Ik rook alleen na een paar biertjes, dan geniet ik er toch echt van en ik ben er toch niet aan verslaafd.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:31 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het is geen genieten, alleen maar het voeden van je verslaving. Dat hebben rokers meestal niet door.
Vroeger was dat oa het argument om het binnen roken te verbieden...quote:Op zondag 23 juli 2017 18:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn als ik gewoon een avondje op een terras kan zitten zonder dat mn kleren naar rook stinken.
het is dan ook een aardig goed argument.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroeger was dat oa het argument om het binnen roken te verbieden...
Zo heb ik het ook gedaan op een gegeven moment. Alleen in het weekend roken als ik drink. Ging prima, maar op een gegeven moment was ik daar ook wel klaar mee.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:54 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Ik rook alleen na een paar biertjes, dan geniet ik er toch echt van en ik ben er toch niet aan verslaafd.
Ik weet dat dit voor het gros niet opgaat maar er zijn er voldoende die het op deze wijze doen.
Jij kunt nu toch binnen zitten?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
het is dan ook een aardig goed argument.
Op mijn werk stinkt het gelukkig niet naar rook neequote:
Tsja, als de rokers naar buiten gejaagd worden dan krijg je dat. Of dacht je dat ze allemaal gingen stoppen omdat er binnen niet meer gerookt mag worden?quote:Op zondag 23 juli 2017 18:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Op mijn werk stinkt het gelukkig niet naar rook nee. Op het terras helaas wel vaak.
Al roken ze een slof per dag, kan mij echt niets schelen. Zo lang ik er geen last van heb tenminste. Op het terras heb ik er last van, wat iemand in zn huiskamer doet moet ie zelf weten.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, als de rokers naar buiten gejaagd worden dan krijg je dat. Of dacht je dat ze allemaal gingen stoppen omdat er binnen niet meer gerookt mag worden?
Ach kijk, de 'quote:Op zondag 23 juli 2017 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als dat je onderbouwing is van de eerder gedane boude uitspraken dan:_!...
En de geestig en bijdehand bedoelde opmerking die kant noch wal raakt.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op voor al die straling die van je scherm afkomt?
Probeer het eens.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 18:46 schreef Divje het volgende:
Dat die GGMM nog vrij rond loopt in dit topic met z'n gezuig en getroll
Mwah, het is het niet waard. Het is een beetje alsof ik op een Godwin reageer met in plaats van WW2 verkrachters en moordenaars.quote:
hilarisch al die verslaafden die hun verslaving proberen te rationaliseren.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach kijk, de '' als argument!
Die hadden we nog niet eerder gehad.
[..]
En de geestig en bijdehand bedoelde opmerking die kant noch wal raakt.
Check.
[..]
Probeer het eens.
[..]
van de auto's die langs mn terras rijden gaan mn kleren niet naar rook stinken hoor.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:05 schreef Poepz0r het volgende:
Iedereen bezit hier een Tesla? Anders muil houden je bent zelf nog schadelijker bezig met je uitstoot etc
Bij mij wel afhankelijk van de auto maar het gaat om de schade, draai er niet omheen dankjewel.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
van de auto's die langs mn terras rijden gaan mn kleren niet naar rook stinken hoor.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:05 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Mwah, het is het niet waard. Het is een beetje alsof ik op een Godwin reageer met in plaats van WW2 verkrachters en moordenaars.
Klopt. Het heeft wel iets bijzonder fascinerends.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hilarisch al die verslaafden die hun verslaving proberen te rationaliseren.
Waarom heb jij dan geen Tesla? Is net zo schadelijk voor je omgeving dat snap ik dan niet. Het werkt twee kanten op hequote:Op zondag 23 juli 2017 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
[..]
Klopt. Het heeft wel iets bijzonder fascinerends.Iedereen moet en zal buigen voor hun ziekmakende verslaving, want anders ben JIJ niet tolerant en ben JIJ een zeikerd!
Een auto heeft een functie.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan geen Tesla? Is net zo schadelijk voor je omgeving dat snap ik dan niet. Het werkt twee kanten op he
Trots zijn op het feit dat je de discussie zo laag hebt laten zinken dat de ander niet meer wilt deelnemen. Typisch.quote:
Een Tesla heeft die functie ook dus non argument.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een auto heeft een functie.
Overigens was dit op pagina 1 al besproken. Misschien is het een idee om het topic eerst te lezen alvorens je reageert.
Dat mijn vriend met astma niet naast rokers op een terras kan zitten omdat de kans groot is dat ie dan een aanval krijgt is niet schadelijk?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij mij wel afhankelijk van de auto maar het gaat om de schade, draai er niet omheen dankjewel.
Zwak excuus omdat je het inhoudelijk niet kan winnen en daarom afhaakt.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:09 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Trots zijn op het feit dat je de discussie zo laag hebt laten zinken dat de ander niet meer wilt deelnemen. Typisch.
Zodra ik financieel de mogelijkheid heb stap ik ook over.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een Tesla heeft die functie ook dus non argument.
quote:Op zondag 23 juli 2017 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alcohol zeker, ja.
Met Big Macs eten doe je anderen weinig kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |