SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Dat heet beschaving en een beschaafd land. Een links land.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat deed ik in Oslo; me afvragen hoe die kalme Noren in vredesnaam ooit heel Europe uitplunderden..
https://www.thelocal.no/2(...)ows-oslo-less-honestDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Links
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:38 schreef Bensel het volgende:
Livestreams
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit
https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxw
https://www.pscp.tv/BuzzFeedNewsDE/1jMJgoBRNgbJL
Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Voor de geïnteresseerden:
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.Hart verwarmende foto: met Trump en Merkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Het zou wel aardig zijn als die ME'ers hun blauwe helmen zouden vervangen met de bovenste helft van hamburgerbroodjes. Een beetje lokale promotie is nooit weg.![]()
lekker de muziek van de reuters stream bij de rt stream
Twitch.tv/bensel15![]()
Waarom geen samenscholingsverbod? En iedereen die zich er niet aan houdt neerkogelen met rubberkogels. Zal ze leren.
Heb niks tegen demonstreren, zelfs vechten met de politie hoeft voor mij nog niet meteen zwaar bestraft te worden, maar die brandstichters moeten gewoon loeihard aangepakt worden.Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston![]()
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?![]()
Neem een kijkje op BNW hier. Misschien zijn ze boos over het 'omvolkings' programmaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
chaos creeren. Anarchisme laten regeren. De regeringsleiders hinderen. Een betere sociaaleconomische positie, hard genomen worden door de ME, vernielingen plegen, een schoner milieu (zolang ze zelf dat meer niet hoeven te doen), anti globalisatie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Nee dat is juist niet dit volk denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Neem een kijkje op BNW hier. Misschien zijn ze boos over het 'omvolkings' programma![]()
‘Aanvallen en vernietigen’quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?
Met de Russische president Vladimir Poetin, zijn Amerikaanse collega Donald Trump en de veelbesproken Turkse president Recep Tayyip Erdogan in Hamburg, valt er veel te protesteren. Hamburg verwacht tienduizenden linkse activisten, die zich fel verzetten tegen het neoliberalisme dat de G20-top symboliseert.
Turken in Duitsland die president Erdogan steunen, worden verwacht op de vuist te gaan met aanwezige Koerden. Duitsland rekent op zo’n 50.000 boze Koerden. De Hamburgse politie heeft agenten moeten lenen uit andere korpsen om op te kunnen treden tegen het verwachte geweld in de Duitse havenstad.
Woensdag schilderden duizenden demonstranten zich grijs, met klei. Als zombies liepen ze rond, in de hoop aandacht te vragen voor klimaatveranderingen. ‘Welcome to hell,’ is het motto van de demonstranten. En het doel? ‘Aanvallen en vernietigen.’![]()
Duidelijk. Anti-globalisatie echter?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:45 schreef Bensel het volgende:
[..]
chaos creeren. Anarchisme laten regeren. De regeringsleiders hinderen. Een betere sociaaleconomische positie, hard genomen worden door de ME, vernielingen plegen, een schoner milieu (zolang ze zelf dat meer niet hoeven te doen), anti globalisatie.![]()
Oh, die zitten zeker dan alleen maar achter hun computer de EU en dergelijke te vervloeken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee dat is juist niet dit volk denk ik.Veel van die conspiracy gastjes zijn zowel links als rechts he.
Gratis flats voor hun en alle vluchtelingenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Veteraan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is wel een oude dude die daar staat, jaar of 60?![]()
Hehe. Zijn die Turken en Koerden al aan de beurt geweest of staat dat vanavond op het programma?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
‘Aanvallen en vernietigen’
Met de Russische president Vladimir Poetin, zijn Amerikaanse collega Donald Trump en de veelbesproken Turkse president Recep Tayyip Erdogan in Hamburg, valt er veel te protesteren. Hamburg verwacht tienduizenden linkse activisten, die zich fel verzetten tegen het neoliberalisme dat de G20-top symboliseert.
Turken in Duitsland die president Erdogan steunen, worden verwacht op de vuist te gaan met aanwezige Koerden. Duitsland rekent op zo’n 50.000 boze Koerden. De Hamburgse politie heeft agenten moeten lenen uit andere korpsen om op te kunnen treden tegen het verwachte geweld in de Duitse havenstad.
Woensdag schilderden duizenden demonstranten zich grijs, met klei. Als zombies liepen ze rond, in de hoop aandacht te vragen voor klimaatveranderingen. ‘Welcome to hell,’ is het motto van de demonstranten. En het doel? ‘Aanvallen en vernietigen.’![]()
Er werd eerder "refugees welcome here" gescandeerd door de massa, dus dat zal geen extreem rechts zijn geweestquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh, die zitten zeker dan alleen maar achter hun computer de EU en dergelijke te vervloeken.Veel van die conspiracy gastjes zijn zowel links als rechts he.
![]()
![]()
Zou kunnen. We hebben het nu over de protesterende relschoppers iig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oh, die zitten zeker dan alleen maar achter hun computer de EU en dergelijke te vervloeken.Veel van die conspiracy gastjes zijn zowel links als rechts he.
![]()
Vreemd, want dan zouden ze toch juist blij moeten zijn met het huidige beleid? de G20 is volgens mij pro immigranten... (nouja, trump daargelaten dan)quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er werd eerder "refugees welcome here" gescandeerd door de massa, dus dat zal geen extreem rechts zijn geweestOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Er is toch vast wel een Duiste Klaver?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gratis flats voor hun en alle vluchtelingen![]()
Zowaar een klein beetje actie op de reuters stream. (ik heb een paar schermpjes open met verschillende streams)
Carpe Libertatem![]()
Rellen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:44 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd. Ik denk te begrijpen waar ze globaal tegen zijn, maar wat willen ze nou eigenlijk exact?![]()
Geen bier! Flats en rechten voor allen! idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:47 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Gratis flats voor hun en alle vluchtelingenI´m back.![]()
Tjah, en pro milieu, dan zou je ook niet verwachten dat er massa's autos in de fik gaan. Mensen zijn dom.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vreemd, want dan zouden ze toch juist blij moeten zijn met het huidige beleid?![]()
Hier meer:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
Zowaar een klein beetje actie op de reuters stream. (ik heb een paar schermpjes open met verschillende streams)
![]()
Komt natuurlijk omdat men kwaad is en ergens hun woede op moet uitten. Volgende keer moeten ze gewoon een parkeerplaats maken met allemaal auto's die rijp zijn voor de sloop. Als een soort afreageer plekquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tjah, en pro milieu, dan zou je ook niet verwachten dat er massa's autos in de fik gaan. Mensen zijn dom.
Ze kennen volgens mij geen waarde toe aan logica of de rede an sich. Ze zijn boos omdat ze dingen willen die niet gelijktijdig bestaan kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vreemd, want dan zouden ze toch juist blij moeten zijn met het huidige beleid? de G20 is volgens mij pro immigranten... (nouja, trump daargelaten dan)
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 20:01:24 ]![]()
Die heb ik alquote:
Carpe Libertatem![]()
Ik vind het over all allemaal wel mee vallen, wat ik tot nu toe gezien heb.quote:I´m back.![]()
ruptly zit te streamen vanaf schulterblatt en florapark ten westen daarvanFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Fucking heroïnejunk in beeld met dat verband om z'n arm. Zou het vlees al aan het rotten zijn?
Dat waren m'n vooroordelen van vandaag.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Daar twijfel ik geen sec aanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is toch vast wel een Duiste Klaver?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Volwassen mensen kunnen met boosheid omgaan zonder iemand z'n Micra'tje in de brand te steken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat men kwaad is en ergens hun woede op moet uitten. Volgende keer moeten ze gewoon een parkeerplaats maken met allemaal auto's die rijp zijn voor de sloop. Als een soort afreageer plek![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het over all allemaal wel mee vallen, wat ik tot nu toe gezien heb.ziet er wel heftig uit.twitter:StefanSkibbe twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 09:35:09Ich hab schon viel in Hamburg gesehen - aber sowas noch nicht. #g20 #G20HAM17 #Blockg20 https://t.co/BdRN6TddcB reageer retweet
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
Mevrouw is duidelijk van na de oorlog, anders zou ze dit niet uit haar mond krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:57 schreef Resistor het volgende:
[..]ziet er wel heftig uit.twitter:StefanSkibbe twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 09:35:09Ich hab schon viel in Hamburg gesehen - aber sowas noch nicht. #g20 #G20HAM17 #Blockg20 https://t.co/BdRN6TddcB reageer retweet
I´m back.![]()
Deze mensen zullen altijd boze peuters blijven, en daar nog in aangemoedigd worden ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volwassen mensen kunnen met boosheid omgaan zonder iemand z'n Micra'tje in de brand te steken.![]()
Dat ze de auto's van hun ouders eens in brand steken, in plaats van die van vreemden..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:57 schreef Resistor het volgende:
[..]ziet er wel heftig uit.twitter:StefanSkibbe twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 09:35:09Ich hab schon viel in Hamburg gesehen - aber sowas noch nicht. #g20 #G20HAM17 #Blockg20 https://t.co/BdRN6TddcB reageer retweet
![]()
als ik zo naar de stream kijk is het charge uitvoeren, rond lopen, opnieuw charge uitvoeren. Dat houden ze geen uren vol die ME'ers. En de relschoppers kunnen af en toe lekker ff rusten terwijl een klein groepje een charge forceert.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Veel dingen conflicteren. Alt-rechts is tegen meer immigratie. Terwijl rechts en links eigenlijk beide voor zijn, maar rechts is voor omdat het goedkope arbeidskrachten geeft en links is voor omdat het humaan is. Zo zijn er veel meer issues die vertroebelt zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze kennen volgens mij geen waarde toe aan logica of de rede an sich. Ze zijn boos omdat ze dingen willen die niet gelijkmatig bestaan kunnen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Plus in de hitte in zo'n uitrusting, pfff....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:59 schreef Bensel het volgende:
als ik zo naar de stream kijk is het charge uitvoeren, rond lopen, opnieuw charge uitvoeren. Dat houden ze geen uren vol die ME'ers. En de relschoppers kunnen af en toe lekker ff rusten terwijl een klein groepje een charge forceert.Carpe Libertatem![]()
dat die uberhaupt nog verkocht worden.. oh ja, krakerspanden en drinkgelegenheden, uitgebaat door mensen die zelf ook (extreem)links zijnquote:For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Door wie dan wel? Ik zie niemand met enig gezag of redelijkheid deze lui aanmoedingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze mensen zullen altijd boze peuters blijven, en daar nog in aangemoedigd worden ook.![]()
Rijk rechts is wat anders dan arm rechts.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Veel dingen conflicteren. Alt-rechts is tegen meer immigratie. Terwijl rechts en links eigenlijk beide voor zijn, maar rechts is voor omdat het goedkope arbeidskrachten geeft en links is voor omdat het humaan is. Zo zijn er veel meer issues die vertroebelt zijn.Universiteiten, professoren, media weet het ook altijd weer te verbloemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Door wie dan wel? Ik zie niemand met enig gezag of redelijkheid deze lui aanmoedingen.![]()
![]()
Ja, in feite zou Tjerrie hier ook moeten demonstreren want die is tegen het globalisme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Veel dingen conflicteren. Alt-rechts is tegen meer immigratie. Terwijl rechts en links eigenlijk beide voor zijn, maar rechts is voor omdat het goedkope arbeidskrachten geeft en links is voor omdat het humaan is. Zo zijn er veel meer issues die vertroebelt zijn.I´m back.![]()
Anne-Fleur wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Door wie dan wel? Ik zie niemand met enig gezag of redelijkheid deze lui aanmoedingen..
I´m back.![]()
Supermarkten enzo buiten de 'relgebieden' zullen toch gewoon open zijn neem ik aan. Die campings enzo waar ze verblijven zitten ook een stukje verderop.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
dat die uberhaupt nog verkocht worden.. oh ja, krakerspanden en drinkgelegenheden, uitgebaat door mensen die zelf ook (extreem)links zijnCarpe Libertatem![]()
Echt? Welke media dan wel want alle media die ik zie en lees tonen de rellen onverbloemd. Ik heb ook nog geen universiteit of professor gehoord die dit aanmoedigd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:01 schreef Murdera het volgende:
Universiteiten, professoren, media weet het ook altijd weer te verbloemen.![]()
Als je heel cynisch wilt zijn is dit gewoon een soort toneelstukje van rijkrechts tegen rijklinks idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rijk rechts is wat anders dan arm rechts.I´m back.![]()
arm rechts geeft links te schuld van dingen die door rijk rechts gedaan wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rijk rechts is wat anders dan arm rechts.
[..]
Universiteiten, professoren, media weet het ook altijd weer te verbloemen.
ik zou daar trouwens nu niet willen fietsen met al dat glas, toch zie je aardig wat mensen daar op de fietsFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
In amerika is het een groot goed, zoek maar op berkeley.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Echt? Welke media dan wel want alle media die ik zie en lees tonen de rellen onverbloemd. Ik heb ook nog geen universiteit of professor gehoord die dit aanmoedigd.
Ook lees je altijd wel over mensen opgepakt bij Pegida demonstraties, maar dat het de antifa tegendemonstranten zijn die opgepakt zijn zie je dan weer zelden erbij staan.Mooie beschrijving!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als je heel cynisch wilt zijn is dit gewoon een soort toneelstukje van rijkrechts tegen rijklinks idd.![]()
Arm rechts en arm links geven elkaar de schuld van wat rijk doet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
arm rechts geeft links te schuld van dingen die door rijk rechts gedaan worden![]()
Ok, rechts slachtoffertje spelen dus, weten we dat ook weer. Hoef ik verder niet meer op te reageren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
In amerika is het een groot goed, zoek maar op berkeley.
Ook lees je altijd wel over mensen opgepakt bij Pegida demonstraties, maar dat het de antifa tegendemonstranten zijn die opgepakt zijn zie je dan weer zelden erbij staan.
[..]
Mooie beschrijving!![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, rechts slachtoffertje spelen dus, weten we dat ook weer. Hoef ik verder niet meer op te reageren.Links fascistje dus, weet ik dat ook weer.
![]()
ah, ik hoorde de eerste allah akbar netFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Nog maar de vraag in hoeverre links het vanuit humanistische overwegingen wilt. Het gevoerde en door hen ondersteunde beleid, met o.a. 15.000. lijken op de zeebodem, doet vermoeden dat daar niet echt spraken van is. Ik vind cultureel-rechts of alt-right veel consistenter en duidelijker in wat ze wel/niet willen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Veel dingen conflicteren. Alt-rechts is tegen meer immigratie. Terwijl rechts en links eigenlijk beide voor zijn, maar rechts is voor omdat het goedkope arbeidskrachten geeft en links is voor omdat het humaan is. Zo zijn er veel meer issues die vertroebelt zijn.![]()
Nee, rijk-links.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:08 schreef Murdera het volgende:
[..]Links fascistje dus, weet ik dat ook weer.
I´m back.![]()
Ah, die heeft sowieso altijd de leukste chat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zit naar ruptly oid te kijken, en eigenlijk denk ik als dat alles is?![]()
Ja, maar mensen overzien dat niet goed. Er zijn eveneens mensen die tegen abortus zijn en tegen drugs, terwijl het legaliseren van beide leidt tot minder in plaats van meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog maar de vraag in hoeverre links het vanuit humanistische overwegingen wilt. Het gevoerde en door hen ondersteunde beleid, met o.a. 15.000. lijken op de zeebodem, doet vermoeden dat daar niet echt spraken van is. Ik vind cultureel-rechts of alt-right veel consistenter en duidelijker in wat ze wel/niet willen.
Eveneens wil 'rechts' vaak alle hulp naar arme landen stopzetten, terwijl dat ook juist immigratie naar Europa kan voorkomen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Niet te volgen, ook in de chat zitten heeeeel wat mafketels hoor. Waar halen ze die lui vandaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, die heeft sowieso altijd de leukste chat.I´m back.![]()
was net een mooie knal ergens in de achterhoede, iedereen keek omFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Eigenlijk zou het leuk zijn om een sociologisch onderzoek te doen ism de polizei. Gewoon circa 1.000 deelnemers afzonderen en dan even vragen wie ze zijn, wat hun opleiding is, hoe ze hier of daar over denken, adres etc. en dan over circa 20 jaar herhalen.
Ik ben daar echt benieuwd naar.I´m back.![]()
hier heef de ME wel schildenFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Of waar ze eigenlijk tegen demonstreren, meer dan de helft weet het niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
Eigenlijk zou het leuk zijn om een sociologisch onderzoek te doen ism de polizei. Gewoon circa 1.000 deelnemers afzonderen en dan even vragen wie ze zijn, wat hun opleiding is etc.![]()
Ook idd, echt goudmijntje voor een socioloog zou dat kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Of waar ze eigenlijk tegen demonstreren, meer dan de helft weet het niet.I´m back.![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die steeds heen en weer loopt met z'n fiets?![]()
![]()
Denk dat het wel meevalt. Maar de meeste mensen staan er vanwege 1 specifiek issue denk ik. En een deel zal er gewoon zijn voor de rellen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:16 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Of waar ze eigenlijk tegen demonstreren, meer dan de helft weet het niet.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
quote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
false flag van rechtsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:07 schreef Klummie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)llig_in_hamburg.htmlIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Querulantenwaan misschien?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook idd, echt goudmijntje voor een socioloog zou dat kunnen zijn.![]()
Ik zou zeggen die mensen, de voorstanders ervan (de anti-fascisten oa), overzien het in specifiek niet zo goed. We zijn alle wel in dezelfde chaos belandt, maar ik merk wel een groot verschil tussen degene die het nog in grote lijnen kunnen overzien, en degene die maar wat roepen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, maar mensen overzien dat niet goed. Er zijn eveneens mensen die tegen abortus zijn en tegen drugs, terwijl het legaliseren van beide leidt tot minder in plaats van meer.
Kijk, jij gooit nu ook dit er tegenaan; ''Eveneens wil 'rechts' vaak alle hulp naar arme landen stopzetten, terwijl dat ook juist immigratie naar Europa kan voorkomen. ''. Maar als je de grote lijnen in de gaten hebt gehouden, had je kunnen zien dat juist dat de hulp (as was, in die vorm) de bevolkingsexplosie en daarmee de migratiestromen heeft aangewakkerd. Het is m.a.w. alweer een duiding van de afwezigheid van logica bij die specifieke groep; teveel gedacht vanuit 'ik wil...(lief zijn, betere sociale positie voor..), zonder de vraag te stellen; wat is het gevolg van handeling x.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
arm rechts geeft links te schuld van dingen die door rijk rechts gedaan worden![]()
![]()
![]()
Tijgertje_m wel hoor, zag het hem al minimaal 10 x posten namelijk?quote:
(hoe gaat het btw?)I´m back.![]()
Duitse politieagent leert communist een lesje![]()
( vid in link )
twitter:PorteTonAme twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 19:21:19🎥🇩🇪 #Allemagne : La police répond aux #BlackBlock en cassant des bouches .#HamburgG20 #Hamburg #G20Summit https://t.co/UCTS3mSjK9 reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Neuh, alleen traangas, wat wellicht kan klinken als een schot.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:19 schreef Nintex het volgende:
Geruchten dat er waarschuwingsschoten gelost zouden zijnCarpe Libertatem![]()
Verpiss dich du Wichser.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die steeds heen en weer loopt met z'n fiets?krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela![]()
Nou nee, is wel een onderscheid wrs.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:22 schreef FYazz het volgende:
[..]
Hmm, is rijk-links niet hetzelfde als undercover rijk-rechtsI´m back.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:22 schreef Ali_boo het volgende:
( vid in link )
twitter:PorteTonAme twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 19:21:19🎥🇩🇪 #Allemagne : La police répond aux #BlackBlock en cassant des bouches .#HamburgG20 #Hamburg #G20Summit https://t.co/UCTS3mSjK9 reageer retweet
![]()
![]()
![]()
het vuurwerk ook trouwens.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, alleen traangas, wat wellicht kan klinken als een schot.![]()
Mwaoh, nee, ik denk anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Querulantenwaan misschien?I´m back.![]()
Zal straks als het donker is wel weer van alles in de brand gaan. Anders zien ze zo weinig he.oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Klinkt als een term die is uitgevonden door de CIA.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:19 schreef ReplaR het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Querulantenwaan misschien?![]()
![]()
Niet helemaal. Denk dat het wel bestaat hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:25 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klinkt als een term die is uitgevonden door de CIA.
[ afbeelding ]I´m back.![]()
Grappige is dat alle mensen moeten slapen normaliter, als je polizei bent, die ploegen kan inzetten, moet je dan je slag slaan hè.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:25 schreef Divje het volgende:
Zal straks als het donker is wel weer van alles in de brand gaan. Anders zien ze zo weinig he.I´m back.![]()
Het is er sowieso eentje die door CNN ingezet zou kunnen worden. Al bekt het niet erg lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Denk dat het wel bestaat hoor.![]()
Ik lees op die streams wel vaak, "het is maar een minderheid die het doet" maar geeneen van de 'normale' gasten daar die ze er op aanspreekt.![]()
Gaan ze er nou een muziekje onder monteren, lol?
Zie je wel: soort toneelstukje is het gewoon.I´m back.![]()
Los daarvan bestaat het wel, denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is er sowieso eentje die door CNN ingezet zou kunnen worden. Al bekt het niet erg lekker.I´m back.![]()
Die ging net bij de charge snel met de handjes omhoog op de knietjes zitten.quote:
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:22 schreef Ali_boo het volgende:
( vid in link )
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap het niet. Zou er iemand zijn die denkt dat hier iets positiefs uitkomt?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
worden wat relschoppers opgepakt en lanere tijd van straat gehaald?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:31 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap het niet. Zou er iemand zijn die denkt dat hier iets positiefs uitkomt?For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ik snap het ook niet. Als je boos bent en iets wilt bereiken, dan moet je simpelweg bereid zijn om over te gaan op zinvol geweld (moord/revolutie). Dit is schreeuwen om een corrigerende tik te krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:31 schreef truthortruth het volgende:
Ik snap het niet. Zou er iemand zijn die denkt dat hier iets positiefs uitkomt?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 20:33:29 ]![]()
Want dit doen ze dagelijks?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
worden wat relschoppers opgepakt en lanere tijd van straat gehaald?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Straks bij de échte rellen zal het overgaan in Drum&Bass
Deze dus lol
I´m back.![]()
Wanneer is Turkije vs Koerdistan?Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 16:16:28"Betogingen van vroeg tot laat", is wat NSB Handelsblad maakt van de linksfascistische geweldsorgie in Hamburg. #QED https://t.co/GY1auKx0iO reageer retweet
![]()
Hmmm als ze nou gewoon eens de brandweer gebruiken ipv de politie...
Daar gaan ze wel netjes voor opzij.![]()
![]()
Bedreigen, stalken , intimideren, thats how we roll
Nu ben je een alt-right gekkie volgens tijger-mquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 16:16:28"Betogingen van vroeg tot laat", is wat NSB Handelsblad maakt van de linksfascistische geweldsorgie in Hamburg. #QED https://t.co/GY1auKx0iO reageer retweet
![]()
https://twitter.com/annefleurdd/status/883379725317660672
En Anne Fleur krijgt weer een podium en klaagt over... Het 'extreme optreden' van de Duitse politie. Geen afkeer van het geweld van de rellers maar zeuren over de politie. Tsja.
Zo lastig die politiemensen dat ze niet gewoon even lijdzaam ondergaan dat 160 van hun collega's gewond raakten en de stad in de fik wordt gezet.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 07-07-2017 20:56:52 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
hoveel gewonde politieagenten inmiddels? Ben wel benieuwd, ziet er ernstiger uit namelijk, zag veel stenen, vuurwerk en glas naar me gegooid worden, sommigen goed raakFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Wat zei je nou in dat andere topic over cultureel marxisme? Het epicentrum? Dit heeft er wat mee te maken in ieder geval. Die clipjes uit Apocalypse Now.quote:
I´m back.![]()
Die heeft echt mentale problemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:39 schreef Greys het volgende:
En Anne Fleur krijgt weer een podium en klaagt over... Het 'extreme optreden' van de Duitse politie. Geen afkeer van het geweld maar zeuren over de politie. Tsja.
Zo lastig die politiemensen dat ze niet gewoon even lijdzaam ondergaan dat 160 van hun collega's gewond raakten en de stad in de fik wordt gezet.![]()
Als het van Tijger m afkomt dan is alr right gekkie een geweldige eretitelquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu ben je een alt-right gekkie volgens tijger-m
Die doet volgens mij gewoon alsof en vangt geld per interview.quote:
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Die moet echt eens een keer een scan van haar kop laten maken. Die is echt niet goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:39 schreef Greys het volgende:
En Anne Fleur krijgt weer een podium en klaagt over... Het 'extreme optreden' van de Duitse politie. Geen afkeer van het geweld maar zeuren over de politie. Tsja.
Zo lastig die politiemensen dat ze niet gewoon even lijdzaam ondergaan dat 160 van hun collega's gewond raakten en de stad in de fik wordt gezet.![]()
I want to leave you with a quote by a German government minister.
Heeft ze wel gelijk in idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:44 schreef Ali_boo het volgende:
I want to leave you with a quote by a German government minister.
[ afbeelding ]I´m back.![]()
bullshit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet eens welke kant ze op kijkt man.
het is juist de persoon die tegenover haar staat die moeite heeft te bepalen welke kant ze nou eigenlijk op kijkt.![]()
![]()
Als schets van de menselijke toestand bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zei je nou in dat andere topic over cultureel marxisme? Het epicentrum? Dit heeft er wat mee te maken in ieder geval. Die clipjes uit Apocalypse Now.![]()
Een oog is gericht naar de camera , de ander houdt evt nazi's in de gaten . Ik noem het multifunctioneelquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet eens welke kant ze op kijkt man.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
bullshit.
het is juist de persoon die tegenover haar staat die moeite heeft te bepalen welke kant ze nou eigenlijk op kijkt.
Kreeg even die irritante 'how to talk to little people'-meme maar dan met Anne Fleur in m'n hoofdZo'n hupsende cameraman die niet weet wanneer ze recht in de camera kijkt enzo.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
ze is anti Baudet, vanuit die positie heeft ze allerlei onwaarheden over hem verspreidt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:46 schreef Murdera het volgende:
hoe is ze eigenlijk zo bekend geworden? door gewoon iets heel doms te zeggen ofzo?
verder heeft ze zich behoorlijk voor lul gezet bij Pauw, zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook wel een heel frappante slogan; 'Welcome to hell'. Is dat een boodschap aan de G20leiders; willen ze hen daar de hel in trekken?![]()
beginnen nu weer lekker vuurtjes te stokenFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Vandaar die brandjes, het is symboliek!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vind het ook wel een heel frappante slogan; 'Welcome to hell'. Is dat een boodschap aan de G20leiders; willen ze hen daar de hel in trekken?![]()
![]()
Is de hel ook niet iets religieus? Die linkse gekkies zijn toch juist anti religie? (op de islam na dan in veel gevallen).quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
Hidden in plain sight ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vind het ook wel een heel frappante slogan; 'Welcome to hell'. Is dat een boodschap aan de G20leiders; willen ze hen daar de hel in trekken?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Het vuurtje brandt anders aardig in Hamburgquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
![]()
Echt. Dat rapalje had, was het werkelijk zo bezorgd om de minder bedeelden, meer tijd en energie kunnen steken in het helpen in gaarkeukens en daklozenopvang; containers omver werpen en stenen naar de politie gooien, vult geen magen en verschaft geen onderdak.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Ehm nee, breder, icm met fundament van de moraal, icm waarover Peterson en Harris het hadden, die discussie. Wat jij "epicentrum" noemde dus. De kern van het debat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als schets van de menselijke toestand bedoel je?I´m back.![]()
Op de Reuters stream is enkele malen goed te zien dat "demonstranten", volledig in het zwart en met bivakmuts, andere mensen er behoorlijk agressief op attenderen dat ze niet mogen filmen.![]()
Die in het zwart zijn antifa's.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:53 schreef YazooW het volgende:
Op de Reuters stream is enkele malen goed te zien dat "demonstranten", volledig in het zwart en met bivakmuts, andere mensen er behoorlijk agressief op attenderen dat ze niet mogen filmen.Carpe Libertatem![]()
Er zijn ook al journalisten aangevallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:53 schreef YazooW het volgende:
Op de Reuters stream is enkele malen goed te zien dat "demonstranten", volledig in het zwart en met bivakmuts, andere mensen er behoorlijk agressief op attenderen dat ze niet mogen filmen.![]()
Goddaymn, het lijkt wel een oorlogsgebied.twitter:POL_TVRdam twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 18:08:30Ook wij hebben een aantal motorrijders in Hamburg om de #G20HH2017 te begeleiden. Het is geen makkelijke klus nu.… https://t.co/wPlok8aM9A reageer retweet
![]()
Ja, maar al het religieuze is nu aards, denk ik dan. Kapitalisme is het kwaad, banken zijn de duivel, (rechtse) blanken zijn de demonen, moslims zijn de engelen (waarmee ze tezamen ten strijden trekken)...Als ze hier inderdaad het symbolische vuur aanwakkeren, dan is Hamburg dus, als we het doortrekken, de plek waar het kwaad hoort te eindigen; in de hel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is de hel ook niet iets religieus? Die linkse gekkies zijn toch juist anti religie? (op de islam na dan in veel gevallen).![]()
In principe welquote:quote:ter·ro·ris·me (het; o)
1
het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreurquote:ter·reur (de; v(m))
1
georganiseerd politiek geweld![]()
Ja idd, maar omdat jij die schetst deelde, dacht ik te kunnen concluderen dat het fundament van de moraal gevonden moet worden in de naakte toestand; de mens in conflict.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ehm nee, breder, icm met fundament van de moraal, icm waarover Peterson en Harris het hadden, die discussie. Wat jij "epicentrum" noemde dus. De kern van het debat.![]()
The road to hell is paved with good intentions. Daar kan je natuurlijk ook aan denken, als je die slogan leest.![]()
op reuters zijn ze blijkbaar een kraakpand aan leegruimen om in de fik te steken
Twitch.tv/bensel15![]()
ik zie weinig beelden die lijken op goede intenties.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:59 schreef LelijKnap het volgende:
The road to hell is paved with good intentions. Daar kan je natuurlijk ook aan denken, als je die slogan leest.![]()
Zelfs op het extreemlinkse joop.nl krijgt Anne-Fleur een shitload aan kritiek.
https://joop.vara.nl/opinies/g20-dagboek![]()
Je ziet gewoon letterlijk 12 jarige kinderen op de Reuters stream die een bouwstijger op zijn geklomen.![]()
![]()
Dat is weer een gevalletje 'het doel heiligt de middelen'.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie weinig beelden die lijken op goede intenties.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 21:02:47 ]![]()
Nee, dat bedoel ik niet. Je ziet een lieflijk dorpje en daar komen de Amerikanen (vanuit hun absolutistisch gefundeerde moraal) een aantal handelingen uitvoeren, dat bedoel ik. Met al het heroïsme van dien. De film verwijst weer naar de Congo onder koning Leopold 2 der Belgen, ook behebt met absolutistisch gefundeerde moraal, doordat het een bewerking is van Conrads Into the Heart of Darkness.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja idd, maar omdat jij die schetst deelde, dacht ik te kunnen concluderen dat het fundament van de moraal gevonden moet worden in de naakte toestand; de mens in conflict.I´m back.![]()
Dus eerste waarschuwingschot is reeds gevallen, politie is oververmoeid door de lange diensten en het moet nog donker worden...Steigerquote:
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
geeft geen fuck iddquote:
Twitch.tv/bensel15![]()
Dat moraal (welke bedoel je eigenlijk precies; het christelijk-kapitalistische?) droegen de soldaten misschien met zich mee, maar er was binnen Amerika absoluut niet spraken van absoluut moraal. Herinner de bloemetjesprotesten. De Vietnamoorlog was veeleer het symbool van machtspolitiek mi. Een koning die het afhakken van handen goedkeurt hanteert wel een moraal of vond in elk geval rechtvaardiging in het principe van (raciale) ongelijkheid wrs. Daaronder zat weer machtslust; geef (werk) of lijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Je ziet een lieflijk dorpje en daar komen de Amerikanen (vanuit hun absolutistisch gefundeerde moraal) een aantal handelingen uitvoeren, dat bedoel ik. Met al het heroïsme van dien. De film verwijst weer naar de Congo onder koning Leopold 2 der Belgen, ook behebt met absolutistisch gefundeerde moraal, doordat het een bewerking is van Conrads Into the Heart of Darkness.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 21:08:54 ]![]()
Nee, het gaat even niet om de historie, maar om de filosofie nu hè, net als in dat cultureel-marxisme topic.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat moraal (welke bedoel je eigenlijk precies; het christelijk-kapitalistische?) droegen de soldaten misschien met zich mee, maar er was binnen Amerika absoluut niet spraken van absoluut moraal. Herinner de bloemetjesprotesten. De Vietnamoorlog was veeleer het symbool van machtspolitiek mi. Een koning die het afhakken van handen goedkeurt hanteert wel een moraal of vond in elk geval rechtvaardiging in het principe van (raciale) ongelijkheid wrs.I´m back.![]()
op ruptly zien we nu een bouwplaats gestript wordenFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Ja, daar begint de bouwvak eerder dit jaar...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:10 schreef Bensel het volgende:
op ruptly zien we nu een bouwplaats gestript worden![]()
![]()
Ik las in een Duits artikel dat een helikopter onder vuur was genomen met vuurpijlen. Werd overigens niet geraakt.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Ik heb nog wat meer biertjes nodig vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het gaat even niet om de historie, maar om de filosofie nu hè, net als in dat cultureel-marxisme topic.![]()
In ieder geval met laserpennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:13 schreef Cherna het volgende:
Ik las in een Duits artikel dat een helikopter onder vuur was genomen met vuurpijlen. Werd overigens niet geraakt.Carpe Libertatem![]()
Allemaal opgefokte kantoortypes, die jaren elke dag hebben overgewerkt.quote:Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Hoelang zal het nog duren voordat antifa ook op de lijst van terroristische organisaties staat? Als er nog enige twijfel bestond..![]()
Stonden ze al dacht ik. Of iets wat er op lijkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat antifa ook op de lijst van terroristische organisaties staat? Als er nog enige twijfel bestond..Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
1 staat in amerika heeft ze er al opgezet ene paar dagen terug.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat antifa ook op de lijst van terroristische organisaties staat? Als er nog enige twijfel bestond..![]()
Nou ja, voor de Amerikanen kun je dus invullen nazi's die joden uitmoorden in Polen, Sovjet-Unie e.d. Anständige leute met een hoogstaande moraal. Het is niet zo moeilijk om te zien dat Peterson de discussie verliest en Harris wint hoor. Te meer aangezien religie ook een verzinsel is van mensen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb nog wat meer biertjes nodig vermoed ik.I´m back.![]()
Ik ze anders niet opgepakt en vervolgd worden als ze weer eens op komen dagen om te protesteren in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:16 schreef NgInE het volgende:
[..]
Stonden ze al dacht ik. Of iets wat er op lijkt.![]()
Ik kan mij niet de laatste keer herinneren dat ze in Nederland hebben geprotesteerd. Aan de andere kant mocht de Nederlandse tak van IS ook gewoon vrij protesteren in Den Haag, dus eigenlijk zegt dat niet zo veel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ze anders niet opgepakt en vervolgd worden als ze weer eens op komen dagen om te protesteren in Nederland.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Laat staan dat auto's in brand steken goed voor het milieu is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt. Dat rapalje had, was het werkelijk zo bezorgd om de minder bedeelden, meer tijd en energie kunnen steken in het helpen in gaarkeukens en daklozenopvang; containers omver werpen en stenen naar de politie gooien, vult geen magen en verschaft geen onderdak.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
tegendemonstraties tegen pegida, een aantal is ook opgepakt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:18 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik kan mij niet de laatste keer herinneren dat ze in Nederland hebben geprotesteerd. Aan de andere kant mocht de Nederlandse tak van IS ook gewoon vrij protesteren in Den Haag, dus eigenlijk zegt dat niet zo veel.![]()
Wat gaan ze met die hekken doen ?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik zit dit nu een poosje te bekijken en kom tot de conclusie dat de politie van mij met scherp mag schieten.
Je zou daar wonen!![]()
Ik vraag me af hoeveel de wereldleiders hier van meekrijgen, die zullen nu ongeveer aan het dessert zitten met een borreltje erbij, hebben nog geen betoger gezien en worden straks weer netjes onder politiebegeleiding naar een veilige zone gebracht. Terwijl de gemiddelde Hamburger zich vannacht weer in slaap mag huilen. Maar Merkel schaft das gewoon.Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Gaan ze een fort bouwen ?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ik vermoed dat die nu samen rellen.quote:
Als het om rellen gaat en de boel slopen zijn het voor even de grootste vrienden.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Gelukkig maar. Ik vind zelf dat je altijd mag protesteren, tenzij je dat op een gewelddadige manier doet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegendemonstraties tegen pegida, een aantal is ook opgepakt.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Denk niet dat die ene rode auto de nacht gaat overleven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die fik, waterkanongenot is er al.![]()
![]()
RIPoh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Juncker sowieso niet, die was vanmiddag al lam.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:20 schreef Windhapper het volgende:
Ik vraag me af hoeveel de wereldleiders hier van meekrijgen, die zullen nu ongeveer aan het dessert zitten met een borreltje erbij, hebben nog geen betoger gezien en worden straks weer netjes onder politiebegeleiding naar een veilige zone gebracht. Terwijl de gemiddelde Hamburger zich vannacht weer in slaap mag huilen. Maar Merkel schaft das gewoon.![]()
Er blijft niks van Hamburg over. Duitsland heeft iets als dit sinds WW2 niet meer te verduren gehad.![]()
Die is vanaf 1991 in totaal 4 uur nuchter geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juncker sowieso niet, die was vanmiddag al lam.
Toch apart dat er geen verordening was van de stad om alles wat los staat op te ruimen. Of op z'n minst de afvalcontainers af te sluiten.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:22 schreef Murdera het volgende:
Die berichten in die chat.
"we need a truck of peace now"
"#save the trashcans"![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die is vanaf 1991 in totaal 4 uur nuchter geweest.![]()
![]()
Juist. Wel gezellig zo 'vreedzaam' demonstreren. Opdat ze achtervolgd worden tot in hun vieze holen en daar hun laatste ademtocht in absolute verwildering en paniek uitblazen.![]()
Briljant dat je dit gewoon live kan volgen. Nooit geweten dat ik dat leuk zou vinden.
De stream is uit de lucht trouwens.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef NgInE het volgende:
Briljant dat je dit gewoon live kan volgen. Nooit geweten dat ik dat leuk zou vinden.
De stream is uit de lucht trouwens.![]()
Ja, hij heeft het laatste stuk ook iets van 8 keer geloopt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef NgInE het volgende:
De stream is uit de lucht trouwens.
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summitCarpe Libertatem![]()
Dank!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef Murdera het volgende:
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summitHoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
https://www.pscp.tv/w/1zqKVAjQBvZxBquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef NgInE het volgende:
De stream is uit de lucht trouwens.
vanaf de andere kant van de bouwplaats-straat![]()
Genoeg beeldmateriaal. Komt goed denk ik zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef Joweh het volgende:
Juist. Wel gezellig zo 'vreedzaam' demonstreren. Opdat ze achtervolgd worden tot in hun vieze holen en daar hun laatste ademtocht in absolute verwildering en paniek uitblazen.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
En nu smijt hij met pallets.quote:Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Het ging erom of je uit de verzinsels (uit religie, mythologie, lectuur, toneel; Shakespeare, etc,) inzichten of zelfs waarheden kan halen die zinvol zijn bij het vormgeven van de moraal. Filosofie volgt én leid daarin. Wetenschap, (empirische) kennis van de mens, is bij lange na niet afdoende.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, voor de Amerikanen kun je dus invullen nazi's die joden uitmoorden in Polen, Sovjet-Unie e.d. Anständige leute met een hoogstaande moraal. Het is niet zo moeilijk om te zien dat Peterson de discussie verliest en Harris wint hoor. Te meer aangezien religie ook een verzinsel is van mensen.![]()
Ze hebben heel veel dingen gesloopt. En de politie is erg goed in wat ze doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:28 schreef Houtenbeen het volgende:
Zo ik schakel ook weer in na een dagje werken.
Veel gemist vandaag?Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Ja, eens! Alsof je zelf mee mag meppen met de polizei!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef NgInE het volgende:
![]()
Ze hebben dit totaal niet aan zien komen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:22 schreef Resistor het volgende:
Toch apart dat er geen verordening was van de stad om alles wat los staat op te ruimen. Of op z'n minst de afvalcontainers af te sluiten.Merkel dacht echt dat die demonstranten gezellig Kumbaya kwamen zingen op de daarvoor aangewezen camping. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er 20.000 agenten opgetrommeld waren voor de 100.000 aangekondigde betogers. Ik kan me met de Nucleair Summit in Den Haag herinneren dat er iets van 15.000 agenten waren voor 12 man en een paardenkop bij de Hofvijver, de hele stad was toen vergrendeld. De CDU krijgt de rekening hiervan nog wel gepresenteerd.
Het is voor mij meer zo een vreemde situatie in een Duitse stad; dat verwacht je niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, eens! Alsof je zelf mee mag meppen met de polizei!Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Hoop oprecht dat er een dag komt dat je tot Ryan3 doordringtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ging erom of je uit de verzinsels (uit religie, mythologie, lectuur, toneel; Shakespeare, etc,) inzichten of zelfs waarheden kan halen die zinvol zijn bij het vormgeven van de moraal. Filosofie volgt én leid daarin. Wetenschap, (empirische) kennis van de mens, is bij lange na niet afdoende.
kan nou niet bepaald zeggen dat de ME het onder controle heeft, die charge net was het effect miniem, en lijkt me net dat ze zich terugtrokken. Kregen veel rotzooi naar zichFor every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Wel veel actie, maar de stream is echt gaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:26 schreef FYazz het volgende:
[..]
https://www.pscp.tv/w/1zqKVAjQBvZxB
vanaf de andere kant van de bouwplaats-straatCarpe Libertatem![]()
Fok logica
Pegida is vrede
Antifa is tuigDeuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
We beleven de geschiedenis. Ik heb destijds ook alle Arabische Lente protesten gezien in Egypte e.d.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef NgInE het volgende:
Of hij is in de war of hij is 'undercover', .... of gewoon dronken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:31 schreef Stupidisco het volgende:
Die kerel met z'n fiets (en witte blouse) loopt er ook nog steeds rond.Carpe Libertatem![]()
Tegen het partijkartel!Deuger, Woke & Gutmensch
Dat was wel leuk om te volgen toen, het vliegtuig dat werd omgeleid.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:29 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ze hebben dit totaal niet aan zien komen.Merkel dacht echt dat die demonstranten gezellig Kumbaya kwamen zingen op de daarvoor aangewezen camping. Ik meen ergens gelezen te hebben dat er 20.000 agenten opgetrommeld waren voor de 100.000 aangekondigde betogers. Ik kan me met de Nucleair Summit in Den Haag herinneren dat er iets van 15.000 agenten waren voor 12 man en een paardenkop bij de Hofvijver, de hele stad was toen vergrendeld. De CDU krijgt de rekening hiervan nog wel gepresenteerd.
Maar dit is ook geen demonstratie natuurlijk, men is er gewoon op uit om zoveel als mogelijk af te breken en in de fik te zetten.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Ik snap hetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:30 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het is voor mij meer zo een vreemde situatie in een Duitse stad; dat verwacht je niet.Heb zoiets ook nog niet eerder mee mogen maken.
![]()
Dit is geen westerse lente denk ik hoor. Meer een symptoom dat mensen het slecht hebben gehad de afgelopen paar jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:32 schreef Nintex het volgende:
[..]
We beleven de geschiedenis. Ik heb destijds ook alle Arabische Lente protesten gezien in Egypte e.d.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Kan (of zal mogelijk vast) aan mij liggen hoor. Wellicht kan jij een poging wagen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoop oprecht dat er een dag komt dat je tot Ryan3 doordringt![]()
Want pegida heeft nooit zitten rellen? En nooit moskeeën in de fik gestoken?quote:Deuger, Woke & Gutmensch
laffe charges. Heb het idee dat ze instrukties hebben gekregen om rustig te blijven en hun best doen om niets uit te lokken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:31 schreef Bensel het volgende:
kan nou niet bepaald zeggen dat de ME het onder controle heeft, die charge net was het effect miniem, en lijkt me net dat ze zich terugtrokken. Kregen veel rotzooi naar zich![]()
Welnee, eerder het gevolg van teveel vrije tijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dit is geen westerse lente denk ik hoor. Meer een symptoom dat mensen het slecht hebben gehad de afgelopen paar jaar.![]()
Was de hele middag wel prima vond ik, alleen nu met het rennen gaat het mis. Misschien heeft dr camera teveel water gevangen...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wel veel actie, maar de stream is echt gaar.![]()
Er zijn dan ook te weinig banen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:33 schreef Klummie het volgende:
[..]
Welnee, eerder het gevolg van teveel vrije tijd.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
Ik vraag me overigens af wat er zou gebeuren als er géén ME aanwezig zou zijn; wanneer je de afbakening weghaalt. Tot hoever zullen ze gaan? Je geeft ze nu namelijk iets om naar te gooien (ME), een fysieke 'tegenpartij'. Ik hoor ze nu dan toevallig ook iets roepen over polizei.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:31 schreef Bensel het volgende:
kan nou niet bepaald zeggen dat de ME het onder controle heeft, die charge net was het effect miniem, en lijkt me net dat ze zich terugtrokken. Kregen veel rotzooi naar zich
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 21:35:19 ]![]()
En voortdurend bespioneert en gemanipuleerd. Door de afbraak van rechtsstaat en privacyquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dit is geen westerse lente denk ik hoor. Meer een symptoom dat mensen het slecht hebben gehad de afgelopen paar jaar.Deuger, Woke & Gutmensch
Klopkoek is kierewietquote:De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Dat is altijd zo. Van Lech walesa tot de Mandela clubquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:33 schreef Klummie het volgende:
[..]
Welnee, eerder het gevolg van teveel vrije tijd.Deuger, Woke & Gutmensch
Live stream stopt telkens
Is er ook een stabiele stream die ik nog niet wist ?Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Het zijn er ook zo veel joh, dat had ik echt niet verwacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik snap hetHeb zoiets ook nog niet eerder mee mogen maken.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
En dus of de claim van moraal in absolute zin, zoals velen beweren, kan worden afgeleid of niet. Dit laatste stelt ons voor een groot probleem, het eerste betekent dat je dus alleen maar die absolute moraal hoeft te volgen en dan komt het goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het ging erom of je uit de verzinsels (uit religie, mythologie, lectuur, toneel; Shakespeare, etc,) inzichten of zelfs waarheden kan halen die zinvol zijn bij het vormgeven van de moraal. Filosofie volgt én leid daarin. Wetenschap, (empirische) kennis van de mens, is bij lange na niet afdoende.
Maar dat leidt o.a. tot de nazi gruweldaden, gebaseerd op een absolute moraal, of tot wat je in die film-clipjes ziet van Apocalypse Now. Het einde van die film is dan ook precies waar het over gaat. Kom je een tegenstander tegen die nog gruwelijker is dan jij, dan moet je daar dus weer een stapje boven doen. The horror, the horror.
In het debat neemt Harris dus een veel menselijkere visie aan: nee geen absolute moraal, wij kunnen onze moraal zelf vaststellen in feite vanuit humanistische beweegredenen. Islam kan dat ook, door te veranderen, zoals het christendom dat in feite heeft gedaan ook.I´m back.![]()
Deze doet het goed bij mij, en nu waterkanon genot.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:35 schreef MMXMMX het volgende:
Live stream stopt telkens
Is er ook een stabiele stream die ik nog niet wist ?
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit![]()
Links heeft altijd hetzelfde doel voor ogen. De bestaande maatschappij slopen en er een nieuwe socialistische heilstaat stichten. Of het nu gaat om Lenin, Mao Zedong of Martin Schultz het einddoel blijft hetzelfde.![]()
Geef even wat bronnen in plaats van beweringenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Want pegida heeft nooit zitten rellen? En nooit moskeeën in de fik gestoken?De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Gaat leuk worden als ze daar gaan chargen. Lekker druk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Deze doet het goed bij mij, en nu waterkanon genot.
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summitCarpe Libertatem![]()
denk dat je dan een enorme ongecontroleerde willekeur door de stad krijgt. Er is dan weinig wat de mensen bij elkaar houdt, en je krijgt waarschijnlijk groepen die een spoor van vernieling trekken door veel straten en zijweggetjes. Daarnaast zal een grote groep proberen de conferentie te verstorenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:34 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik vraag me overigens af wat er zou gebeuren als er géén ME aanwezig zou zijn; wanneer je de afbakening weghaalt. Tot hoever zullen ze gaan?For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Een hoop jongeren op de Reuters stream die het duidelijk niet hebben op de linkse extremisten. Ook allemaal met masker, van afstand flinke gebaren naar ze aan het maken.![]()
Nee. Schulz wil gewoon zoiets als Zweden of Kristianna in Kopenhagenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:35 schreef Nintex het volgende:
Links heeft altijd hetzelfde doel voor ogen. De bestaande maatschappij slopen en er een nieuwe socialistische heilstaat stichten. Of het nu gaat om Lenin, Mao Zedong of Martin Schultz het einddoel blijft hetzelfde.Deuger, Woke & Gutmensch
Overigens is stap twee dat de normale weldenkende mensen zich wenden tot de conservatieven die geen oplossingen hebben voor dit soort problemen en dan maar een handjeklap doen met extreem rechts.![]()
Heel slecht ja als je ziet hoe ze gekleed en gepakt zijn, tatoo's piercings, allemaal kosteloos.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dit is geen westerse lente denk ik hoor. Meer een symptoom dat mensen het slecht hebben gehad de afgelopen paar jaar.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Privacy is gestorven toen het internet geboren is. Het is niet anders, ik vind dat tot nu toe een goede deal omdat ik er veel voor terug krijg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En voortdurend bespioneert en gemanipuleerd. Door de afbraak van rechtsstaat en privacy
Burgers hebben minder rechten gekregen, bedrijven meer, sociale vangnetten zijn kapot bezuinigd. En iedereen is een stukje armer geworden.Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?![]()
London taferelen waar alles leeggeroofd wordt, al zal dit nu ook al wel gebeuren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:36 schreef Bensel het volgende:
[..]
denk dat je dan een enorme ongecontroleerde willekeur door de stad krijgt. Er is dan weinig wat de mensen bij elkaar houdt, en je krijgt waarschijnlijk groepen die een spoor van vernieling trekken door veel straten en zijweggetjes. Daarnaast zal een grote groep proberen de conferentie te verstoren![]()
Pegida demonstraties verlopen doorgaans inderdaad rustig ja, alleen al omdat er anderhalve man en een paardekop op afkomt. Het loopt pas uit de hand als links op komt draven om de boel te verstoren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Want pegida heeft nooit zitten rellen? En nooit moskeeën in de fik gestoken?Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: