Dat zeg natuurlijk omdat jouw groep erbij betrokken was maar er is blijkbaar een melding over gemaakt, gebeurt niet voor niets lijkt me.quote:
Sommige treinreizigers zijn al op hun pik getrapt als je praat met de persoon naast je, buiten de stillecoupé.. Dus dat er een melding van wordt gemaakt hoeft niks te betekenen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zeg natuurlijk omdat jouw groep erbij betrokken was maar er is blijkbaar een melding over gemaakt, gebeurt niet voor niets lijkt me.
Denk niet dat daar een melding over wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sommige treinreizigers zijn al op hun pik getrapt als je praat met de persoon naast je, buiten de stillecoupé.. Dus dat er een melding van wordt gemaakt hoeft niks te betekenen.
Niemand die even een paraplu voor fokker89 wilde vasthouden?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar zijn wel FOK!kers bij betrokken.
Denken heb je niks aan in dit geval.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:56 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Denk niet dat daar een melding over wordt gemaakt.
Gewoon stukje opvoeding, worden ze hard nat van.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denken heb je niks aan in dit geval.
Als pubers zich ook op zo'n manier gedragen als beschreven is het 50/50. Als je een grote mond hebt incasseer je de gevolgen, je bent niet opeens beschermd.
Ja dit is vreselijk. Die jeugd kan ik me nog voorstellen, maar die oude kale...quote:
Die doet gewoon 'hip' mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:13 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja dit is vreselijk. Die jeugd kan ik me nog voorstellen, maar die oude kale...
Wat een lol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |