Wat bijzonder triest dat jij je geen leven kan indenken zonder alcohol.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
Geen alcohol. Wat doe jij elk weekend dan?
Dan sluit je er maar een lening voor af.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak excuus omdat je het inhoudelijk niet kan winnen en daarom afhaakt.
[..]
Zodra ik financieel de mogelijkheid heb stap ik ook over.
Jij bent gewoon een ongezellig iemand die voor iedereen de pret bederftquote:Op zondag 23 juli 2017 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat bijzonder triest dat jij je geen leven kan indenken zonder alcohol.
Ik wil je niet beledigen, echt niet, maar ik vind dat je dan een enorm leeg bestaan hebt.
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak excuus omdat je het inhoudelijk niet kan winnen en daarom afhaakt.
Dit noem jij inhoudelijk?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die van moord en verkachten genieten.
Ja maar, men is toch vrij om een kroeg te beginnen met terras waar geen rokers op en/of binnen mogen?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat mijn vriend met astma niet naast rokers op een terras kan zitten omdat de kans groot is dat ie dan een aanval krijgt is niet schadelijk?
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:17 schreef SugeLucky het volgende:
Dan sluit je er maar een lening voor af.
Dat is noodzakelijk om mijn financiële situatie te verbeteren.quote:
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een ongezellig iemand die voor iedereen de pret bederftEn je helpt de economie ook nog eens naar de kloten
Ik chargeer natuurlijk een beetje, maar de vergelijking is geen gekke.quote:
Mensen die geen lening af willen sluiten voor een Tesla zijn zwak en moeten zich aanpassen. Ik wil geen last van mijn gezondheid krijgen omdat jij te arm bent om een Telsa te kunnen kopen!quote:
Ah, ik moet maar zelf een kroeg beginnen omdat op andere terrassen verslaafden asociaal genoeg zijn om anderen lastig te vallen met hun verslaving?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:17 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja maar, men is toch vrij om een kroeg te beginnen met terras waar geen rokers op en/of binnen mogen?
GGMM heeft zelf ook gerooktquote:Op zondag 23 juli 2017 19:19 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Mensen die geen lening af willen sluiten voor een Tesla zijn zwak en moeten zich aanpassen. Ik wil geen last van mijn gezondheid krijgen omdat jij te arm bent om een Telsa te kunnen kopen!
Dit is toch ongeveer jouw houding ten opzichte van rokers?
Als je behalve "omdat ik dat vind" geen enkele onderbouwing paraat hebt is dat ook wel de enige optie de je openlaat.quote:
Wat heb ik er mee te maken dat jij mijn gezondheid moet verpesten met je giftige auto om je eigen financiële situatie te verbeteren? Asoquote:Op zondag 23 juli 2017 19:17 schreef GGMM het volgende:
Dat is noodzakelijk om mijn financiële situatie te verbeteren.
Wat een kortzichtige opmerking
Nee, niet bepaald.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:19 schreef SugeLucky het volgende:
Dit is toch ongeveer jouw houding ten opzichte van rokers?
Ik rook niet eens...quote:Op zondag 23 juli 2017 19:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hilarisch al die verslaafden die hun verslaving proberen te rationaliseren.
Dat je niet echt intelligent bent, was me al duidelijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald.
Als je rookt geef je namelijk áltijd meer geld uit dan wanneer je niet rookt. Je financiële situatie heeft daarom ook niets met roken te maken.
Ik verbaas me er echt heel erg over dat je dit niet direct snapte.. sorry
Als je verder had gelezen had je gezien dat ik wel degelijk argumenten aandraag.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je behalve "omdat ik dat vind" geen enkele onderbouwing paraat hebt is dat ook wel de enige optie de je openlaat.
quote:Op zondag 23 juli 2017 19:21 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat je niet echt intelligent bent, was me al duidelijk.
Dit is geloof ik het enige wat je nog kan inbrengen als je het zelf niet snapt en de plank misslaat.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:21 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat je niet inhoudelijk ingaat op mijn bericht.
Is wel de enig juiste oplossing om probleemloos te kunnen genieten van rokersvrije terrassen.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, ik moet maar zelf een kroeg beginnen omdat op andere terrassen verslaafden asociaal genoeg zijn om anderen lastig te vallen met hun verslaving?
Juist ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:23 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dit is geloof ik het enige wat je nog kan inbrengen als je het zelf niet snapt en de plank misslaat.
Verkrachten en moorden is bewust (extreem) leed bij een ander veroorzaken om daar zelf genot aan te beleven.quote:[..]
Ik chargeer natuurlijk een beetje, maar de vergelijking is geen gekke.
Als jij vindt van wel wil ik héél graag horen waarom jij dat vindt!
nee ik was daar met iemand die daar naar het ziekenhuis moest.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kwam als gezonde niet-roker dusdanig vaak in het ziekenhuis dat die rook storend voor je werd?
Je bent geen discussiepartner.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja.
Stap 1: kom met een vergelijking die he-le-maal nergens op slaat.
Stap 2: Zodra dit door je discussiepartner wordt aangegeven noem je hem dom
Stap 3: Zodra je discussiepartner je aanspreekt op het feit dat je de inhoud negeert en hem dom noemt dan noem je hem nog een keer dom!
Hulde hoor!
De oplossing in de OP lijkt me een stuk effectiever.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:24 schreef torentje het volgende:
[..]
Is wel de enig juiste oplossing om probleemloos te kunnen genieten van rokersvrije terrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |