Alhoewel de intentie zeker anders is, is het eindresultaat natuurlijk hetzelfde.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:26 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Verkrachten en moorden is bewust (extreem) leed bij een ander veroorzaken om daar zelf genot aan te beleven.
Roken is het nuttigen van een object voor eigen genot.
Snap niet hoe je achter zo'n bewering kan gaan staan.
En dus stoorde je je daaraan, aan die ene keer. Bijzonder.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:26 schreef Canopus het volgende:
nee ik was daar met iemand die daar naar het ziekenhuis moest.
Wat is je punt?
Stap 4: herhaal stap 3.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:27 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je bent geen discussiepartner.
Je bent een of andere trol die continu dezelfde onzin uitkraamt en mijn berichten niet begrijpt.
Die vind je nooit als je je zo op blijft stellen.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:28 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als ik een discussiepartner vind, zal ik dat doen.
Nou nee, maar als het zekere voor het onzekere nemen jouw niveau is houdt het wel een beetje op. Als het allemaal zo slecht is heb je daar vast wel een stapel bronnen van, de enige bron die ik voorbij heb zien komen kwam van het andere kamp, dus tsja.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je verder had gelezen had je gezien dat ik wel degelijk argumenten aandraag.
Ik moet zeggen dat hij met 'dom' ergens wel een punt heeft.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja.
Stap 1: kom met een vergelijking die he-le-maal nergens op slaat.
Stap 2: Zodra dit door je discussiepartner wordt aangegeven noem je hem dom
Stap 3: Zodra je discussiepartner je aanspreekt op het feit dat je de inhoud negeert en hem dom noemt dan noem je hem nog een keer dom!
Hulde hoor!
Ik heb wel degelijk een bron gepost over meeroken.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nee, maar als het zekere voor het onzekere nemen jouw niveau is houdt het wel een beetje op. Als het allemaal zo slecht is heb je daar vast wel een stapel bronnen van, de enige bron die ik voorbij heb zien komen kwam van het andere kamp, dus tsja.
Had je verder nog iets inhoudelijks toe te voegen? Of wilde je het hierbij laten?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij met 'dom' ergens wel een punt heeft.
Ik zou eens naar jezelf kijken. Zo goed als iedereen in dit topic is het niet met je eens. Dat is niet omdat je zo goed bent in het voeren van een discussie.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vind je nooit als je je zo op blijft stellen.
Wanneer je iedereen dom noemt en wegrent nadat iemand je (volgens jou) niet begrijpt dan maak je een bijzonder rare indruk.
http://m.telegraaf.nl/gez(...)iet-gevaarlijk-39%3Bquote:Op zondag 23 juli 2017 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alhoewel de intentie zeker anders is, is het eindresultaat natuurlijk hetzelfde.
Ditquote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat heb ik er mee te maken dat jij mijn gezondheid moet verpesten met je giftige auto om je eigen financiėle situatie te verbeteren? Aso
Die binnen no-time al gefileerd was vanwege geen inhoud...quote:Op zondag 23 juli 2017 19:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel degelijk een bron gepost over meeroken.
Maar maakt niet uit. Lezen is ook best vermoeiend.
Ik wel. Omdat ik regelmatig met mijn moeder mee moet of daar op bezoek ga. De vriendin van mijn broertje ook, want die studeert geneeskunde.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kwam als gezonde niet-roker dusdanig vaak in het ziekenhuis dat die rook storend voor je werd?
universal truth is not measured in mass appealquote:Op zondag 23 juli 2017 19:30 schreef SugeLucky het volgende:
Ik zou eens naar jezelf kijken. Zo goed als iedereen in dit topic is het niet met je eens.
2013quote:Op zondag 23 juli 2017 19:31 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
http://m.telegraaf.nl/gez(...)iet-gevaarlijk-39%3B
Volgens mijn eerder aangehaalde onderzoek is dit gewoon niet waar. Volgens die redenatie kun je het verspreiden van fijnstof doormiddel van het rijden van een auto ook als aanslag op iemands leven beoordelen.
Onjuist.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die binnen no-time al gefileerd was vanwege geen inhoud...
Onderzoek?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
2013
Ik had een recenter onderzoek laten zien.
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
2013.
https://www.ikwilstoppenm(...)rlijker-dan-gedacht/
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onderzoek?
Deze bedoel je?
[..]![]()
Dat is geen onderzoek...
quote:Dat blijkt uit onderzoek van TNS Nipo in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS).
Psycho shit ditquote:Op zondag 23 juli 2017 16:37 schreef GGMM het volgende:
Goed zo.
Niemand kan rationeel verantwoorden waarom roken een goed idee is. Als mensen niet in staat zijn verstandige keuzes te nemen dan moet de overheid dat maar doen.
Lees het hele topic ff aub. Dit hadden we al besproken.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Psycho shit dit
Gaat de overheid ook mcdonalds verbieden omdat je bloedvaten ervan dichtslibben?
https://www.rijksoverheid(...)oken-en-meeroken.pdfquote:Op zondag 23 juli 2017 19:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Post dat onderzoek dan ipv een link naar een niet geheel onbevooroordeelde bron.
Ah een wiens brood men eet ,wiens woord men spreekt onderzoekquote:Op zondag 23 juli 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)oken-en-meeroken.pdf
Ik wil er nog wel aan toevoegen dat als je denkt dat het opsnuiven van tabaksrook schadelijk voor je gezondheid is je niet erg slim bent, waarschijnlijk een nogal makkelijk slachtoffer voor iedereen die je iets op de mouw wil spelden.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:30 schreef GGMM het volgende:
Had je verder nog iets inhoudelijks toe te voegen? Of wilde je het hierbij laten?
Wat een domme kut troll ben jij zeg.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik weet gewoon zeker dat je op z'n minst af en toe rookt.
Geeft niet verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |