Waarschijnlijkquote:
Volgens mij wel. Wilders gaat over zijn lievelings poesjes pratenquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is vanavond niet die katten aflevering?
Ja voor 2 minuten.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Wilders gaat over zijn lievelings poesjes praten
Maar Anoukje en DerksenGOD zitten er dus ook
Ze sloopt inderdaad iedere keer vakkundig een potentiële topshowquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zal wel weer een kleine 5 minuten mogen praten rond 23:20
Aidsprogramma
Gelukkig is ze wel geilquote:Op vrijdag 21 juli 2017 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze sloopt inderdaad iedere keer vakkundig een potentiële topshow
Talentloos grafwijf
Ouwe viezerikquote:Op vrijdag 21 juli 2017 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sorry ik heb ze liever onder de 25
Gelukkig vindt het de SGP nog steeds een eng clubje mensen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 09:48 schreef DrDentz het volgende:
Johan is echt 180 graden gedraaid over het vrouwenvoetbal hè, iedere club moet verplicht een vrouwenelftal hebben, het moet in de licentie etc. Ik denk dat hij van zijn laatste seizoen een charmeoffensief gaat maken, zodat hij zijn carrière afsluit als de lieve vriendelijke opa Johan die veilig en geliefd door heel Nederland kan wandelen.
Die katten op tafelquote:Op zondag 23 juli 2017 22:59 schreef Nober het volgende:
Festivalpubliek. Schijtziek van die kuthype, tyfuswijven! Maar dan sla je dus de krant open en daar staan ze weer. Het zijn net Yolanthe, Sylvie en hoe heet die andere? Ga eens stofzuigen!
Die Jortquote:Op zondag 23 juli 2017 22:59 schreef Nober het volgende:
Festivalpubliek. Schijtziek van die kuthype, tyfuswijven! Maar dan sla je dus de krant open en daar staan ze weer. Het zijn net Yolanthe, Sylvie en hoe heet die andere? Ga eens stofzuigen!
Jort wil alleen over zijn bretels, kauwe kak en bootjes praten. Wel vermakelijk verder mot ie zijn bek houden..quote:
Tering, wat vindt die man zich eigen goed zegquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:57 schreef Zipportal het volgende:
Simon Zijleaids zit vanavond bij De Slimste Mens.
Cool, even kijken op NPO gemist.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:57 schreef Zipportal het volgende:
Simon Zijleaids zit vanavond bij De Slimste Mens.
110% ANTI RTL GESTAPOquote:Op woensdag 26 juli 2017 22:14 schreef Evertjan het volgende:
Waar zijn alle videos gebleven van Sigaarsnor op YT?
Ik heb wel een andere youtube video voor jou Tiesquote:Op donderdag 27 juli 2017 00:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
110% ANTI RTL GESTAPO
Er staan alleen nog niet-VI fragmenten op, waardeloos
https://twitter.com/sigaarsnor/status/888114029067026432quote:Op woensdag 26 juli 2017 22:14 schreef Evertjan het volgende:
Waar zijn alle videos gebleven van Sigaarsnor op YT?
quote:
Best een mooi filmpje nog hequote:
Diep van binnen wist ik dat het zo liep. Ik voel me alsnog wel flink bedonderd.quote:
Old_Pal zei het altijd al en blijkt gelijk te hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Diep van binnen wist ik dat het zo liep. Ik voel me alsnog wel flink bedonderd.
Al is het wel zo dat Boskamp expres namen verkeerd uitspreekt en Gijp altijd "Jimek" zegt want dan gaan er mensen lachenquote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand op dit forum die vindt dat ik geen onzin spreek. Dank.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 07:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Old_Pal zei het altijd al en blijkt gelijk te hebben.
Video is niet beschikbaar. Iemand een uitgebreide samenvatting?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 10:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Video is niet beschikbaar. Iemand een uitgebreide samenvatting?
Haha die is wel leuk gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan begint die weggooi-TV weer: een troosteloos decor met een tafel en wat stoelen, een pedante gespreksleider, een mislukte ex-hoofdredacteur die er uitziet als een dakloze verslaafde en een seksistische, mentaal zwakke analist.quote:
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:47 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
En dan begint die weggooi-TV weer: een troosteloos decor met een tafel en wat stoelen, een pedante gespreksleider, een mislukte ex-hoofdredacteur die er uitziet als een dakloze verslaafde en een seksistische, mentaal zwakke analist.
Pff, geef mij maar Netflix ipv die rommel.
Hoe kunnen mensen zo dom zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Er zijn inmiddels serieuze plannen voor een doorstart van "SigaarSnor" (niet meer gerelateerd aan Voetbal Inside)."quote:Op donderdag 27 juli 2017 11:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
https://twitter.com/sigaarsnor/status/888114029067026432
quote:
Netflix series zijn allemaal gescript door tekstschrijvers, niet authentiek.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:47 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
En dan begint die weggooi-TV weer: een troosteloos decor met een tafel en wat stoelen, een pedante gespreksleider, een mislukte ex-hoofdredacteur die er uitziet als een dakloze verslaafde en een seksistische, mentaal zwakke analist.
Pff, geef mij maar Netflix ipv die rommel.
Doet het niet meerquote:
Deze mensen lopen met hun eigen domheid te koopquote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SigaarSnor zal uiteraard nog de media optredens van de heren in andere tv-programma's bijhouden, dat veranderd niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 16:32 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Er zijn inmiddels serieuze plannen voor een doorstart van "SigaarSnor" (niet meer gerelateerd aan Voetbal Inside)."
Wat wil dit eigenlijk precies zeggen? Los van de MP4s en fragmenten, vond ik het ook een hele handige blog om de mediaoptredens van de heren in andere programma's bij te houden, en dankzij de 'tags' had je ook een heel mooi archief, om bijvoorbeeld op te zoeken bij welke uitzendingen Wim Kieft precies zat, iets wat niet echt lukt op de RTL site zelf.
quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de VARA gids.
Thanks, mooi interview!quote:Op zaterdag 29 juli 2017 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit de VARA gids.
Ben je ook nog geinteresseerd in de column van Claudia de Breij?quote:Op maandag 31 juli 2017 10:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Goed om te zien dat Dentzie uit een VARA gezin komt.Thanks.
Het gaat alweer teveel over voetbal, snel beledig Jan eens.quote:
Bakje van Hansie bijna zo goed als leegquote:
Dan kan ik er 100% vanuit gaan dat dit niet het laatste seizoen isquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 15:04 schreef Ties02 het volgende:
Uit het interview maak ik op dat het nog niet definitief het laatste seizoen is..
Als Ties ongelijk heeft dienen we een claim in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan kan ik er 100% vanuit gaan dan dit niet het laatste seizoen isjij studeert recht dus ik vertrouw jou.
Eens.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 19:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als Ties ongelijk heeft dienen we een claim in.
Luister maar eens naar Rene's verschillende lach dat zegt eigenlijk alles, je maakt mij niet wijs dat dat echt is. En die heeft dan van alles te zeggen als het over Mourinho gaat maar hij is van hetzelfde soort.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 11:28 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed dat ze er snel bij waren met eerste hulp.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Thijs Slegers show was bijna ophouden te bestaan![]()
https://www.instagram.com(...)aken-by=thijsslegers
gezellig babbelen aan tafel met vrouwen doe je maar bij NET 5quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Is er wel een VI Oranje voor Vrouwen of vindt de RTL kijker dat niet rullevant?
Ze vallen nu wel hard door de mand, dacht altijd al dat het gescript was.quote:
Vrouwen horen natuurlijk in de keuken!quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:10 schreef DrDentz het volgende:
Is er wel een VI Oranje voor Vrouwen of vindt de RTL kijker dat niet rullevant?
Je denkt toch niet dat dit echt isquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze vallen nu wel hard door de mand, dacht altijd al dat het gescript was.
Koekoek dit is satire van Dentziequote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:37 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat dit echt is?
Te slecht gewoon.quote:
Ik vind ze, voor het eerst wel aardig, ook omdat er zoveel mensen in tuinen.quote:
ik neem aan dat ze toch gaan proberen om een paar dames van Oranje aan tafel of in de studio te krijgenquote:
Ik mag toch hopen dat de mannen aan tafel het niveau van dat vrouwenvoetbal compleet gaan afbranden, en dat iemand Derksen gaat confronteren met zijn belachelijke uitspraken bij Jinekquote:Op maandag 7 augustus 2017 00:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze toch gaan proberen om een paar dames van Oranje aan tafel of in de studio te krijgen
Hahah ja daar hoop ik ook op.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de mannen aan tafel het niveau van dat vrouwenvoetbal compleet gaan afbranden, en dat iemand Derksen gaat confronteren met zijn belachelijke uitspraken bij Jinek
moest hij weer poepen?quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Volwassen vent die tegen een dood voorwerp loopt te schreeuwen én in zijn eentje..
Terecht ook want het is gewoon om te janken.quote:Op maandag 7 augustus 2017 00:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de mannen aan tafel het niveau van dat vrouwenvoetbal compleet gaan afbranden, en dat iemand Derksen gaat confronteren met zijn belachelijke uitspraken bij Jinek
Ja hou nu maar een keer op.quote:
Kijk mij eens geforceerd blij doen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Volwassen vent die tegen een dood voorwerp loopt te schreeuwen én in zijn eentje..
Net als Van Persie, Typhoon, Zoë per 2018. Wat een dag! Broez'n!quote:Op zondag 6 augustus 2017 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Hélènegodin is jarig vandaag! Toetertjes
Hahah triest.quote:Op maandag 7 augustus 2017 14:09 schreef Ingolstadt het volgende:
Het hele EK toernooi voor vrouwen geen filmpje erover gemaakt en na de finale ineens alleemaal interviews.
Het is een schandaal.
zijn gewoon een stel gloryhunters daar bij RTL 7. Zag je bij het darts ookquote:Op maandag 7 augustus 2017 14:09 schreef Ingolstadt het volgende:
Het hele EK toernooi voor vrouwen geen filmpje erover gemaakt en na de finale ineens alleemaal interviews.
Het is een schandaal.
lekker toch niks mis mee lekker in het zand bij Scheveningen zittenquote:Op maandag 7 augustus 2017 18:05 schreef Nober het volgende:
VI Oranjevrouwen met Genee, Escha, Anouk en Fatima in 2019?
Heerlijk cringe interview weer.quote:
Heb je even voor mij van Frans Bauer op de achtergrond maakt het helemaal afquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heerlijk cringe interview weer.
En dan in plaats van de kranten de blaadjes doornemen.quote:Op maandag 7 augustus 2017 18:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker toch niks mis mee lekker in het zand bij Scheveningen zitten
The horrorquote:
Kjeld, Kjeld, je kamer is net een vuilnisbjeld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 21:23 schreef Nober het volgende:
Marcel van Roosmalen is de ideale opvolger van Derksen, misschien om en om met Hugo Borst.
Die bamibal moet mooi aangever blijven en zich niet met voetbal bezighouden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 19:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heerlijk cringe interview weer.
Hoewel dit nep is vermoed ik wel dat er hier en daar wat coaching aan te pas gekomen is. Vooral bij Gijp en Kraaij.quote:Op maandag 7 augustus 2017 10:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja hou nu maar een keer op.
Al is het betere content dan die schijtlollige videofucks van Simonaids.
Jij kan me vast vertellen waarom die pot om 7 uur gespeeld wordt en niet om 8 uur, zoals gebruikelijk op vrijdag.quote:
Louisgodquote:
Je ziet het niet aan Jan dat ie van lekker eten houdt!quote:
quote:
VI zomergast haha, met Johan als interviewerquote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel jammer dat dit niet gewoon een interview van een half uur is.
Of nog langer: VI Zomergasten
Waarom niet? Met sport en/of voetbalfragmenten. Was bij de NPO ook, met muziekkenner/programmamaker en producent Harry de Winter met muziekfragmenten. Hete Wintergasten. Was erg leuk.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 20:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
VI zomergast haha, met Johan als interviewer
jan vreet zich alsnog dood ben ik bangquote:
zal kwestie van tijd zijn dat hij weer volle bak gaat eten jaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jan vreet zich alsnog dood ben ik bang
is toch heerlijk manquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jan vreet zich alsnog dood ben ik bang
Zit je daar lekker in de sigarenluchtquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen lijdt fors verlies op verkoop van zijn huis in Oudewater
Johan Derksen mag dan na een aantal jaren eindelijk een koper hebben gevonden voor zijn huis in Abcoude, een feestje zal hij vermoedelijk niet geven.
Na lang te koop te hebben gestaan en een aantal prijsverlagingen, werd agelopen juni bekend dat Johan Derksen eindelijk een koper had gevonden voor zijn huis in Oudewater, dat uit twee woningen bestaat. Gezien de verkoopprijs zal het geen reden voor het houden van een feestje zijn geweest.
De uiteindelijke verkoopprijs bedraagt 528.750, bij een vraagprijs van 595.000. En dan te bedenken dat de oorspronkelijke vraagprijs 675.000 bedroeg. Uiteindelijk heeft Derksen, op basis van de totale koopsom een verlies geleden van bijna twee ton euro. Het eerste huis kocht hij in 2003 voor 340.000 en het tweede optrekje in 2011 voor een bedrag van 380.000. Het totaal aan hypotheek dat er op rust bedraagt 375.000.
De koper krijgt voor zijn geld een leuke stadwoning met een totale woonoppervlakte van 257 vierkante meter en telt in totaal 7 kamers; 5 slaapkamers en 2 badkamers, verdeeld over totaal vier woonlagen. Er is een prachtige grote woonkeuken met werkelijk alle denkbare inbouwapparatuur en eetgedeelte.
Het pand was dus als geheel te koop, maar er kunnen ook twee gezinnen wonen, want er zijn niet alleen 2 woonkamers, maar ook 2 badkamers en 2 keukens. Verder is er nog een patio/atrium en een zonneterras van 20 vierkante meter, gelegen op het zuidwesten. Het huis is overigens vorige week getransporteerd naar de nieuwe eigenaar. Dat is ruim twee maanden eerder als dat werd aangenomen.
Foto's van de woning vindt u hier.
https://www.bekendeburen.(...)jn-huis-in-oudewater
Overigens verkocht Derksen recent ook al een huis in Grolloo, Drenthe.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-in-Oudewater-201731
Hij moet dus nog wel een jaartje door
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 19:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel jammer dat dit niet gewoon een interview van een half uur is.
Of nog langer: VI Zomergasten
wat is dit weer voor lariekoek? Geen 1 goede voorzet van Sjaan? Zeker niet die 1e goal gezien van Miedema in de finale? was een perfecte voorzet! En Lieke Martens een prima donna? Dat meisje is de nuchterheid zelf.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 16:33 schreef Oliver23 het volgende:
Johan Derksen tempert de euforie rond het vrouwenvoetbal. De analist vindt het knap wat Oranje gepresteerd heeft, maar loopt niet mee in de polonaise.
"We moeten niet doen of het geweldig is", zo vertelt Derksen tegenover RTV Drenthe. "Er hebben vier miljoen mensen gekeken, maar er was ook geen alternatief. We willen als Nederlanders graag hossen, ons verkleden, zuipen en olé olé blèren. Die meiden willen serieus genomen worden, dan krijgen ze ook een serieuze benadering."
Miedema
Derksen neemt het op voor spits Vivianne Miedema, die veel kritiek over zich heen kreeg tijdens het EK. "Miedema is niet zo'n slechte spits, voor vrouwenbegrippen dan. Ik had medelijden met haar, omdat die rechtsbuiten met dat mannenkapsel (Shanice van de Sanden, red.) zo blind als wat is. Die heb ik geen een goede voorzet zien geven. Ze stal de show, maar Miedema had daar niets aan. Op links loopt de prima donna (Lieke Martens, red.), maar die gaat altijd naar haar favoriete rechterbeen omdat ze met links niets kan. Daar had Miedema ook niets aan. Ze kreeg geen enkele bespeelbare bal."
Voordeel
De drukbezochte huldiging van Oranje had volgens Derksen één voordeel. "De fans maken nooit ellende. Ze vieren hun eigen feestje, zorgen niet voor rellen, vernielen niets. Maar voor mij is dit geen reden om naar het stadion te gaan. Ik wil niet naast een volwassen man zitten met een grote Oranje klomp op zijn hoofd. Daar wil ik niet bij horen."
Het ijskonein gaat eindelijk ontdooien.quote:Op maandag 7 augustus 2017 09:51 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was ook daadwerkelijk haar enige fatsoenlijke voorzet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is dit weer voor lariekoek? Geen 1 goede voorzet van Sjaan? Zeker niet die 1e goal gezien van Miedema in de finale? was een perfecte voorzet!
Johan moet weer lekker dwars doen. De kritiek op Miedema was in het begin van het toernooi gewoon terecht. En Martens wordt terecht bewierookt, maar volgens Johan is het een primadonna die niks met links kanquote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is dit weer voor lariekoek? Geen 1 goede voorzet van Sjaan? Zeker niet die 1e goal gezien van Miedema in de finale? was een perfecte voorzet! En Lieke Martens een prima donna? Dat meisje is de nuchterheid zelf.
Het is kut (letterlijk en figuurlijk)quote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:24 schreef Ties02 het volgende:
Ja joh ga even serieus dat vrouwenvoetbal analyseren
Vergeet niet dat afgrijselijke gedrag van die Van de Sandenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was ook daadwerkelijk haar enige fatsoenlijke voorzet.
Derksen loopt nooit een polonaise, behalve als Frans Bauer langskomt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 17:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is dit weer voor lariekoek? Geen 1 goede voorzet van Sjaan? Zeker niet die 1e goal gezien van Miedema in de finale? was een perfecte voorzet! En Lieke Martens een prima donna? Dat meisje is de nuchterheid zelf.
Nog steeds een radiogids hebben in 2017quote:Op donderdag 10 augustus 2017 14:20 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of haar gewoon weer van de trap duwen #Old_Palquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 08:46 schreef RipCity het volgende:
Kortom: Derksen moet scheiden van zijn vrouw.
Da's wel erg vroeg.quote:
#jesuisJohanquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:27 schreef TjjWester het volgende:
Ik zie net bij boulevard dat johan nog een extra jaartje doorgaat, die man neemt zichzelf ook niet serieus, alleen maar aan geld denken.
Ik ben er van overtuigd dat v.i best kan door doorstarten met genee, van der gijp en kraay.
Nou gewoon nog een paar jaartjes doorgaan joh. Lekker man. Niets mis mee.quote:Vrijdagavond begint het nieuwe seizoen van Voetbal Inside, wat het laatste zou zijn voor Johan Derksen. Maar de voetbalanalyticus twijfelt of hij echt wel wil stoppen met de talkshow.
De goede band met Wilfred Genee en René van der Gijp is de reden dat de 68-jarige Derksen het moeilijk vindt om na dit seizoen er een punt achter te zetten. "Ik vind het lullig om die jongens in de steek te laten", zegt hij in het AD.
De tijd dat de drie niet door één deur konden is voorbij. "Er waren inderdaad periodes dat we elkaar haatten en buiten de uitzendingen elkaar doodzwegen. Het waren ego-ruzies. En misschien dat we daarom nu dichter naar elkaar zijn toegegroeid. Ook de dood van René's vriendin heeft veel met onze band gedaan. Het bekvechten is al een tijdlang over. De zenderbaas van RTL7 heeft in dat opzicht een ontzettend saai jaar achter de rug."
Derksen weet waarom VI bij het publiek heftige reacties oproept. "Nou, ik vind het heerlijk om me te ergeren aan Peter R. de Vries die maar niet van het scherm is weg te meppen. Ik denk dat genoeg mensen om die reden naar mij kijken." Voor het geval dat Derksen toch stopt met het programma, weet hij al een geschikte opvolger. "Wim Kieft zou prima op mijn plek kunnen. Jammer dat hij bij Ziggo Sport zit."
Tom Dumoulinquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Zo het gaat weer beginnen gelukkig, was een beetje saaie sportzomer zonder EK/WK.
Zondag El Clásico.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Zo het gaat weer beginnen gelukkig, was een beetje saaie sportzomer zonder EK/WK.
VBLONTOURquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:49 schreef Oliver23 het volgende:
Vanavond na Voetbal Inside:
22:20 Helene Hendriks blikt vooruit op de start van de Eredivisie bij Jinek
22:50 Dafne Schippers genot op de 200 meter (WK Atletiek)
Dat wordt scharen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:49 schreef Oliver23 het volgende:
Arsenal v L(eic)ester City met een tweede scherm voor VI. Lekker man.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:49 schreef Oliver23 het volgende:
Waar hebben ze dit ventje vandaan gehaald joh??quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:25 schreef Stabiel het volgende:
Ik ga vanavond wel weer ff kijken, maar eigenlijk kan het programma me vanaf vorig seizoen niet meer boeien. Het is zoals DWDD wel een beetje uitgeblust.
Je mag niet meer mee in de buscombi.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:25 schreef Stabiel het volgende:
Ik ga vanavond wel weer ff kijken, maar eigenlijk kan het programma me vanaf vorig seizoen niet meer boeien. Het is zoals DWDD wel een beetje uitgeblust.
Nepsupporter.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die hun VI seizoenskaart op de vuilnishoop willen gooien?
Emile straalt niet zo veel rock 'n roll uit. Maar ik denk dat hij de Toto wel beter zal doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Johan in een interview Emile Schelvis als zijn ideale opvolger heeft aangeduid. Klopt dit?
Broek uit, spot aanquote:
De helft van de tijd gaat het over wat iedereen in de vakantie heeft gedaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef BobW het volgende:
Uitzending mag wel tot 23:00 uur duren, er is echt veel te bespreken
Die is echt genot van die zeep toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef Karina het volgende:
Hopelijk komt de I am on a horse reclame nog even.
Krijg jij daar een nat broekje van?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef Karina het volgende:
Aftershave. Geweldige reclamequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die is echt genot van die zeep toch?
Antwoord: Jazeker, VI, voetbal, alsof het leven weer op gang komt na 3 maand pauze.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Spoot er even een ninja-vraag tegenaan
Nee maar het is gewoon grappig. Look at me I'm on a horsequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg jij daar een nat broekje van?
Heb deze wel voor jequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:28 schreef Karina het volgende:
Jaaaaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Antwoord: Jazeker, VI, voetbal, alsof het leven weer op gang komt na 3 maand pauze.
JAAAAAA ONLOquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
We gaan weer los
Of het vrouwenvoetbal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hopelijk gaan ze vooral Cocu afzeiken
quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon grappig. Look at me I'm on a horse
Die is niet zo leuk.quote:
KlaasGod.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:32 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we Pascalus niet ruilen voor Scrummie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |