abonnement Unibet Coolblue
pi_172358343
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ach meid toch.
Ga je ontkennen dat er banden zijn tussen advocaat en Fusion GPS?
Ga je ontkennen dat er banden zijn tussen Fusion GPS en Clinton?
Ga je ontkennen dat de FISA 10 dagen na de mailing de deur uit is gegaan?
Ga je ontkennen dat de advocaat 8 dagen na de meeting een ontmoeting had met de ambassadeur?
Ga je ontkennen dat de mailing, en meeting, kwa inhoud totaal geen verband met elkaar hadden?
:') en simplistje hoe maakt dit, als het allemaal al waar zou zijn, de rol van je oranje held en zijn jr er beter op? Jr geeft toch zelf toe contact te hebben gehad.

Attempted murder is volgens jouw logica ook geen probleem?
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:22:19 #102
64792 Mryc
play me one more song
pi_172358349
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Clinton/Podesta/de DNC hebben deze mails gestuurd Trump jr uit te lokken en daardoor Trump te dwarsbomen, maar om de een of andere reden doen ze dat pas nadat ze de verkiezing verloren hebben, in plaats van op 6 november ofzo. Alternatief is dat ze die mails hadden, maar er vervolgens niets mee deden zodat Trump ze zelf kan lekken nadat hij president is geworden.

Op Reddit en 4chan is dit een bijzonder normale gedachtegang. Mensen in complottheorietjes zijn daar kennelijk tegelijkertijd bijzonder gehaaid en krankzinnig dom.
Damn...
  Overall beste user 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 09:24:05 #103
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172358376
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wow, het begint inderdaad steeds meer "entrapment" te lijken nu je het zo zegt.

Hoezo? Trump stond toen ver achter in de peilingen. En het HRC kamp was het niet want die had dit wel voor de verkiezingen openbaar gemaakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172358378
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:22 schreef Mryc het volgende:

[..]

Damn...
Ja, ik wacht ook nog steeds op de reden waarom dit niet voor de verkiezingen naar buiten is gebracht, maar liever gaan we terug naar banden tussen een advocaat en Fusion GPS, die vervolgens op de beurt weer indirect banden hebben met Clinton.

Of, zoals een groot denker ooit zei:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 08:43 schreef Refragmental het volgende:

Lijkt tot nu toe op een hoop punten vooral op seven degrees of Kevin Bacon.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172358403
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Begon Wikileaks niet kort daarna met het lekken van het DNC-mailverkeer?
Daar zat nog geen 2 weken tussen
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:26:37 #106
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172358404
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, dan zijn we nu al klaar met wachten, want ik noem deze beeldvorming toch een behoorlijk negatief gevolg waar wederom wat broodnodige steun voor zijn plannen mee verspeelt wordt.
Komt nog bij: als bijvoorbeeld het GOP zorgplan niet door het congres wordt aangenomen, zal hij omdat het congres een meerderheid! van republikeinen heeft, al snel als loser worden gezien. en laten ze hem als een hete aardappel vallen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:26:44 #107
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172358406
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hoezo? Trump stond toen ver achter in de peilingen. En het HRC kamp was het niet want die had dit wel voor de verkiezingen openbaar gemaakt.
En als het Clinton team deze mails had, dan zou een vervolgvraag ook weer zijn hoe die dan in vredesnaam aan deze mails zouden zijn gekomen.
pi_172358432
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je vergeet een aantal zaken:
- Het impliceert ook Kushner en Manafort.
- Er zijn best wat 'legal experts' die denken dat dit negatieve gevolgen kan hebben voor Jr. & co. Zie bijvoorbeeld dit artikel waar ze 17 'legal experts' vragen om hun mening, waarvan 12 zeiden dat de zaak voor 'collusion' en samenzweren waarschijnlijk wel te maken is en de resterende 5 daar nog niet van overtuigd zijn, maar dat het wel 'damning' is.
- Als dit zo damning zou zijn voor de DNC, waarom dan niet eerder er mee komen? En waarom dan niet de nationale conversatie daarmee dan zelf die kant op sturen? Of met ander materiaal komen?

Nee, ik weet niet wat de redenen zijn geweest voor deze 5 mensen in het witte om te babbelen met de NYTimes, maar dat het zou zijn om de DNC te beschadigen lijkt me bijzonder sterk. Vooralsnog zijn alleen Jr., Kushner en Manafort beschadigd in mijn optiek.
Bedankt dat je op een normale toon reageert. ^O^

Dat er veel belastend bewijs is voor Jr. (en co) vanwege zijn "intentie" ontken ik ook niet.
Echter kijkende naar het gehele plaatje zal dit op niks uitpakken en denk ik eerder dat dit zelfs negatief kan uitpakken voor de DNC/Dems.
Gezien de smerige praktijken die de DNC afgelopen jaren hebben uitgevoerd is dit niet geheel ondenkbaar, vooral gezien de connecties die er zijn.

Reden waarom er niet eerder mee is gekomen kan ik niet geven, misschien zagen ze een opportuniteit?

Of het Trump-team imago verder schade oploopt? Schade is er nu zeker.
Om het befaamde schaken er bij te halen, soms moet je stukken opofferen voor een overwinning.
pi_172358433
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

En als het Clinton team deze mails had, dan zou een vervolgvraag ook weer zijn hoe die dan in vredesnaam aan deze mails zouden zijn gekomen.
Goldstone of Veselnitskaya is in dit verhaal een dubbelagent voor de DNC, die ze hebben gebruikt om Trump jr uit de tent te lokken. Op basis van deze mail hebben ze vervolgens Trump Tower laten aftappen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172358435
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar zat nog geen 2 weken tussen
Dat is op z'n zachtst gezegd verdacht.

Al bewijst dat natuurlijk nog niets. Anders dan bepaalde andere users, probeer ik mij verre te houden van wild gespeculeer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172358466
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is op z'n zachtst gezegd verdacht.

Al bewijst dat natuurlijk nog niets. Anders dan bepaalde andere users, probeer ik mij verre te houden van wild gespeculeer.
Zulke toevalligheden waren in een andere email zaak wel genoeg om iemand publiekelijk schuldig te verklaren.
pi_172358480
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zulke toevalligheden waren in een andere email zaak wel genoeg om iemand publiekelijk schuldig te verklaren.
Een of andere campagneleider die te vaak het woordje 'pizza' in zijn mails gebruikte, werd nota bene beschuldigd van kindermisbruik. En een niet nader te noemen user ging daar een heel eind in mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172358488
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bedankt dat je op een normale toon reageert. ^O^

Dat er veel belastend bewijs is voor Jr. (en co) vanwege zijn "intentie" ontken ik ook niet.
Echter kijkende naar het gehele plaatje zal dit op niks uitpakken en denk ik eerder dat dit zelfs negatief kan uitpakken voor de DNC/Dems.
Gezien de smerige praktijken die de DNC afgelopen jaren hebben uitgevoerd is dit niet geheel ondenkbaar, vooral gezien de connecties die er zijn.

Reden waarom er niet eerder mee is gekomen kan ik niet geven, misschien zagen ze een opportuniteit?

Of het Trump-team imago verder schade oploopt? Schade is er nu zeker.
Om het befaamde schaken er bij te halen, soms moet je stukken opofferen voor een overwinning.
Je vergeet dat alle contacten die met de Russen zijn opgedoken, of in ieder geval de meesten, stammen uit contacten uit het verleden van Trump. Nu ook weer zijn het mensen die Trump kende vanuit z'n Miss Universe verleden. Hell, hij zit in een muziekclip van één van de Russische contacten die bij dit nieuwste gebeuren zijn betrokken.

Occams razor moet wat vaker toegepast worden. Je klinkt intelligent genoeg om dat door te hebben. De DNC is echt niet heilig of vrij van smerig gedrag, maar in deze lijkt het toch echt dat de Trumpjes hun eigen grootste vijand blijken.
pi_172358529
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:24 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, ik wacht ook nog steeds op de reden waarom dit niet voor de verkiezingen naar buiten is gebracht, maar liever gaan we terug naar banden tussen een advocaat en Fusion GPS, die vervolgens op de beurt weer indirect banden hebben met Clinton.

Of, zoals een groot denker ooit zei:

[..]

Waarom dit niet voor de verkiezingen is openbaar gemaakt?
Zelfde reden als waarom Obama niks met bepaalde informatie heeft gedaan.
Omdat men allemaal dacht dat Clinton ging winnen. (Godzijdank is dat niet het geval)

Breng je dit uit tijdens de verkiezingen, waarvan je denkt dat je makkelijk gaat winnen, en het komt uit dat het uitlokking was, dan gooi je je overwinning weg.
Beter om geen aandacht te vestigen op iets waar je zelf ook de vingers in de pap hebt natuurlijk.

Waarschijnlijk was dit te makkelijk om via via terug te linken naar de DNC, en dat blijkt, binnen een dag zijn er al een hoop connecties gevonden.
Het doel van de mails was waarschijnlijk om een FISA de deur uit te krijgen, om zo de Trump campagne af te kunnen luisteren en hopelijk zo een stapje voor te blijven.
pi_172358534
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Begon Wikileaks niet kort daarna met het lekken van het DNC-mailverkeer?
En kort na het contact van Jr. zei Sr. dat hij snel met een hoop drek over HRC naar buiten zou komen.
pi_172358535
Is er trouwens iemand die gelooft dat die 'meeting' zogenaamd een teleurstelling was en alleen maar ging over het adopteren van Russische kinderen naar de VS? :')
pi_172358545
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:37 schreef Freak188 het volgende:
Is er trouwens iemand die gelooft dat die 'meeting' zogenaamd een teleurstelling was en alleen maar ging over het adopteren van Russische kinderen naar de VS? :')
Het eerste: mogelijk. Het tweede: neuh.
pi_172358550
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom dit niet voor de verkiezingen is openbaar gemaakt?
Zelfde reden als waarom Obama niks met bepaalde informatie heeft gedaan.
Omdat men allemaal dacht dat Clinton ging winnen. (Godzijdank is dat niet het geval)

Breng je dit uit tijdens de verkiezingen, waarvan je denkt dat je makkelijk gaat winnen, en het komt uit dat het uitlokking was, dan gooi je je overwinning weg.
Beter om geen aandacht te vestigen op iets waar je zelf ook de vingers in de pap hebt natuurlijk.

Waarschijnlijk was dit te makkelijk om via via terug te linken naar de DNC, en dat blijkt, binnen een dag zijn er al een hoop connecties gevonden.
Het doel van de mails was waarschijnlijk om een FISA de deur uit te krijgen, om zo de Trump campagne af te kunnen luisteren en hopelijk zo een stapje voor te blijven.
Weet je, als jij dit gelooft is het ook prima. Het zal allemaal wel. We kijken over een maandje wel weer hoe het er voor staat voor Jr.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172358572
Lol republicans pray to their God emperor
pi_172358586
Van een tweet van trump jr waarin hij zelf toegeeft een ontmoeting te hebben gehad met de Russen omdat deze aangaven beschadigende info over de Clinton campagne te hebben direct in 1 adem door naar uitlokking omdat de DNC al lang wist van deze ontmoeting maar besloot om deze pas ruim na de verkiezingen naar buiten te brengen want dat is beter voor de DNC. Juist.

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172358590
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Weet je, als jij dit gelooft is het ook prima. Het zal allemaal wel. We kijken over een maandje wel weer hoe het er voor staat voor Jr.
Ik geloof dat inderdaad, vooral gezien de geschiedenis van de DNC.
Dat er smerige spelletjes worden gespeeld op hoog politiek niveau mag toch geen verrassing zijn?
Het zou naïef zijn om te denken dat er geen smerige zaken gebeuren in de politiek. (En ja, daar valt het Trump team ook onder)
pi_172358593
Dus als we Refragmental mogen geloven offert Trump zijn oudste zoon op om de DNC weg te kunnen vagen?

Ik vind het allemaal weer erg ver gezocht, terwijl Ockams scheermes een veel eenvoudiger scenario presenteert: Donald Jr dacht via bestaande contacten in Rusland belastende informatie te kunnen ontvangen over de Clintons (afkomstig van de Russische overheid), waarmee zijn vader de verkiezingen kon winnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172358612
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Bedankt dat je op een normale toon reageert. ^O^

Dat er veel belastend bewijs is voor Jr. (en co) vanwege zijn "intentie" ontken ik ook niet.
Echter kijkende naar het gehele plaatje zal dit op niks uitpakken en denk ik eerder dat dit zelfs negatief kan uitpakken voor de DNC/Dems.
Gezien de smerige praktijken die de DNC afgelopen jaren hebben uitgevoerd is dit niet geheel ondenkbaar, vooral gezien de connecties die er zijn.

Reden waarom er niet eerder mee is gekomen kan ik niet geven, misschien zagen ze een opportuniteit?

Of het Trump-team imago verder schade oploopt? Schade is er nu zeker.
Om het befaamde schaken er bij te halen, soms moet je stukken opofferen voor een overwinning.
Wat is hier 'het gehele plaatje'? Wat gaat er 'op niks uitpakken' (beetje en contaminatie)? Het zijn een beetje vage algemeenheden. Er loopt simpelweg een FBI onderzoek. Trump zelf is daar in strafrechtelijke zin immuun voor in de zin dat in zijn geval een impeachmentprocedure als alternatief voor een strafrechtelijke procedure geldt. Voordeel daar is dat ook grotendeels een politieke show is waarbij partijloyaliteit dikwijls boven objectieve juridische beschouwingen gaat.
Personen als Manafort, Trump Jr. en Kushner kunnen echter wel degelijk onderwerp worden van strafrechtelijke procedures. Wat dat betreft is deze set e-mails wel behoorlijk problematisch.

Ik zie echter niet in hoe je denkt dat dit allemaal negatief gaat afstralen op de Democraten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172358618
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Weet je, als jij dit gelooft is het ook prima. Het zal allemaal wel. We kijken over een maandje wel weer hoe het er voor staat voor Jr.
Ach, Refregmental en zijn geloofsgenoten voorspellen al maanden dat het onderzoek naar de Rusland-connecties terugslaat in het gezicht van de Democraten. In werkelijkheid wordt de familie Trump alleen maar verder in het nauw gedreven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172358624
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:41 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik geloof dat inderdaad, vooral gezien de geschiedenis van de DNC.
Dat er smerige spelletjes worden gespeeld op hoog politiek niveau mag toch geen verrassing zijn?
Het zou naïef zijn om te denken dat er geen smerige zaken gebeuren in de politiek. (En ja, daar valt het Trump team ook onder)
Ik geloof best dat er smerige spelletjes gespeeld worden.

Ik denk in dit geval echter dat het smerige spelletje is dat Trump jr lachend bereid is tot samenspannen met een buitenlandse mogendheid om de verkiezingen te winnen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')