Lekker veel aandacht wel.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:18 schreef Kaas- het volgende:
5 van de 50 laatste TT's bevatten "Kaas". Origineel.
mn ouders nemen altijd een blok kaas mee als ze langskomen. Dat is altijd wel lekker. Verder moeten we het met allerlei Cheddars doen. Niet vies, maar zo'n echte hollandse jong belegen af en toe, nomnomnom.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
Ik mis kaas ook op vakantie, wat dat betreft lekker kind van mijn omgeving. Maar het is echt wel Hollands om a) een broodje kaas "heerlijk genieten te noemen b) dit als lunch te eten.
Beetje standaard "grap" over Nederlanders.
Waar woon je?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mn ouders nemen altijd een blok kaas mee als ze langskomen. Dat is altijd wel lekker. Verder moeten we het met allerlei Cheddars doen. Niet vies, maar zo'n echte hollandse jong belegen af en toe, nomnomnom.
Ik hoor dat toch echt vrijwel niemand zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
Ik mis kaas ook op vakantie, wat dat betreft lekker kind van mijn omgeving. Maar het is echt wel Hollands om a) een broodje kaas "heerlijk genieten te noemen b) dit als lunch te eten.
oh ja, Gouda hebben we bij de Lidl, maar is niet hetzelfde als van een eckte kaasboer.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Waar woon je?
Op de meeste plekken waar ik ben geweest kon je in de grotere supermarkten wel Gouda Kaas vinden. Dus ben wel nieuwsgierig.
Om dingen te horen zeggen heb je natuurlijk wel menselijke interactie nodig.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik hoor dat toch echt vrijwel niemand zeggen eigenlijk.
Alle kaas in het VK is altijd een beetje meh.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, Gouda hebben we bij de Lidl, maar is niet hetzelfde als van een eckte kaasboer.
VK, trouwens.
hmwah, supermarktkaas wel, verse kaas een stuk beter.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle kaas in het VK is altijd een beetje meh.
Ja, ik bedoel dat eerste.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hmwah, supermarktkaas wel, verse kaas een stuk beter.
padum psssshhhquote:Op zondag 23 juli 2017 18:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Om dingen te horen zeggen heb je natuurlijk wel menselijke interactie nodig.
kaashater.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:37 schreef Jip141 het volgende:
Het is een beetje gedramatiseerd maar zelfs het letterlijke citaat hoor ik minstens een paar keer per jaar.
Gewoon grappig btw verder niks, voor mensen beledigd zijn oid.
Ja ik zie zelfs bij de grotere zaken (bvb Carrefours) zelfsverse Goudse kaas ook.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, Gouda hebben we bij de Lidl, maar is niet hetzelfde als van een eckte kaasboer.
VK, trouwens.
GA DAN GODVERDOMME TERUG NAAR JE EIGEN LAND JAquote:Op zondag 23 juli 2017 18:37 schreef Jip141 het volgende:
Het is een beetje gedramatiseerd maar zelfs het letterlijke citaat hoor ik minstens een paar keer per jaar.
Gewoon grappig btw verder niks, voor mensen beledigd zijn oid.
je bedoelt die plastic plakjes? Want da's geen eckte cheddar natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2017 18:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja ik zie zelfs bij de grotere zaken (bvb Carrefours) zelfsverse Goudse kaas ook.
In Spanje bvb vorige week.
En die voorverpakte bijna overal wel.
Wellicht dat Cheddar meer overheersend is in het VK. Vind Nederlandse kaas wel lekkerder dan Cheddar, maar gesmolten Cheddar is wel echt Nice.
Haha nee nee echte Cheddar. Niet Aldi plastic vierkantjes met 1% cheddar.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bedoelt die plastic plakjes? Want da's geen eckte cheddar natuurlijk
Er was er eentje waar op stond "Met 50% kaas (waarvan 25% cheddar)"quote:Op zondag 23 juli 2017 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bedoelt die plastic plakjes? Want da's geen eckte cheddar natuurlijk
quote:Op zondag 23 juli 2017 18:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was er eentje waar op stond "Met 50% kaas (waarvan 25% cheddar)"![]()
![]()
Nee hoor, ik ga altijd gewoon alleen aan een tafeltje in de kantine zitten en de gesprekken aan andere tafels afluisteren.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Om dingen te horen zeggen heb je natuurlijk wel menselijke interactie nodig.
Als hooggeplaatste langstudeerder kan hij natuurlijk niet zijn carrière riskeren.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Je bent echt een sukkel Pokkelmans. Met je meet.
Ik heb in ieder geval nog een carrière te riskeren.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als hooggeplaatste langstudeerder kan hij natuurlijk niet zijn carrière riskeren.
Sterke woorden, voor een sodomiet.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
Je bent echt een sukkel Pokkelmans. Met je meet.
Moet je geen grapje maken, moet je gewoon even stoppen een sukkel te zijn.quote:
Zullen wel meer zijn die een Pokkelmansje gaan plegen (zeggen dat ze komen en dan ineens terugkrabbelen vanwege iets vaags), dus wordt straks gewoon 10 of iets meer. Terwijl het vanaf 6 altijd al wel een leuke succesvolle meet is.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:19 schreef Friek_ het volgende:
Op die meet komen nu al meer dan 15 man. Wordt wel druk zo.
Ik hoefde trouwens helemaal niet te werken. Had ik jullie toch even beetgenomen!!!!!!quote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zullen wel meer zijn die een Pokkelmansje gaan plegen (zeggen dat ze komen en dan ineens terugkrabbelen vanwege iets vaags), dus wordt straks gewoon 10 of iets meer. Terwijl het vanaf 6 altijd al wel een leuke succesvolle meet is.
Hoeft toch niet als jij al kijken doet, jij brengt het wel hier hoor.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:26 schreef Kowloon het volgende:
Beestachtige sprint van Groenewegen. Jullie hebben zeker weer niet gekeken?
Gewoon meenemen, ik ga altijd op weg naar Wales met een kilo of 3 omdat mijn schoonfamilie er ook gek op isquote:Op zondag 23 juli 2017 18:23 schreef Jip141 het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:26 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb het op Radio 1 gehoord. Voorzover ik het begreep was het toch nog spannend.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:26 schreef Kowloon het volgende:
Hoi.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zullen wel meer zijn die een Pokkelmansje gaan plegen (zeggen dat ze komen en dan ineens terugkrabbelen vanwege iets vaags), dus wordt straks gewoon 10 of iets meer. Terwijl het vanaf 6 altijd al wel een leuke succesvolle meet is.
Met het toetsenbord voor je, zullen de it ers leuk vinden.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill. Luchen met een oninteressant persoon kost wel echt moeilijk veel energie.
Bij m'n huidige werk lunch ik doorgaans achter de pc en dat zit ik soms zo ineens 9 uur achter elkaar op die plek zonder pauze.
Uiteraard is dat leuk wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is als je geemigreerd bent best heel lekker als je eens in NL bent.
Ik vind jou ook veel tijd hier verbrengen met drie kids.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Denk niet dat ik het topic ga volgen op FOK!, dat is bij voorbaat al zuur gezeik.
Lekker zure GS-typetjes die het niet zo goed kunnen hebben dat ze eens een koekje van eigen deeg krijgen.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Denk niet dat ik het topic ga volgen op FOK!, dat is bij voorbaat al zuur gezeik.
Oké.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook veel tijd hier verbrengen met drie kids.
Ik zie het verband niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook veel tijd hier verbrengen met drie kids.
Vorig jaar een paar keer eerst de aflevering bekeken en daarna even het topic doorgescrold. Negen van de tien keer had ik het idee een totaal ander programma te hebben gezien.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lekker zure GS-typetjes die het niet zo goed kunnen hebben dat ze eens een koekje van eigen deeg krijgen.
Ik begrijp er niets van. Laat maar.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk dat jij nog afstrijden doet als je een keutel in je broek vindt dat jij het gedaan hebt.
Het zou kunnen dat men al vroeg kan dementeren.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Vorig jaar een paar keer eerst de aflevering bekeken en daarna even het topic doorgescrold. Negen van de tien keer had ik het idee een totaal ander programma te hebben gezien.
Kinderen liggen op bed, Hans. Geen idee waar jij je mee bemoeit als randmongool, maar toch.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
En daar is het mee over?
Steek eens wat tijd in je toekomst zeg ik dan.
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:13 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
En daar is het mee over?
Steek eens wat tijd in je toekomst zeg ik dan.
En ook naar die van R&P?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef Samzz het volgende:
Alles geregeld voor volgende week. Ik kom dus definitief naar de meet
.
En vanaf toen kwam jij op het forum online?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Kinderen liggen op bed, Hans. Geen idee waar jij je mee bemoeit als randmongool, maar toch.
Ja daar ga ik sowieso heen. Moet wel he.quote:
Dit ga ik quoten in het Rp topic alleen voor het woordje moet al.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar ga ik sowieso heen. Moet wel he.
Ik denk niet dat je dan nog leuke dinertjes gaat hebben ne.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:33 schreef Ryon het volgende:
Begint goed, dat Zomergasten. Maar je zoon zou maar thuiskomen met een microbiologe. Dan nog liever een filosofe.
Succes.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dit ga ik quoten in het Rp topic alleen voor het woordje moet al.
Kan alleen het topic niet vinden help eens Samzz
Wel een heel hoog dummies gehalte.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:33 schreef Ryon het volgende:
Begint goed, dat Zomergasten. Maar je zoon zou maar thuiskomen met een microbiologe. Dan nog liever een filosofe.
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:14 schreef Samzz het volgende:
Alles geregeld voor volgende week. Ik kom dus definitief naar de meet
.
Als eenvoudige socioloog ben ik al erg onder de indruk van iedereen die wel een echte studie heeft gedaan. Los van de wetenschappelijke trackrecord.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wel een heel hoog dummies gehalte.
Lijkt alsof ze beetje ionica smeets als wetenschapsjournalist wil combineren met politiek culturele opvattingen. Als wetenschapper heeft ze niet echt een bijzonder track record. En ze praten allebei in halve zinnen en beginnen dan weer een nieuwe zin omdat ze toch iets anders willen zeggen
Kortom, zomergasten en er lekker op zeiken
Geen ideequote:Op zondag 23 juli 2017 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe ging dat lied van haar en Lubach ook alweer?
quote:Op zondag 23 juli 2017 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe ging dat lied van haar en Lubach ook alweer?
Haha.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als eenvoudige socioloog ben ik al erg onder de indruk van iedereen die wel een echte studie heeft gedaan. Los van de wetenschappelijke trackrecord.
Ja, het is ook nog niet echt aan mij besteed.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar ik heb moeite mijn aandacht bij haar verhaal te houden.
quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel dus. Mooie sprint, mooi resultaat.
Het was een wat vreemde sprint vond ik. Hij kwam erg vroeg op kop te zitten, dus ik verwachtte wel dat er iemand nog langszij zou komen. Maar niks daarvan... Dan heb je inhoud als sprinter.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het op Radio 1 gehoord. Voorzover ik het begreep was het toch nog spannend.
Iets zegt mij dat jij iets met microbiologie hebt gedaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verwijzen naar een landbouweconoom. Je moet maar durven.
Raar. Afijn, het is weer voorbij. Nu kunnen alle tour-shirtjes en andere tour-paraphernalia weer opgeborgen worden op mijn dialyseafdeling. Ik vond het best leuk.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het was een wat vreemde sprint vond ik. Hij kwam erg vroeg op kop te zitten, dus ik verwachtte wel dat er iemand nog langszij zou komen. Maar niks daarvan... Dan heb je inhoud als sprinter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |