SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2017 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DeLuna op 12-07-2017 23:11:19 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als er nog iemand in de OP wil, je hebt het hele topic de tijd.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ha, ik ging 'm echt niet op slot gooien
Wel net 5km gerend om een stokbrood voor bij de soep te halenGing op zich best ok. Was wat energie-vrij, maar het werd niet erger ofzo, en lekker rustig uitgehobbeld
windje, zonnetje, mooie uitzichten. Bwah!
Ja doei.![]()
Dat is zo 2013...quote:Op maandag 10 juli 2017 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ha, ik ging 'm echt niet op slot gooien
Wel net 5km gerend om een stokbrood voor bij de soep te halen![]()
Ik kan me nog een foto herinneren van iemand die door de sneeuw liep met een stokbrood in zijn rugzak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het OP plaatje is deaud
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hey modje...fix it!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nou, deze is van 2017. Een stokbrood uit 2013 lijkt me niet zo lekker meer....quote:Op maandag 10 juli 2017 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dat is zo 2013...
Ik kan me nog een foto herinneren van iemand die door de sneeuw liep met een stokbrood in zijn rugzakJa doei.![]()
Die is dan stokoud inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2017 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, deze is van 2017. Een stokbrood uit 2013 lijkt me niet zo lekker meer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op maandag 10 juli 2017 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is dan stokoud inderdaadPadum pssssh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2017 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is dan stokoud inderdaadAh, de broodnodige woordgarpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Hmmm, Ekiden in Heeten. Het is redelijk in de buurt, misschien wel leuk. Ik zet hem bij mijn lijstje 'misschientjes' voor dit najaar.![]()
Wacht niet te lang, voor je het weet zitten ze aan de deelnemerslimiet. Nu al 17 teams!quote:Op maandag 10 juli 2017 23:14 schreef indepoeier het volgende:
Hmmm, Ekiden in Heeten. Het is redelijk in de buurt, misschien wel leuk. Ik zet hem bij mijn lijstje 'misschientjes' voor dit najaar.![]()
HM voorbereiding loopt hier prima. Zit nu op 14km, met een tempo waarbij ik rond de 2 uur onderweg zou zijn. Das mooi op schema, waarbij ik 4 weken vantevoren op de volledige afstand zit en 2 weken voor de loop 25km ga doen.
Voor iemand die tot februari vorig jaar nog geen 2km achter elkaar kon hardlopen gaat t best voorspoedig.
Eens kijken of ik niet wat loopjes hier in de buurt mee kan pikken in de komende weken.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:50 schreef MutedFaith het volgende:
HM voorbereiding loopt hier prima. Zit nu op 14km, met een tempo waarbij ik rond de 2 uur onderweg zou zijn. Das mooi op schema, waarbij ik 4 weken vantevoren op de volledige afstand zit en 2 weken voor de loop 25km ga doen.
Voor iemand die tot februari vorig jaar nog geen 2km achter elkaar kon hardlopen gaat t best voorspoedig.
Eens kijken of ik niet wat loopjes hier in de buurt mee kan pikken in de komende weken.![]()
Maar waarom ga je eigenlijk twee weken van tevoren 25 km lopen?![]()
Goed bezig! En welke hm ga je lopen?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:50 schreef MutedFaith het volgende:
Eens kijken of ik niet wat loopjes hier in de buurt mee kan pikken in de komende weken.![]()
Kwam zo uit mn schema. Elke 2 weken 2km extra, met dan dus 2 weken vantevoren 25km. En ik moet zeggen dat t me dan ook wel een veilig gevoel geeft ofzo. Dat ik weet ik meer dan de 21,1km die ik moet lopen aan zou kunnen en dus de laatste kilometers nog wat extra over heb.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]![]()
Maar waarom ga je eigenlijk twee weken van tevoren 25 km lopen?
Ik loop de HM bij de Disney run in Disneyland Parijs overigens.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Was hier laatst ook al niet die met een marathon schema voor de HM aan het trainen was?Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
25 km 2 weken voor je eerste hm lijkt mij niet echt verstandig. Zou in die 2 weken daarvoor juist het volume naar beneden brengen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:20 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Kwam zo uit mn schema. Elke 2 weken 2km extra, met dan dus 2 weken vantevoren 25km. En ik moet zeggen dat t me dan ook wel een veilig gevoel geeft ofzo. Dat ik weet ik meer dan de 21,1km die ik moet lopen aan zou kunnen en dus de laatste kilometers nog wat extra over heb.
Ik loop de HM bij de Disney run in Disneyland Parijs overigens.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Lekker hoor! Zit er ook een 15km of 10mijl wedstrijd in je schema? Zou mij ook wel lekker lijken in het kader van vertrouwen opdoen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:50 schreef MutedFaith het volgende:
Zelf gisteren lekker 10x 200p200 gelopen in de regen. Allemaal tussen de 53 en 56 seconden. Heerlijk![]()
![]()
Goed bezig!
Wij gaan vanmiddag weer![]()
En dan vrijdag op Silverstone een rondje lopen, helaas niet op het circuit, dus dan er maar omheen
Ja doei.![]()
Daar ben ik wel naar aan t kijken, even mijn schema langs de wedstrijden in de buurt leggen en kijken wat er uit springt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:52 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Lekker hoor! Zit er ook een 15km of 10mijl wedstrijd in je schema? Zou mij ook wel lekker lijken in het kader van vertrouwen opdoen.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Nou, na die 25km op 14 dagen vantevoren breng ik t wel echt naar beneden en loop ik alleen nog een paar keer 5-ish KM. Is 14 dagen te kort om een beetje fris te herstellen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
25 km 2 weken voor je eerste hm lijkt mij niet echt verstandig. Zou in die 2 weken daarvoor juist het volume naar beneden brengen.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Het hangt er helemaal vanaf hoe erg die 25 erin hakt. Je hebt dat nog nooit gedaan dus het is best een risico en er valt zo voor de wedstrijd niets meer mee te winnen. Ik zou eerder gaan voor een lange duurloop die in tijd gelijk is aan hoe lang je ongeveer over de HM wilt doen (2 uur) maar gewoon op rustig duurloop tempo, dan loop je waarschijnlijk 18 km of zo. Dat geeft ook wel genoeg vertrouwen dat je op de wedstrijd die 21km gaat halen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nou, na die 25km op 14 dagen vantevoren breng ik t wel echt naar beneden en loop ik alleen nog een paar keer 5-ish KM. Is 14 dagen te kort om een beetje fris te herstellen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tweede trail run op m'n nieuwe Salomons achter de rug. Nog erg wennen aan tempo(wisselingen) en de extra concentratie die benodigd is op de trails. Aan de andere kant geniet ik van lopen in de natuur en is het een verademing om geen rekening te hoeven houden met stoplichten/auto's. 7,5km gisteren aangetikt, eens langzaam op gaan bouwen zodat ik op termijn richting de 15-20km kan gaan
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik zal wel eens kijken hoe de rest van mijn trainingen verlopen. Het zou inderdaad zonde zijn als ik die 25km loop en daar 2 weken later nog last van heb. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe wel aardig herstel gedurende de week, maar t is wel iets waar ik op ga letten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het hangt er helemaal vanaf hoe erg die 25 erin hakt. Je hebt dat nog nooit gedaan dus het is best een risico en er valt zo voor de wedstrijd niets meer mee te winnen. Ik zou eerder gaan voor een lange duurloop die in tijd gelijk is aan hoe lang je ongeveer over de HM wilt doen (2 uur) maar gewoon op rustig duurloop tempo, dan loop je waarschijnlijk 18 km of zo. Dat geeft ook wel genoeg vertrouwen dat je op de wedstrijd die 21km gaat halen.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Nou fruit dan.quote:Op maandag 10 juli 2017 20:37 schreef DeLuna het volgende:
Als er nog iemand in de OP wil, je hebt het hele topic de tijd.
1
2[b] 13 augustus 2017 - [url=https://halvemarathonvlieland.nl/]Halve Marathon Vlieland (Oost-Vlieland)[/url][/b]
[*] pijll - HM![]()
Ja, dat was ik. Ik dacht dat het een HM-schema was, maar het bleek een M-schema te zijn met in week 13 een HM-wedstrijdje.quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:28 schreef Pharkus het volgende:
Was hier laatst ook al niet die met een marathon schema voor de HM aan het trainen was?
En nog nooit zo snel een HM gelopen als toen! Bijna 5 minuten van mijn PR afgelopen, van 1:46nogwat naar 1:41nogwat.![]()
Dit klinkt mij niet echt als een heel goed plan: om twee weken van te voren een flink langere afstand (en tijdsduur) te lopen dan de beoogde wedstrijd, en om dan vervolgens twee weken lang alleen nog maar heel korte afstandjes te gaan lopen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:12 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Nou, na die 25km op 14 dagen vantevoren breng ik t wel echt naar beneden en loop ik alleen nog een paar keer 5-ish KM. Is 14 dagen te kort om een beetje fris te herstellen?
Ik zou zelf daarin wat meer balans proberen te zoeken: twee weken van te voren een lange duurloop met dezelfde tijdsduur als je over je hm wilt gaan doen, of ietsjes langer (15 minuten of zo), en dan in de laatste twee weken gewoon regelmatig blijven lopen. Een week voor de wedstrijd een langzame duurloop van 10-15km of zo kan ook gerust volgens mij.![]()
Voor 20 euro bij de Decathlon de 2016 Kiprun SD schoenen gekocht. Voor zo'n prijs kon ik ze eigenlijk niet laten. Al mijn hardloopschoenen zijn nu knaloranje.![]()
Er zit een gaatje in de neus van mijn rechterschoen, hoe fixen jullie dat? Subtiel pleistertje aan de binnenkant o.i.d. is voldoende of is dit iets voor de schoenmaker?![]()
Ben stiekem wel benieuwd naar je review.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:35 schreef MiG31 het volgende:
Voor 20 euro bij de Decathlon de 2016 Kiprun SD schoenen gekocht. Voor zo'n prijs kon ik ze eigenlijk niet laten. Al mijn hardloopschoenen zijn nu knaloranje.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Sporttape aan de binnenkant plakken, good as newquote:Op woensdag 12 juli 2017 18:40 schreef Cee het volgende:
Er zit een gaatje in de neus van mijn rechterschoen, hoe fixen jullie dat? Subtiel pleistertje aan de binnenkant o.i.d. is voldoende of is dit iets voor de schoenmaker?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Even wachten nog, ik mag de komende weken nog niet hardlopen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd naar je review.![]()
Ik heb de kiprun sd 2016 en 2017 gehad. Prima schoenen wat mij betreft. Maar ik heb er niet veel kijk op.
De aangemeten schoenen bij de speciaalzaak zorgden bij mij voor blessures. Sindsdien loop ik op de kipruns, ben er tevreden over.![]()
Niet. Maar iets aan de binnenkant plakken is primaquote:Op woensdag 12 juli 2017 18:40 schreef Cee het volgende:
Er zit een gaatje in de neus van mijn rechterschoen, hoe fixen jullie dat? Subtiel pleistertje aan de binnenkant o.i.d. is voldoende of is dit iets voor de schoenmaker?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Komt goed, het loopt niet weg.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:31 schreef MiG31 het volgende:
[..]
Even wachten nog, ik mag de komende weken nog niet hardlopen.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Hoe gaat het met de je-weet-wel-voorbereiding?quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:40 schreef Cee het volgende:
Er zit een gaatje in de neus van mijn rechterschoen, hoe fixen jullie dat? Subtiel pleistertje aan de binnenkant o.i.d. is voldoende of is dit iets voor de schoenmaker?![]()
So far so good, net 10km gelopen op rustig tempo, heerlijk weer! Dit weekend staat 18km op de planning. De écht langere afstanden moeten nog komen en ik ben heel benieuwd hoe die me bevallen. Dan heb ik ook een betere kijk op wat ik kan, of ik moeite ga krijgen met het langdurig lopen, of ik het leuk vind. Ik weet dat het niet iedere week dikke pret kan zijn maar heb me wel voorgenomen dat als ik merk dat ik op den duur niet geniet van het lopen, of gewoon veel last heb van afstanden die over de 21km gaan, ik gewoon lekker voor de HM ga. Maar vooralsnog (even afkloppen) geen vuiltje aan de lucht, ik lig goed op schema, geen pijntjes en mijn grootste probleem is dat gaatje in mijn rechterschoen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:36 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de je-weet-wel-voorbereiding?
Dus ja, het gaat nog prima.![]()
![]()
Mag ik in de OP?
1
2[b] 3 september 2017 - [url=www.wisenttrail.nl]Wisenttrail (Ughelen)[/url][/b]
[*] Frsh - 18km
1
2[b] 17 september 2017 - [url=www.bearsports.nl/sint-pietersbear-trail]St.Pietersbeartrail (Maastricht)[/url][/b]
[*] Frsh - 19km
1
2[b] 30 september 2017 - [url=www.mudsweattrails.nl/ijmuiden_kust_trail]IJmuiden Kust Trail (IJmuiden)[/url][/b]
[*] Frsh - 21km
1
2[b] 1 oktober 2017 - [url=www.wijckloop.nl]Wijckloop (Wijk aan Zee)[/url][/b]
[*] Frsh - 16km
1
2[b] 29 oktober 2017 - [url=www.mudsweattrails.nl/duinentrail_schoorl]Duinentrail Schoorl (Schoorl)[/url][/b]
[*] Frsh - 17km
Zo, dat lijkt me voorlopig wel voldoendeGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik hoef niet in de TT maar ik kan wel verklappen dat er morgen een heuse Fok collab plaatsvindt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een wat?quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik hoef niet in de TT maar ik kan wel verklappen dat er morgen een heuse Fok collab plaatsvindt
Een collab, samenwerkingquote:Zo noemen al die influencers dat toch
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hahaha daar zijn we te social media voor denk ik. Ik wist meteen wat je bedoelde.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een collab, samenwerkingZo noemen al die influencers dat toch
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mogen d'n Wolve en ik trouwens ook bij de 7^^?
Daarnet 7km gehobbeld. Warm, maar gezellig en lekker kunnen ouwehoerenEn niet gevallen
Ja doei.![]()
Dat klinkt zeker goed! En je hebt wel een goede insteek. Als de echt lange afstanden je niet gaan bevallen, dan zal de marathon je ook niet heel erg gaan bevallen. Dan kan je beter omschakelen naar een afstand die je wel leuk vind, dan stomweg doorgaan om die marathon van je bucketlistje te kunnen afvinken. Omgekeerd geldt ook, als je de echt lange afstanden leuk vind, zal je de marathon ook wel leuk vinden. Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op woensdag 12 juli 2017 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
So far so good, net 10km gelopen op rustig tempo, heerlijk weer! Dit weekend staat 18km op de planning. De écht langere afstanden moeten nog komen en ik ben heel benieuwd hoe die me bevallen. Dan heb ik ook een betere kijk op wat ik kan, of ik moeite ga krijgen met het langdurig lopen, of ik het leuk vind. Ik weet dat het niet iedere week dikke pret kan zijn maar heb me wel voorgenomen dat als ik merk dat ik op den duur niet geniet van het lopen, of gewoon veel last heb van afstanden die over de 21km gaan, ik gewoon lekker voor de HM ga. Maar vooralsnog (even afkloppen) geen vuiltje aan de lucht, ik lig goed op schema, geen pijntjes en mijn grootste probleem is dat gaatje in mijn rechterschoen.
Dus ja, het gaat nog prima.![]()
OP is aangepast, hoop dat alles klopt. Anders hoor ik het wel
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Oh my lack of social media knowledge (and presence) really shines through here...quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een collab, samenwerkingZo noemen al die influencers dat toch
Ik krijg overigens wel een beetje braakneigingen van de term 'influencers' (vandaar dat mijn autocorrect erg zijn best doet om er influenza van te maken).
Maar met wie ga je collaboreren?
Met de snelste master van dit topic!quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh my lack of social media knowledge (and presence) really shines through here...
Ik krijg overigens wel een beetje braakneigingen van de term 'influencers' (vandaar dat mijn autocorrect erg zijn best doet om er influenza van te maken).
Maar met wie ga je collaboreren?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah dat is dan meteen duidelijk. Gaan jullie een teamloopje doen?quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Met de snelste master van dit topic!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee, ik wil graag een PR op de 5000 meter op de baan lopen dus ik heb een luxehaas geregeldquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah dat is dan meteen duidelijk. Gaan jullie een teamloopje doen?
oh nicequote:Op woensdag 12 juli 2017 23:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag een PR op de 5000 meter op de baan lopen dus ik heb een luxehaas geregeld
Wat denk je zelf, lage 19 of zelfs daaronder?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh nee hoor! PR staat officieel op 19.44quote:Op donderdag 13 juli 2017 06:33 schreef Guard het volgende:
[..]
oh nice
Wat denk je zelf, lage 19 of zelfs daaronder?Het plan is om weg te gaan op 19.30. Misschien als het heel goed gaat dat ik hem harder kan doortrekken maar ik heb niet de illusie dat ik nu de fitheid heb voor onder de 19.
Aan die haas zal het iig niet liggen..die speerde gisteren weer door de duinen
F means you're fucked![]()
Tof, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 13 juli 2017 08:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh nee hoor! PR staat officieel op 19.44Het plan is om weg te gaan op 19.30. Misschien als het heel goed gaat dat ik hem harder kan doortrekken maar ik heb niet de illusie dat ik nu de fitheid heb voor onder de 19.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: