Beetje auto's kopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:25 schreef Nober het volgende:
Goed dat ze al die auto's in de fik hebben gezet, dat zal ze leren!!
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:22 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geprotesteerd. Stemmen heeft veel meer zin dan mee doen aan een protestmars.
Benzine auto's moeten toch weg na 2020.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:25 schreef Nober het volgende:
Nou dan heb je je handden al vol aan Anne/fleur....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:54 schreef Strani het volgende:
Als ik die anti-capitalisten zie heb ik altijd de neiging om heel erg te kijken naar welke capitalistische merken ze allemaal gebruiken. Hele leuke bezigheid.
twitter:usbotschaft twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 19:02:49Security Message: Violence escalating during #G20 protests in #Hamburg Americans are advised to avoid moving around within Hamburg and /2 reageer retweet
twitter:usbotschaft twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 19:04:202/2 ...to carefully follow the instructions of the police. You can follow the #Hamburg police @PolizeiHamburg /cc @usconshamburg #G20HH2017 reageer retweet
Wie is die Anne/fleur eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dan heb je je handden al vol aan Anne/fleur....
Die lurkte vanmiddag weer aan een pet-flesje, onnozel wicht
Volgens mij zijn ze best zwaar bepantserd. Misschien dat een schild dan te veel weegt ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom heeft de Duitse ME eigenlijk geen schilden?
Sommige weer wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
Waarom heeft de Duitse ME eigenlijk geen schilden?
Vroeg ik me ook af. Het was me al wel opgevallen dat verschillende groepen verschillende kleurtjes hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sommige weer wel.
Ben meer benieuwd waar al die verschillende tekens op hun rug voor staan. Kan het nergens vinden.
Dat deed ik in Oslo; me afvragen hoe die kalme Noren in vredesnaam ooit heel Europe uitplunderden..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, wat doet een mens (NL'er) als hij naar Dld gaat?
Wat ik doe is dit: lees me even in over de stad, ga alle historische bouwwerken bekijken en erover vertellen aan de mede-reizigers.
Dan gaan we rond 5 uur 's middags een imbissje zoeken en dan een worstje eten (evt. 2) vervolgens zoeken we een terrasje op, bestellen halve liters bier in kenmerkende glazen en gaan we mijmeren over waarom dit land, met zulke aardige mensen, vervallen is in nazisme tussen 33 en 45.
Eventueel is dit ook van toepassing op Oostenrijk.
De fabrikanten profiteren daar natuurlijk alleen maar van.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:25 schreef Nober het volgende:
Ja, dat kun je met de Noormannen ook doen, alhoewel die meer woonden in Denemarken, dacht ik altijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat deed ik in Oslo; me afvragen hoe die kalme Noren in vredesnaam ooit heel Europe uitplunderden..
Dat is ook wel weer zo, dat heb ik inderdaad ook begrepen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat kun je me de Noormannen ook doen, alhoewel die meer woonden in Denemarken, dacht ik altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |