geschikter.
Volgens mij zou hij blij zijn om manager af te zijn.quote:
Je vergat het woordje onverdoofd.quote:
Oké. Vond je het verder wel een goede wedstrijd?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het zo fijn dat Macron zo ruim gewonnen heeft dat ik de nederlaag van Feyenoord gewoon alweer achter me heb gelaten.
Hé Kaas.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het zo fijn dat Macron zo ruim gewonnen heeft dat ik de nederlaag van Feyenoord gewoon alweer achter me heb gelaten.
Oh ja. Goed idee.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voeg jezelf bij in het lijstje van Meet en Greet POL-SC.
Ik ben wel van mening dat er in POL nog gewoon fatsoenlijk gediscussieerd kan worden, ja.quote:
Stond de hele tijd te drinken en te smoken en kreeg daar verder weinig van mee eigenlijk, dus geen idee. Tussendoor drie keer een beetje gevloekt omdat ik aan het publiek merkte dat er een tegendoelpunt was.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oké. Vond je het verder wel een goede wedstrijd?
Dit was toch wel een zekerheidje? En dochter le pen heeft toch meer stemmen gekregen dan vaderlief.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Bijna geloofwaardig.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Wat ik in het gesprek over schuld/onschuld miste was het element van verantwoordelijkheid. Kijk, flippo had het dan wel over 'opsluiten', maar er zijn ook andere vormen van preventief beleid dat tot inperking van vrijheid leid. Denk bijvoorbeeld aan ouders die preventief uit het ouderlijk gezag gezet zijn. Meestal wel al na een incident, maar vooral vanwege het argument dat gaat over de toekomst; over iets wat ze nog niet gedaan hebben. En als Macron de vader van de Franse burger is, dan valt er nog wel iets over zijn verantwoordelijkheid en voorafgaande schuld/onschuld te zeggen. Wat zou jij doen, als je een moeder hoort zeggen dat ze tientallen -vreemde- mannen uit gaat nodigen om bij haar kinderen te wonen? Mannen van een bepaald signatuur, ook, hè. Daar zijn statistieken van. Kunnen we dan niet stellen dat ie verantwoordelijk is voor de gevolgen? Zo waren er ook GL-moeders die hun dochter verkracht zagen worden. Zuivere intentie, ongetwijfeld, maar zou ze niet ter verantwoording geroepen moeten worden? Of niet op voorhand eigenlijk al?quote:
Gek. Ik dacht toch echt dat het 4 - 0 werd. Of was er nog meer voetbal vandaag?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stond de hele tijd te drinken en te smoken en kreeg daar verder weinig van mee eigenlijk, dus geen idee. Tussendoor drie keer een beetje gevloekt omdat ik aan het publiek merkte dat er een tegendoelpunt was.
quote:
Nee hoor. Helaas.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat er in POL nog gewoon fatsoenlijk gediscussieerd kan worden, ja.
Wat een broodje gelulverhaal weer dit.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ik in het gesprek over schuld/onschuld miste was het element van verantwoordelijkheid. Kijk, flippo had het dan wel over 'opsluiten', maar er zijn ook andere vormen van preventief beleid dat tot inperking van vrijheid leid. Denk bijvoorbeeld aan ouders die preventief uit het ouderlijk gezag gezet zijn. Meestal wel al na een incident, maar vooral vanwege het argument dat gaat over de toekomst; over iets wat ze nog niet gedaan hebben. En als Macron de vader van de Franse burger is, dan valt er nog wel iets over zijn verantwoordelijkheid en voorafgaande schuld/onschuld te zeggen. Wat zou jij doen, als je een moeder hoort zeggen dat ze tientallen -vreemde- mannen uit gaat nodigen om bij haar kinderen te wonen? Mannen van een bepaald signatuur, ook, hè. Daar zijn statistieken van. Kunnen we naderhand dan niet stellen dat ie verantwoordelijk was voor de gevolgen? Zo waren er ook GL-moeders die hun dochter verkracht zagen worden. Zuivere intentie, ongetwijfeld, maar zou ze niet ter verantwoording geroepen moeten worden? Of niet op voorhand eigenlijk al?
Het is beter dan NWS.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat er in POL nog gewoon fatsoenlijk gediscussieerd kan worden, ja.
You don't say...quote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lang lang geleden mee gestopt. Werd veel te paranoïde van die rotzooi.
Ik vraag Drugshond wel of ie een foto maakt.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Tof!
Niet dat ik ga. Jammer, zou wel zo'n mooie jurk willen zien
Ik wilde reageren, maar Bob heeft alles al gezegd.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ik in het gesprek over schuld/onschuld miste was het element van verantwoordelijkheid. Kijk, flippo had het dan wel over 'opsluiten', maar er zijn ook andere vormen van preventief beleid dat tot inperking van vrijheid leid. Denk bijvoorbeeld aan ouders die preventief uit het ouderlijk gezag gezet zijn. Meestal wel al na een incident, maar vooral vanwege het argument dat gaat over de toekomst; over iets wat ze nog niet gedaan hebben. En als Macron de vader van de Franse burger is, dan valt er nog wel iets over zijn verantwoordelijkheid en voorafgaande schuld/onschuld te zeggen. Wat zou jij doen, als je een moeder hoort zeggen dat ze tientallen -vreemde- mannen uit gaat nodigen om bij haar kinderen te wonen? Mannen van een bepaald signatuur, ook, hè. Daar zijn statistieken van. Kunnen we dan niet stellen dat ie verantwoordelijk is voor de gevolgen? Zo waren er ook GL-moeders die hun dochter verkracht zagen worden. Zuivere intentie, ongetwijfeld, maar zou ze niet ter verantwoording geroepen moeten worden? Of niet op voorhand eigenlijk al?
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat ik in het gesprek over schuld/onschuld miste was het element van verantwoordelijkheid. Kijk, flippo had het dan wel over 'opsluiten', maar er zijn ook andere vormen van preventief beleid dat tot inperking van vrijheid leid. Denk bijvoorbeeld aan ouders die preventief uit het ouderlijk gezag gezet zijn. Meestal wel al na een incident, maar vooral vanwege het argument dat gaat over de toekomst; over iets wat ze nog niet gedaan hebben. En als Macron de vader van de Franse burger is, dan valt er nog wel iets over zijn verantwoordelijkheid en voorafgaande schuld/onschuld te zeggen. Wat zou jij doen, als je een moeder hoort zeggen dat ze tientallen -vreemde- mannen uit gaat nodigen om bij haar kinderen te wonen? Mannen van een bepaald signatuur, ook, hè. Daar zijn statistieken van. Kunnen we dan niet stellen dat ie verantwoordelijk is voor de gevolgen? Zo waren er ook GL-moeders die hun dochter verkracht zagen worden. Zuivere intentie, ongetwijfeld, maar zou ze niet ter verantwoording geroepen moeten worden? Of niet op voorhand eigenlijk al?
Jaja.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lang lang geleden mee gestopt. Werd veel te paranoïde van die rotzooi.
Moet je het 'wat draag je vandaag' topic in LIF in de gaten houden.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Tof!
Niet dat ik ga. Jammer, zou wel zo'n mooie jurk willen zien
En bedankt...quote:Op zondag 7 mei 2017 22:29 schreef Samzz het volgende:
De vraag der vragen is eigenlijk, komt Leandra ook?
Of hier kijken: LIF / Vintage- en vintage look kledingquote:Op zondag 7 mei 2017 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet je het 'wat draag je vandaag' topic in LIF in de gaten houden.
Of een date met Samzz regelen.
Van jou weet ik dat je niet komt, dat zei je netquote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag Drugshond wel of ie een foto maakt.
Prima triple wel. Cheers.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
Proost, trouwens. Ik trek een Zeezuiper open.
Beetje genoeg van op.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
Ik heb op het moment van typen nog geen andere uitslagen gezien of gehoord.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gek. Ik dacht toch echt dat het 4 - 0 werd. Of was er nog meer voetbal vandaag?
Nu ik weet dat jij komt vind ik het jammer dat ik er niet ben.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel treurig dat ik Tem niet ga ontmoeten.
Gelukkig is remlof er.
Het past niet in mijn trainingsschema.quote:
Voor die jurken moet je wel echt het juiste figuur hebben, dat zie ik al.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of hier kijken: LIF / Vintage- en vintage look kleding
Klopt hoorquote:Op zondag 7 mei 2017 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van jou weet ik dat je niet komt, dat zei je net.
Post anders nog eens je mening over een willekeurig blauw schilderij, Ryon.quote:
Juist ja...quote:Op zondag 7 mei 2017 22:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh nu ben ik nog treuriger.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij komt vind ik het jammer dat ik er niet ben.
Er staat nog steeds geen blauwe busje voor mijn deur. Dus mijn tijd is nog niet gekomen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:10 schreef john2406 het volgende:
Ach als ik oud genoeg ben mogen ze me wel opsluiten zit daar niet zo mee dan, hoef ik mezelf niet meer te bedruppelen.
Slijmbal..quote:Op zondag 7 mei 2017 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij komt vind ik het jammer dat ik er niet ben.
Volgende meet die meer in de buurt is.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:32 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel treurig dat ik Tem niet ga ontmoeten.
Gelukkig is remlof er.
Bijna iedereen kan ze aan, hoorquote:Op zondag 7 mei 2017 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor die jurken moet je wel echt het juiste figuur hebben, dat zie ik al.
Ik denk dat veel mensen dat jammer zullen vinden. Niet dat ik wel ga, hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het past niet in mijn trainingsschema.
quote:
Helaas. Ik heb wel dit plaatje om het leed te verzachten:quote:Op zondag 7 mei 2017 22:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Post anders nog eens je mening over een willekeurig blauw schilderij, Ryon.
Dat is geheel wederzijds, m'n bestequote:Op zondag 7 mei 2017 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een zwak voor Sam. Dat weet ze ook trouwens.
Top.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:35 schreef Ryon het volgende:
Nu ik weet dat Japie naar de meet komt, ga ik ook wel.
Die gast is wappie, maar denkt oprecht dat hij buitengewoon slim en genuanceerd is..quote:
Ik laat de alcohol maar weer even een paar dagen staan na gisteren.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
Wat dat betreft ben ik toch echt de albino. Voor mensen die zo hoogdravend zijn over het insluiten zijn jullie toch echt wel meesters in het uitsluiten.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel onaardig dit. Weer die hive-mind. Zo onwelgevallig.
Dat heb je als je onder invloed bent.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die gast is wappie, maar denkt oprecht dat hij buitengewoon slim en genuanceerd is..
Lekker duidelijk. Ben je een vrouw of zo?quote:
Ik vraag mezelf dan altijd af, wat vinden die mensen dan wél extreem-rechts?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die gast is wappie, maar denkt oprecht dat hij buitengewoon slim en genuanceerd is..
Was geen waardeoordeel, was een beetje plagenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een zwak voor Sam. Dat weet ze ook trouwens.
Ik voel me hier anders heel welkom.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik toch echt de albino. Voor mensen die zo hoogdravend zijn over het insluiten zijn jullie toch echt wel meesters in het uitsluiten.
Dat bestaat niet volgens hen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf dan altijd af, wat vinden die mensen dan wél extreem-rechts?
Iemand die constant giftige dingen zit te propageren zoals jij hoeft niet te verwachten ingesloten te worden. Het verschil is dat jij mensen uitsluit zonder dat je iets van ze weet.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik toch echt de albino. Voor mensen die zo hoogdravend zijn over het insluiten zijn jullie toch echt wel meesters in het uitsluiten.
Als dit niet ironisch bedoeld is vind ik dat heel mooi. Het is wel "iets" wat hij beweert. Alleen weten wij nog niet wat precies.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet oprecht niet of het dat is. Vrees van niet eigenlijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb je als je onder invloed bent.
Oh. Te ver weg.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Rotterdam, Utrecht, Den Haag. Desnoods Amsterdam.
Fucking Zeeland. Er gaat gewoon een directe bus naar Rotterdam, niet zeuren.quote:
Randstedelingenquote:Op zondag 7 mei 2017 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Rotterdam, Utrecht, Den Haag. Desnoods Amsterdam.
Je weet niet onder invloed van wat hè. Voor het zelfde geld is het op prescriptie.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet oprecht niet of het dat is. Vrees van niet eigenlijk.
Wij zijn slechts onnozel en kunnen niet tippen aan zijn intellect.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als dit niet ironisch bedoeld is vind ik dat heel mooi. Het is wel "iets" wat hij beweert. Alleen weten wij nog niet wat precies.
Zierikzee.quote:
Van hier gaat ook een bus naar Zeeland.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Fucking Zeeland. Er gaat gewoon een directe bus naar Rotterdam, niet zeuren.
Je bent dan ook het type mens waar we hier normaal gesproken grapjes over maken.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vanuit Zeeuws-Vlaanderen gaat niks directquote:Op zondag 7 mei 2017 22:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Fucking Zeeland. Er gaat gewoon een directe bus naar Rotterdam, niet zeuren.
Eerst even met de fiets naar Zierikzee dan.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanuit Zeeuws-Vlaanderen gaat niks direct.
Ik bedoel het gewoon letterlijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als dit niet ironisch bedoeld is vind ik dat heel mooi. Het is wel "iets" wat hij beweert. Alleen weten wij nog niet wat precies.
Ik kruip nog liever naar Rotterdam.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eerst even met de fiets naar Zierikzee dan.
Vroeger wel, toen de snelste vorm van transport nog de boot was.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
Alsof men in Zeeland gaat wonen om verbonden te zijn met de rest van de wereld.
Vooral jij bent een slimmerikje. Maar om daarom volslagen onbegrijpelijke zaken af te doen als onzin is ook weer zo wat. Ondoorgrondelijk, zo zie ik dat liever.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij zijn slechts onnozel en kunnen niet tippen aan zijn intellect.
Of niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je weet niet onder invloed van wat hè. Voor het zelfde geld is het op prescriptie.
Ik ben heel erg verbonden met Belgiëquote:Op zondag 7 mei 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
Weet je wie ook een randstedeling was?quote:
Mooi gezegd. Onderkoeld.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wel eentje die de rivieren durft over te steken.quote:
Gebeurt ook niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Had ik nooit verwacht dat jouw iemand of iets op de knieën kon krijgen?
Ongehoord, dit. Voor je het weet woon je aan de andere kant.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar wel eentje die de rivieren durft over te steken.
Cryptische zin.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daar is het orakel van Venlo weer. Ahoy John.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dank je schatquote:
Ik had het laatst over intellectuele volwassenheid en wanneer men dat bereikt; pas wanneer je met durf in de spiegel kijkt. En da's denk ik het voornaamste verschil tussen mij en 'de rest'. Er zitten hier best wel mensen die op de intelligentieschaal tegen mij aanzitten hoor. Dat merk ik ook wel op. Wat dat betreft geen illusies. Nee het is veel meer een kwestie van mentale sterkte; de kunde om met je eigen zijn - en dus die van de mens an sich- om te gaan. Pas van een daaruit ontstaan kader kom je tot eerlijke inzichten.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niks mis met linkse hippies. Het zijn de rechtse ballen die de wereld vernietigen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:42 schreef Euribob het volgende:
Deze documentaire moeten kijken voor m'n studie. Dan weet je gewoon 100% zeker dat je docent een linkse hippie is.
Het is vreselijk hoe jij dat direct doorziet. Het antwoord is goed. Hoe je dat wist is griezelig.quote:
Ik heb The Afghan Whigs nooit echt kunnen waarderen maar dit nummer is tof.quote:
de Staten-Generaal van de Republiek zat wel ooit in Middelburgquote:Op zondag 7 mei 2017 22:41 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik had het laatst over intellectuele volwassenheid en wanneer men dat bereikt; pas wanneer je met durf in de spiegel kijkt. En da's denk ik het voornaamste verschil tussen mij en 'de rest'. Er zitten hier best wel mensen die op de intelligentieschaal tegen mij aanzitten hoor. Dat merk ik ook wel op. Wat dat betreft geen illusies. Nee het is veel meer een kwestie van mentale sterkte; de kunde om met je eigen zijn - en dus die van de mens an sich- om te gaan. Pas van een daaruit ontstaan kader kom je tot eerlijke inzichten.
[..]
Ik had het laatst over intellectuele volwassenheid en wanneer men dat bereikt; pas wanneer je met durf in de spiegel kijkt. En da's denk ik het voornaamste verschil tussen mij en 'de rest'. Er zitten hier best wel mensen die op de intelligentieschaal tegen mij aanzitten hoor. Dat merk ik ook wel op. Wat dat betreft geen illusies. Nee het is veel meer een kwestie van mentale sterkte; de kunde om met je eigen zijn - en dus die van de mens an sich- om te gaan. Pas van een daaruit ontstaan kader kom je tot eerlijke inzichten.
Right. Zo denk ik er ook over. De meesten hier missen gewoon een bepaalde mate van wijsheid.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Namen wil ik.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
Er zitten hier best wel mensen die op de intelligentieschaal tegen mij aanzitten hoor.
Mooi stadje ook wel trouwens. Om eens per jaar even rond te lopen en wat vis weg te werken of zo.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de Staten-Generaal van de Republiek zat wel ooit in Middelburg
Nightynight!quote:
De clip is ook fantastisch.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb The Afghan Whigs nooit echt kunnen waarderen maar dit nummer is tof.
Heuj. Breek je nou het negeer-convenant?quote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef Tchock het volgende:
Lelijk en Japie moeten samen de "wij vinden ons geweldig"-fanclub oprichten.
Het lijken me ook wel goede kandidaten voor de Vereniging tegen Enge Buren.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het treurige is dat ik mezelf helemaal niet zo geweldig vind maar vergeleken met wat hier rondloopt is het wel een wereld van verschil.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:46 schreef Tchock het volgende:
Aha. Veelzijdige SC is dit.quote:
Van hem? Dat weet je best.quote:
Ivo Niehe is er niets bij.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is gewoon een smiley. Een muisklik om niets te zeggen maar om toch te reageren. Het volmaakte niets.quote:
Ik heb anders het idee dat die hele xenofobie van het grootste belang voor hem is. Maar ik moet ook naar bedquote:Op zondag 7 mei 2017 22:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een smiley. Een muisklik om niets te zeggen maar om toch te reageren. Het volmaakte niets.
Iemand zou de 'best of POL SC' moeten publiceren in scheurkalender-vorm.quote:
De Paper_Tiger POL kalender.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iemand zou de 'best of POL SC' moeten publiceren in scheurkalender-vorm.
http://www.scheurkalenders.com/quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Trus, mevrouw.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat die hele xenofobie van het grootste belang voor hem is. Maar ik moet ook naar bed
Nee. Ook als ik daar niet bijzit kijk ik de uitslag recht in de ogen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat wordt dan een voorlopige prognose, is dat erg?
Ahoy.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb anders het idee dat die hele xenofobie van het grootste belang voor hem is. Maar ik moet ook naar bed
Goed idee, ga ik ook doen. Welterusten.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
De kalender gegarandeerd zonder humor. Die garantie krijgt u.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nou, jammer. Tot ziens.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:52 schreef Disana het volgende:
Ik heb vanavond enkele pogingen gedaan erin te stappen, maar ik moet concluderen dat ik dit een waardeloze sc vind. Voornamelijk zag ik veel pogingen erbij te horen en interessant te zijn. Niets aan, die competitie.
Ja, zo is het helaas wel zo. Het is interessant, die verhouding tussen intelligentie en de psychologische toestand en wat voor een rol wijsheid daarin speelt. Da's een driehoek van drie elementen die continue met elkaar in gesprek zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het treurige is dat ik mezelf helemaal niet zo geweldig vind maar vergeleken met wat hier rondloopt is het wel een wereld van verschil.
Ik geef deze niet graag op, maar er lijkt geen houden meer aan.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
Het is inderdaad wel even zo'n dag dat je hier niet zijn kan. Zoals steeds ietsje vaker het geval is. Ach ja, is ook een verloren zaak. En er zijn tegenwoordig ook wel leukere SC's.
De meeste hier zitten er wel bij. Ik kom er alleen nog niet helemaal uit wie hoger dan de ander zit. Jouw mentale kracht is zodanig overheersend en bij de andere zodanig afwezig dat het moeilijk is om te kunnen vastpinnen wie waar op de schaal zit. Een verwarrend geheel.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee. Ook als ik daar niet bijzit kijk ik de uitslag recht in de ogen.
Dat vind ik wel een tikkeltje hypocriet Kaas. Of je moet je leven in zeer hoog tempo gebeterd hebben.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
Het is inderdaad wel even zo'n dag dat je hier niet zijn kan. Zoals steeds ietsje vaker het geval is. Ach ja, is ook een verloren zaak. En er zijn tegenwoordig ook wel leukere SC's.
Klopt maar je ziet dus vaak dat het element wijsheid mist bij veel mensen die in het dagelijks leven belangrijke functies hebben. En dat is een van de grote problemen van deze tijd.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, zo is het helaas wel zo. Het is interessant, die verhouding tussen intelligentie en de psychologische toestand en wat voor een rol wijsheid daarin speelt. Da's een driehoek van drie elementen die continue met elkaar in gesprek zijn.
quote:Op zondag 7 mei 2017 22:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De meeste hier zitten er wel bij. Ik kom er alleen nog niet helemaal uit wie hoger dan de ander zit. Jouw mentale kracht is zodanig overheersend en bij de andere zodanig afwezig dat het moeilijk is om te kunnen vastpinnen wie waar op de schaal zit. Een verwarrend geheel.
Ach wat maakt het uit voor jouw 10 anderen!quote:Op zondag 7 mei 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
Het is ook vooral vanwege de vroegere chille jaren, en uit de gewoonte die daaruit ontstaan is, om hier nog te komen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef deze niet graag op, maar er lijkt geen houden meer aan.
Ik moet niet aan zo'n sc denken. Dat het hier chill was is een feit.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook vooral vanwege de vroegere chille jaren, en uit de gewoonte die daaruit ontstaan is, om hier nog te komen.Dat duurt ook niet zo lang meer voor de meesten hier. Gewoon een grote POL/NWS/BNW-SC maken.
Absoluut. Komt ook weer door de twijfel die bij wijsheid thuishoort. Een twijfelaar kan zich niet op de juiste manier profileren, dus die blijft achter en met pech, zelfs in de bijstand. Je kan alleen een grote mond hebben als je niet wijs genoeg bent om jezelf de maat te nemen.quote:Op zondag 7 mei 2017 22:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Klopt maar je ziet dus vaak dat het element wijsheid mist bij veel mensen die in het dagelijks leven belangrijke functies hebben. En dat is een van de grote problemen van deze tijd.
De meeste wijze mensen ambieren geen belangrijke functies in het dagelijks leven en die zie je dus ook nauwelijks. Behalve in eigen kring dan.
#leaveBNWalonequote:Op zondag 7 mei 2017 22:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook vooral vanwege de vroegere chille jaren, en uit de gewoonte die daaruit ontstaan is, om hier nog te komen.Dat duurt ook niet zo lang meer voor de meesten hier. Gewoon een grote POL/NWS/BNW-SC maken.
Dat is eigenlijk wel de definitieve doodsteek waar ik op zit te wachten.
Ik ben er nog steeds verbaasd over hoe snel en effectief dat ging. Je denkt dat mensen er flauw van worden hier te zijn, maar ze blijken geen schaamte meer te kennen.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:01 schreef Monolith het volgende:
Ach deze SC was altijd wel aardig maar de Zwakzinnigenbrigade heeft hem wel vrij effectief weten te vernaggelen.
Iets wat mij of anderen verweten word?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:01 schreef Bart2002 het volgende:
Mijmeren over de goeie oude tijd. Dat heeft wel iets moois.
Gecoördineerde aanval.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:01 schreef Monolith het volgende:
Ach deze SC was altijd wel aardig maar de Zwakzinnigenbrigade heeft hem wel vrij effectief weten te vernaggelen.
Mensen die werkelijk wijs zijn lopen niet de hele tijd te pochen en zich te verkneukelen met het feit dat ze zo wijs zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absoluut. Komt ook weer door de twijfel die bij wijsheid thuishoort. Een twijfelaar kan zich niet op de juiste manier profileren, dus die blijft achter en met pech, zelfs in de bijstand. Je kan alleen een grote mond hebben als je niet wijs genoeg bent om jezelf de maat te nemen.
Helemaal mee eens. Maar het zou toch wel erg verfrissend zijn om eens een politicus te zien die wel flink twijfelt. Sommige extreem wijze mensen konden het trouwens wel zoals een Ghandi en een MLK. Dus het is mogelijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Absoluut. Komt ook weer door de twijfel die bij wijsheid thuishoort. Een twijfelaar kan zich niet op de juiste manier profileren, dus die blijft achter en met pech, zelfs in de bijstand. Je kan alleen een grote mond hebben als je niet wijs genoeg bent om jezelf de maat te nemen.
't is inderdaad een nationale tendens. Iedereen teruggetrokken in z'n eigen graafkuil. Kom in de buurt en je krijgt een kogelregen op je dak.quote:
quote:
Bwehehequote:Op zondag 7 mei 2017 23:00 schreef Japie77 het volgende:
Ik mag wel zeggen dat ik vind dat het niveau hier de laatste tijd flink aan het stijgen is. Vooral door de inbreng van Bart en LK.
Dank daarvoor jongens.
Het wordt steeds duidelijker waar jouw affiniteit ligt. Ik twijfel nauwelijks nog. Jammer.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:01 schreef Bart2002 het volgende:
Mijmeren over de goeie oude tijd. Dat heeft wel iets moois.
Ik heb net nog gezegd dat ik mezelf helemaal niet zo wijs vond......Jij leest ook alleen wat je wilt lezen.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die werkelijk wijs zijn lopen niet de hele tijd te pochen en zich te verkneukelen met het feit dat ze zo wijs zijn.
Het is wel typisch voor een bepaald slag users dat ze constant de grootst mogelijke bullshit lopen te spuien en vervolgens zichzelf op de rug gaan kloppen over hoe slim ze wel niet zijn en hoe vréselijk onbegrepen. Wie houd je voor de gek, vraag ik me af.
Ik kom hier natuurlijk nog niet zo lang, maar ik ga altijd gewoon weer wat anders doen, als het me niet meer aanstaat. Zoals nu, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds verbaasd over hoe snel en effectief dat ging. Je denkt dat mensen er flauw van worden hier te zijn, maar ze blijken geen schaamte meer te kennen.
Jou, vooral. En dat gaat me blijkbaar heel gemakkelijk af. Waar is die context 'van eerdere bijdragen' waarover je het eerder had eigenlijk? Zie je het patroon echt niet? Wat voor een werk doe je ook al weer?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen die werkelijk wijs zijn lopen niet de hele tijd te pochen en zich te verkneukelen met het feit dat ze zo wijs zijn.
Het is wel typisch voor een bepaald slag users dat ze constant de grootst mogelijke bullshit lopen te spuien en vervolgens zichzelf op de rug gaan kloppen over hoe slim ze wel niet zijn en hoe vréselijk onbegrepen. Wie houd je voor de gek, vraag ik me af.
Slaap lekker, Viltje.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:05 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ik kom hier natuurlijk nog niet zo lang, maar ik ga altijd gewoon weer wat anders doen, als het me niet meer aanstaat. Zoals nu, bijvoorbeeld.
Welterusten!
![]()
Dat vind ik inderdaad wel de beste tip. En welterusten, ik ga ook.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:05 schreef Viltje het volgende:
[..]
Ik kom hier natuurlijk nog niet zo lang, maar ik ga altijd gewoon weer wat anders doen, als het me niet meer aanstaat. Zoals nu, bijvoorbeeld.
Welterusten!
![]()
Ja, groot gelijk. Ik hap ook te makkelijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:04 schreef Monolith het volgende:
Ach LK is het stereotype zwakzinnige trolletje. Geen idee waarom mensen happen.
Je houd mij niet voor de gek, als je dat denkt.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:06 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jou, vooral. En dat gaat me blijkbaar heel gemakkelijk af. Waar is die context 'van eerdere bijdragen' waarover je het eerder had eigenlijk? Zie je het patroon echt niet? Wat voor een werk doe je ook al weer?
Er zou helemaal geen probleem zijn als men niet zo afwijzend zou staan ten opzichte van nieuwkomers. En dan in het bijzonder nieuwkomers met een "aparte" mening en stemgeluid. Het lijkt voor hen net alsof je in een dorpskroeg in Twello komt waar men onder elkaar wil zijn en je niet accepteert als je geen ingezetene bent en dan ook nog van het juiste geloof.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:00 schreef Japie77 het volgende:
Ik mag wel zeggen dat ik vind dat het niveau hier de laatste tijd flink aan het stijgen is. Vooral door de inbreng van Bart en LK.
Dank daarvoor jongens.
Tsja, sommige mensen vonden die nieuwe aanwas een aanwinst, door het stoken enzo.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds verbaasd over hoe snel en effectief dat ging. Je denkt dat mensen er flauw van worden hier te zijn, maar ze blijken geen schaamte meer te kennen.
Zeker, maar die komen vaak pas op het zwaarste moment naar voren. Om te beginnen zou het mediacircus waarin kandidaten zijn gereduceerd tot slogan spuiende poppen volledig op de schop genomen moeten worden.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar het zou toch wel erg verfrissend zijn om eens een politicus te zien die wel flink twijfelt. Sommige extreem wijze mensen konden het trouwens wel zoals een Ghandi en een MLK. Dus het is mogelijk.
Je bedoelt dat LelijKnap eigenlijk het stuks mens is waarmee Bart getrouwd is?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je houd mij niet voor de gek, als je dat denkt.
Tenzij je eigenlijk een vadsig wijf van ergens in de veertig bent. Dan is het wel vrij effectief gelukt moet ik zeggen.
Tja, je hebt gelijk maar ik ben bang dat er geen weg terug is. En het stoken gaat nog steeds door. Wel goed om te weten waar mensen staan.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen vonden die nieuwe aanwas een aanwinst, door het stoken enzo.
Dat is er ook zoeen in de categorie "Be careful what you wish for".
Dat vervelende op de man gedoe. En die ongezonde belangstelling voor andermans omstandigheden. Flauwe kerel.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat LelijKnap eigenlijk het stuks mens is waarmee Bart getrouwd is?
Vergezocht aan de ene kant, maar het zou wel alles verklaren.
Ik kan jou niet voor de gek houden als jij jezelf voor de gek houdt. Of juist wel? O-o wat een intrige.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je houd mij niet voor de gek, als je dat denkt.
Tenzij je eigenlijk een vadsig wijf van ergens in de veertig bent. Dan is het wel vrij effectief gelukt moet ik zeggen.
Geeft U hier nu weer hoeveel respect van uwe zijden voor het vrouwelijk geslacht?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tenzij je eigenlijk een vadsig wijf van ergens in de veertig bent.
Goed, bij deze besteed ik geen aandacht meer aan je bijdragen.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik kan jou niet voor de gek houden als jij jezelf voor de gek houdt. Of juist wel? O-o wat een intrige.
Da's inderdaad de context waarnaar ik verwees.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat vervelende op de man gedoe. En die ongezonde belangstelling voor andermans omstandigheden. Flauwe kerel.
Ah, dus toch.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Da's inderdaad de context waarnaar ik verwees.
Dat zou wat betekenen, als je niet al in je eigen verhaaltje leefde. Je pleit simpelweg voor continuïteit van het gedrag dat je al langere tijd tentoonstelt. Ironisch genoeg is deze post zelf daar ook gewoon onderdeel van.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed, bij deze besteed ik geen aandacht meer aan je bijdragen.
Ja, hoi.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:13 schreef Bart2002 het volgende:
Voor het goede zou er eigenlijk een uitsmijter moeten zijn die ons wegens wangedrag en tevens wanbetaling de kroeg uitsmijt.
Ja, heb je alle beledigen aan mijn adres al opgenomen in je boekje? Of ben je zo'n bouncer die een voorkeur voor een bepaalde kleur heeft?quote:
Dat is niet verbazingwekkend.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:18 schreef Drugshond het volgende:
Bart heeft wel een punt. Veel mensen kunnen bij elkaar in de huid klimmen na + 14 jr. Voor een relatieve nieuwkomer kan dat bedrukkend overkomen. Maar goed ik zit hier ook niet voor de politieke discussies. Die boeien me nauwelijks.
Ach kom nou toch, er komt iedere keer genoeg nieuw spul bij wat zich naadloos invoegt, het zijn alleen de stokers, schreeuwers en xenofoben die dat niet lukt, en dan ligt dat aan de bestaande users?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:18 schreef Drugshond het volgende:
Bart heeft wel een punt. Veel mensen kunnen bij elkaar in de huid klimmen na + 14 jr. Voor een relatieve nieuwkomer kan dat bedrukkend overkomen. Maar goed ik zit hier ook niet voor de politieke discussies. Die boeien me nauwelijks.
Je legt hier de werking van het zuiveringsproces uit.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom nou toch, er komt iedere keer genoeg nieuw spul bij wat zich naadloos invoegt, het zijn alleen de stokers, schreeuwers en xenofoben die dat niet lukt, en dan ligt dat aan de bestaande users?
Als je je als een idioot gedraagt dan word je hier ook zo behandeld, dat ligt dan vooral aan je idiote gedrag, niet aan de oude garde.
Als je een beetje gevoel voor de sfeer hebt dan kun je die prima oppikken, en kun je het onderlinge gekat van de oude garde ook wel correct inschatten.
Nu hebben we een stel users erbij die zich ten eerste al als een idioot gedraagt, en ten tweede totaal niet aanvoelt hoe de sfeer is.
Als een pacifist die denkt dat hij van de mess z'n nieuwe stamkroeg moet maken.
Daar ben jij toch alleen maar voorstander van?quote:Op zondag 7 mei 2017 23:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, heb je alle beledigen aan mijn adres al opgenomen in je boekje? Of ben je zo'n bouncer die een voorkeur voor een bepaalde kleur heeft?
Je zoekt het zelf op hè, ik zeg niet dat je het land uit moet, ik zeg alleen dat het niet aan ons ligt dat je hier geen medestanders vindt.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je legt hier de werking van het zuiveringsproces uit.
Hij heeft hier wel medestanders hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zoekt het zelf op hè, ik zeg niet dat je het land uit moet, ik zeg alleen dat het niet aan ons ligt dat je hier geen medestanders vindt.
De echte kruisridders natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |