Ja. Als jij nou gewoon in die topics blijft die er toe doen kunnen wij hier gewoon een beetje barhangen en de wereldproblemen oplossen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:21 schreef Bart2002 het volgende:
Verder zie ik nooit iemand van jelui stamgasten in topics die er toe doen. Het hangt slechts in de kroeg. Met behoorlijke pretenties over de wereld en haar machinaties menen te begrijpen, dat dan wel. Maar nooit behoefte om dat inzicht elders te verspreiden. Opdat men leert. Best zonde wel.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja. Als jij nou gewoon in die topics blijft die er toe doen kunnen wij hier gewoon een beetje barhangen en de wereldproblemen oplossen.
Zeker. Maar waarom? Het is verder prima hoor. Maar ik beroep me dan op mijn recht om iets te mogen zeggen over dat beperkte gedrag en ambitie.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja. Als jij nou gewoon in die topics blijft die er toe doen kunnen wij hier gewoon een beetje barhangen en de wereldproblemen oplossen.
En wat krijg je dan terug, Tem?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Tem het volgende:
Je kan nu een betaalverzoek indienen via de ING-app, Friek_. Doe ik ook gewoon naar mijn vriendin; Geef geld, zoveel mogelijk.
Ik ook, je kan ook onderhand overal contactloos betalen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef remlof het volgende:
Ik zie zelden meer geld, betaal praktisch alles met de pinpas of online.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeker. Maar waarom? Het is verder prima hoor. Maar ik beroep me dan op mijn recht om iets te mogen zeggen over dat beperkte gedrag en ambitie.
Ik heb...mischien 3 maanden geleden nog een keer contant geld uit de muur gehaald, zelfs op de markt kan je pinnen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, je kan ook onderhand overal contactloos betalen.
Chille coverquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:25 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Townes van Zandt opgezet. Wat een album.
Ik betaal nog wel met geld, maar dat komt vooral vanwege het feit dat bepaalde kroegen waar ik kom nog enkel met contant geld werken. Ook de kantine van de school had nog geen pin-mogelijkheid.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef remlof het volgende:
Ik zie zelden meer geld, betaal praktisch alles met de pinpas of online.
Alsof.quote:Vorige week kreeg een voorstel van de Partij van de Dieren, om bij gemeentelijke bijeenkomsten minimaal voor de helft vegetarische en veganistische hapjes aan te bieden, een meerderheid in de raad. Onder meer GroenLinks en D66, coalitiegenoten van de VVD, stemden voor.
Maar de VVD was tegen. De partij vindt dat de gemeente zich niet moet bemoeien met wat mensen eten.
De partij diende daarop een motie in, maar die werd vandaag in een spoeddebat weggehoond door de andere partijen. De fractie van Stadsbelang Utrecht verliet zelfs de raadzaal bij de stemming en het CDA sprak van een gênante vertoning.
Ook D66 was boos. "U heeft het aanzien van de hele Utrechtse politiek geschaad, alsof wij niets beters te doen hebben dan praten over borrelhapjes", richtte fractievoorzitter Klaas Verschuure zich tot de VVD.
Ja, dat wel maar ik werd teveel afgeleid om dat te zien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Vind het altijd wel knap dat golfsurfen.
Hier zou ik ook zeker een spoeddebat voor aanvragen. Zodra de bitterballen in de verdrukking komen, tekenen wij verzet aan.quote:
Ja, en dan niet in Schubbekutteveen, maar in Utrecht, een van de grootste steden van NL.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]![]()
De bitterballen motie, een hoogtepunt in de Nederlandse gemeente politiek.
Ik betaal eigenlijk alleen nog met cash in de coffeeshop, als ik daar eenmaal per twee maanden ofzo een voorgedraaide joint haal.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik betaal nog wel met geld, maar dat komt vooral vanwege het feit dat bepaalde kroegen waar ik kom nog enkel met contant geld werken. Ook de kantine van de school had nog geen pin-mogelijkheid.
Nu ja, volgend jaar verkiezingen dus de kiezers mogen de dames en heren hiermee confronteren, zo niet dan moeten die ook verder niet zeuren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan niet in Schubbekutteveen, maar in Utrecht, een van de grootste steden van NL.
Ja, je geeft daar wel je informatie weg aan een semi-criminele organisatie. Maar goed, laatste keer dat ik een joint heb gehaald dateert ook weer vier a vijf jaar geleden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik betaal eigenlijk alleen nog met cash in de coffeeshop, als ik daar eenmaal per twee maanden ofzo een voorgedraaide joint haal.
Niet dat je daar niet kan pinnen trouwens, maar daar doe ik het liever niet
Ze bewaren die informatie langer, Friekquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, je geeft daar wel je informatie weg aan een semi-criminele organisatie. Maar goed, laatste keer dat ik een joint heb gehaald dateert ook weer vier a vijf jaar geleden.
quote:Heavy riots in various areas of Hamburg. Currently no final numbers on arrests or injured.
Als ik een grote stad was en ze boden mij een G20 vergadering aan zou ik toch echt hartelijk bedanken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:55 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883066196760944644
[..]
Snap gewoon niet hoe je het in je hoofd haalt een G20 te houden in 1 van de anti kapitalistische hoofdsteden van europaquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik een grote stad was en ze boden mij een G20 vergadering aan zou ik toch echt hartelijk bedanken.
Zo werkt dat natuurljk niet. Duitsland organiseert deze G20 en bepaalt in welke stad dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik een grote stad was en ze boden mij een G20 vergadering aan zou ik toch echt hartelijk bedanken.
Enorme schadeposten, alleen al 15 miljoen omdat winkels dicht moeten en dat nog de vele miljoenen aan politiekosten en schadekostenquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurljk niet. Duitsland organiseert deze G20 en bepaalt waar dat gaat gebeuren.
Hamburg zal er vast wel iets voor terugkrijgen.
Heeft er weinig mee te maken, de Hamburgse bevolking staat bepaald niet achter dit gedrag. Ik heb vrienden daar wonen en het is gewoon een hele prettige stad met een redelijk gehalte aan alternatieven maar bepaald geen gewelddadig volk over het algemeen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap gewoon niet hoe je het in je hoofd haalt een G20 te houden in 1 van de anti kapitalistische hoofdsteden van europa
Een hoop schade, overuren en gelazer iig.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurljk niet. Duitsland organiseert deze G20 en bepaalt in welke stad dat gaat gebeuren.
Hamburg zal er vast wel iets voor terugkrijgen.
Mjah, je hebt wel dat sankt pauli daar zitten he, natuurlijk niet heel de stad, maar 1 van de grote extreem links gewelddadige groepen komt wel uit hamburg.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heeft er weinig mee te maken, de Hamburgse bevolking staat bepaald niet achter dit gedrag. Ik heb vrienden daar wonen en het is gewoon een hele prettige stad met een redelijk gehalte aan alternatieven maar bepaald geen gewelddadig volk over het algemeen.
Dit zijn gasten van overal uit Duitsland en de rest van Europa, dat is bepaald niks nieuws, zie vorige G20's
Dat zal dus wel gecompenseerd worden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een hoop schade, overuren en gelazer iig.
Hoogst haalbare voor eerbare vrouwen is niets kosten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Tem het volgende:
Je kan nu een betaalverzoek indienen via de ING-app, Friek_. Doe ik ook gewoon naar mijn vriendin; Geef geld, zoveel mogelijk.
Ik heb al eens gepleit om een toppeneiland in de Noordzee op te laten spuiten door Van Oord. Dan kun je alle linkse relschoppers, terroristen en ander gespuis makkelijk weren van het eiland.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap gewoon niet hoe je het in je hoofd haalt een G20 te houden in 1 van de anti kapitalistische hoofdsteden van europa
Of ze gaan gewoon video conferencing doen zoals volwassenenquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik heb al eens gepleit om een toppeneiland in de Noordzee op te laten spuiten door Van Oord. Dan kun je alle linkse relschoppers, terroristen en ander gespuis makkelijk weren van het eiland.
Ik denk dat er onderling zodanig weinig vertrouwen is dat ze dat vanuit beveiligingsoogpunt niet aandurven.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of ze gaan gewoon video conferencing doen zoals volwassenen
Nogal diep daar he.quote:Een eiland bij Groenland lijkt mij nuttiger trouwens, we hebben de Noordzee nodig voor belangrijkere zaken.
Alsof er iets echt belangrijks op zo'n G20 besproken word, het gaat alleen maar om symboliek en dick waving.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat er onderling zodanig weinig vertrouwen is dat ze dat vanuit beveiligingsoogpunt niet aandurven.
Ik denk dat er wel meer gedaan wordt. Regeringsleiders die op dat niveau de laatste plooien nog eens glad strijken, dat soort zaken. Als je dan als tegenpartij achter de speelruimte van de ander kan komen, geeft dat een voordeel in de onderhandelingen. Die gesprekken wil men dus vast niet via het door de NSA getapt internet laten verlopen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alsof er iets echt belangrijks op zo'n G20 besproken word, het gaat alleen maar om symboliek en dick waving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |