En jij haptquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beste reactie in heel dees topics. 170 agenten gewond maar meneer komt pas uit de coffeeshop als er 12 rakkers gewond blijken te zijn.![]()
Link van die?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:46 schreef FYazz het volgende:
[..]
Op de periscope stream zie ik er genoeg hoor.
Linkje pls? Ik zal wel weer scheel kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:46 schreef FYazz het volgende:
[..]
Op de periscope stream zie ik er genoeg hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was geen troll, MMXMMX was oprecht verbaasd dat we het optreden van de Duitse ME niet net zo walgelijk vinden als het optreden van Erdogan's boys eerder.quote:
Is nu weer live.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:48 schreef Resistor het volgende:
Inderdaad een déjà vu. Iemand met verkeersbord, en iemand die een fles gooit
-edit-
Het IS een herhaling.
Rakkers? Waarom doet mij dat direct denken aan Ome Willem?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beste reactie in heel dees topics. 170 agenten gewond maar meneer komt pas uit de coffeeshop als er 12 rakkers gewond blijken te zijn.![]()
Het lijkt wel oorlog.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat de politie wel vaker traangas gebruikt zonder dat er wat gebeurt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ondertussen werd er in de bus desinfecterende water meegenomen tegen traangas, maar nee ze komen geweldloos demonstreren
https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxwquote:
1) demonstreren voor anderen en het algemeen belang is een nobele zaakquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, dat is wrs wel iets wat je kunt voorspellen. Jongens en meisjes die echt wat te duchten hebben van de globalisatie staan nu als flex-werker minimumloon te verdienen.
Ja joh, ik liep gisteren in de stad, werd er zomaar met traangas gegooid door de politie...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat de politie wel vaker traangas gebruikt zonder dat er wat gebeurt.
Zeker omdat de macht van de G20 oorlogshitsers onbegrensd is.
Ja, dat was andere koek idd...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er niet eens zoveel demonstranten waren dan daar in Hamburg. Dat was destijds een complete veldslag.
Heb ze even toegevoegd aan de OP.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:50 schreef FYazz het volgende:
[..]
https://www.pscp.tv/w/1BRJjWwwBVZxw
https://www.pscp.tv/BuzzFeedNewsDE/1jMJgoBRNgbJL
Zijn de twee streams waartussen ik switch. Op de eerste werd net charge gefilmd tegen maskertjes. En een iemand die gewond een winkel binnen werd gedragen.
komt door de vermenging van sjw's, algehele kwaliteit relschoppers is verdwenenquote:
Alleen als ze afgestudeerd zijn en hun mooie baantje te pakken hebben, zijn ze dat al snel weer vergeten, dat bedoel ik, de sloebers voor wie ze het zogenaamd doen dan nog steeds sloebers zijn als hun situatie niet enorm verslechterd is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
1) demonstreren voor anderen en het algemeen belang is een nobele zaak
2) terecht dat er angst bestaat voor Chinese en Braziliaanse verhoudingen met 80 procent arm en 1 procent rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |