Je moet je (gehakt)ballen ook droog houden.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde in de sloot springen om mijn american football er uit te vissen. Maar het mocht niet van Moira. Kutwijf. Altijd moeilijk doen.
Vrouwenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik wilde in de sloot springen om mijn american football er uit te vissen. Maar het mocht niet van Moira. Kutwijf. Altijd moeilijk doen.
Ja hallo hier wordt het ook wat laat en dat park is wat ver uit het centrumquote:Op zaterdag 22 juli 2017 15:18 schreef 164836 het volgende:
Door de files ben ik nu pas in t park. Waar zitten jullie?
wojoo je bent uit je lukrplek gekropen? ik hoop dat 'de geit is verdronken' niet inhield dat ik niet meer foto's van de meet mocht verspreiden.quote:
Denk het wel, anders stond er wel "Er is"quote:
Ik zou niet liegen als ik hem wel voel zitten, maar nog niet naar de tering.quote:
Hou ons dan niet langer in spanning.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou niet liegen als ik hem wel voel zitten, maar nog niet naar de tering.
Oh ja, dat was met die R&P meet toen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:42 schreef chroestjov het volgende:
Geheel volgens de traditie van FOK! in zijn of haar eentje aan het lot overlaten in het park?
Alberto komt zo toch nog wel even checken.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 17:42 schreef chroestjov het volgende:
Geheel volgens de traditie van FOK! in zijn of haar eentje aan het lot overlaten in het park?
Wie wordt er opgepakt?quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:32 schreef Moira. het volgende:
Eindelijk bbq'en
2x naar de appie geweest maar de 3e keer zien we eindelijk de plastic bordjes en bestek liggen hoor_
Volgens buienradar begint het daar te regenen met onweer om kwart over zeven.quote:
Pics!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:32 schreef Moira. het volgende:
Eindelijk bbq'en
2x naar de appie geweest maar de 3e keer zien we eindelijk de plastic bordjes en bestek liggen hoor_
http://members.home.nl/ti(...)erindexjournaal.htmlquote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Volgens buienradar begint het daar te regenen met onweer om kwart over zeven.
Kak, ben ik toch te vroeg weggegaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 18:32 schreef Moira. het volgende:
Eindelijk bbq'en
Crack was aan de crack?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 19:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bleek dat Crack_ ook gewoon wat in d'r tas had zitten
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 20:19 schreef bamibij het volgende:
Mensen welke niet dronken achterblijven in het park
?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:09 schreef Amarantha het volgende:
Oh man. Azpi heeft wat gemist nadat hij is uitgestapt.
Nee moest er nog eens bij komenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:11 schreef Remqo het volgende:
Zit die knakker uit loosdrecht weer in jullie trein?
Nee 😁😊we hebben nu ook wat leukersquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:11 schreef Remqo het volgende:
Zit die knakker uit loosdrecht weer in jullie trein?
FOK!Kers onderling?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vechten viel uiteindelijk mee gelukkig. Wel hoop boosheid enz.
kwade dronk viel me al tegenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar zijn wel FOK!kers bij betrokken.
Fokker89 is 2m05 met 120 kg toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar zijn wel FOK!kers bij betrokken.
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vechten viel uiteindelijk mee gelukkig. Wel hoop boosheid enz.
Denk Fokker.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benieuwd wie er een kwade dronk heeft.
Ja ik ook wel. Van dat lijstje dat aanwezig was zou ik zo niemand kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dima en Mortax.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Van dat lijstje dat aanwezig was zou ik zo niemand kunnen bedenken.
Lolquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dima en Mortax.
Battle of the Manlets.
😂quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dima en Mortax.
Battle of the Manlets.
Ik niet. Ik heb nog bier en ga als ik zo in Goes ben blowen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey maar B...quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb nog bier en ga als ik zo in Goes ben blowen.
Vond het wel leuk.
Nee klootzakquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:41 schreef Sigaartje het volgende:
Is de conducteur al langs geweest voor de vervoerbewijzen?
Kom dan hier tyfuskreng!!quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee klootzak
Al 4 uur trein geen controle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |