Behalve bevelen van de ME opvolgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Deden helemaal niets verkeerd. Die demonstranten
Een beetje maar?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vond de berichtgeving een beetje partijdig
Klein beetje verbaasd over de (naar mijn mening) enigszins eenzijdige berichtgeving..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:27 schreef YazooW het volgende:
1Vandaag noemt ze demonstranten.
Demonstranten bedekken hun gezicht niet.
Ondertussen werd er in de bus desinfecterende water meegenomen tegen traangas, maar nee ze komen geweldloos demonstrerenquote:
Meesten studeren wrs HBO of WO en over 20 jaar staan ze aan de andere kant.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:30 schreef Silven het volgende:
[..]
Hahaha echt allemaal naieve verontwaardigde linkse kutjes die niks beters te doen hebben en hipsterd met baarden en krulletjes. Echt zo stereotype weer. Ze hebben vast ook allemaal vrij moeten vragen op hun werk. Oh, wact...
Haha!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zou toch geroepen hebben: Hol schon mal den Wagen, Harry. Als geintje.
Het zijn er ook bijna allemaal die totaal geen partij zijn in deze. Genieten allemaal volop van de welvaart en kennen geen echte problemen. Als er nou eens vluchtelingen stonden te demonstreren dan had ik nog een beetje begrip op kunnen brengen. Maar dit is echt 1 grote kneuzenparade.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meesten studeren wrs HBO of WO en over 20 jaar staan ze aan de andere kant.
Klopt, dat is wrs wel iets wat je kunt voorspellen. Jongens en meisjes die echt wat te duchten hebben van de globalisatie staan nu als flex-werker minimumloon te verdienen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:33 schreef Silven het volgende:
[..]
Het zijn er ook bijna allemaal die totaal geen partij zijn in deze. Genieten allemaal volop van de welvaart en kennen geen echte problemen. Als er nou eens vluchtelingen stonden te demonstreren dan had ik nog een beetje begrip op kunnen brengen. Maar dit is echt 1 grote kneuzenparade.
quote:
Achter 15 jaar de hboer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, dat is wrs wel iets wat je kunt voorspellen. Jongens en meisjes die echt wat te duchten hebben van de globalisatie staan nu als flex-werker minimumloon te verdienen.
Volgende keer desinfecterende alcoholdoekjes meenemenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ondertussen werd er in de bus desinfecterende water meegenomen tegen traangas, maar nee ze komen geweldloos demonstreren
Exact, zelfde als de krakesrellen bij de inhuldigign van Bea.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meesten studeren wrs HBO of WO en over 20 jaar staan ze aan de andere kant.
Moet je eens googlen hoeveel agenten al zijn afgevoerd en wat die achterlijke relschoppers ondertussen al vernield hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:36 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik zie op TV dan is het gevaarlijker om in Hamburg te demonstreren dan in Turkije of Afghanistan.
Hoorde zelfs over 12 zwaar gewonde demonstranten in het ziekenhuis.
Maar oweee als er een nederlander in Turkije word op gepakt dan zijn de rapen gaar.
Maar als er mensen in Hamburg worden geslagen dan is dat ineens heel normaal .
En maar roepen dat de Turken gewelddadig zijn
Muurtjes houden niet zoveel van Gut Menschenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:36 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik zie op TV dan is het gevaarlijker om in Hamburg te demonstreren dan in Turkije of Afghanistan.
Maar oweee als er een nederlander in Turkije word op gepakt dan zijn de rapen gaar.
Ja, was ook meestal zo idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
Exact, zelfde als de krakesrellen bij de inhuldigign van Bea.
Wonen toch ook veel Turken in Duitsland? Misschien hebben Duitse ME'ers van Turkse afkomst dat wel gedaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:36 schreef MMXMMX het volgende:
De diploma's worden in rap tempo steeds minder waard en al zeker in een globaliserende wereld. Wat 20 jaar geleden mts 20 was is nu hbo.quote:
Natuurlijk zijn die er, maar dat past niet in het plaatje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:39 schreef Loekie1 het volgende:
Weinig gemaskerde lieden op het journaal. Waren die er niet?
Ja, okee, maar daar gaat de wereld in mee hè. HBO, WO is gewoon een toelatingsbewijsje voor de globalistische meritocratie, dat de jongelui steeds dommer aan het worden zijn doet daar niet veel aan af.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:39 schreef Cherna het volgende:
[..]
De diploma's worden in rap tempo steeds minder waard. Wat 20 jaar geleden mts 20 was is nu hbo
Weet je hoe het komt dat die demonstranten zwaargewond zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:36 schreef MMXMMX het volgende:
Ben je bang voor paarden?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben een typische plattelander hè, ik huiver van vernieling....
Diederik Jekel van 5.30quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er niet eens zoveel demonstranten waren dan daar in Hamburg. Dat was destijds een complete veldslag.
tja, hit en run taktieken, proberen de ME moe te krijgenquote:
Beste reactie in heel dees topics. 170 agenten gewond maar meneer komt pas uit de coffeeshop als er 12 rakkers gewond blijken te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:36 schreef MMXMMX het volgende:
Op de periscope stream zie ik er genoeg hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:39 schreef Loekie1 het volgende:
Weinig gemaskerde lieden op het journaal. Waren die er niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |