Op de BBC was de reactie: "it means roughly the same in English", hoorde de term zelf niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zei hij dat? Ik verstond alleen 'Scheisse'.
8-6 in de 5e set.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop wel dat Berdych nog terugkomt in de wedstrijd, maar uiteindelijk wel verliest.
Vorig jaar waren het er nog geen 9. In 2015 12.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:33 schreef tja77 het volgende:
Ik vind 10 topics vol wel wat aan de lage kant.
Volgens mij vroegen ze aan Becker of het hetzelfde betekende in het Duits als in het Zwitsers Duits.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Op de BBC was de reactie: "it means roughly the same in English", hoorde de term zelf niet.
Ja, teken ik voor.quote:
Mager, zeker in vergelijking met bijv. een WK darts.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het er nog geen 9. In 2015 12.
Ah ok, dan heb ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij vroegen ze aan Becker of het hetzelfde betekende in het Duits als in het Zwitsers Duits.
In 2010 waren het er nog 20.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mager, zeker in vergelijking met bijv. een WK darts.
WK Darts is natuurlijk continu topshowquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Of snooker - een topic per frame.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of snooker - een topic per frame.
Ja, volgens mij wel. Weleens met zo'n partij van O'Sullivan. Dat ging erg hard.quote:
De rocket clincht een frame soms in 5 minuten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Weleens met zo'n partij van O'Sullivan. Dat ging erg hard.
Klopt ja, maar als het een safety battle wordt kan het zo drie kwartier duren. Was wel topdrukte toen hoor, maar echt waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
De rocket clincht een frame soms in 5 minuten.
4 kinderen, probeer die maar rustig te houdenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:40 schreef tja77 het volgende:
Mirka ziet eruit alsof ze een zware nacht heeft gehad.
Heroinequote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
4 kinderen, probeer die maar rustig te houden
Of gisteravond was het stierenavond voor Fed, dat kan ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als die over 20 jaar alles domineren.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Mixed dubbel finale in 2034; Federer/Federer - Federer/Federerquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als die over 20 jaar alles domineren.
Als het zo doorgaat, zijn die al gestopt voordat de grote vier stoppen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Dus een 35 jarige gaat 2 grandslams in een jaar winnen, met genoeg kansen op een 3e.
Waar de fuck is de nextgen??????
Huh?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Mix dubbel finale in 2034; Federer/Federer - Federer/Federer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
11equote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Federer: 7-6 (7-4) 7-6 (7-4) 6-4. Klasse hoor.![]()
Hoeveelste Wimbledonfinale is dit nu, de 10e?
Nu graag van Cilic winnen - of heel dik of na matchpoints te hebben overleefd.
Was een grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
O ja, heeft heeft er een verloren van Nadal, Murray en Djokovic.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was een grap.
Ik denk dat je de meest grappige user op dit hele forum bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat je de meest grappige user op dit hele forum bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, da's een ingewikkelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tot nu toe dit jaar elke wedstrijd een matchpoint voor Federer als ik het goed heb?[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Sue had het erover dat Federer zei dat Cilic 'lights out' speelde vorig jaar op Wimbledon. Maar hij had het over de halve finale van de US Open.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Lijkt me lastig spelen in het donker.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
Sue had het erover dat Federer zei dat Cilic 'lights out' speelde vorig jaar op Wimbledon. Maar hij had het over de halve finale van de US Open.![]()
Haha, nee, dat betekent dat hij heel goed speelde.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lijkt me lastig spelen in het donker.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hoge backodds voor Cilic: 5, tegen 1.19 voor Federer.
Ik snap het trouwens niet, want dat is op Unibet; op Betfair krijg je lagere odds voor Cilic, terwijl je daar niet bij een bookmaker wedt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Van Murray niet hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O ja, heeft heeft er een verloren van Nadal, Murray en Djokovic.
(wel op dit gras, maar dat was op de OS)![]()
Dan maak je een surebet.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
Hoge backodds voor Cilic: 5, tegen 1.19 voor Federer.
Ik snap het trouwens niet, want dat is op Unibet; op Betfair krijg je lagere odds voor Cilic, terwijl je daar niet bij een bookmaker wedt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
O ja, twee van Djokovic.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Murray niet hoor
(wel op dit gras, maar dat was op de OS)[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
tja van dat soort 'kutspelers' verloren de andere zogenaamde toppers (die er dit jaar weinig van bakken), dus wat kan je Federer daarin kwalijk nemen?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:49 schreef Wereldgozer het volgende:
Arroganterer hype. Alleen maar van kutspelers gewonnen
.
En de finale wordt nog makkelijker.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Hoe bedoel je?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Als je bij een bookie kan backen op een hogere quote dan waarvoor je kan layen op Betfair kan je gegarandeerd geld winnen.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Buiten die fout in de 1ste TB (wat wel een hele beslissende was uiteraard) vond ik Berdych wel echt goed spelen vandaag.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:46 schreef F.M.D. het volgende:
Berdych heeft de wedstrijd al verloren bij 4-4 tiebreak 1e set waar die hele makkelijk bal miste. Faalt wanneer het echt spannend word. Daarom niet een grandslam winnaar.
Maar volgens Marcella heeft Berdych mentaal een sterke wedstrijd gespeeld.![]()
![]()
O, zo, ja, zit wat in.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je bij een bookie kan backen op een hogere quote dan waarvoor je kan layen op Betfair kan je gegarandeerd geld winnen.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Morgen juichen we allemaal voor Muguruza[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mja, ik vind het ook wel een stunt als Venus en Federer winnen. Weet niet wanneer dat voor het laatst gebeurde.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen juichen we allemaal voor Muguruza
Vind dat Venus het wel verdient, na dat ongeluk waaraan ze niet schuldig was.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Hoe weet jij nou of ze onschuldig was?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook wel een stunt als Venus en Federer winnen. Weet niet wanneer dat voor het laatst gebeurde.
Vind dat Venus het wel verdient, na dat ongeluk waaraan ze niet schuldig was.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nopequote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen juichen we allemaal voor MuguruzaMy friends all drive horses![]()
Slecht, matig.quote:
Er staat een Spaanse in de baan, dan schijn je te JUICHEN.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik dacht dat ze door rood reed...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook wel een stunt als Venus en Federer winnen. Weet niet wanneer dat voor het laatst gebeurde.
Vind dat Venus het wel verdient, na dat ongeluk waaraan ze niet schuldig was.![]()
Vergeet haar eindeloos lange benen niet. Nog een reden om het haar te gunnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slecht, matig.
Er staat een Spaanse in de baan, dan schijn je te JUICHEN.![]()
Dat bleek uit beeldmateriaal. Ze stond stil in haar auto en ging pas rijden toen het groen werd en vervolgens werd ze geraakt door een andere auto. Ik heb die beelden gezien en deze week werd het ook bevestigd in het nieuws. Zie bijvoorbeeld dit artikel. Beetje obscure bron, maar goed.quote:Nee, door groen.quote:
Wat komt die Clare Balding dom over zeg. De ene verspreking na de andere en ze heeft ook nog eens zo'n irritante stem.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
De organisatie doet er alles aan om Arroganterer te laten winnen hè
quote:quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: