abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190698697
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Smallish het volgende:
O jongens, dit zijn fijne berichten! Qua hoopvol want ook lastig. Maar wie tuttebeloos wil, kan! Want alles is een keuze! Echt heus! *O*
Hahaha ik ben een draaikont dus dol op keuzes...... of juist niet 🙃😉🙃
pi_190699732
Eens met @Duderinnetje, ben niet zo'n actieve meeposter hier (me nu een paar keer laten gaan tegen wat lui in de betreffende topics :') sorry @Ole ), maar SHO en met name de high profile gates waren altijd wel geniaal om te lezen door de mooie gevatte teksten van oa @Duderinnetje, @Noek, @letmehearyouscream en @Copycat (en dan vergeet ik er nog minstens 2 of 3 :@ ). Je had uiteraard #KampDit of #TeamDat, maar met een kwinkslag.

Nu zijn er wat mensen die kostte wat het kost iemand willen verdedigen (of juist aanvallen) alsof het hun eigen zus is.

Punt is beetje dat het FOK-breed een ding is denk ik, in het algemeen verhard de discussie, denken we meer zwart-wit daardoor, en kan (of nou ja, wil) men geen mensen de toegang ontzeggen om 'afwijkende' meningen, omdat ze niet zo welbespraakt zijn, of omdat ze niet in de bestaande populatie van dat subforum passen. En dat is eigenlijk een nobel streven en maar goed dat men het zo aanpak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2019 08:36:45 ]
  zaterdag 28 december 2019 @ 08:53:11 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190699886
Degenen die nu de topics lopen te vernaggelen tot onleesbare haatbagger zijn vrijwel allemaal (ab)users met een vrij nieuw account, sommigen lijken speciaal voor de gate een account te hebben aangemaakt, sommigen waren al wat eerder in meerdere of mindere mate aanwezig en zijn daar ook al aangesproken.

Het toppunt is wel dat zo'n topicverneukende troll die alleen maar afzeikposts kan plaatsen over 2 specifieke BN'ers en ging doen alsof dat normaal was, want "zo gaat dat op een forum" en vervolgens users die hier al >10 jaar zitten trollen gaat noemen.

Dan heb je het topic wel goed verneukt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190700055
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:35 schreef Cyanide- het volgende:
Eens met @:duderinnetje, ben niet zo'n actieve meeposter hier (me nu een paar keer laten gaan tegen wat lui in de betreffende topics :') sorry @:ole ), maar SHO en met name de high profile gates waren altijd wel geniaal om te lezen door de mooie gevatte teksten van oa @:duderinnetje, @:noek, @:letmehearyouscream en @:copycat (en dan vergeet ik er nog minstens 2 of 3 :@ ). Je had uiteraard #KampDit of #TeamDat, maar met een kwinkslag.

Nu zijn er wat mensen die kostte wat het kost iemand willen verdedigen (of juist aanvallen) alsof het hun eigen zus is.

Punt is beetje dat het FOK-breed een ding is denk ik, in het algemeen verhard de discussie, denken we meer zwart-wit daardoor, en kan (of nou ja, wil) men geen mensen de toegang ontzeggen om 'afwijkende' meningen, omdat ze niet zo welbespraakt zijn, of omdat ze niet in de bestaande populatie van dat subforum passen. En dat is eigenlijk een nobel streven en maar goed dat men het zo aanpak.
Mooi gezegd
pi_190700556
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:53 schreef Leandra het volgende:
Degenen die nu de topics lopen te vernaggelen tot onleesbare haatbagger zijn vrijwel allemaal (ab)users met een vrij nieuw account, sommigen lijken speciaal voor de gate een account te hebben aangemaakt, sommigen waren al wat eerder in meerdere of mindere mate aanwezig en zijn daar ook al aangesproken.

Het toppunt is wel dat zo'n topicverneukende troll die alleen maar afzeikposts kan plaatsen over 2 specifieke BN'ers en ging doen alsof dat normaal was, want "zo gaat dat op een forum" en vervolgens users die hier al >10 jaar zitten trollen gaat noemen.

Dan heb je het topic wel goed verneukt.
Dus jou instelling is foutloos posten , want anders mag je niets posten.
Jij bent van mening dat nieuwe users niets mogen posten, en users die hier al lang zitten het alleen recht hebben. Dit beweer jij dus hè.
Jij mag users wel trollen noemen en als dat wordt terug gedaan ben jij zwaar beledigd dit is echt wel heel erg krom.
:N :') :X
pi_190700563
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:35 schreef Cyanide- het volgende:
Eens met @:duderinnetje, ben niet zo'n actieve meeposter hier (me nu een paar keer laten gaan tegen wat lui in de betreffende topics :') sorry @:ole ), maar SHO en met name de high profile gates waren altijd wel geniaal om te lezen door de mooie gevatte teksten van oa @:duderinnetje, @:noek, @:letmehearyouscream en @:copycat (en dan vergeet ik er nog minstens 2 of 3 :@ ). Je had uiteraard #KampDit of #TeamDat, maar met een kwinkslag.

Hier ben ik het mee eens ^O^
pi_190700616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Jij bent van mening dat nieuwe users niets mogen posten, en users die hier al lang zitten het alleen recht hebben. Dit beweer jij dus hè.
Jij mag users wel trollen noemen en als dat wordt terug gedaan ben jij zwaar beledigd dit is echt wel heel erg krom.
Mijn god wat een overtrokken emo reactie op een heel normale breed geplaatste opmerking. :')

Waarschijnlijk voel je je aangesproken en kun je dus dingen hier op het forum niet handelen. :W
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:01:34 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190700732
quote:

[..]

Je leest idd totaal niet wat ik schrijf.
Dank voor je reactie, want veel duidelijker wordt het niet qua totale BS.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190700979
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je leest idd totaal niet wat ik schrijf.
Dank voor je reactie, want veel duidelijker wordt het niet qua totale BS.
Ze heeft wel gelijk, maar alleen jij mag wat over andere users schrijven toch?
Continu ben jij bezig geweest om users af te zeiken of met je vingertje te wijzen . Wat zelfreflectie zou je niet misstaan. ;)

Btw Tuttebella haar naam wordt hierboven duidelijk genoemd door een andere user, niet zo gek dat ze zich aangesproken voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 28-12-2019 10:51:25 ]
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:16:49 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190700985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:32 schreef Ole het volgende:
We zijn met 3. Maar we zijn in overleg
excuses aan cynix.

Hoe kon ik je vergeten. :@ :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190701009
Ik zeg maar zo; als iemand het niks vindt blijf dan lekker weg. Of kom terug wanneer je het weer kan handelen.
Ohja, ik kan mij ook wel eens flink ergeren aan sommige reacties, maar dan lach ik er om en ga verder.

Ik hou niet zo van het constante afgeven op mede-users of met een groepje iemand wegpesten. Ik vind ook niet dat users die hier al zo lang posten het alleenrecht hebben om iets te mogen vinden. Het is hier verdomme de fokking Viva niet! :r
pi_190701736
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Smallish het volgende:
O jongens, dit zijn fijne berichten! Qua hoopvol want ook lastig. Maar wie tuttebeloos wil, kan! Want alles is een keuze! Echt heus! *O*
.
En? Trots op jezelf dat je de keuze hebt gemaakt om op de man te spelen? Flink hoor!
pi_190702182
Wat een zweer hier.
pi_190702402
En? Trots op jezelf dat je de keuze hebt gemaakt om op de man te spelen? Flink hoor!
[/quote]

Dit. Laten we het bij samant houden..
pi_190702532
Heeeeeerlakkk!!!! Deze sho-gate :Y
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 december 2019 @ 12:21:02 #141
22592 crew  Ole
pi_190703202
Ook weer even bijgelezen :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190703680
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef potjecreme het volgende:
Heeeeeerlakkk!!!! Deze sho-gate :Y
:D
pi_190703728
[quote]0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:21 schreef Ole het volgende:
Ook weer even bijgelezen :s)

En? Sho barbiegate weer opengegooid of zit static nog steeds te struisvogelen? Bizar dit
pi_190703780
quote:

[..]

Hoe groot is dat bord voor je kop wel niet? :X

Verder vind ik het juist leuk als er nieuwe users bij komen. Maar wat er nu gaande is dat is zo erg niet “des SHO’s”.

Ga lekker verder haten in de SC en vervuil het Hazes-topic er niet meer mee ajb.

Kusjekroel voor iedereen enzo :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2019 12:48:39 ]
pi_190703878
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:16 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk, maar alleen jij mag wat over andere users schrijven toch?
Continu ben jij bezig geweest om users af te zeiken of met je vingertje te wijzen . Wat zelfreflectie zou je niet misstaan. ;)

Btw Tuttebella haar naam wordt hierboven duidelijk genoemd door een andere user, niet zo gek dat ze zich aangesproken voelt.
Ga je lekker?
pi_190704004
Kunnen we geen telegraafsectie en een foksectie maken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190704060
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

😞

Foksectie/huishoudbeurs- libelle sectie
  Moderator zaterdag 28 december 2019 @ 13:07:35 #148
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_190704099
quote:
:D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  zaterdag 28 december 2019 @ 13:14:49 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190704217
quote:
En de Telegraafsectie noemen we dan TOK!?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_190704241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

En de Telegraafsectie noemen we dan TOK!?
Ik voel dit wel...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')