abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 december 2019 @ 10:06:34 #101
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190674626
Ik weet ook niet of het een nachtelijke voorzorgsmaatregel was, dat mijn tekst anders gelezen/begrepen is of dat het ging om haar/hun. Dat is wel iets wat ik me afvraag. Voelt niet prettig en fair tegenover jullie als iets gesloten wordt waar men graag leest of schrijft.
pi_190675973
Volgens mij is het topic gewoon gesloten omdat er volgens de mod niet echt meer iets te bespreken valt en het wel een beetje klaar is?
Er zijn geen posts weggehaald volgens mij.
Wel jammer ;(
Koel en donker bewaren
  vrijdag 27 december 2019 @ 11:46:16 #103
488578 Didala
Lach, leef en wijn
pi_190676241
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij is het topic gewoon gesloten omdat er volgens de mod niet echt meer iets te bespreken valt en het wel een beetje klaar is?
Er zijn geen posts weggehaald volgens mij.
Wel jammer ;(
Nee er is niets verwijderd. En klaar...mwa voor een of twee dagen hooguit ;)
pi_190676869
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef Didala het volgende:

[..]

Nee er is niets verwijderd. En klaar...mwa voor een of twee dagen hooguit ;)
Ja jammer
pi_190679458
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij is het topic gewoon gesloten omdat er volgens de mod niet echt meer iets te bespreken valt en het wel een beetje klaar is?
Er zijn geen posts weggehaald volgens mij.
Wel jammer ;(
Het rommelt juist aan het front dus als het topic dicht is omdat ‘er niets meer te bespreken valt’ lijkt me dat een hele foute inschatting. In denk dat er weinig snellere gates zijn 😁
pi_190680561
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 14:22 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Het rommelt juist aan het front dus als het topic dicht is omdat ‘er niets meer te bespreken valt’ lijkt me dat een hele foute inschatting. In denk dat er weinig snellere gates zijn 😁
Ja daarom vind ik het ook wel vreemd, misschien dat @static even kan verduidelijken waarom?
Koel en donker bewaren
pi_190682298
Waarom wordt iets dichtgegooid, als je even fel bent? Ook al is het op dat moment niet zo vriendelijk. Als je goed leest is het niet vriendelijk tegen alle partijen met op de voorgrond het belang van kids. Of moet het altijd hilarisch en komisch zijn?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 december 2019 @ 17:50:32 #108
22592 crew  Ole
pi_190685392
ik heb geen idee? Ga even navragen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190686422
https://imgur.com/a/T44SzfC

2020 komt ze weer terug mensen :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190686493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:
https://imgur.com/a/T44SzfC

2020 komt ze weer terug mensen :+
Wederom een wederopstanding
pi_190686661
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:40 schreef mascara-klodder het volgende:
https://imgur.com/a/T44SzfC

2020 komt ze weer terug mensen :+
Ik heb nu pijn aan me ogen.
Is dat zo?
pi_190686856
Jump, jump
pi_190686895
Yo, dit is FB he? En niet het Barbie-topic. Dat jullie het ff weten.
  vrijdag 27 december 2019 @ 19:14:35 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190687071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:04 schreef mersol het volgende:
Waarom wordt iets dichtgegooid, als je even fel bent? Ook al is het op dat moment niet zo vriendelijk. Als je goed leest is het niet vriendelijk tegen alle partijen met op de voorgrond het belang van kids. Of moet het altijd hilarisch en komisch zijn?
Niet om het een of ander hoor, maar iemand die in een van die topics post en stelt dat in het belang van de kinderen te doen heeft ook gewoon boter op z'n hoofd.

Niemand post daar in het belang van wie dan ook. Niet in het belang van de kinderen, niet in het belang van Samantha, niet in het belang van Michael, niet in het belang van Naomi, niet in het belang van wie dan ook in de wijde omtrek van Scheveningen.

Als je iets in het belang wilt doen van de kinderen of een van de andere 450 personen die onderwerp zijn van die topicreeks, dan is dat vooral niet in die reeks posten, want die reeks geeft Samantha en haar instagram bestaansrecht, en dus is dat per definitie niet in haar belang of dat van haar kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 december 2019 @ 19:54:00 #115
22592 crew  Ole
pi_190688145
ik vraag even static. Die heeft slotje gezet.

LULGATE is ook even uurtje dicht. Ga ik even ruimen zo.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 27 december 2019 @ 21:39:38 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190691385
Ole, misschien in plaats van alle lastigheid ‘ruimen’ gewoon eens met static bedenken wat jullie eigenlijk willen met SHO en daar een koers op uitzetten. Het was gewoon een superleuk en origineel roddelhoekje op internet zoals je het niet veel vond. Waar de users vooral creatief en vol zelfspot waren.
Nu zie ik je ad hoc ruimen zodra er kritisch wordt gereageerd. Dat lost dan even de lastigheid voor je op, maar ik denk echt dat je de verkeerde users de mond snoert. Er lijkt helemaal geen idee achter te zitten, anders dan ‘vooral geen gedoe hebben.’

Kan me niet voorstellen dat static en jij lol putten uit de huidige tendens in SHO.
Maak er verdorie gewoon weer iets leuks van met zijn tweeën.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190693360
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ole, misschien in plaats van alle lastigheid ‘ruimen’ gewoon eens met static bedenken wat jullie eigenlijk willen met SHO en daar een koers op uitzetten. Het was gewoon een superleuk en origineel roddelhoekje op internet zoals je het niet veel vond. Waar de users vooral creatief en vol zelfspot waren.
Nu zie ik je ad hoc ruimen zodra er kritisch wordt gereageerd. Dat lost dan even de lastigheid voor je op, maar ik denk echt dat je de verkeerde users de mond snoert. Er lijkt helemaal geen idee achter te zitten, anders dan ‘vooral geen gedoe hebben.’

Kan me niet voorstellen dat static en jij lol putten uit de huidige tendens in SHO.
Maak er verdorie gewoon weer iets leuks van met zijn tweeën.
^O^
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 27 december 2019 @ 22:59:22 #118
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_190693823
Amen.
pi_190693826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ole, misschien in plaats van alle lastigheid ‘ruimen’ gewoon eens met static bedenken wat jullie eigenlijk willen met SHO en daar een koers op uitzetten. Het was gewoon een superleuk en origineel roddelhoekje op internet zoals je het niet veel vond. Waar de users vooral creatief en vol zelfspot waren.
Nu zie ik je ad hoc ruimen zodra er kritisch wordt gereageerd. Dat lost dan even de lastigheid voor je op, maar ik denk echt dat je de verkeerde users de mond snoert. Er lijkt helemaal geen idee achter te zitten, anders dan ‘vooral geen gedoe hebben.’

Kan me niet voorstellen dat static en jij lol putten uit de huidige tendens in SHO.
Maak er verdorie gewoon weer iets leuks van met zijn tweeën.
Second. Ik genoot ervan en ben er pas net.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 december 2019 @ 23:32:04 #120
22592 crew  Ole
pi_190694827
We zijn met 3. Maar we zijn in overleg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190694850
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:32 schreef Ole het volgende:
We zijn met 3. Maar we zijn in overleg
Cynix *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 december 2019 @ 23:36:44 #122
22592 crew  Ole
pi_190694962
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Cynix *O*
O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190695544
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:32 schreef Ole het volgende:
We zijn met 3. Maar we zijn in overleg
Fijn zeg!
Ik heb meteen een abonnement genomen. 😁😁😁
pi_190696072
O jongens, dit zijn fijne berichten! Qua hoopvol want ook lastig. Maar wie tuttebeloos wil, kan! Want alles is een keuze! Echt heus! *O*
Is dat zo?
pi_190696236
In Cul mis ik wat mensen, hier mis ik Copycat. Waar is zij? Iets geks gebeurd?
Is dat zo?
pi_190698697
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Smallish het volgende:
O jongens, dit zijn fijne berichten! Qua hoopvol want ook lastig. Maar wie tuttebeloos wil, kan! Want alles is een keuze! Echt heus! *O*
Hahaha ik ben een draaikont dus dol op keuzes...... of juist niet 🙃😉🙃
pi_190699732
Eens met @Duderinnetje, ben niet zo'n actieve meeposter hier (me nu een paar keer laten gaan tegen wat lui in de betreffende topics :') sorry @Ole ), maar SHO en met name de high profile gates waren altijd wel geniaal om te lezen door de mooie gevatte teksten van oa @Duderinnetje, @Noek, @letmehearyouscream en @Copycat (en dan vergeet ik er nog minstens 2 of 3 :@ ). Je had uiteraard #KampDit of #TeamDat, maar met een kwinkslag.

Nu zijn er wat mensen die kostte wat het kost iemand willen verdedigen (of juist aanvallen) alsof het hun eigen zus is.

Punt is beetje dat het FOK-breed een ding is denk ik, in het algemeen verhard de discussie, denken we meer zwart-wit daardoor, en kan (of nou ja, wil) men geen mensen de toegang ontzeggen om 'afwijkende' meningen, omdat ze niet zo welbespraakt zijn, of omdat ze niet in de bestaande populatie van dat subforum passen. En dat is eigenlijk een nobel streven en maar goed dat men het zo aanpak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2019 08:36:45 ]
  zaterdag 28 december 2019 @ 08:53:11 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190699886
Degenen die nu de topics lopen te vernaggelen tot onleesbare haatbagger zijn vrijwel allemaal (ab)users met een vrij nieuw account, sommigen lijken speciaal voor de gate een account te hebben aangemaakt, sommigen waren al wat eerder in meerdere of mindere mate aanwezig en zijn daar ook al aangesproken.

Het toppunt is wel dat zo'n topicverneukende troll die alleen maar afzeikposts kan plaatsen over 2 specifieke BN'ers en ging doen alsof dat normaal was, want "zo gaat dat op een forum" en vervolgens users die hier al >10 jaar zitten trollen gaat noemen.

Dan heb je het topic wel goed verneukt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190700055
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:35 schreef Cyanide- het volgende:
Eens met @:duderinnetje, ben niet zo'n actieve meeposter hier (me nu een paar keer laten gaan tegen wat lui in de betreffende topics :') sorry @:ole ), maar SHO en met name de high profile gates waren altijd wel geniaal om te lezen door de mooie gevatte teksten van oa @:duderinnetje, @:noek, @:letmehearyouscream en @:copycat (en dan vergeet ik er nog minstens 2 of 3 :@ ). Je had uiteraard #KampDit of #TeamDat, maar met een kwinkslag.

Nu zijn er wat mensen die kostte wat het kost iemand willen verdedigen (of juist aanvallen) alsof het hun eigen zus is.

Punt is beetje dat het FOK-breed een ding is denk ik, in het algemeen verhard de discussie, denken we meer zwart-wit daardoor, en kan (of nou ja, wil) men geen mensen de toegang ontzeggen om 'afwijkende' meningen, omdat ze niet zo welbespraakt zijn, of omdat ze niet in de bestaande populatie van dat subforum passen. En dat is eigenlijk een nobel streven en maar goed dat men het zo aanpak.
Mooi gezegd
pi_190700556
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:53 schreef Leandra het volgende:
Degenen die nu de topics lopen te vernaggelen tot onleesbare haatbagger zijn vrijwel allemaal (ab)users met een vrij nieuw account, sommigen lijken speciaal voor de gate een account te hebben aangemaakt, sommigen waren al wat eerder in meerdere of mindere mate aanwezig en zijn daar ook al aangesproken.

Het toppunt is wel dat zo'n topicverneukende troll die alleen maar afzeikposts kan plaatsen over 2 specifieke BN'ers en ging doen alsof dat normaal was, want "zo gaat dat op een forum" en vervolgens users die hier al >10 jaar zitten trollen gaat noemen.

Dan heb je het topic wel goed verneukt.
Dus jou instelling is foutloos posten , want anders mag je niets posten.
Jij bent van mening dat nieuwe users niets mogen posten, en users die hier al lang zitten het alleen recht hebben. Dit beweer jij dus hè.
Jij mag users wel trollen noemen en als dat wordt terug gedaan ben jij zwaar beledigd dit is echt wel heel erg krom.
:N :') :X
pi_190700563
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:35 schreef Cyanide- het volgende:
Eens met @:duderinnetje, ben niet zo'n actieve meeposter hier (me nu een paar keer laten gaan tegen wat lui in de betreffende topics :') sorry @:ole ), maar SHO en met name de high profile gates waren altijd wel geniaal om te lezen door de mooie gevatte teksten van oa @:duderinnetje, @:noek, @:letmehearyouscream en @:copycat (en dan vergeet ik er nog minstens 2 of 3 :@ ). Je had uiteraard #KampDit of #TeamDat, maar met een kwinkslag.

Nu zijn er wat mensen die kostte wat het kost iemand willen verdedigen (of juist aanvallen) alsof het hun eigen zus is.

Punt is beetje dat het FOK-breed een ding is denk ik, in het algemeen verhard de discussie, denken we meer zwart-wit daardoor, en kan (of nou ja, wil) men geen mensen de toegang ontzeggen om 'afwijkende' meningen, omdat ze niet zo welbespraakt zijn, of omdat ze niet in de bestaande populatie van dat subforum passen. En dat is eigenlijk een nobel streven en maar goed dat men het zo aanpak.
Hier ben ik het mee eens ^O^
pi_190700616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dus jou instelling is foutloos posten , want anders mag je niets posten.
Jij bent van mening dat nieuwe users niets mogen posten, en users die hier al lang zitten het alleen recht hebben. Dit beweer jij dus hè.
Jij mag users wel trollen noemen en als dat wordt terug gedaan ben jij zwaar beledigd dit is echt wel heel erg krom.
:N :') :X
Mijn god wat een overtrokken emo reactie op een heel normale breed geplaatste opmerking. :')

Waarschijnlijk voel je je aangesproken en kun je dus dingen hier op het forum niet handelen. :W
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:01:34 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190700732
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dus jou instelling is foutloos posten , want anders mag je niets posten.
Jij bent van mening dat nieuwe users niets mogen posten, en users die hier al lang zitten het alleen recht hebben. Dit beweer jij dus hè.
Jij mag users wel trollen noemen en als dat wordt terug gedaan ben jij zwaar beledigd dit is echt wel heel erg krom.
:N :') :X
Je leest idd totaal niet wat ik schrijf.
Dank voor je reactie, want veel duidelijker wordt het niet qua totale BS.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190700979
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je leest idd totaal niet wat ik schrijf.
Dank voor je reactie, want veel duidelijker wordt het niet qua totale BS.
Ze heeft wel gelijk, maar alleen jij mag wat over andere users schrijven toch?
Continu ben jij bezig geweest om users af te zeiken of met je vingertje te wijzen . Wat zelfreflectie zou je niet misstaan. ;)

Btw Tuttebella haar naam wordt hierboven duidelijk genoemd door een andere user, niet zo gek dat ze zich aangesproken voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 28-12-2019 10:51:25 ]
  zaterdag 28 december 2019 @ 10:16:49 #135
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190700985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:32 schreef Ole het volgende:
We zijn met 3. Maar we zijn in overleg
excuses aan cynix.

Hoe kon ik je vergeten. :@ :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190701009
Ik zeg maar zo; als iemand het niks vindt blijf dan lekker weg. Of kom terug wanneer je het weer kan handelen.
Ohja, ik kan mij ook wel eens flink ergeren aan sommige reacties, maar dan lach ik er om en ga verder.

Ik hou niet zo van het constante afgeven op mede-users of met een groepje iemand wegpesten. Ik vind ook niet dat users die hier al zo lang posten het alleenrecht hebben om iets te mogen vinden. Het is hier verdomme de fokking Viva niet! :r
pi_190701736
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Smallish het volgende:
O jongens, dit zijn fijne berichten! Qua hoopvol want ook lastig. Maar wie tuttebeloos wil, kan! Want alles is een keuze! Echt heus! *O*
.
En? Trots op jezelf dat je de keuze hebt gemaakt om op de man te spelen? Flink hoor!
pi_190702182
Wat een zweer hier.
pi_190702402
En? Trots op jezelf dat je de keuze hebt gemaakt om op de man te spelen? Flink hoor!
[/quote]

Dit. Laten we het bij samant houden..
pi_190702532
Heeeeeerlakkk!!!! Deze sho-gate :Y
  Moderator / Miss SHO zaterdag 28 december 2019 @ 12:21:02 #141
22592 crew  Ole
pi_190703202
Ook weer even bijgelezen :s)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190703680
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:44 schreef potjecreme het volgende:
Heeeeeerlakkk!!!! Deze sho-gate :Y
:D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190703728
[quote]0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 12:21 schreef Ole het volgende:
Ook weer even bijgelezen :s)

En? Sho barbiegate weer opengegooid of zit static nog steeds te struisvogelen? Bizar dit
pi_190703780
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:51 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

Dus jou instelling is foutloos posten , want anders mag je niets posten.
Jij bent van mening dat nieuwe users niets mogen posten, en users die hier al lang zitten het alleen recht hebben. Dit beweer jij dus hè.
Jij mag users wel trollen noemen en als dat wordt terug gedaan ben jij zwaar beledigd dit is echt wel heel erg krom.
:N :') :X
Hoe groot is dat bord voor je kop wel niet? :X

Verder vind ik het juist leuk als er nieuwe users bij komen. Maar wat er nu gaande is dat is zo erg niet “des SHO’s”.

Ga lekker verder haten in de SC en vervuil het Hazes-topic er niet meer mee ajb.

Kusjekroel voor iedereen enzo :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190703878
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 10:16 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ze heeft wel gelijk, maar alleen jij mag wat over andere users schrijven toch?
Continu ben jij bezig geweest om users af te zeiken of met je vingertje te wijzen . Wat zelfreflectie zou je niet misstaan. ;)

Btw Tuttebella haar naam wordt hierboven duidelijk genoemd door een andere user, niet zo gek dat ze zich aangesproken voelt.
Ga je lekker?
pi_190704004
Kunnen we geen telegraafsectie en een foksectie maken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190704060
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we geen telegraafsectie en een foksectie maken?

😞

Foksectie/huishoudbeurs- libelle sectie
  zaterdag 28 december 2019 @ 13:07:35 #148
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190704099
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we geen telegraafsectie en een foksectie maken?
:D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 28 december 2019 @ 13:14:49 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190704217
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kunnen we geen telegraafsectie en een foksectie maken?
En de Telegraafsectie noemen we dan TOK!?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190704241
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

En de Telegraafsectie noemen we dan TOK!?
Ik voel dit wel...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')