Natuurlijk zijn die er, maar dat past niet in het plaatje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:39 schreef Loekie1 het volgende:
Weinig gemaskerde lieden op het journaal. Waren die er niet?
Ja, okee, maar daar gaat de wereld in mee hè. HBO, WO is gewoon een toelatingsbewijsje voor de globalistische meritocratie, dat de jongelui steeds dommer aan het worden zijn doet daar niet veel aan af.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:39 schreef Cherna het volgende:
[..]
De diploma's worden in rap tempo steeds minder waard. Wat 20 jaar geleden mts 20 was is nu hbo
Weet je hoe het komt dat die demonstranten zwaargewond zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:36 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik zie op TV dan is het gevaarlijker om in Hamburg te demonstreren dan in Turkije of Afghanistan.
Hoorde zelfs over 12 zwaar gewonde demonstranten in het ziekenhuis.
Maar oweee als er een nederlander in Turkije word op gepakt dan zijn de rapen gaar.
Maar als er mensen in Hamburg worden geslagen dan is dat ineens heel normaal .
En maar roepen dat de Turken gewelddadig zijn
Ben je bang voor paarden?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ben een typische plattelander hè, ik huiver van vernieling....
Diederik Jekel van 5.30quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er niet eens zoveel demonstranten waren dan daar in Hamburg. Dat was destijds een complete veldslag.
tja, hit en run taktieken, proberen de ME moe te krijgenquote:
Beste reactie in heel dees topics. 170 agenten gewond maar meneer komt pas uit de coffeeshop als er 12 rakkers gewond blijken te zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:36 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik zie op TV dan is het gevaarlijker om in Hamburg te demonstreren dan in Turkije of Afghanistan.
Hoorde zelfs over 12 zwaar gewonde demonstranten in het ziekenhuis.
Maar oweee als er een nederlander in Turkije word op gepakt dan zijn de rapen gaar.
Maar als er mensen in Hamburg worden geslagen dan is dat ineens heel normaal .
En maar roepen dat de Turken gewelddadig zijn
Op de periscope stream zie ik er genoeg hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:39 schreef Loekie1 het volgende:
Weinig gemaskerde lieden op het journaal. Waren die er niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |