HOOOOOOO SHITTTTquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:44 schreef Moira. het volgende:
BREKEND: GEKKIE NAAST ONS IN DE TREIN KOMT UIT LOOSDRECHT
RIP Moiraquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:44 schreef Moira. het volgende:
Nee was gewoon wel klaar met dat drama hier, dat gekeuvel over zijn leven/YTdrama mag wel weer ergens anders. Zelf post 'ie gewoon niet meer, heeft geen ban ofzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:45 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is er nou weer met braddie aan de hand, is hij weer verbannen hier oid?
Ja komquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:47 schreef Hallojo het volgende:
Is dit de gangbangmeet? Want dan kom ik misschien ook.
Hij komt ook nooit meer op FOK en hij gaat nooit meer streamen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:44 schreef Moira. het volgende:
Oh beter.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee was gewoon wel klaar met dat drama hier, dat gekeuvel over zijn leven/YTdrama mag wel weer ergens anders. Zelf post 'ie gewoon niet meer, heeft geen ban ofzo.
Ik heb een enorme katerquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Zeker mozy en ik heb ook vriend Jack meegenomen
Ik zie nog weilanden. Volgens mij hebben wij niet dezelfde trein.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:51 schreef tailfox het volgende:
Ik ben er bijna denk ik.
Trein laat alleen zien dat er werkzamheden zijn
Goudvissenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:51 schreef Toto69 het volgende:
Kan iemand stiekem pics van azpi maken en naar mij doorsturen
Ik vraag dit voor mijn goudvis
ik zie nu en rivierquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie nog weilanden. Volgens mij hebben wij niet dezelfde trein.
Doe niet zo autistisch en zoek elkaar gewoon ff op dan.quote:
Last bestquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:56 schreef Moira. het volgende:
Maar iedereen die aankomt loopt gelijk naar de Burger King waar we meeten toch?
Is de laatste die aankomt Crack_ om 13:35 waar we op moeten wachten? Of komen mensen nog later aan?
ja ik weet toch niet hoe hij er uit iets en waar die zit.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe niet zo autistisch en zoek elkaar gewoon ff op dan.
Ik kom om 17:00 uur aan dus wacht ff op me.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:56 schreef Moira. het volgende:
Maar iedereen die aankomt loopt gelijk naar de Burger King waar we meeten toch?
Is de laatste die aankomt Crack_ om 13:35 waar we op moeten wachten? Of komen mensen nog later aan?
Pls laat maar weten als je bus 8 paktquote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:59 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik kom om 17:00 uur aan dus wacht ff op me.
Ik denk het dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:01 schreef tailfox het volgende:
Zijn er niet meerdere wagons met dat zelfde nummer?
De BK staat naast perron 18.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 12:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik bijna en ga dan ff naar perron 18 hork oppikken.
Ja godver we zitten hier al met z'n 16en op je te wachtenquote:
Is maar een klein stukje.quote:
Flinke lijst!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 13:31 schreef Moira. het volgende:
- tailfox
- lompehork
- lompevrouw
- fokker89
- monopoly
- moira
- fl_freak
- amarantha
- blaadjes
- azpilicueta
- chai
- mozy
- tardis
- oberkullie
- remqo
- crack_
ik sta boven aanquote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:20 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Flinke lijst!
Veel plezier allemaal
Kutmoederquote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag niet van je moeder. Ze belde om te zeggen dat je geen toestemming had.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:37 schreef Moira. het volgende:
Thanks people
We zijn inmiddels gesettled in de park.
Om 15:00 begint het grafdansen, er zijn nog plekken vrij. TARDIS en Oberkullie zullen ons lesgeven.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:37 schreef Moira. het volgende:
Thanks people
We zijn inmiddels gesettled in de park.
Om 15:00 begint het grafdansen, er zijn nog plekken vrij. TARDIS en Oberkullie zullen ons lesgeven.
Ze lopen de park te checken.quote:
Die voeren we gewoon ff dronken en dan laten we 'm achter in het park.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Wie heeft LompeHork uitgenodigd? Wat een lul die Hork
Anders kom je gewoon, kun je 't zelf ervaren.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 14:52 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is ongeveer allemaal standaard hoe het altijd gaat bij een samenkomst van autisten of zo? 🙄
I'm shocked 😟
Niks mis mee trouwens.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Anders kom je gewoon, kun je 't zelf ervaren.
Autistengehalte is verrassend laag
Groetjes terugquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks mis mee trouwens.
En heel veel plezier allemaal
Je moet je (gehakt)ballen ook droog houden.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde in de sloot springen om mijn american football er uit te vissen. Maar het mocht niet van Moira. Kutwijf. Altijd moeilijk doen.
Vrouwenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde in de sloot springen om mijn american football er uit te vissen. Maar het mocht niet van Moira. Kutwijf. Altijd moeilijk doen.
Ja hallo hier wordt het ook wat laat en dat park is wat ver uit het centrumquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:18 schreef 164836 het volgende:
Door de files ben ik nu pas in t park. Waar zitten jullie?
wojoo je bent uit je lukrplek gekropen? ik hoop dat 'de geit is verdronken' niet inhield dat ik niet meer foto's van de meet mocht verspreiden.quote:
Jij?quote:
Denk het wel, anders stond er wel "Er is"quote:
Ik zou niet liegen als ik hem wel voel zitten, maar nog niet naar de tering.quote:
Hou ons dan niet langer in spanning.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou niet liegen als ik hem wel voel zitten, maar nog niet naar de tering.
Oh ja, dat was met die R&P meet toen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:42 schreef chroestjov het volgende:
Geheel volgens de traditie van FOK! in zijn of haar eentje aan het lot overlaten in het park?
Alberto komt zo toch nog wel even checken.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:42 schreef chroestjov het volgende:
Geheel volgens de traditie van FOK! in zijn of haar eentje aan het lot overlaten in het park?
Wie wordt er opgepakt?quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:32 schreef Moira. het volgende:
Eindelijk bbq'en
2x naar de appie geweest maar de 3e keer zien we eindelijk de plastic bordjes en bestek liggen hoor _
Volgens buienradar begint het daar te regenen met onweer om kwart over zeven.quote:
Pics!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:32 schreef Moira. het volgende:
Eindelijk bbq'en
2x naar de appie geweest maar de 3e keer zien we eindelijk de plastic bordjes en bestek liggen hoor _
http://members.home.nl/ti(...)erindexjournaal.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Volgens buienradar begint het daar te regenen met onweer om kwart over zeven.
Kak, ben ik toch te vroeg weggegaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:32 schreef Moira. het volgende:
Eindelijk bbq'en
Bleek dat Crack_ ook gewoon wat in d'r tas had zittenquote:
Crack was aan de crack?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 19:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bleek dat Crack_ ook gewoon wat in d'r tas had zitten
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:19 schreef bamibij het volgende:
Mensen welke niet dronken achterblijven in het park
?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:09 schreef Amarantha het volgende:
Oh man. Azpi heeft wat gemist nadat hij is uitgestapt.
Nee moest er nog eens bij komenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:11 schreef Remqo het volgende:
Zit die knakker uit loosdrecht weer in jullie trein?
Nee 😁😊we hebben nu ook wat leukersquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:11 schreef Remqo het volgende:
Zit die knakker uit loosdrecht weer in jullie trein?
Vechten viel uiteindelijk mee gelukkig. Wel hoop boosheid enz.quote:
FOK!Kers onderling?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vechten viel uiteindelijk mee gelukkig. Wel hoop boosheid enz.
kwade dronk viel me al tegenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar zijn wel FOK!kers bij betrokken.
Fokker89 is 2m05 met 120 kg toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vechten viel uiteindelijk mee gelukkig. Wel hoop boosheid enz.
Benieuwd wie er een kwade dronk heeft.quote:
Denk Fokker.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benieuwd wie er een kwade dronk heeft.
Ja ik ook wel. Van dat lijstje dat aanwezig was zou ik zo niemand kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dima en Mortax.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Van dat lijstje dat aanwezig was zou ik zo niemand kunnen bedenken.
Lolquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dima en Mortax.
Battle of the Manlets.
😂quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dima en Mortax.
Battle of the Manlets.
Ik niet. Ik heb nog bier en ga als ik zo in Goes ben blowen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey maar B...quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb nog bier en ga als ik zo in Goes ben blowen.
Vond het wel leuk.
Nee klootzakquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:41 schreef Sigaartje het volgende:
Is de conducteur al langs geweest voor de vervoerbewijzen?
Kom dan hier tyfuskreng!!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee klootzak
Al 4 uur trein geen controle
Ow wacht ff. Klootzak sloeg op conducteur. Niet op jou. Haha. Maar zou je zo op kunnen vatten.quote:
Moet de FOK! Knokploeg opgetrommeld worden?quote:
Gvd zit hier voor niets me f5 knop te rapen verhalen!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:47 schreef chroestjov het volgende:
Een meet waarbij er naderhand niet wat vuile was buiten wordt gehangen, is overigens ook geen meet.
Ow doerakjesquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:07 schreef Moira. het volgende:
Nah tussen Utrecht en Zwolle waren we in de trein gaan zitten waar een stuk of 6 pubermeisjes zaten. Mono en Fokker (en tot Amersfoort ook Azpi) waren aardig bezopen en luid en beetje grapjes aan het maken en trollen.
Was zo'n 16-jarige met zo'n nepgezicht die toen helemaal loco ging met kanker dit kanker dat. Nou dat ging een tijdje zo over en weer, op een gegeven moment werd er een bekertje yoghurt richting Mono+Fokker gegooid wat op hun eigen vriendin en een random medereiziger terechtkwam, lol.
Daarna nog beetje doorgesudderd en kanker dit kanker dat. Toen was ik er op een gegeven moment wel klaar mee dus liep de coupé uit. En ondanks dat ik me er buiten hield werd ik blijkbaar kankerhoer genoemd toen ik wegliep, waarop Mono nonchalant wat bier over d'r hoofd goot. Nja toen werd men helemaal loco en wilde ze in de haren vliegen en vechten enzo.
Toen werden ze uit elkaar gehaald en kwam de conducteur verhaal halen en nu reizen we 1e klas naar Groningen
Hier zit een vrouw die er bij was. Kijkt echt vet moeilijk naar mij.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:11 schreef Moira. het volgende:
Ging echt nergens over 2 bezopen kerels versus 6 puberwijven, kleuterschool
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier zit een vrouw die er bij was. Kijkt echt vet moeilijk naar mij.
16 jarige meisjes hebben nu eenmaal geen ervaring met dronken mensenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:07 schreef Moira. het volgende:
Nah tussen Utrecht en Zwolle waren we in de trein gaan zitten waar een stuk of 6 pubermeisjes zaten. Mono en Fokker (en tot Amersfoort ook Azpi) waren aardig bezopen en luid en beetje grapjes aan het maken en trollen.
Was zo'n 16-jarige met zo'n nepgezicht die toen helemaal loco ging met kanker dit kanker dat. Nou dat ging een tijdje zo over en weer, op een gegeven moment werd er een bekertje yoghurt richting Mono+Fokker gegooid wat op hun eigen vriendin en een random medereiziger terechtkwam, lol.
Daarna nog beetje doorgesudderd en kanker dit kanker dat. Toen was ik er op een gegeven moment wel klaar mee dus liep de coupé uit. En ondanks dat ik me er buiten hield werd ik blijkbaar kankerhoer genoemd toen ik wegliep, waarop Mono nonchalant wat bier over d'r hoofd goot. Nja toen werd men helemaal loco en wilde ze in de haren vliegen en vechten enzo.
Toen werden ze uit elkaar gehaald en kwam de conducteur verhaal halen en nu reizen we 1e klas naar Groningen
Gooi bier over haar heen!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier zit een vrouw die er bij was. Kijkt echt vet moeilijk naar mij.
Hoezo Twitter.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
En nu staan ze op Twitter. Lekker hoor.
Ja je moest gewoon mee. Ik kende ook niemand en heb heerlijk uren lang in mijn eentje ergens in hoekje gezeten.quote:
Niet bij Hork op schoot?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja je moest gewoon mee. Ik kende ook niemand en heb heerlijk uren lang in mijn eentje ergens in hoekje gezeten.
Iemand had er melding van gemaakt op Twitter, dus stond er op station Zwolle beveiliging te wachten.quote:
OMGquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Iemand had er melding van gemaakt op Twitter, dus stond er op station Zwolle beveiliging te wachten.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:07 schreef Moira. het volgende:
Whut echt? Zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Iemand had er melding van gemaakt op Twitter, dus stond er op station Zwolle beveiliging te wachten.
Oké oké ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Moira is echt zo lekker
Als mono je ooit verlaat, stuur me aub een dm
Wat een player.quote:
Maar ben je wel blij met de kaartjes?quote:
Hahaquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ama, ik ben verliefd op je maar durfde niet toe te geven
https://twitter.com/pantoffelbob/status/888838185400315904quote:
hahahahaha.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:30 schreef d4v1d het volgende:
https://twitter.com/pantoffelbob/status/888838185400315904
Gevonden
Is ook een foto van het treinstelnummer, zij zaten daar niet eensquote:
Heel raar, maar volwassenen worden in zo'n geval geacht zich volwassen te gedragen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:33 schreef Moira. het volgende:
Lol da's alleen wel altijd beetje jammer dat je als volwassene wel altijd de schuld krijgt als de aanstichters pubertjes waren
Mja iedereen was even triest
Als je volwassen genoeg bent om een vloedgolf aan kanker te gooien dan kan je dit verwachten.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heel raar, maar volwassenen worden in zo'n geval geacht zich volwassen te gedragen.
Bier over 16 jarige meisjes gooien als volwassenen
Proefverlof?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:36 schreef MissionPhailed het volgende:
Ah ja, één der redenen dat ik gemiddeld eens per 6 jaar een trein van binnen zie
Meh, dit was wel echt 50/50 aan triestheid hoor. Die chicks kregen ook commentaar van andere reizigers dat ze zich als leipe gekkies aan het gedragen waren. Waar 2 vechten hebben 2 schuld.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heel raar, maar volwassenen worden in zo'n geval geacht zich volwassen te gedragen.
Blik met 4 wielen ... !quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, dit was wel echt 50/50 aan triestheid hoor. Die chicks kregen ook commentaar van andere reizigers dat ze zich als leipe gekkies aan het gedragen waren. Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Maar goed, die hele melding sloeg ook nergens op verder. Was gewoon een bezopen pubertreinfittie wat daarna ook alweer was opgelost, ver voordat we überhaupt op Zwolle waren.
Beetje vreemde afsluiter alleen ___
Dit is wel waar ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En dan een upgrade naar 1e klas krijgen, dat is gewoon keihard winnen.
In de eerste klas zijn de stoelen veel beter.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja , inderdaad! 🤣quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:41 schreef bamibij het volgende:
[..]
Was de braadmeister er maar, best bekeken livestream ooit
We zijn niet geboren als mod hoor, geen andere diersoort ofzo.quote:
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit. Beetje verbaasd wel hierover.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:46 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dit. Beetje verbaasd wel hierover.
Nog eens over na gedacht en het is wel grappig natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:46 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dit. Beetje verbaasd wel hierover.
Je had er bij moeten zijn. Heb echt zo hard gelachen. Oh man man man. 😂quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Nog eens over na gedacht en het is wel grappig natuurlijk.
Dat zeg natuurlijk omdat jouw groep erbij betrokken was maar er is blijkbaar een melding over gemaakt, gebeurt niet voor niets lijkt me.quote:
Sommige treinreizigers zijn al op hun pik getrapt als je praat met de persoon naast je, buiten de stillecoupé.. Dus dat er een melding van wordt gemaakt hoeft niks te betekenen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zeg natuurlijk omdat jouw groep erbij betrokken was maar er is blijkbaar een melding over gemaakt, gebeurt niet voor niets lijkt me.
Denk niet dat daar een melding over wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sommige treinreizigers zijn al op hun pik getrapt als je praat met de persoon naast je, buiten de stillecoupé.. Dus dat er een melding van wordt gemaakt hoeft niks te betekenen.
Niemand die even een paraplu voor fokker89 wilde vasthouden?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denken heb je niks aan in dit geval.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Denk niet dat daar een melding over wordt gemaakt.
Gewoon stukje opvoeding, worden ze hard nat van.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denken heb je niks aan in dit geval.
Als pubers zich ook op zo'n manier gedragen als beschreven is het 50/50. Als je een grote mond hebt incasseer je de gevolgen, je bent niet opeens beschermd.
Ja dit is vreselijk. Die jeugd kan ik me nog voorstellen, maar die oude kale...quote:
https://www.grindr.com/quote:
Die doet gewoon 'hip' mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja dit is vreselijk. Die jeugd kan ik me nog voorstellen, maar die oude kale...
Wat een lol.quote:
Sow. To the point deze vrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |