Ja. Als jij nou gewoon in die topics blijft die er toe doen kunnen wij hier gewoon een beetje barhangen en de wereldproblemen oplossen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:21 schreef Bart2002 het volgende:
Verder zie ik nooit iemand van jelui stamgasten in topics die er toe doen. Het hangt slechts in de kroeg. Met behoorlijke pretenties over de wereld en haar machinaties menen te begrijpen, dat dan wel. Maar nooit behoefte om dat inzicht elders te verspreiden. Opdat men leert. Best zonde wel.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja. Als jij nou gewoon in die topics blijft die er toe doen kunnen wij hier gewoon een beetje barhangen en de wereldproblemen oplossen.
Zeker. Maar waarom? Het is verder prima hoor. Maar ik beroep me dan op mijn recht om iets te mogen zeggen over dat beperkte gedrag en ambitie.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja. Als jij nou gewoon in die topics blijft die er toe doen kunnen wij hier gewoon een beetje barhangen en de wereldproblemen oplossen.
En wat krijg je dan terug, Tem?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Tem het volgende:
Je kan nu een betaalverzoek indienen via de ING-app, Friek_. Doe ik ook gewoon naar mijn vriendin; Geef geld, zoveel mogelijk.
Ik ook, je kan ook onderhand overal contactloos betalen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef remlof het volgende:
Ik zie zelden meer geld, betaal praktisch alles met de pinpas of online.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeker. Maar waarom? Het is verder prima hoor. Maar ik beroep me dan op mijn recht om iets te mogen zeggen over dat beperkte gedrag en ambitie.
Ik heb...mischien 3 maanden geleden nog een keer contant geld uit de muur gehaald, zelfs op de markt kan je pinnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, je kan ook onderhand overal contactloos betalen.
Chille coverquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Townes van Zandt opgezet. Wat een album.
Ik betaal nog wel met geld, maar dat komt vooral vanwege het feit dat bepaalde kroegen waar ik kom nog enkel met contant geld werken. Ook de kantine van de school had nog geen pin-mogelijkheid.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef remlof het volgende:
Ik zie zelden meer geld, betaal praktisch alles met de pinpas of online.
Alsof.quote:Vorige week kreeg een voorstel van de Partij van de Dieren, om bij gemeentelijke bijeenkomsten minimaal voor de helft vegetarische en veganistische hapjes aan te bieden, een meerderheid in de raad. Onder meer GroenLinks en D66, coalitiegenoten van de VVD, stemden voor.
Maar de VVD was tegen. De partij vindt dat de gemeente zich niet moet bemoeien met wat mensen eten.
De partij diende daarop een motie in, maar die werd vandaag in een spoeddebat weggehoond door de andere partijen. De fractie van Stadsbelang Utrecht verliet zelfs de raadzaal bij de stemming en het CDA sprak van een gênante vertoning.
Ook D66 was boos. "U heeft het aanzien van de hele Utrechtse politiek geschaad, alsof wij niets beters te doen hebben dan praten over borrelhapjes", richtte fractievoorzitter Klaas Verschuure zich tot de VVD.
Ja, dat wel maar ik werd teveel afgeleid om dat te zien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap dat golfsurfen.
Hier zou ik ook zeker een spoeddebat voor aanvragen. Zodra de bitterballen in de verdrukking komen, tekenen wij verzet aan.quote:
Ja, en dan niet in Schubbekutteveen, maar in Utrecht, een van de grootste steden van NL.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]![]()
De bitterballen motie, een hoogtepunt in de Nederlandse gemeente politiek.
Ik betaal eigenlijk alleen nog met cash in de coffeeshop, als ik daar eenmaal per twee maanden ofzo een voorgedraaide joint haal.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik betaal nog wel met geld, maar dat komt vooral vanwege het feit dat bepaalde kroegen waar ik kom nog enkel met contant geld werken. Ook de kantine van de school had nog geen pin-mogelijkheid.
Nu ja, volgend jaar verkiezingen dus de kiezers mogen de dames en heren hiermee confronteren, zo niet dan moeten die ook verder niet zeuren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan niet in Schubbekutteveen, maar in Utrecht, een van de grootste steden van NL.
Ja, je geeft daar wel je informatie weg aan een semi-criminele organisatie. Maar goed, laatste keer dat ik een joint heb gehaald dateert ook weer vier a vijf jaar geleden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik betaal eigenlijk alleen nog met cash in de coffeeshop, als ik daar eenmaal per twee maanden ofzo een voorgedraaide joint haal.
Niet dat je daar niet kan pinnen trouwens, maar daar doe ik het liever niet
Ze bewaren die informatie langer, Friekquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, je geeft daar wel je informatie weg aan een semi-criminele organisatie. Maar goed, laatste keer dat ik een joint heb gehaald dateert ook weer vier a vijf jaar geleden.
quote:Heavy riots in various areas of Hamburg. Currently no final numbers on arrests or injured.
Als ik een grote stad was en ze boden mij een G20 vergadering aan zou ik toch echt hartelijk bedanken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:55 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883066196760944644
[..]
Snap gewoon niet hoe je het in je hoofd haalt een G20 te houden in 1 van de anti kapitalistische hoofdsteden van europaquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik een grote stad was en ze boden mij een G20 vergadering aan zou ik toch echt hartelijk bedanken.
Zo werkt dat natuurljk niet. Duitsland organiseert deze G20 en bepaalt in welke stad dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik een grote stad was en ze boden mij een G20 vergadering aan zou ik toch echt hartelijk bedanken.
Enorme schadeposten, alleen al 15 miljoen omdat winkels dicht moeten en dat nog de vele miljoenen aan politiekosten en schadekostenquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurljk niet. Duitsland organiseert deze G20 en bepaalt waar dat gaat gebeuren.
Hamburg zal er vast wel iets voor terugkrijgen.
Heeft er weinig mee te maken, de Hamburgse bevolking staat bepaald niet achter dit gedrag. Ik heb vrienden daar wonen en het is gewoon een hele prettige stad met een redelijk gehalte aan alternatieven maar bepaald geen gewelddadig volk over het algemeen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap gewoon niet hoe je het in je hoofd haalt een G20 te houden in 1 van de anti kapitalistische hoofdsteden van europa
Een hoop schade, overuren en gelazer iig.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurljk niet. Duitsland organiseert deze G20 en bepaalt in welke stad dat gaat gebeuren.
Hamburg zal er vast wel iets voor terugkrijgen.
Mjah, je hebt wel dat sankt pauli daar zitten he, natuurlijk niet heel de stad, maar 1 van de grote extreem links gewelddadige groepen komt wel uit hamburg.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft er weinig mee te maken, de Hamburgse bevolking staat bepaald niet achter dit gedrag. Ik heb vrienden daar wonen en het is gewoon een hele prettige stad met een redelijk gehalte aan alternatieven maar bepaald geen gewelddadig volk over het algemeen.
Dit zijn gasten van overal uit Duitsland en de rest van Europa, dat is bepaald niks nieuws, zie vorige G20's
Dat zal dus wel gecompenseerd worden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een hoop schade, overuren en gelazer iig.
Hoogst haalbare voor eerbare vrouwen is niets kosten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Tem het volgende:
Je kan nu een betaalverzoek indienen via de ING-app, Friek_. Doe ik ook gewoon naar mijn vriendin; Geef geld, zoveel mogelijk.
Ik heb al eens gepleit om een toppeneiland in de Noordzee op te laten spuiten door Van Oord. Dan kun je alle linkse relschoppers, terroristen en ander gespuis makkelijk weren van het eiland.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap gewoon niet hoe je het in je hoofd haalt een G20 te houden in 1 van de anti kapitalistische hoofdsteden van europa
Of ze gaan gewoon video conferencing doen zoals volwassenenquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb al eens gepleit om een toppeneiland in de Noordzee op te laten spuiten door Van Oord. Dan kun je alle linkse relschoppers, terroristen en ander gespuis makkelijk weren van het eiland.
Ik denk dat er onderling zodanig weinig vertrouwen is dat ze dat vanuit beveiligingsoogpunt niet aandurven.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon video conferencing doen zoals volwassenen
Nogal diep daar he.quote:Een eiland bij Groenland lijkt mij nuttiger trouwens, we hebben de Noordzee nodig voor belangrijkere zaken.
Alsof er iets echt belangrijks op zo'n G20 besproken word, het gaat alleen maar om symboliek en dick waving.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat er onderling zodanig weinig vertrouwen is dat ze dat vanuit beveiligingsoogpunt niet aandurven.
Ik denk dat er wel meer gedaan wordt. Regeringsleiders die op dat niveau de laatste plooien nog eens glad strijken, dat soort zaken. Als je dan als tegenpartij achter de speelruimte van de ander kan komen, geeft dat een voordeel in de onderhandelingen. Die gesprekken wil men dus vast niet via het door de NSA getapt internet laten verlopen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof er iets echt belangrijks op zo'n G20 besproken word, het gaat alleen maar om symboliek en dick waving.
Er zit ook nog wel een kern van waarheid in. Veel maatregelen omtrent elektrisch rijden gaan in tegen de vrijheid om zelf te mogen bepalen waar je je centen aan uitgeeft.quote:
Klopt. En dat is heel zielig voor liberalen maar helaas voor hen, ze zijn niet alleen op de wereld.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zit ook nog wel een kern van waarheid in. Veel maatregelen omtrent elektrisch rijden gaan in tegen de vrijheid om zelf te mogen bepalen waar je je centen aan uitgeeft.
Gek genoeg komen dat soort maatregelen vaak wel af van lieden die zich als "sociaal-liberaal" omschrijven. Naar mijn opvatting nog steeds een term die zichzelf rechststreek tegenspreekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt. En dat is heel zielig voor liberalen maar helaas voor hen, ze zijn niet alleen op de wereld.
Tja, ik zie nooit veel in hokjes denken. Mensen drukken graag stempels op zichzelf om ergens bij te horen. Ik ben hooguit sociaal in maatschappelijke zin, mischien soms links, soms een beetje rechts. Het is allemaal zo vermoeiend om ergens bij te moeten horen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gek genoeg komen dat soort maatregelen vaak wel af van lieden die zich als "sociaal-liberaal" omschrijven. Naar mijn opvatting nog steeds een term die zichzelf rechststreek tegenspreekt.
Dat komt toch puur omdat jij nogal beperkte definities hanteert?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gek genoeg komen dat soort maatregelen vaak wel af van lieden die zich als "sociaal-liberaal" omschrijven. Naar mijn opvatting nog steeds een term die zichzelf rechststreek tegenspreekt.
Het komt inderdaad toch vaak neer op 'you can do it your own way, if it's just done how i say'quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn dan ook de baas van Volvoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:35 schreef 99.999 het volgende:
Overigens is het gewoon de schuld van de Chinezen.
Je moet gewoon je centen niet uitgeven aan zaken die deze wereld naar de klote helpen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn ze ook schuldig.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn dan ook de baas van Volvo
Onderhandelen met het pistool op tafel komt ook nog wel eens voor. Een bepaalde bedrijvensector gedraagt zich ongewenst volgens de minister. De Kamer wil dat de minister met de sector om tafel gaat. Vervolgens voert de minister een gesprek met de sector waarbij gedreigd wordt met wettelijke maatregelen als de sector niet mee werkt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het komt inderdaad toch vaak neer op 'you can do it your own way, if it's just done how i say'
"We geven de branche eerst de kans om het vrijwillig te doen. Doen ze dan niet wat we willen, dan dwingen we het af".quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Onderhandelen met het pistool op tafel komt ook nog wel eens voor. Een bepaalde bedrijvensector gedraagt zich ongewenst volgens de minister. De Kamer wil dat de minister met de sector om tafel gaat. Vervolgens voert de minister een gesprek met de sector waarbij gedreigd wordt met wettelijke maatregelen als de sector niet mee werkt.
Je doet alsof dat inherent slecht is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Onderhandelen met het pistool op tafel komt ook nog wel eens voor. Een bepaalde bedrijvensector gedraagt zich ongewenst volgens de minister. De Kamer wil dat de minister met de sector om tafel gaat. Vervolgens voert de minister een gesprek met de sector waarbij gedreigd wordt met wettelijke maatregelen als de sector niet mee werkt.
Waarom zou jij überhaupt iets te zeggen moeten hebben over hoe iemand zijn centen uit moet geven? Corrigeer eventueel externaliteiten met beprijzingsmaatregelen, maar treedt niet in het marktmechanisme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet gewoon je centen niet uitgeven aan zaken die deze wereld naar de klote helpen.
En het is maar tijdelijk. Als we meer werelden tot onze beschikking hebben mag je deze wel onleefbaar maken.
Het lijkt wat naïef of een vermakelijke marketingstunt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het anders een prima strategie wat navolging verdient.
Niet altijd. Maar vaak ook wel, vind ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je doet alsof dat inherent slecht is.
Weet ik nog zo net niet, ik vermoed sterk dat daar een gedegen studie van hun kopersgroep aan vooraf gegaan is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het lijkt wat naïef of een vermakelijke marketingstunt.
Dan zien we dat toch even anders, mijn ervaring is dat bedrijven geen inherent goed gedrag vertonen en altijd de randen opzoeken zelfs als er mensenlevens mee gemoeit zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar vaak ook wel, vind ik.
Tja, soms moet dat gewoon.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou jij überhaupt iets te zeggen moeten hebben over hoe iemand zijn centen uit moet geven? Corrigeer eventueel externaliteiten met beprijzingsmaatregelen, maar treedt niet in het marktmechanisme.
Het imago van koploper.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet ik nog zo net niet, ik vermoed sterk dat daar een gedegen studie van hun kopersgroep aan vooraf gegaan is.
Bovendien is het marketing technisch gewoon heel sterk om een koploper te zijn.
En waarom denk jij superieur te zijn dat jij op die andere wereld mag leven?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En het is maar tijdelijk. Als we meer werelden tot onze beschikking hebben mag je deze wel onleefbaar maken.
Dat zou betekenen dat een aantal economische theorieen niet klopt (niet lachenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, soms moet dat gewoon.
Leuk dat beprijzen maar daarmee los je de problemen meestal niet op.
Yep. En als je daarbij een kwaliteit goed product kan bieden met een goed design en goede prijs dan win je marktaandeel.quote:
Goh, dat zou wel heel verassend zijn, economische theorieen die niet kloppenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een aantal economische theorieen niet klopt (niet lachen [ afbeelding ] ). Nu wil ik daar best in mee gaan, maar voor heel veel overheidsbeleid wordt juist gepleit op basis van diezelfde economische theorieen.
Het is marketingtechnisch natuurlijk pas sterk als je ook meer winst gaat maken, niet of je er goed voor de dag mee komen in de media. Of het een goede strategie is, is nu dus nog niet duidelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weet ik nog zo net niet, ik vermoed sterk dat daar een gedegen studie van hun kopersgroep aan vooraf gegaan is.
Bovendien is het marketing technisch gewoon heel sterk om een koploper te zijn.
Natuurlijk, Volvo neemt een risico hier en dat lijkt mij alleen maar moedig, als het werkt zitten ze goed, werkt het niet dan kunnen ze nog altijd terug.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is marketingtechnisch natuurlijk pas sterk als je ook meer winst gaat maken, niet of je er goed voor de dag mee komen in de media. Of het een goede strategie is, is nu dus nog niet duidelijk.Overigens vind ik het statement ook weer niet zo heel ambitieus, hybride-auto's vallen er ook onder.
Bijtelling, enige wat telt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is marketingtechnisch natuurlijk pas sterk als je ook meer winst gaat maken, niet of je er goed voor de dag mee komen in de media. Of het een goede strategie is, is nu dus nog niet duidelijk.Overigens vind ik het statement ook weer niet zo heel ambitieus, hybride-auto's vallen er ook onder.
Dank, GSquote:
Waarop dan nog meer Duitsland met hun wegenbelasting van 1/3 van hier,of Belgie?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dank, GS
Maar dat is eigenlijk alleen een Nederlands issue, denk niet dat Volvo hun strategie op Nederland baseert
En vervolgens scheuren al die leaserijders zodanig door dat de fossiele kant van hybride-auto's eigenlijk permanent bij springt. Dat riekt naar emissiefraude.quote:
Mitsubishi wel, zo schijnt het, met hun PHEV.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dank, GS
Maar dat is eigenlijk alleen een Nederlands issue, denk niet dat Volvo hun strategie op Nederland baseert
Die maken gewoon gebruik van een maas in de wet, men was wel gek om het niet te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En vervolgens scheuren al die leaserijders zodanig door dat de fossiele kant van hybride-auto's eigenlijk permanent bij springt. Dat riekt naar emissiefraude.Overigens heb ik niks tegen lekker doorscheuren.
Het werkt vooral als je voor die beprijzing de vervuiling compenseert (bv acties tegen zwerfafval financieren van de belasting op verpakkingsmaterialen) maar als de directe link tussen vervuiling en schade vager is (zoals bij uitlaatgassen) is dit een veel lastiger en gemankeerdere methode.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een aantal economische theorieen niet klopt (niet lachen [ afbeelding ] ). Nu wil ik daar best in mee gaan, maar voor heel veel overheidsbeleid wordt juist gepleit op basis van diezelfde economische theorieen.
Het was ook een vreselijk slecht idee om het zo te doen. Het had vanaf dag een alleen voor pure EV's moeten zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En vervolgens scheuren al die leaserijders zodanig door dat de fossiele kant van hybride-auto's eigenlijk permanent bij springt. Dat riekt naar emissiefraude.Overigens heb ik niks tegen lekker doorscheuren.
Wat overigens een klote auto is, btw, maar goed, iedere dipshit neemt er een omdat ze minder bijtelling betalenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mitsubishi wel, zo schijnt het, met hun PHEV.
Dus je bent voor het legaliseren van alles?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou jij überhaupt iets te zeggen moeten hebben over hoe iemand zijn centen uit moet geven? Corrigeer eventueel externaliteiten met beprijzingsmaatregelen, maar treedt niet in het marktmechanisme.
Nederlanders en hun gierigheid.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat overigens een klote auto is, btw, maar goed, iedere dipshit neemt er een omdat ze minder bijtelling betalen
Ach, ik neem dat niemand kwalijk maar je kon er op wachten dat de regels veranderd zouden worden.quote:
Je hebt gelijk, sjon.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zuinigheid zal jij bedoelen, die eigenschap wat Nederland gemaakt heeft tot wat het is.
Dacht jij dat ik met andermans geld zuinig zou zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sjon.
Was onze naoorlogse overheid maar zo spaarzaam als de Nederlandse calvinistische inborst.
Ik voel het al, mijn conservatieve kant protesteert dusdanig dat ik geen "Ja." op die vraag kan antwoorden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus je bent voor het legaliseren van alles?
Heb je niet zo'n channel guide ding?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:25 schreef remlof het volgende:
Damn, ze hebben de zenderindeling bij KPN gewijzigd. Dat CNN nu op 39 zit wist ik al maar het duurde toch een paar minuten voordat ik NPO Politiek terug had gevonden op kanaal 81.
Pfew.
Ja, ja, principes, het is en blijft een stoorzenderquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik voel het al, mijn conservatieve kant protesteert dusdanig dat ik geen "Ja." op die vraag kan antwoorden.
Dan was het Nederland nu het Noorwegen van de Delta.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sjon.
Was onze naoorlogse overheid maar zo spaarzaam als de Nederlandse calvinistische inborst.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan was het Nederland nu het Noorwegen van de Delta.
Zou daar het antwoord in liggen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dacht jij dat ik met andermans geld zuinig zou zijn?
Ik zou zelfs geneigd zijn meer te geven als ik er een cadeau voor mezelf kan uitslepen.
Dus je hebt jezelf weer eens klemgeluld. Well done.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik voel het al, mijn conservatieve kant protesteert dusdanig dat ik geen "Ja." op die vraag kan antwoorden.
Ik heb een uitgeprinte pdf met de nieuwe kanaalnummers, maar daar kon ik het zo snel niet op vinden.quote:
Wat een armoequote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb een uitgeprinte pdf met de nieuwe kanaalnummers, maar daar kon ik het zo snel niet op vinden.
Oh je bedoelt die channel guide. Ja die had ik ook kunnen gebruiken, is niet in me opgekomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een armoe
Bij Ziggo druk je op de knop en je kan zo zien wat waar zit en wat er uitgezonden wordt. Niet dat ik het ooit gebruik, lol, ik download alles behalve de F1 en rugby
Ik durf dat tenminste toe te geven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus je hebt jezelf weer eens klemgeluld. Well done.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die channel guide. Ja die had ik ook kunnen gebruiken, is niet in me opgekomen.
Hehehequote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
remlof staat nog op het dak om zijn harkantenne te richten.
Netflic voor de series en films en Youtube voor de rest.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
Ik wacht nog geduldig tot Netflix iedereen overgenomen of doodgemaakt heeft zodat alles op Netflix zit
Amazon en HBO hebben ook goeie shows dus ja, het is allemaal nog steeds te gefragmenteerd. Komt wel, denk ik, kost alleen wat tijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Netflic voor de series en gilms en Youtube voor de rest.
Ik kijk al best veel nieuws via Youtube tegenwoordig, France24, Deutsche Welle en Sky News hebben allemaal permanente kanalen daar met 24/7 nieuws.
Ik gebruik dat ding nooit, toets altijd het nummer van het station in. 34 voor CNN, 100 voor NPO Pol. Nu dus 39 en 81.quote:
Daar heb ik goeie dingen over gehoord, wil ik ook nog wel zien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:48 schreef 99.999 het volgende:
Vanavond trouwens de voorstelling Pauperparadijs gezien. Wel een aanrader. Ze hadden er mooie parallellen met de huidige tijd in gemaakt.
Ik kijk veel naar de Belg, hun nummer is te hoog om te onthouden 772 oid. Gebruik de lijst maar gewoonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gebruik dat ding nooit, toets altijd het nummer van het station in. 34 voor CNN, 100 voor NPO Pol. Nu dus 39 en 81.
Jij zal problemen hebben met pincodes danquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik kijk veel naar de Belg, hun nummer is te hoog om te onthouden 772 oid. Gebruik de lijst maar gewoon
Nee, weer was prima. Aan het einde een paar druppels maar niks mals.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik goeie dingen over gehoord, wil ik ook nog wel zien.
Had je geen last van onweer bij die buitenvoorstelling?
Daarvan hanteer ik er slechts 2. 0000 voor de simlock en verder alles met mijn gewone pincodequote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij zal problemen hebben met pincodes dan
722 voor Canvas zie ik op de lijst die naast me ligt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik kijk veel naar de Belg, hun nummer is te hoog om te onthouden 772 oid. Gebruik de lijst maar gewoon
Voormalige gevangenis? Ben ik ooit een keer geweest, wel aardig deprimerend daar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, weer was prima. Aan het einde een paar druppels maar niks mals.
Geloof dat het voor dit jaar verder wel is uitverkocht. Maar was ook leuk om in Veenhuizen rond te lopen. Toch een bijzondere plek.
Ja en het is een pokkeeind weg voor mij. Toch maar eens checken voor volgend jaar ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, weer was prima. Aan het einde een paar druppels maar niks mals.
Geloof dat het voor dit jaar verder wel is uitverkocht. Maar was ook leuk om in Veenhuizen rond te lopen. Toch een bijzondere plek.
Daar inderdaad. Best aardig opgeknapt onderhand.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voormalige gevangenis? Ben ik ooit een keer geweest, wel aardig deprimerend daar.
Ligt aan welke redenatie ze aanhangen.quote:
Ach, bijna weekend. Kan je weer lekker comfortabel in een tentje op de hei slapen.quote:
Whehe, niet eens dit keerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, bijna weekend. Kan je weer lekker comfortabel in een tentje op de hei slapen.
Uiteraard, een dag niet gekankerd is een dag niet geleefd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
Hallo makkers! Is iedereen weer lekker boos en verontwaardigd vandaag?
Straks wellicht, nu nog niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:53 schreef xpompompomx het volgende:
Hallo makkers! Is iedereen weer lekker boos en verontwaardigd vandaag?
Die heeft toch al niks met alles dat ook maar iets met wetenschap van doen heeft. Vraag me eerlijk gezegd ook af wat 'ie bij de NASA te zoeken heeft.quote:
Ze bouwen daar een space ark voor als het einde der tijden komt. Pence en zijn gristenmakkers zullen dan ter hemel stijgen en genoegzaam toekijken hoe wij heidenen hier creperen als gevolg van 7 Plagen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die heeft toch al niks met alles dat ook maar iets met wetenschap van doen heeft. Vraag me eerlijk gezegd ook af wat 'ie bij de NASA te zoeken heeft.
Hij moet ze vertellen dat het budget gelijk blijft.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die heeft toch al niks met alles dat ook maar iets met wetenschap van doen heeft. Vraag me eerlijk gezegd ook af wat 'ie bij de NASA te zoeken heeft.
Vreemd dat ze daar een ark voor nodig hebben. Je zou toch denken dat god daar wel in heeft voorzien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze bouwen daar een space ark voor als het einde der tijden komt. Pence en zijn gristenmakkers zullen dan ter hemel stijgen en genoegzaam toekijken hoe wij heidenen hier creperen als gevolg van 7 Plagen.
Maar dat ze wel naar Mars gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hij moet ze vertellen dat het budget gelijk blijft.
Aankondigen dat de VS. weer naar de maan gaat en Amerikaanse voeten op Mars zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Merk toch ook wel dat een paar speciaalbiertjes en om één uur in bed liggen toch wel zwaar valt als ik de volgende dag weer moet werken.quote:
Dat moet sneller kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://money.cnn.com/2017(...)ic-diesel/index.html
Zo zo, in 2040 al.
Zal wat zijn, dat Frankrijk niet meer naar diesel stinkt.quote:
Diesel stinkt niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zal wat zijn, dat Frankrijk niet meer naar diesel stinkt.
Heb tot 5 uur vannacht doorgestudeerd en om half 8 er weer afquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat na één dagje kennismaken?![]()
Ja maar daar kom je pas achter als alles achter de rug is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
All-nighters, echt nooit gedaan. Zo nutteloos
Tentamen ging perfectquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen en kennismaking gisteren?
Thxquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een introductiemiddag en borrel gehad van m'n toekomstige werk en daarbij m'n aanstaande (20?) mede-trainees ontmoet en het was echt zo vreselijk leuk.Heb met ze allemaal een ontzettend goede klik en het voelt echt heel erg alsof we gewoon een jaarclub vormen en zo het studentenleven een beetje gaan voortzetten met een gezamenlijke wekelijke borrel. Vanaf september direct met z'n allen de opleiding in. Heb er echt veel zin in. Zowel in die opleiding als in het werk als in alles.
Werkze Mobloquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
Maar succes met je laatste tentamen! Ik ga ook maar eens richting werk!
Good for you, fijn dat naar het traineeship kunt uitkijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tentamen ging perfectde eerste van de week gelukkig ook
M'n laatste ooit (?), die van zodadelijk nog iets minder vertrouwen in..
Oh en over de kennismaking:
[..]
Thx
quote:Dan ga je toch lekker bij je terroristische Antifa vriendjes in NWS en POL rondhangen.
NWS is toch juist de NSDAP? POL is inderdaad Antifa.quote:
Like me. Maar vandaag werk ik thuis.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
9 uur (ish) weg, 10 uur beginnen
Dank je mystieke vrouw/man dat is lievquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Good for you, fijn dat naar het traineeship kunt uitkijkenSucces vandaag ook weer.
Whehe.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eén of ander matig KLB-topique:
KLB / Het lijkt her wel Geenstijl/Stormfront
Ga je wel eens demonstratief rechts rijden zoals elk normaal mens op aarde?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik voor 't eerst deze week buitenshuis.
Nee, ik heb geen doodswens.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ga je wel eens demonstratief rechts rijden zoals elk normaal mens op aarde?
Gewoon stug door blijven fokken inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
Pff, het is veel te benauwd zo in m'n motorkleren, ik ga de weg maar 's op![]()
Ik deed dat wel een per ongeluk 's ochtends, binnen de woonwijk waar ik woonde in Londen. Tot ik de eerste tegenligger tegen kwamquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ga je wel eens demonstratief rechts rijden zoals elk normaal mens op aarde?
Oke wijffie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tentamen ging perfectde eerste van de week gelukkig ook
M'n laatste ooit (?), die van zodadelijk nog iets minder vertrouwen in..
Oh en over de kennismaking:
[..]
Thx
Echt werk, ambtenaar?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:16 schreef Ryon het volgende:
Ik zag via Facebook dat er weer een plekje vrij is gekomen in het journalistengilde van Nederland. Lijkt er bijna op alsof een bepaalde student economie echt werk gevonden heeft.
Oei, daar heb je hem john. Ik zat inderdaad fout.quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:16 schreef Ryon het volgende:
Ik zag via Facebook dat er weer een plekje vrij is gekomen in het journalistengilde van Nederland. Lijkt er bijna op alsof een bepaalde student economie echt werk gevonden heeft.
En anders nog iets te melden, wanneer je het toilet bezocht hebt, of anders iets.quote:
En dat excuus is?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een goed excuus voor m'n verwijfde gedrag, wat is het jouwe?
Whehehe.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Antisemitisme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe heet het wanneer je in bad ligt en een spotje oppeens weer aanschiet na het maanden niet gedaan te hebben?
Je weet gewoon dat een fotograaf een nacht wakker heeft gelegen van de spanning toen hij wist dat hij deze fotoserie kon schieten.quote:
Volgens mij liggen echte profs niet zo snel wakker van iets wat voor hen gewoon werk is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat een fotograaf een nacht wakker heeft gelegen van de spanning toen hij wist dat hij deze fotoserie kon schieten.
Dat wist die toch toen nog niet, voor hetzelfde was die de dag ernaar niet meer wakker geworden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat een fotograaf een nacht wakker heeft gelegen van de spanning toen hij wist dat hij deze fotoserie kon schieten.
Aha, je bent net begonnen als stratenmaker. Prima beroep.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
Donders veel pijn in mijn rug vandaag. Het is echt niet te doen.
Er zit een behoorlijk groot verschil tussen "de kans van je leven" en "just another day at the office".quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij liggen echte profs niet zo snel wakker van iets wat voor hen gewoon werk is.
Met werken gaat dat over!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
De zogenaamde "reshuffle" binnen Rijkswaterstaat. Op maandag hoofdingenieur en op vrijdag projectmedewerker en uitvoerder snelwegaanleg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Aha, je bent net begonnen als stratenmaker. Prima beroep.
Goh?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Kowloon het volgende:
Inderdaad, was niet zo aardig die opmerking.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb Erik weg gepest. Komt nooit meer op Fok nu.
Ik vermoed dat deze fotograaf Merkel wel vaker fotografeert. waarschijnlijk is het wel de eerste keer dat ie die mongool voor z'n lens krijgt, maar ik denk niet dat ie daarvan wakker heeft gelegen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er zit een behoorlijk groot verschil tussen "de kans van je leven" en "just another day at the office".
Fotografisch gezien is het ook geen moeilijke foto. De lichtomstandigheden zijn gecontroleerd en de twee onderwerpen staan nagenoeg stil. Een beetje fototoestel kan tegenwoordig 15 beeldjes per seconde schieten, dus het is niet meer dan de ontspanner indrukken en gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij liggen echte profs niet zo snel wakker van iets wat voor hen gewoon werk is.
Dan voorzie ik jullie wel van ABC.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:50 schreef Kaas- het volgende:
Meh, het schoot er gisteren in toen ik thuis op mijn bureaustoel zat om nog wat werk af te maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Aha, je bent net begonnen als stratenmaker. Prima beroep.
Maar Kaas jij bent toch de geverd dus vanwaar dat verwijfde gedrag?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:50 schreef Kaas- het volgende:
Precies. Al hoop je natuurlijk stiekem dat Trump Merkel in haar tiet knijpt ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Fotografisch gezien is het ook geen moeilijke foto. De lichtomstandigheden zijn gecontroleerd en de twee onderwerpen staan nagenoeg stil. Een beetje fototoestel kan tegenwoordig 15 beeldjes per seconde schieten, dus het is niet meer dan de ontspanner indrukken en gaan.
Dan stompt ze hem in elkaar en dat weet hijquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Al hoop je natuurlijk stiekem dat Trump Merkel in haar tiet knijpt ofzo.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, ga lekker fietsen, is gezond...
Wielrenster Cretti (21) kritiek na zware val in Giro Rosa
Man man, dan heb je ook wel gruwelijke pech.quote:De 21-jarige sprintster van Valcar BPM ging in een afdaling met een snelheid van zo'n 90 kilometer per uur onderuit, waarbij ze met haar hoofd tegen een vangrail knalde.
Dat zou fantastische foto's opleveren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan stompt ze hem in elkaar en dat weet hij
Dat zal die vent ook een worst wezen. Beetje fotograaf freelanced. Zo'n fotoserie kan betekenen dat je de rest van het jaar niet meer hoeft te werken. Of dat de pipo naast hem met de buit er vandoor gaat. Hij staat daar nou niet bepaald in zijn eentje plaatsjes te schieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze fotograaf Merkel wel vaker fotografeert. waarschijnlijk is het wel de eerste keer dat ie die mongool voor z'n lens krijgt, maar ik denk niet dat ie daarvan wakker heeft gelegen.
Dan hoort hij wel bij de groten; Berlusconi en Jeltsin deden dat ook al.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Al hoop je natuurlijk stiekem dat Trump Merkel in haar tiet knijpt ofzo.
For reals? Lekker zuinig leven zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zo'n fotoserie kan betekenen dat je de rest van het jaar niet meer hoeft te werken.
Het is of of hè.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zo'n fotoserie kan betekenen dat je de rest van het jaar niet meer hoeft te werken. Of dat de pipo naast hem met de buit er vandoor gaat. Hij staat daar nou niet bepaald in zijn eentje plaatsjes te schieten.
Makkelijk. Het hele jaar geen droog brood verdienen en dan met 1 lucky shot van een Duitse voetballer die in de ogen van de Duitse media een redelijk belangrijk puntje scoort toch nog een jaaromzet halen. Half creatief IJburg houdt er de schoorsteen van brandend.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
For reals? Lekker zuinig leven zeker.
De fotoserie hoeft niet zeldzaam te zijn hé.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het is of of hè.Of je hebt een zeldzame fotoserie waardoor je de rest van het jaar niet meer hoeft te werken. Of je staat bepaald niet alleen plaatjes te schieten en je hebt een fotoserie die elke andere fotograaf ook heeft.
De volgende dag alle kranten, nee zo werkt dat niet, eerst de krant wat veel betalen deed, de dag ernaar mag de rest mee spelen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
De fotoserie hoeft niet zeldzaam te zijn hé.Van een voetballer die een punt scoort worden er ook duizenden foto's tegelijkertijd gemaakt. Degene die zijn foto de volgende dag in alle kranten terugziet is degene die lekker op vakantie kan gaan.
En als je zo'n gewiekste paparazzo bent kun je ook nog wat mensen hier en daar chanteren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Makkelijk. Het hele jaar geen droog brood verdienen en dan met 1 lucky shot van een Duitse voetballer die in de ogen van de Duitse media een redelijk belangrijk puntje scoort toch nog een jaaromzet halen. Half creatief IJburg houdt er de schoorsteen van brandend.
Dat lijkt mij ook wel gewoon het kenmerk van een outlawmotorclub, he. Anders is het niets anders dan MC De Zondagsrijders.quote:Een op de vijf bij de politie bekende leden outlawmotorclubs verdacht van vaak ernstige delicten
Heb jij het hier nu feitelijk over politiek?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En als je zo'n gewiekste paparazzo bent kun je ook nog wat mensen hier en daar chanteren.
Hoho, het zijn geen paparazzo's maar "creatieve zelfstandige ondernemers met oog voor de ideale compositie en gevoel voor historische momenten". Dat er toevallig goed geld verdiend wordt met plaatjes schieten van sporters, royalty, politici en zangeressen is een toevallige bijzaak.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En als je zo'n gewiekste paparazzo bent kun je ook nog wat mensen hier en daar chanteren.
En wij maar denken dat jij geen policor wasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoho, het zijn geen paparazzo's maar "creatieve zelfstandige ondernemers met oog voor de ideale compositie en gevoel voor historische momenten". Dat er toevallig goed geld verdiend wordt met plaatjes schieten van sporters, royalty, politici en zangeressen is een toevallige bijzaak.
As van het kwaad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hoho, het zijn geen paparazzo's maar "creatieve zelfstandige ondernemers met oog voor de ideale compositie en gevoel voor historische momenten". Dat er toevallig goed geld verdiend wordt met plaatjes schieten van sporters, royalty, politici en zangeressen is een toevallige bijzaak.
Vrij negatieve insteek, 80% is dus niet verdacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel gewoon het kenmerk van een outlawmotorclub, he. Anders is het niets anders dan MC De Zondagsrijders.
Neem Peter R of Patricia,in mijn buurt had niemand ze meer in de mond, Peter gaat met Champagne op bezoek Patrice weer iets anders en heel het land heeft het erover.quote:
Zit wat in. Ben ik weer in die riooljournalistiek van de Volkskrant gestonken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrij negatieve insteek, 80% is dus niet verdacht.
En je dan afvragen waarom de oplage daalt..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:22 schreef Kowloon het volgende:
Over gemakzuchtige journalisten gesproken:
[ afbeelding ]
Dat is geheim schrift, er zal wel iets op komst zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:22 schreef Kowloon het volgende:
[ afbeelding ]
Pas na het inleveren van zijn stukje bedacht de columnist zich dat hij per woord betaald kreeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:22 schreef Kowloon het volgende:
[ afbeelding ]
En de drukker per letter?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pas na het inleveren van zijn stukje bedacht de columnist zich dat hij per woord betaald kreeg.
Nou ja pech, als je 90 km/u gaat, dan behoort dat wel tot de reële risico's. Een oude buurman van me is tijdens het recreatief wielrennen gevallen waarna een landbouwvoertuig over z'n hoofd heen is gereden en hij is overleden. Dat noem ik pech.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
[..]
Man man, dan heb je ook wel gruwelijke pech.
Landbouwvoertuigen over je heen gereden krijgen lijkt mij een vrij reëel gevaar als je jezelf buiten de ring begeeft om wat voor een reden dan ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja pech, als je 90 km/u gaat, dan behoort dat wel tot de reële risico's. Een oude buurman van me is tijdens het recreatief wielrennen gevallen waarna een landbouwvoertuig over z'n hoofd heen is gereden en hij is overleden. Dat noem ik pech.
Klopt, zie ze regelmatig over de Oudegracht rijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Landbouwvoertuigen over je heen gereden krijgen lijkt mij een vrij reëel gevaar als je jezelf buiten de ring begeeft om wat voor een reden dan ook.
Er zijn er wat met de tractor naar school gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, zie ze regelmatig over de Oudegracht rijden.
Is dat echt?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:22 schreef Kowloon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou op elke piek een half uurtje wat bier drinken. Veel leuker dan direct doorrijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:30 schreef Kowloon het volgende:
Pas zondag zal het weer interessant worden:
[ afbeelding ]
Oei, naar verhaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja pech, als je 90 km/u gaat, dan behoort dat wel tot de reële risico's. Een oude buurman van me is tijdens het recreatief wielrennen gevallen waarna een landbouwvoertuig over z'n hoofd heen is gereden en hij is overleden. Dat noem ik pech.
Een deel van het peloton zal dat ook wel doen in zo'n etappe.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zou op elke piek een half uurtje wat bier drinken. Veel leuker dan direct doorrijden.
Ja was een erg sneu verhaal, vader van twee jonge kinderen.quote:
Ik heb geen idee. Heb het plaatje uit dit topic: TDF / [Etappe 7] Troyes - Nuits-Saint-Georges #1 - Het w-woord bestaat niet Maar op zich zie ik Zonneveld er wel voor aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat echt?
Zo staan de vormen klaar voordat eindredactie er mee aan de slag gaat.
Gebrek aan testosteron. Zit in de familie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoals het vroeger ging. Veel leuker dan dat gezeik van nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zou op elke piek een half uurtje wat bier drinken. Veel leuker dan direct doorrijden.
In de bergen hebben ze niets anders John.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef john2406 het volgende:
Radler is toch geen bier, dat is drank voor vrouwen.
Hou je wel een mooie haardos tot je bejaard bent.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gebrek aan testosteron. Zit in de familie.
Met tietjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hou je wel een mooie haardos tot je bejaard bent.
Lekker ludiek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:40 schreef Kowloon het volgende:
Is echt, Koos. De webversie van de column: http://www.ad.nl/dossier-(...)n-gisteren~af0a9843/
Waar verstand zit kunnen geen haren groeien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hou je wel een mooie haardos tot je bejaard bent.
Ik hoop dat er wat klanten lekker ludiek bedenken dat ze betere dingen te doen hebben dan voor dat soort onzin te betalen.quote:
Die heeft B_A dan weer.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
http://www.coolsculptingwikler.nl/mannenborsten/
Wat slecht. Snap het punt dat hij wil maken, maar ik vind dit niet de manier.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:40 schreef Kowloon het volgende:
Is echt, Koos. De webversie van de column: http://www.ad.nl/dossier-(...)n-gisteren~af0a9843/
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tieten bevriezen. Klinkt als een superidee!quote:Het is pijnloos, snel en geeft een blijvend resultaat. Door vetbevriezing kan 20-25% vetreductie worden bereikt in het behandelgebied
Dus jij bent al overstag?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Tieten bevriezen. Klinkt als een superidee!
Tieten lolly...dat moet toch een kassucces wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Tieten bevriezen. Klinkt als een superidee!
Jij bent van boven de rivieren neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zeker, maar dat gaat een heel karig ijsje worden.
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij bent van boven de rivieren neem ik aan?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De man op het plaatje heeft volgens mij ook op anders plekken last van 'hardnekkige vetophoping'. Gewoon een dikkerdje.quote:Mannenborsten, gynaecomastie of manboobs ontstaan door hardnekkige vetophoping in de mannenborst.
Bovendien gaan er bij mij behoorlijk wat kwakzalver-alarmbelletjes rinkelen bij die 'coolsculpting'-methode.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
De man op het plaatje heeft volgens mij ook op anders plekken last van 'hardnekkige vetophoping'. Gewoon een dikkerdje.
Zo'n arts gaat natuurlijk niet zeggen dat het je eigen verantwoordelijkheid is. Daar zit geen geld in.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
De man op het plaatje heeft volgens mij ook op anders plekken last van 'hardnekkige vetophoping'. Gewoon een dikkerdje.
Gewoon volvreten en het 'medisch' oplossen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zo'n arts gaat natuurlijk niet zeggen dat het je eigen verantwoordelijkheid is. Daar zit geen geld in.
Op de Veluwe is het sowieso gebruikelijk om andersdenkenden in elkaar te timmeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
Onder de rivieren praten de mensen als halve mongolen.
Als ik iemand hoor vloeken met een zachte g, dan krijg ik zin om die persoon in elkaar te timmeren.
En dan in je eigen vet kroketten frituren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon volvreten en het 'medisch' oplossen.
Zin en gebruikelijk, is een wereld van verschilquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op de Veluwe is het sowieso gebruikelijk om andersdenkenden in elkaar te timmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |