Die moet echt eens een keer een scan van haar kop laten maken. Die is echt niet goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:39 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/annefleurdd/status/883379725317660672
En Anne Fleur krijgt weer een podium en klaagt over... Het 'extreme optreden' van de Duitse politie. Geen afkeer van het geweld maar zeuren over de politie. Tsja.
Zo lastig die politiemensen dat ze niet gewoon even lijdzaam ondergaan dat 160 van hun collega's gewond raakten en de stad in de fik wordt gezet.
Heeft ze wel gelijk in idd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:44 schreef Ali_boo het volgende:
I want to leave you with a quote by a German government minister.
[ afbeelding ]
bullshit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet eens welke kant ze op kijkt man.
Als schets van de menselijke toestand bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zei je nou in dat andere topic over cultureel marxisme? Het epicentrum? Dit heeft er wat mee te maken in ieder geval. Die clipjes uit Apocalypse Now.
Een oog is gericht naar de camera , de ander houdt evt nazi's in de gaten . Ik noem het multifunctioneelquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet eens welke kant ze op kijkt man.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
bullshit.
het is juist de persoon die tegenover haar staat die moeite heeft te bepalen welke kant ze nou eigenlijk op kijkt.
ze is anti Baudet, vanuit die positie heeft ze allerlei onwaarheden over hem verspreidt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:46 schreef Murdera het volgende:
hoe is ze eigenlijk zo bekend geworden? door gewoon iets heel doms te zeggen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar die brandjes, het is symboliek!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vind het ook wel een heel frappante slogan; 'Welcome to hell'. Is dat een boodschap aan de G20leiders; willen ze hen daar de hel in trekken?
Is de hel ook niet iets religieus? Die linkse gekkies zijn toch juist anti religie? (op de islam na dan in veel gevallen).quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vind het ook wel een heel frappante slogan; 'Welcome to hell'. Is dat een boodschap aan de G20leiders; willen ze hen daar de hel in trekken?
Hidden in plain sight ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
Het vuurtje brandt anders aardig in Hamburgquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
Ehm nee, breder, icm met fundament van de moraal, icm waarover Peterson en Harris het hadden, die discussie. Wat jij "epicentrum" noemde dus. De kern van het debat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als schets van de menselijke toestand bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |