Ja, daar begint de bouwvak eerder dit jaar...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:10 schreef Bensel het volgende:
op ruptly zien we nu een bouwplaats gestript worden
Ik heb nog wat meer biertjes nodig vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, het gaat even niet om de historie, maar om de filosofie nu hè, net als in dat cultureel-marxisme topic.
In ieder geval met laserpennen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:13 schreef Cherna het volgende:
Ik las in een Duits artikel dat een helikopter onder vuur was genomen met vuurpijlen. Werd overigens niet geraakt.
Allemaal opgefokte kantoortypes, die jaren elke dag hebben overgewerkt.quote:
Stonden ze al dacht ik. Of iets wat er op lijkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat antifa ook op de lijst van terroristische organisaties staat? Als er nog enige twijfel bestond..
1 staat in amerika heeft ze er al opgezet ene paar dagen terug.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Hoelang zal het nog duren voordat antifa ook op de lijst van terroristische organisaties staat? Als er nog enige twijfel bestond..
Nou ja, voor de Amerikanen kun je dus invullen nazi's die joden uitmoorden in Polen, Sovjet-Unie e.d. Anständige leute met een hoogstaande moraal. Het is niet zo moeilijk om te zien dat Peterson de discussie verliest en Harris wint hoor. Te meer aangezien religie ook een verzinsel is van mensen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb nog wat meer biertjes nodig vermoed ik.
Ik ze anders niet opgepakt en vervolgd worden als ze weer eens op komen dagen om te protesteren in Nederland.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:16 schreef NgInE het volgende:
[..]
Stonden ze al dacht ik. Of iets wat er op lijkt.
Ik kan mij niet de laatste keer herinneren dat ze in Nederland hebben geprotesteerd. Aan de andere kant mocht de Nederlandse tak van IS ook gewoon vrij protesteren in Den Haag, dus eigenlijk zegt dat niet zo veel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ze anders niet opgepakt en vervolgd worden als ze weer eens op komen dagen om te protesteren in Nederland.
Laat staan dat auto's in brand steken goed voor het milieu is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt. Dat rapalje had, was het werkelijk zo bezorgd om de minder bedeelden, meer tijd en energie kunnen steken in het helpen in gaarkeukens en daklozenopvang; containers omver werpen en stenen naar de politie gooien, vult geen magen en verschaft geen onderdak.
tegendemonstraties tegen pegida, een aantal is ook opgepakt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:18 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik kan mij niet de laatste keer herinneren dat ze in Nederland hebben geprotesteerd. Aan de andere kant mocht de Nederlandse tak van IS ook gewoon vrij protesteren in Den Haag, dus eigenlijk zegt dat niet zo veel.
Ik vermoed dat die nu samen rellen.quote:
Gelukkig maar. Ik vind zelf dat je altijd mag protesteren, tenzij je dat op een gewelddadige manier doet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
tegendemonstraties tegen pegida, een aantal is ook opgepakt.
Denk niet dat die ene rode auto de nacht gaat overleven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Ze mogen wel opschieten met die fik, waterkanongenot is er al.![]()
![]()
Juncker sowieso niet, die was vanmiddag al lam.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:20 schreef Windhapper het volgende:
Ik vraag me af hoeveel de wereldleiders hier van meekrijgen, die zullen nu ongeveer aan het dessert zitten met een borreltje erbij, hebben nog geen betoger gezien en worden straks weer netjes onder politiebegeleiding naar een veilige zone gebracht. Terwijl de gemiddelde Hamburger zich vannacht weer in slaap mag huilen. Maar Merkel schaft das gewoon.
Die is vanaf 1991 in totaal 4 uur nuchter geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juncker sowieso niet, die was vanmiddag al lam.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:22 schreef Murdera het volgende:
Die berichten in die chat.
"we need a truck of peace now"
"#save the trashcans"
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:22 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die is vanaf 1991 in totaal 4 uur nuchter geweest.
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef NgInE het volgende:
Briljant dat je dit gewoon live kan volgen. Nooit geweten dat ik dat leuk zou vinden.
De stream is uit de lucht trouwens.
Ja, hij heeft het laatste stuk ook iets van 8 keer geloopt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef NgInE het volgende:
Briljant dat je dit gewoon live kan volgen. Nooit geweten dat ik dat leuk zou vinden.
Dank!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef Murdera het volgende:
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit
https://www.pscp.tv/w/1zqKVAjQBvZxBquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef NgInE het volgende:
Genoeg beeldmateriaal. Komt goed denk ik zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:24 schreef Joweh het volgende:
Juist. Wel gezellig zo 'vreedzaam' demonstreren. Opdat ze achtervolgd worden tot in hun vieze holen en daar hun laatste ademtocht in absolute verwildering en paniek uitblazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |