Nee er is niets verwijderd. En klaar...mwa voor een of twee dagen hooguitquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij is het topic gewoon gesloten omdat er volgens de mod niet echt meer iets te bespreken valt en het wel een beetje klaar is?
Er zijn geen posts weggehaald volgens mij.
Wel jammer
Ja jammerquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef Didala het volgende:
[..]
Nee er is niets verwijderd. En klaar...mwa voor een of twee dagen hooguit
Het rommelt juist aan het front dus als het topic dicht is omdat ‘er niets meer te bespreken valt’ lijkt me dat een hele foute inschatting. In denk dat er weinig snellere gates zijn 😁quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij is het topic gewoon gesloten omdat er volgens de mod niet echt meer iets te bespreken valt en het wel een beetje klaar is?
Er zijn geen posts weggehaald volgens mij.
Wel jammer
Ja daarom vind ik het ook wel vreemd, misschien dat @static even kan verduidelijken waarom?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:22 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Het rommelt juist aan het front dus als het topic dicht is omdat ‘er niets meer te bespreken valt’ lijkt me dat een hele foute inschatting. In denk dat er weinig snellere gates zijn 😁
Wederom een wederopstandingquote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:
https://imgur.com/a/T44SzfC
2020 komt ze weer terug mensen
Ik heb nu pijn aan me ogen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:
https://imgur.com/a/T44SzfC
2020 komt ze weer terug mensen
Niet om het een of ander hoor, maar iemand die in een van die topics post en stelt dat in het belang van de kinderen te doen heeft ook gewoon boter op z'n hoofd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 16:04 schreef mersol het volgende:
Waarom wordt iets dichtgegooid, als je even fel bent? Ook al is het op dat moment niet zo vriendelijk. Als je goed leest is het niet vriendelijk tegen alle partijen met op de voorgrond het belang van kids. Of moet het altijd hilarisch en komisch zijn?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ole, misschien in plaats van alle lastigheid ‘ruimen’ gewoon eens met static bedenken wat jullie eigenlijk willen met SHO en daar een koers op uitzetten. Het was gewoon een superleuk en origineel roddelhoekje op internet zoals je het niet veel vond. Waar de users vooral creatief en vol zelfspot waren.
Nu zie ik je ad hoc ruimen zodra er kritisch wordt gereageerd. Dat lost dan even de lastigheid voor je op, maar ik denk echt dat je de verkeerde users de mond snoert. Er lijkt helemaal geen idee achter te zitten, anders dan ‘vooral geen gedoe hebben.’
Kan me niet voorstellen dat static en jij lol putten uit de huidige tendens in SHO.
Maak er verdorie gewoon weer iets leuks van met zijn tweeën.
Second. Ik genoot ervan en ben er pas net.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ole, misschien in plaats van alle lastigheid ‘ruimen’ gewoon eens met static bedenken wat jullie eigenlijk willen met SHO en daar een koers op uitzetten. Het was gewoon een superleuk en origineel roddelhoekje op internet zoals je het niet veel vond. Waar de users vooral creatief en vol zelfspot waren.
Nu zie ik je ad hoc ruimen zodra er kritisch wordt gereageerd. Dat lost dan even de lastigheid voor je op, maar ik denk echt dat je de verkeerde users de mond snoert. Er lijkt helemaal geen idee achter te zitten, anders dan ‘vooral geen gedoe hebben.’
Kan me niet voorstellen dat static en jij lol putten uit de huidige tendens in SHO.
Maak er verdorie gewoon weer iets leuks van met zijn tweeën.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |