Die in het zwart zijn antifa's.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:53 schreef YazooW het volgende:
Op de Reuters stream is enkele malen goed te zien dat "demonstranten", volledig in het zwart en met bivakmuts, andere mensen er behoorlijk agressief op attenderen dat ze niet mogen filmen.
Er zijn ook al journalisten aangevallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:53 schreef YazooW het volgende:
Op de Reuters stream is enkele malen goed te zien dat "demonstranten", volledig in het zwart en met bivakmuts, andere mensen er behoorlijk agressief op attenderen dat ze niet mogen filmen.
Goddaymn, het lijkt wel een oorlogsgebied.twitter:POL_TVRdam twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 18:08:30Ook wij hebben een aantal motorrijders in Hamburg om de #G20HH2017 te begeleiden. Het is geen makkelijke klus nu.… https://t.co/wPlok8aM9A reageer retweet
Ja, maar al het religieuze is nu aards, denk ik dan. Kapitalisme is het kwaad, banken zijn de duivel, (rechtse) blanken zijn de demonen, moslims zijn de engelen (waarmee ze tezamen ten strijden trekken)...Als ze hier inderdaad het symbolische vuur aanwakkeren, dan is Hamburg dus, als we het doortrekken, de plek waar het kwaad hoort te eindigen; in de hel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Is de hel ook niet iets religieus? Die linkse gekkies zijn toch juist anti religie? (op de islam na dan in veel gevallen).
In principe welquote:
quote:ter·ro·ris·me (het; o)
1
het onder druk zetten van een regering of bevolking door daden van terreur
quote:ter·reur (de; v(m))
1
georganiseerd politiek geweld
Ja idd, maar omdat jij die schetst deelde, dacht ik te kunnen concluderen dat het fundament van de moraal gevonden moet worden in de naakte toestand; de mens in conflict.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ehm nee, breder, icm met fundament van de moraal, icm waarover Peterson en Harris het hadden, die discussie. Wat jij "epicentrum" noemde dus. De kern van het debat.
ik zie weinig beelden die lijken op goede intenties.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:59 schreef LelijKnap het volgende:
The road to hell is paved with good intentions. Daar kan je natuurlijk ook aan denken, als je die slogan leest.
Dat is weer een gevalletje 'het doel heiligt de middelen'.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie weinig beelden die lijken op goede intenties.
Nee, dat bedoel ik niet. Je ziet een lieflijk dorpje en daar komen de Amerikanen (vanuit hun absolutistisch gefundeerde moraal) een aantal handelingen uitvoeren, dat bedoel ik. Met al het heroïsme van dien. De film verwijst weer naar de Congo onder koning Leopold 2 der Belgen, ook behebt met absolutistisch gefundeerde moraal, doordat het een bewerking is van Conrads Into the Heart of Darkness.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja idd, maar omdat jij die schetst deelde, dacht ik te kunnen concluderen dat het fundament van de moraal gevonden moet worden in de naakte toestand; de mens in conflict.
Steigerquote:
geeft geen fuck iddquote:
Dat moraal (welke bedoel je eigenlijk precies; het christelijk-kapitalistische?) droegen de soldaten misschien met zich mee, maar er was binnen Amerika absoluut niet spraken van absoluut moraal. Herinner de bloemetjesprotesten. De Vietnamoorlog was veeleer het symbool van machtspolitiek mi. Een koning die het afhakken van handen goedkeurt hanteert wel een moraal of vond in elk geval rechtvaardiging in het principe van (raciale) ongelijkheid wrs. Daaronder zat weer machtslust; geef (werk) of lijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Je ziet een lieflijk dorpje en daar komen de Amerikanen (vanuit hun absolutistisch gefundeerde moraal) een aantal handelingen uitvoeren, dat bedoel ik. Met al het heroïsme van dien. De film verwijst weer naar de Congo onder koning Leopold 2 der Belgen, ook behebt met absolutistisch gefundeerde moraal, doordat het een bewerking is van Conrads Into the Heart of Darkness.
Nee, het gaat even niet om de historie, maar om de filosofie nu hè, net als in dat cultureel-marxisme topic.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat moraal (welke bedoel je eigenlijk precies; het christelijk-kapitalistische?) droegen de soldaten misschien met zich mee, maar er was binnen Amerika absoluut niet spraken van absoluut moraal. Herinner de bloemetjesprotesten. De Vietnamoorlog was veeleer het symbool van machtspolitiek mi. Een koning die het afhakken van handen goedkeurt hanteert wel een moraal of vond in elk geval rechtvaardiging in het principe van (raciale) ongelijkheid wrs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |