abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172209226
Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in Hamburg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Elsevier

Hamburg zet zich schrap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Telegraaf

Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij Hamburg
SPOILER
Bron: NOS

Livestream

Persoonlijke opmerking TS:
quote:
Dus Turken v.s. Koerden en Extreem-Links v.s. alles wat ze niet zint, inclusief onschuldige auto's en gebouwen.

Van mij mogen ze met scherp schieten die dag, het gebruik van geweld, wapens en molotovcocktails hoort niet bij het democratisch recht om te demonstreren, maar stiekem verheug ik mij wel op de komende streams van de rellen, rest alleen de vraag, welk bier raden jullie mij aan voor morgen?
Voor de geïnteresseerden:

Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.

Update: OP voorzien van update.

[ Bericht 4% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 06-07-2017 19:05:55 ]
pi_172209252
Gaat Erdo nog zijn onderdanen toespreken trouwens?
I´m back.
pi_172209287
Goed dat de naam Anne-Fleur weer genoemd werd. Het werd wat stiller rond haar persoon de laatste tijd.
pi_172209369
Anne Fleur! Nadat Sylvana een beetje is overgewaaid is zij de nieuwe obsessie van angstige mannetjes. _O_ _O_ _O_ Alleen daarom verdient ze al sympathie. ^O^
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_172209387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:01 schreef Toefjes het volgende:
Goed dat de naam Anne-Fleur weer genoemd werd. Het werd wat stiller rond haar persoon de laatste tijd.

:P

Ze is ook aanwezig op die top, en houd een online dagboek bij, wel interessant om het te lezen, al moet ik zeggen dat de opmerkingen zeer gekleurd zijn.
pi_172209400
Als ze dat leuk vinden moeten ze dat lekker doen.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:07:10 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172209417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze is ook aanwezig op die top, en houd een online dagboek bij, wel interessant om het te lezen, al moet ik zeggen dat de opmerkingen zeer gekleurd zijn.
Dagboek van een huppelkut?
pi_172209425
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:04 schreef Bad_hombre het volgende:
Anne Fleur! Nadat Sylvana een beetje is overgewaaid is zij de nieuwe obsessie van angstige mannetjes. _O_ _O_ _O_ Alleen daarom verdient ze al sympathie. ^O^
Anne-Fleur is ergens wel een schattiger meisje vind ik. Ze kan ook om mijn grapjes lachen bijvoorbeeld.
I´m back.
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:10:09 #9
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_172209474
quote:
Thierry Baudet is de obsessie van Anne Fleur, en een enorme bron van vermaak. Waarom zou iemand bang worden van een of andere schele troela met een vadercomplex? _O-

Je verwart angst met amusement. Nadat Sylvana 0 zetels haalde voel ik mij beter dan ooit, het is definitief bewijs dat de SJWs geen draagvlak hebben onder de bevolking van dit land.

De Turkenlobby heeft wel voet aan de grond gekregen, maar geen enkele normale politicus zal samenwerken met iemand die zegt dat Nederland een voorbeeld moet nemen aan Iran. Gedoemd tot de marge. :W
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:18:41 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172209645
quote:
Waarom draaien jullie de boel altijd om?
And so is the past
pi_172209693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:17 schreef bijstandboy het volgende:

Nou nou, ik ben het ook niet met haar eens, en vind haar een beetje "gek", maar dat gaat ook te ver. Meisje is gewoon erg naïef en is wereldvreemd, daarbij zie ik die linkse meute als een sekte waar je niet zo snel uitstapt. Dat kent elkaar allemaal, is niet veel anders dan groepen hooligans, alleen zorgen hooligans voor minder overlast en worden die wel hard aangepakt. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 06-07-2017 10:39:31 ]
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:23:04 #12
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172209729
Rellen, Zuipen, Snuiven
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:27:42 #13
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172209826
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:21 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou was het lot van Anne Frank nog een graadje erger. Droeftoeter.
Graadje warmer zul je bedoelen, zij had tenminste geen vertraging met de trein of een aandacht neurose zoals deze linkse huppelende hoolie, ik gun haar wel een Keulse knakworst in der oren :')

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou nou, ik ben het ook niet met haar eens, en vind haar een beetje "gek", maar dat gaat ook te ver. Meisje is gewoon erg naïef en is wereldvreemd, daarbij zie ik die linkse meute als een sekte waar je niet zo snel uitstapt. Dat kent elkaar allemaal, is niet veel anders dan groepen hooligans, alleen zorgen hooligans voor minder overlast en worden die wel hard aangepakt. :P
Een waterkanon of gummiknuppel past ook prima bij dat linkse tuig

[ Bericht 19% gewijzigd door bijstandboy op 06-07-2017 10:32:11 (toet toet) ]
pi_172209899
Demonstreren _O_

trump :')
erdogan :')_!

ongebreidelde globalisering zonder rem :r
pi_172209916
Raar dat iedereen de hele dag loopt te janken over de gevolgen van ongeremde globalisering overigens, maar dan wel weer mensen die er (.oa.) tegen demonstreren zit af te zeiken.
pi_172209931
oh ja, komt natuurlijk omdat de demonstranten ''links'' zijn, en ''links'' is ''viesbah''

FOK! :')
pi_172209960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:32 schreef bamibij het volgende:
Raar dat iedereen de hele dag loopt te janken over de gevolgen van ongeremde globalisering overigens, maar dan wel weer mensen die er (.oa.) tegen demonstreren zit af te zeiken.
Ja, dat is vreemd idd, ik verwacht namelijk ook een afvaardiging van FvD, al is het maar om met 1 spandoek daar te staan tegen de globalisering.
Wat dat betreft zou je verwachten dat iig én Anne-Fleur én Tjerrie één lijn trekken.
I´m back.
pi_172209965
Dat zal wel een flinke ravage worden, hadden ze niet gewoon even een groepsskype kunnen opzetten?
pi_172210008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is vreemd idd, ik verwacht namelijk ook een afvaardiging van FvD, al is het maar om met 1 spandoek daar te staan tegen de globalisering.
Wat dat betreft zou je verwachten dat iig én Anne-Fleur én Tjerrie één lijn trekken.
Er is nu eenmaal een bepaalde groep die alleen tegen globalisering is als ze en passant moslims af kunnen zeiken. Denk je dat die FvD-gasten hun goedkope Iphone uit Bangladesh op willen geven? Nooit, never, nee, echt niet.

Selectieve jankerij allemaal.

De demonstranten _O_
De hypocriete huilende wolven :r
pi_172210035
quote:
Eh, niemand heeft problemen met demonstreren denk ik, het gaat om het geweld en de rellen wat standaard is bij die linkse betogers. :')
pi_172210081
quote:
oh ja, komt natuurlijk omdat de demonstranten ''links'' zijn, en ''links'' is ''viesbah''

Tja, als je als beweging continue afgeeft op dat gevaarlijke extremistische rechts en die standpunten onderbouwt door veelal het gebruik van de middelen waarvan ze rechts alleen maar kunnen beschuldigen (en waar we rechts nog niet op hebben kunnen betrappen) dan kan ik mij indenken dat steeds meer mensen een afkeer krijgen van het linkse gedachtengoed.
pi_172210090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Eh, niemand heeft problemen met demonstreren denk ik, het gaat om het geweld en de rellen wat standaard is bij die linkse betogers. :')
Het gaat er om dat je als je demonstreert al direct in een hoek gezet wordt. We worden doodgegooid met ''normale burgers'' die hun ''angsten'' ventileren, en dan gaan mensen daarvoor demonstreren en dan vindt 80% het ''ongewassen hippies :r :r ''

ik niet begrijpen ik echt niet begrijpen!
pi_172210184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende: dan kan ik mij indenken dat steeds meer mensen een afkeer krijgen van het linkse gedachtengoed.
Die ''meer mensen'' zullen de deksel nog wel keihard op de neus krijgen. Een guurrechtse wind vol flexcontractjes waait door Nederland.

Het kan toch niet lang duren, voordat mensen gaan inzien dat er wél belangrijkere dingen op de wereld zijn dan een Syriër als buurman krijgen? :'(
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:46:12 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172210203
Ridicuul dat men dit soort dingen in een grote stad moet doen. Honderdduizenden mensen hebben last van wat politici die bij elkaar op de koffie gaan (voor de show, want echt iets nuttigs komt er nooit uit die G20 bijeenkomsten).

Doe zoiets lekker in de middle of nowhere, makkelijker te beveiligen, goedkoper en minder kans op rotzooi.
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:46:17 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172210205
Ik vind Anne Fleur een topwijf! Ben het zeker niet vaak met haar eens, maar ze heeft verdomme wel ballen. Een visie, een mening en durft er voor op te komen.

Moet je er meer van hebben! ^O^

De extreem linkse 'de overheid onderdrukt ons :'( ' huilies zijn overigens geen haar beter dan de alt-rechtse alpha mannen die claimen onderdrukt te worden door de matriarchale samenleving. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_172210224
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:46 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vind Anne Fleur een topwijf! Ben het zeker niet vaak met haar eens, maar ze heeft verdomme wel ballen. Een visie, een mening en durft er voor op te komen.

_O_
pi_172210338
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:39 schreef bamibij het volgende:

[..]

Het gaat er om dat je als je demonstreert al direct in een hoek gezet wordt. We worden doodgegooid met ''normale burgers'' die hun ''angsten'' ventileren, en dan gaan mensen daarvoor demonstreren en dan vindt 80% het ''ongewassen hippies :r :r ''

ik niet begrijpen ik echt niet begrijpen!
Waarom zouden mensen nou toch afgeven op veelal linkse protesten? Waar ze niet altijd vallen over de inhoud of de boodschap van het protest? Misschien omdat in 99 van de 100 gevallen linkse protesten uitdraaien op een hoop geweld en vernielingen. Die kliek is hypocriet, als ze daar heen gaan en hun standpunt met vlaggen en gezang kenbaar maken hoor je mij en anderen niet. Maar 185 miljoen euro aan beveiliging mede dankzij het radicale linkse gedachtengoed, ja sorry maar dat valt op geen enkele manier goed te praten. En vooral niet van s'werelds meest hypocriete groep die alles roept over anderen, maar zelf de grootste "dader" is van de beschuldigingen die ze uiten over anderen.
pi_172210356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:45 schreef bamibij het volgende:

[..]

Die ''meer mensen'' zullen de deksel nog wel keihard op de neus krijgen. Een guurrechtse wind vol flexcontractjes waait door Nederland.

Het kan toch niet lang duren, voordat mensen gaan inzien dat er wél belangrijkere dingen op de wereld zijn dan een Syriër als buurman krijgen? :'(
Wat een onzin reactie wederom. :')
pi_172210412
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen nou toch afgeven op veelal linkse protesten? Waar ze niet altijd vallen over de inhoud of de boodschap van het protest? Misschien omdat in 99 van de 100 gevallen linkse protesten uitdraaien op een hoop geweld en vernielingen. Die kliek is hypocriet, als ze daar heen gaan en hun standpunt met vlaggen en gezang kenbaar maken hoor je mij en anderen niet. Maar 185 miljoen euro aan beveiliging mede dankzij het radicale linkse gedachtengoed, ja sorry maar dat valt op geen enkele manier goed te praten. En vooral niet van s'werelds meest hypocriete groep die alles roept over anderen, maar zelf de grootste "dader" is van de beschuldigingen die ze uiten over anderen.
Denk dat 50.000 verwachte Koerden ook wel voor een groot deel debet zijn aan die kosten hoor.
Daarnaast speelt de kans op een aanslag ook een rol natuurlijk.

Verder is het idd zonde dat onder de links radicalen/extremisten een aandeel aanwezig is die zijn schouders niet ophaalt voor geweld.

Overigens van wie ben jij een kloon? ;).
I´m back.
pi_172210418
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wat een onzin reactie wederom. :')
Beetje overtrokken, maar mensen zijn ''links'' gaan zien als synoniem voor progressief in plaats van economisch links. Dat gaat een keer backfireren.
pi_172210456
quote:

Klopt dat soort extreemlinks schorremorrie is inderdaad vies bah en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
pi_172210496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:57 schreef bamibij het volgende:

[..]

Beetje overtrokken, maar mensen zijn ''links'' gaan zien als synoniem voor progressief in plaats van economisch links. Dat gaat een keer backfireren.
Regressief, bedoel je?
I´m back.
pi_172210545
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Regressief, bedoel je?
Wat jij wilt. Links gaat voor veel mensen niet meer over economie, dat bedoel ik. En dat gaat zich wreken.
  FOK!fotograaf donderdag 6 juli 2017 @ 11:08:47 #34
842 Zorro
Z
pi_172210586
quote:
Gewelddadig protest voor vrede
Creatief.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172210626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:57 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nu kunnen we weer een verhaal neerplempen over hoe mensen "rechts" zijn gaan zien, inclusief de tientallen verwijzingen die aan veel kracht aan betekenis zijn verloren, maar dan gaan we weer een welles/nietes spelletje krijgen.

Wat ik onzin vind aan je reactie is dat jij even beslist voor iedereen wat hun angsten moeten zijn voor de toekomst, jij vind het onzin dat iemand zich druk maakt dat hij een Syriër als buurman krijgt. In de praktijk gaat het niet om de Syrische vluchtelingen, maar gaat het om de veelal criminele gelukszoekers waar men angst voor heeft. En gezien de feiten die er op tafel liggen is die angst niet ongegrond, het is wel onzin dat mensen continue blijven terugvallen op "Syriërs" terwijl je bijna niemand over "Syriërs" hoort want dat is niet de problematiek momenteel in Europa. De opmerking "Syrische buurman" zie ik ook alleen maar als een "onzin" opmerking om het probleem te devalueren, als het namelijk zo zegt lijkt het ook gek dat mensen zich om zoiets kleinzieligs druk maken, maar jij "lijkt" blind voor de echte angsten en problematiek van vele Europeanen.

Maar dit alles is een hele andere discussie en ik ga er nu alweer teveel op in wat eigenlijk niet de bedoeling was. :)
pi_172210676
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Denk dat 50.000 verwachte Koerden ook wel voor een groot deel debet zijn aan die kosten hoor.
Daarnaast speelt de kans op een aanslag ook een rol natuurlijk.

Verder is het idd zonde dat onder de links radicalen/extremisten een aandeel aanwezig is die zijn schouders niet ophaalt voor geweld.

Overigens van wie ben jij een kloon? ;).
Ik snap niet waarom ze geen noodverordening kunnen uitvoeren, aan de ene kant hebben ze het recht om te demonstreren, aan de andere kant is het 100% zeker dat er rellen komen. Zou dit een voetbalwedstrijd zijn geweest dan hadden er geen uitsupporters bij mogen zijn of werd de wedstrijd zonder publiek gespeeld.

En van wie ik een kloon ben hou ik nog even voor mijzelf :P
pi_172210679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:06 schreef bamibij het volgende:

[..]

Wat jij wilt. Links gaat voor veel mensen niet meer over economie, dat bedoel ik. En dat gaat zich wreken.
Nou ja, de term regressief links zul je niet ontgaan zijn, lijkt me, afgelopen paar jaar. Regressief tov haar cultureel/immaterieel progressieve uitgangspunten.
Daarnaast heeft de sociaaldemocratie vanaf de jaren 90 haar ideologische veren afgeschud, dus in hoeverre ze nog links is op sociaaleconomisch vlak is maar de vraag en is tevens een groot kritiekpunt voor mensen die zowel op immaterieel als op materieel vlak zich nog steeds als centrumlinks beschouwen.
I´m back.
pi_172210690
quote:
Gewelddadig protest voor vrede, tegen mondialisering
Plaatselijke vrede zo te zien, eigenheimers :P Mondialisering is wat eventuele vrede juist mogelijk maakt. De wereld is niet meer zo simpel, als men dat nu eens fatsoenlijk zou overbrengen aan de bevolking. Onwetendheid is een catalyst voor een hoop ellende. En daar zit niemand op te wachten, zelfs niet diegene die zo strijden voor rechtvaardigheid en vrede.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172210735
Laat dat kansloze volk lekker in hun sop gaar koken. Anti kapitalist en het meerendeel ontvangt een uitkering die door het kapitalisme wordt opgehoest.

Dan ben je natuurlijk op zijn best lachwekkend en zeker niet serieus te nemen. Als dergelijke mensen tegen je spreken kun je het beste ja en amen zeggen, meewarig meeknikken en ondertussen :') denken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172210913
quote:
13s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:46 schreef Twiitch het volgende:
Ridicuul dat men dit soort dingen in een grote stad moet doen. Honderdduizenden mensen hebben last van wat politici die bij elkaar op de koffie gaan (voor de show, want echt iets nuttigs komt er nooit uit die G20 bijeenkomsten).

Doe zoiets lekker in de middle of nowhere, makkelijker te beveiligen, goedkoper en minder kans op rotzooi.
Dit. Doe het op een eilandje met een airstrip
pi_172211309
Dat zombie-protest ziet er wel vet uit, trouwens.

Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172211453
quote:
Dat recht hebben ze nou eenmaal want Porsches zijn extreem rechtse nazi's.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172211484
quote:

De extreem linkse 'de overheid onderdrukt ons :'( ' huilies zijn overigens geen haar beter dan de alt-rechtse alpha mannen die claimen onderdrukt te worden door de matriarchale samenleving. :D
Het is in ieder geval zo dat ik behoorlijk allergisch word van beide kampen. En ze hebben in feite meer met elkaar gemeen dan ze wrs vermoeden. Ze gaan beiden toch uit van een absolutistische morele orde.
I´m back.
  donderdag 6 juli 2017 @ 11:52:55 #45
116015 SicSicSics
pi_172211554
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
Het is in ieder geval zo dat ik behoorlijk allergisch word van beide kampen. En ze hebben in feite meer met elkaar gemeen dan ze wrs vermoeden. Ze gaan beiden toch uit van een absolutistische morele orde.
Eens. Beide kanten zijn extreem en dogmatisch in hun opvattingen en claimen de ultieme waarheid of zoals jij het noemt de absolutistische morele orde. :Y
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:03:28 #46
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_172211832
quote:
Het probleem is dat ze het niet bij demonstreren zullen houden maar de halve stad afbreken waar de inwoners van die stad gewoon vol de dupe van worden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_172212078
quote:
Niet zo vreemd hoor, bleef het maar bij demonstreren, deze achterlijke linkse groep is nogal gewelddadig.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Eindredactie Games donderdag 6 juli 2017 @ 12:16:10 #48
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172212148
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:42 schreef Ludachrist het volgende:
Dat zombie-protest ziet er wel vet uit, trouwens.

[ afbeelding ]
Paar beste jopen op die groene.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_172212302
quote:

Nee, dat komt omdat deze demonstranten hun woede op een dusdanige manier koelen dat vooral de arbeider en de middenstand de klos is.

Wanneer was de laatste demonstratie van Extreem-rechts waarbij auto's worden verbrand, winkels worden vernield en straatmeubulair word vernield?
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:25:08 #50
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172212346
quote:
Deze meid haar mening heeft niets met Links te maken. De bagger van Silvana ook niet. Het zijn progressieve idealisten die eigenlijk de extreem rechtse kliek de hand kunnen schudden. Punt is dat ze alleen verschillen in de groepen waar ze voor staan.

Het economisch links word nooit besproken door beide dames. En dat ontbreekt compleet. In de jaren 70 en 80 ging het bij links ook om het economisch links. Zoals ook hier al een aantal users opvalt.

Silvana en Anne Fleur zou zelfs nog een lied van The Cure willen verbieden omdat er de zin killing an Arab in voorkomt. Maar zonder zich te verdiepen in de werkelijk bedoeling van dit lied.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  Eindredactie Games donderdag 6 juli 2017 @ 12:26:52 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172212377
quote:
Ik vind het vooral raar dat het zijdelings noemen van AF Dekker ervoor zorgt dat het hele topic vervolgens weer over haar gaat. Het zit kennelijk nogal diep allemaal.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:32:44 #52
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172212511
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Tja, als je als beweging continue afgeeft op dat gevaarlijke extremistische rechts en die standpunten onderbouwt door veelal het gebruik van de middelen waarvan ze rechts alleen maar kunnen beschuldigen (en waar we rechts nog niet op hebben kunnen betrappen) dan kan ik mij indenken dat steeds meer mensen een afkeer krijgen van het linkse gedachtengoed.
AFA Is niet de vertegenwoordiger van links.
pi_172212519
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Bron: Elsevier

Dus Turken v.s. Koerden en Links v.s. alles wat ze niet zint, inclusief onschuldige auto's en gebouwen.

Let even op, want ik ga je iets leren: "Links" bestaat niet. Er zijn verschillende smaken "links", net als dat er verschillende smaken "rechts" zijn. De meeste mensen met een "linkse" politieke overtuiging zul je niet terugvinden als reslschopper of activist. Dat zijn mensen met een politiek linkse mening, die niet de behoefte hebben om de orde te verstoren of andermans bezit te slopen. Degenen die dat wel doen vormen gelukkig een kleine minderheid, net zoals dat niet iedereen die "rechts" is, meteen ook een gewelddadige rechtsextremist is.

Ik begrijp dat je het kennelijk heel tof vindt om te generaliseren en zoveel mogelijk van je tegenstanders in het debat over één kam te scheren, maar daar ga je geen discussies mee winnen, en de discussies die ontstaan worden er ook niet leuker door.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2017 12:37:19 ]
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:34:53 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172212566
quote:

Domme schreeuwers zonder inhoud die koste wat het kost hun standpunt in beeld willen krijgen moet je er inderdaad meer van hebben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:36:29 #55
116015 SicSicSics
pi_172212601
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:34 schreef Fir3fly het volgende:
Domme schreeuwers zonder inhoud die koste wat het kost hun standpunt in beeld willen krijgen moet je er inderdaad meer van hebben.
Ik denk dat je haar behoorlijk onderschat. :)
Fine, fuck you then!
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:37:53 #56
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172212639
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik denk dat je haar behoorlijk onderschat. :)
Nou, nee. Normaal gesproken negeer ik dat soort demagogen maar dat is nogal lastig hier :').

Maar wel leuk om te lezen. Mensen met opkomen voor hun overtuigingen koste wat het kost prima, als die overtuigingen maar deugen natuurlijk.
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:44:40 #57
116015 SicSicSics
pi_172212811
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:37 schreef Fir3fly het volgende:
Nou, nee. Normaal gesproken negeer ik dat soort demagogen maar dat is nogal lastig hier :').
Nou, dat denk ik wel! :D En 'normaal gesproken', waarom nu niet dan.
quote:
Maar wel leuk om te lezen. Mensen met opkomen voor hun overtuigingen koste wat het kost prima, als die overtuigingen maar deugen natuurlijk.
:')
Nee, maar 'leuk blond' helpt wel. :@ Overigens nogmaals: Ik ben het maar zeer zelden met haar ideeën/ meningen eens. Dus 'deugen' is weer eens een demagogische kreet?

On-topic: Extreem links anti globalisten tuig is... tuig. :D
Fine, fuck you then!
pi_172212819
Als je 20.000 man politie nodig hebt om een evenement te organiseren dan moet je je eens afvragen of er wel genoeg draagvlak is. Hamburg moet dan ook wel gekozen zijn om te laten zien wie de baas is, juist in Hambrug.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:48:10 #59
116015 SicSicSics
pi_172212900
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je 20.000 man politie nodig hebt om een evenement te organiseren dan moet je je eens afvragen of er wel genoeg draagvlak is. Hamburg moet dan ook wel gekozen zijn om te laten zien wie de baas is, juist in Hambrug.
Zoals de inauguratie in Amerika bijvoorbeeld? 28k beveiligingspersoneel.

Goeie graadmeter inderdaad. ^O^
Fine, fuck you then!
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:48:21 #60
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172212905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

AFA Is niet de vertegenwoordiger van links.
Maar wel de meest opvallende verschijning in linkse/antiglobalistische demonstraties. Bij demonstraties van uiterst rechts staan ze ook altijd vooraan om iedereen de hersens in te slaan. Voor zover aanwezig.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:48:39 #61
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172212912
quote:
17s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nou, dat denk ik wel! :D En 'normaal gesproken', waarom nu niet dan.

Overdreven veel aandacht voor een inhoudsloze ideologische demagoog.

quote:
:')
Nee, maar 'leuk blond' helpt wel. :@ Overigens nogmaals: Ik ben het maar zeer zelden met haar ideeën/ meningen eens. Dus 'deugen' is weer eens een demagogische kreet?

On-topic: Extreem links anti globalisten tuig is... tuig. :D
Daarom zeg ik: dit soort schreeuwers hebben we al te veel van. Steun heeft ze niet nodig.
  donderdag 6 juli 2017 @ 12:49:58 #62
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_172212931
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar wel de meest opvallende verschijning in linkse/antiglobalistische demonstraties. Bij demonstraties van uiterst rechts staan ze ook altijd vooraan om iedereen de hersens in te slaan. Voor zover aanwezig.
Ja prima. Maar zeg dan niet dat je het hele linkse gedachtegoed kunt afwijzen omdat één linkse splintergroep gewelddadig is. Ik zeg ook niet dat je het gehele rechtse gedachtegoed kunt afwijzen op basis van het bestaan van nazi's.
  donderdag 6 juli 2017 @ 13:01:47 #63
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172213221
In Duitsland staan vaker links en rechts tegenover elkander en schreeuwen elkander toe met megafoons. Dat zie je in Nederland niet. Als je dat live meemaakt is dat niet te omschrijven hoe die sfeer is. Politie inzet is enorm. Als je dat volk in je trein hebt ben je blij als het werk erop zit.

In Aken heb je in Maart/April altijd die demonstraties. Dan dan heb je het over een stad.
pi_172213368
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Whehehe.
I´m back.
pi_172213385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Let even op, want ik ga je iets leren: "Links" bestaat niet. Er zijn verschillende smaken "links", net als dat er verschillende smaken "rechts" zijn. De meeste mensen met een "linkse" politieke overtuiging zul je niet terugvinden als reslschopper of activist. Dat zijn mensen met een politiek linkse mening, die niet de behoefte hebben om de orde te verstoren of andermans bezit te slopen. Degenen die dat wel doen vormen gelukkig een kleine minderheid, net zoals dat niet iedereen die "rechts" is, meteen ook een gewelddadige rechtsextremist is.

Ik begrijp dat je het kennelijk heel tof vindt om te generaliseren en zoveel mogelijk van je tegenstanders in het debat over één kam te scheren, maar daar ga je geen discussies mee winnen, en de discussies die ontstaan worden er ook niet leuker door.
Je hebt gelijk, ik zal het even aanpassen naar Extreem-Links. ^O^

Je laatste alinea negeer ik maar even. :P
pi_172213427
quote:
The Department of Homeland Security in New Jersey has officially listed Antifa as a domestic terrorist organization after a rash of violent attacks by the group targeting supporters of Donald Trump.
Under the heading ‘Anarchist Extremists: Antifa’, the njhomelandsecurity.gov website characterizes Antifa under the designation of “domestic terrorism”.
“In the past year, Antifa groups have become active across the United States, employing a variety of methods to disrupt demonstrations,” states the advisory, before going on to list a number of violent disruptions, including Milo Yiannopoulos’ speaking event at the University of California Berkeley on February 1st, which was cancelled after members of Antifa violently attacked free speech advocates.

The advisory also lists how Antifa has engaged in doxxing of individuals to expose them to abuse and violent harassment.
The designation is of course completely valid since Antifa fits the very definition of terrorism, which is “the unlawful use of violence and intimidation, especially against civilians, in the pursuit of political aims.”
The group has also staged numerous violent riots, including during the inauguration of Donald Trump, that have caused millions of dollars worth of property damage.
There have been innumerable violent attacks on Trump supporters by members of Antifa over the last six months, although the mainstream media has barely reported on them.
Back in May, Diablo Valley College professor Eric Clanton was arrested for a series of sickening assaults in which he used a metal bike lock to attack Trump supporters at a free speech rally in Berkeley.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2017 13:11:12 ]
pi_172213442
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:01 schreef Cherna het volgende:
In Duitsland staan vaker links en rechts tegenover elkander en schreeuwen elkander toe met megafoons. Dat zie je in Nederland niet. Als je dat live meemaakt is dat niet te omschrijven hoe die sfeer is. Politie inzet is enorm. Als je dat volk in je trein hebt ben je blij als het werk erop zit.

In Aken heb je in Maart/April altijd die demonstraties. Dan dan heb je het over een stad.
Ik heb het idee dat rechts in Nederland ook niet zo groot is als dat velen ons willen laten denken. Ja, er zijn wel mensen met een rechts gedachtengoed, maar zolang ze dat gedachtengoed kunnen ventileren via het internet vinden ze het wel mooi zo, vandaar dat de opkomst van rechts bij demonstraties ook altijd tegenvalt.
pi_172213452
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ja, dat demonstreren gaat er wel van af. 1 x in 1981 bij antikruisraketten, 1 x meegelopen toen er wat was bij VS consulaat ook jaren 80 en op de uni bij bezetting geweest eveneens jaren 80. Daarna nooit meer met demonstratie meegedaan. Voel me niet echt geroepen ook om ergens voor of tegen de straat op te gaan.
I´m back.
  donderdag 6 juli 2017 @ 13:18:43 #69
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172213610
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat rechts in Nederland ook niet zo groot is als dat velen ons willen laten denken. Ja, er zijn wel mensen met een rechts gedachtengoed, maar zolang ze dat gedachtengoed kunnen ventileren via het internet vinden ze het wel mooi zo, vandaar dat de opkomst van rechts bij demonstraties ook altijd tegenvalt.
Het heeft ook te maken met die Ossies. Sinds het omvallen van die muur is de opkomst van extreem rechts en links toegenomen. Onderhuids zit er veel woede. Als je face to face met een West Duitser praat dan gaat hij vaak los op Ossies etc. Publiekelijk uiten ze zich zelden als het om de werkende klasse gaat. Dit omdat die ww2 nog altijd om hun heen hangt en zich daardoor maar correct en braaf opstellen.
pi_172213785
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:45 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ze maken zich ook zo druk over hoe je een trans-gender aanspreekt!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  donderdag 6 juli 2017 @ 14:01:00 #71
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172214571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat demonstreren gaat er wel van af. 1 x in 1981 bij antikruisraketten, 1 x meegelopen toen er wat was bij VS consulaat ook jaren 80 en op de uni bij bezetting geweest eveneens jaren 80. Daarna nooit meer met demonstratie meegedaan. Voel me niet echt geroepen ook om ergens voor of tegen de straat op te gaan.
Ik ga ook niet meer de straat op. De laatste demonstatie waar ik geweest ben was tegen de pensioenleeftijd verhoging in Eindhoven en in Amsterdam tegen TIPP. Maar de opkomst was zo bedroeved laag dat ik zoiets heb van de jonge generatie heeft die interesse niet meer dus wat moet ik nu nog doen op 55 jarige leeftijd als zij daar al geen interesse meer in hebben. Toen dacht ik al dat het allang niet meer gaat om een economisch links of te wel de sociaal democratie.
pi_172214922
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als je die redenatie volgt noemt diezelfde dienst ook groepjes 'white supremacists' binnenlands terrorisme.
pi_172214970
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je die redenatie volgt noemt diezelfde dienst ook groepjes 'white supremacists' binnenlands terrorisme.
'groepjes 'white supremacists' =/= één groepering onder dezelfde naam, zoals antifa - die over heel het land onder dezelfde vlag geweldplegingen pleegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2017 14:18:19 ]
pi_172215047
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

'groepjes 'white supremacists' =/= één groepering onder dezelfde naam, zoals antifa - die over heel het land onder dezelfde vlag geweldplegingen pleegt.
Ik herhaal alleen maar wat ze daar zeggen.

quote:
While traditional white supremacist organizations have focused on “rebranding,” new white supremacist groups have emerged, promoting a purist European identity and recruiting younger, educated members. Many of these groups originated on social media platforms, such as 4chan, 8chan, Twitter, and Reddit, but they have expanded activities, to include distributing recruitment posters on campuses and inciting violence at protests and rallies across the United States.
Dit staat ook onder het kopje 'domestic terrorism'. Volgens de logica van jouw artikeltje is dit dan ook binnenlands terrorisme.
pi_172215128
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik herhaal alleen maar wat ze daar zeggen.

[..]

Dit staat ook onder het kopje 'domestic terrorism'. Volgens de logica van jouw artikeltje is dit dan ook binnenlands terrorisme.
Ja, maar alleen georganiseerde/duidbaren groepen (met naam) kunnen gekenmerkt worden als terroristische organisatie, dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt te zeggen...
pi_172215383
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar alleen georganiseerde/duidbaren groepen (met naam) kunnen gekenmerkt worden als terroristische organisatie
Dat maak jij er nu van, dat is niet iets wat de jongens van de State of New Jersey, Office of Homeland Security stellen.

quote:
dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt te zeggen...
Volgens de logica van jouw artikel zijn groepjes van white supremacists ook gewoon binnenlands terrorisme. Kijk eens aan, zowel extreem links als extreem rechts is fout.
pi_172215451
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat maak jij er nu van, dat is niet iets wat de jongens van de State of New Jersey, Office of Homeland Security stellen.

[..]

Volgens de logica van jouw artikel zijn groepjes van white supremacists ook gewoon binnenlands terrorisme. Kijk eens aan, zowel extreem links als extreem rechts is fout.
Nee, dat maak ik er niet van. Er staat vrij letterlijk dat organisatie x (antifa) nu als een terroristische organisatie gezien wordt, vanwege het recente geweld. Wanneer een white-supremacist groep gevonden wordt (welke geweld pleegt), dan zal deze inderdaad ook op de lijst komen. Lijkt me nogal wiedes...
pi_172215505
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, dat maak ik er niet van. Er staat vrij letterlijk dat organisatie x (antifa) nu als een terroristische organisatie gezien wordt, vanwege het recente geweld. Wanneer een white-supremacist groep gevonden wordt (welke geweld pleegt), dan zal deze inderdaad ook op de lijst komen. Lijkt me nogal wiedes...
Nee, er staat dit.

quote:
Under the heading ‘Anarchist Extremists: Antifa’, the njhomelandsecurity.gov website characterizes Antifa under the designation of “domestic terrorism”.
Als je echter op die website zelf kijkt is 'domestic terrorism' in deze gewoon een kopje waaronder ze bepaalde nieuwsberichten groeperen, waaronder berichten over white supremacist-groepjes in het algemeen.

Volgens die logica zijn dus alle white supremacist-groepjes ook binnenlands terrorisme.
pi_172215680
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, er staat dit.

[..]

Als je echter op die website zelf kijkt is 'domestic terrorism' in deze gewoon een kopje waaronder ze bepaalde nieuwsberichten groeperen, waaronder berichten over white supremacist-groepjes in het algemeen.

Volgens die logica zijn dus alle white supremacist-groepjes ook binnenlands terrorisme.
Ah zo, maar dan nog; prima toch, als ook die groepen eigenschappen van de categorie delen?
  donderdag 6 juli 2017 @ 14:51:23 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172215714
Altijd weer die schijthippies die denken dat we overal in kleinschalige zelfvoorzienende communes moeten wonen.
pi_172215896
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah zo, maar dan nog; prima toch, als ook die groepen eigenschappen van de categorie delen?
Er is niet echt een eigenschap van de categorie; volgens jouw artikeltje is het een officiële terroristische organisatie omdat ze onder dat kopje gerubriceerd staan in de nieuwspublicaties.
pi_172215953
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Er is niet echt een eigenschap van de categorie; volgens jouw artikeltje is het een officiële terroristische organisatie omdat ze onder dat kopje gerubriceerd staan in de nieuwspublicaties.
En waarom staan ze onder dat kopje gerubriceerd?

https://www.njhomelandsec(...)sts-antifa?rq=antifa
  donderdag 6 juli 2017 @ 15:15:16 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_172216447
wat een apart geschreven stuk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_172216507
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 14:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En waarom staan ze onder dat kopje gerubriceerd?

https://www.njhomelandsec(...)sts-antifa?rq=antifa
Geen idee, wellicht hadden ze geen ander kopje. Ik denk niet dat het is omdat het nu echt een officiële terreurorganisatie is, aangezien Antifa-leden momenteel niet door allerlei Seal-teams van hun bed gelicht worden en wel gewoon mogen reizen binnen de VS.

In de kop van het artikel zelf noemen ze het ook extremisten, geen terroristen. Als ik het zo bekijk zetten ze onder dat kopje nieuwsberichten die te maken hebben met allerlei extremisten uit welke hoek mogelijk terroristisch geweld te verwachten kan zijn.
  donderdag 6 juli 2017 @ 17:56:29 #85
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172221228
Wanneer begint de vernietiging?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:03:48 #86
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172221362
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:56 schreef hollandia02 het volgende:
Nadat de oh zo milieuvriendelijke soja en quinoa is opgediend.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172221459

De Duitse politie heeft bij invallen in Hamburg en Rostock wapens en grondstoffen gevonden, die links-radicale demonstranten mogelijk wilden gebruiken in hun protesten tegen de G20-top in Hamburg.

Onder de spullen die in beslag zijn genomen zijn messen, katapulten, stalen kogels, wapenstokken, verboden vuurwerk, jerrycans met brandbare vloeistoffen, grondstoffen voor explosieven, onderdelen voor molotovcocktails, honkbalknuppels en brandblussers.

De politie houdt er rekening mee dat dit een fractie is van wat zich wellicht nog in kelders en garages in en om Hamburg bevindt. Volgens een woordvoerder gaan de demonstranten heel gestructureerd te werken en hebben ze een goed netwerk.

De G20 bestaat uit negentien landen en de Europese Unie. De top wordt vrijdag en zaterdag in Hamburg gehouden. Daar worden politieke en economische onderwerpen besproken door de leiders van de belangrijkste economieën.

Bondskanselier Merkel ontvangt in Hamburg onder anderen de Russische president Poetin en zijn Amerikaanse ambtsgenoot Trump. De leiders van de VS en Rusland spreken elkaar vrijdag persoonlijk in Hamburg. Het wordt de eerste ontmoeting tussen de twee.

20.000 agenten
De veiligheidsdiensten verwachten dat zo'n 8000 demonstranten zich verzamelen in Hamburg in de aanloop naar de top. De minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, zegt dat er 20.000 agenten worden ingezet om de top in de Noord-Duitse havenstad te bewaken.

De politievakbond vreest veel ongeregeldheden door activisten, die in veel gevallen tegen de globalisering zijn. "We hebben een demonstratie voor de boeg waarbij geweld is gepland. Als je links-radicale media leest en luistert naar mensen uit deze hoek, moet je ervan uitgaan dat we voor aanzienlijke uitbarstingen van geweld staan", zei de voorzitter van de Hamburgse politievakbond tegen de Duitse krant Bild.

Zondag waren al protesten, onder meer van milieuorganisatie Greenpeace. De politie greep later op de dag in toen enkele honderden linkse actievoerders illegaal een protestkamp wilden opslaan op een schiereiland in de rivier de Elbe. Een rechter had bepaald dat er wel mocht worden gedemonstreerd, maar geen kampeerfaciliteiten mochten worden opgezet.
http://nos.nl/artikel/218(...)den-bij-hamburg.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172221467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:56 schreef hollandia02 het volgende:
Vanmorgen:
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:13:02 #89
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172221527
quote:
Ik bedoel die wapens en dergelijke.
pi_172221650
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:13 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Ik bedoel die wapens en dergelijke.
Morgen is de poltieke top.
pi_172221679
Zou wel interessant zijn wanneer ze antifa gaan rekenen tot binnenlands terrorisme ofzo.

Het begint er verdacht op te gaan lijken.
pi_172221766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vanavond gaat het al los vermoeden ze
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:26:40 #93
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172221856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wel idioot, ze weten dat dit politieke tegenstanders heeft, gaan ze het houden in Sankt Pauli...
pi_172221890
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:26 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Wel idioot, ze weten dat dit politieke tegenstanders heeft, gaan ze het houden in Sankt Pauli...
Misschien een tactiek om een reden te hebben die hooligans wat straffen te geven
pi_172221947
Hup Koerden!
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:30:52 #96
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172221952

_O-
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:32:08 #97
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172221990
fapfapfap

Moderator / Redactie Sport donderdag 6 juli 2017 @ 18:40:51 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172222194
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:30 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
De ironie _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 juli 2017 @ 18:41:18 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172222347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:32 schreef YazooW het volgende:
fapfapfap

[ afbeelding ]
:9~
pi_172222419
pi_172222503
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:02:13 #105
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_172222730
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 12:48 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Overdreven veel aandacht voor een inhoudsloze ideologische demagoog.

[..]
Wellicht verbaal inhoudsloos, maar haar BH is goed gevuld en haar doos wellicht ook!
quote:
Daarom zeg ik: dit soort schreeuwers hebben we al te veel van. Steun heeft ze niet nodig.
The End Times are wild
pi_172222755
quote:
quote:
De demonstranten mogen definitief Duitsland niet meer in. Het gaat voornamelijk om leden van de Internationale Socialisten en ROOD, de jongerenafdeling van de SP.
Waar willen zij precies tegen demonstreren?
pi_172222774
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

De Duitse politie heeft bij invallen in Hamburg en Rostock wapens en grondstoffen gevonden, die links-radicale demonstranten mogelijk wilden gebruiken in hun protesten tegen de G20-top in Hamburg.

[ link | afbeelding ]

Onder de spullen die in beslag zijn genomen zijn messen, katapulten, stalen kogels, wapenstokken, verboden vuurwerk, jerrycans met brandbare vloeistoffen, grondstoffen voor explosieven, onderdelen voor molotovcocktails, honkbalknuppels en brandblussers.

De politie houdt er rekening mee dat dit een fractie is van wat zich wellicht nog in kelders en garages in en om Hamburg bevindt. Volgens een woordvoerder gaan de demonstranten heel gestructureerd te werken en hebben ze een goed netwerk.

De G20 bestaat uit negentien landen en de Europese Unie. De top wordt vrijdag en zaterdag in Hamburg gehouden. Daar worden politieke en economische onderwerpen besproken door de leiders van de belangrijkste economieën.

Bondskanselier Merkel ontvangt in Hamburg onder anderen de Russische president Poetin en zijn Amerikaanse ambtsgenoot Trump. De leiders van de VS en Rusland spreken elkaar vrijdag persoonlijk in Hamburg. Het wordt de eerste ontmoeting tussen de twee.

20.000 agenten
De veiligheidsdiensten verwachten dat zo'n 8000 demonstranten zich verzamelen in Hamburg in de aanloop naar de top. De minister van Binnenlandse Zaken, Thomas de Maizière, zegt dat er 20.000 agenten worden ingezet om de top in de Noord-Duitse havenstad te bewaken.

De politievakbond vreest veel ongeregeldheden door activisten, die in veel gevallen tegen de globalisering zijn. "We hebben een demonstratie voor de boeg waarbij geweld is gepland. Als je links-radicale media leest en luistert naar mensen uit deze hoek, moet je ervan uitgaan dat we voor aanzienlijke uitbarstingen van geweld staan", zei de voorzitter van de Hamburgse politievakbond tegen de Duitse krant Bild.

Zondag waren al protesten, onder meer van milieuorganisatie Greenpeace. De politie greep later op de dag in toen enkele honderden linkse actievoerders illegaal een protestkamp wilden opslaan op een schiereiland in de rivier de Elbe. Een rechter had bepaald dat er wel mocht worden gedemonstreerd, maar geen kampeerfaciliteiten mochten worden opgezet.
http://nos.nl/artikel/218(...)den-bij-hamburg.html
Toegevoegd aan de OP. ^O^
pi_172222828
Triest dat die mensen niet gewoon mogen demonstreren, wat een grondrecht is.
pi_172222829
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Toegevoegd aan de OP. ^O^
^O^
pi_172222840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:06 schreef bamibij het volgende:
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:07:29 #111
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172222841
quote:
:').
pi_172222854
quote:
Heb de stream even toegevoegd aan de OP, mijn dank. ^O^
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:08:54 #113
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172222894
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:').
Groepje van de SP wat wordt tegengehouden, waarom worden die tegengehouden dan? Op welke grond?
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:11:55 #115
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172222922
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:10 schreef bamibij het volgende:

[..]

Groepje van de SP wat wordt tegengehouden, waarom worden die tegengehouden dan? Op welke grond?
Topic niet gelezen?
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:11:55 #116
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172222923
quote:
Het is maar goed dat je ze niet kunt ruiken door je beeldscherm.
pi_172222956
quote:
Heb jij een goed overzicht waarom de politie die mensen staande hield?

Dat doen ze niet zomaar van de verschillende bussen mensen die daar heen gaan, lijkt mij zeer aannemelijk dat ze via inlichtingen genoeg reden hadden specifiek deze mensen staande te houden.
pi_172222971
Goed dat er tegen kapitalisme gedemonstreerd wordt.
pi_172222980
quote:

Neuh, omdat niemand hier de lokale middenstand wil ontwrichten door alle glazen in te gaan gooien en voor miljoenen schade te maken
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:14:49 #120
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172222999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dankzij het kapitalisme kan jij nu posten op dit forum.
pi_172223024
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:14 schreef YazooW het volgende:

[..]

Want onder het communisme zou dat nooit mogelijk zijn? :')
pi_172223034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:30 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
_O- _O-
pi_172223054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Demonstreren is niet rellen tegen onschuldige agenten die thuis ook een gezin hebben zitten, of het vernielen van andermans eigendommen omdat je het ergens niet mee eens bent. Als er vreedzaam gedemonstreerd werd dan kon ik dat alleen maar toejuichen, maar we weten allemaal dat het op flinke rellen zal uitdraaien waar we maar moeten hopen dat er geen slachtoffers gaan vallen.
pi_172223061
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:03 schreef Physsic het volgende:

[..]
De demonstranten mogen definitief Duitsland niet meer in. Het gaat voornamelijk om leden van de Internationale Socialisten en ROOD, de jongerenafdeling van de SP.

Waar willen zij precies tegen demonstreren?
Iemand? :)
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:17:23 #125
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172223073
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:15 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Want onder het communisme zou dat nooit mogelijk zijn? :')
Jawel, maar slechts de helft van de tijd en op zeer lage snelheid. Oh, en alleen als je geluk hebt en je stroom hebt.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:18:21 #126
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172223094
quote:
6s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:17 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jawel, maar slechts de helft van de tijd en op zeer lage snelheid. Oh, en alleen als je geluk hebt en je stroom hebt.
En als je iets post wat de gevestigde orde niet aan staat wordt je thuis opgehaald.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:19:28 #127
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172223127
De altijd tolerante progressieven. :')
pi_172223134
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:14 schreef YazooW het volgende:

[..]

De overheid heeft internet ontwikkeld :')
pi_172223144
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
De altijd tolerante progressieven. :')
''Rechts'' zijn terwijl je al jaren in een uitkering hangt :')
pi_172223148
quote:
Dat moet balen zijn, heb je net een paar verlofdagen van het werk opgenomen, mag je niet gaan demonstreren. :(
pi_172223152
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat moet balen zijn, heb je net een paar verlofdagen van het werk opgenomen, mag je niet gaan demonstreren. :(
Werk?

Je weet toch wie dit zijn
pi_172223168

pi_172223183
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Werk?

Je weet toch wie dit zijn
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:22:08 #134
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172223189
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:20 schreef bamibij het volgende:

[..]

''Rechts'' zijn terwijl je al jaren in een uitkering hangt :')
Ik heb in mijn leven meer belasting ontdoken dan jij ooit zal verdienen. Zeggen dat ik niet rechts ben. :')
pi_172223302
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:22 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik heb in mijn leven meer belasting ontdoken dan jij ooit zal verdienen. Zeggen dat ik niet rechts ben. :')
Belasting ontduiken :')
  Eindredactie Games donderdag 6 juli 2017 @ 19:33:10 #136
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172223432
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Iemand? :)
https://rood.sp.nl/intern(...)n-hamburg-protesteer

Echt concreet wordt het niet.
pi_172223503
Is nog best rustig op die stream. Volgens mij staan er meer mensen van bovenaf te kijken dan dat er daadwerkelijk staan te protesteren :P
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_172223707
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Resistor het volgende:
Is nog best rustig op die stream. Volgens mij staan er meer mensen van bovenaf te kijken dan dat er daadwerkelijk staan te protesteren :P
De meeste zullen dan ook nog onderweg naar huis zijn van het werk.

SPOILER
pi_172223740
pi_172223759
quote:
Toch altijd weer een paar die zich niet aan de dresscode houden.
pi_172223794
quote:
Mag ik een link van die stream?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_172223807
quote:
Duitsland pakt het goed aan, er zijn al een aantal gekkies opgepakt dus ze zullen zich wel een beetje gedeisd houden vermoedt ik.
pi_172223823
pi_172223856
quote:
Inmiddels niet meer ;-)
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:51:54 #145
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172223859
es geht los nu op rt deutsch
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_172223861
quote:
Die 2 gasten die beide in het wit gekleed zijn lijken zo een siamese tweeling. _O-
pi_172223869
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:49 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Staat in de OP.
pi_172223876
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:51 schreef Bensel het volgende:
es geht los nu op rt deutsch
linkje?
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:52:42 #149
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172223882
Twitch.tv/bensel15
pi_172223891
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:52 schreef skysherrif het volgende:

[..]

linkje?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:49 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

NWS / Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in Hamburg
pi_172223911
quote:
Maar veel capuchon's en zonnebrillen. Zouden ze eigenlijk moeten verbieden, iedereen zou zijn gezicht zichtbaar moeten hebben. Je weet gewoon dat ze de bedoeling hebben om te rellen.
pi_172223914
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Staat in de OP.
Owh. Dat is dan wel stom van mij.

Dank je wel.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:54:24 #153
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172223921
ACHTUNG ACHTUNG
pi_172223923
pi_172223933
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

https://rood.sp.nl/intern(...)n-hamburg-protesteer

Echt concreet wordt het niet.
Bedankt! Niet echt inderdaad, maar er staat wel een linkje naar hun Facebookpagina.

https://m.facebook.com/events/1962589330644722/
quote:
Begin juli verzamelen de regeringsleiders van de twintig grootste economieën zich in Hamburg voor de G20-top. De top komt op een belangrijk moment: het is tien jaar sinds het begin van de economische crisis; Trump heeft zich uit het klimaatakkoord van Parijs getrokken en wereldwijd waren er nog nooit zoveel mensen op de vlucht.

Maar de G20 is onderdeel van het probleem, niet van de oplossing.

OMDAT...
De rijkste acht mensen evenveel bezitten als de helft van de wereldbevolking;
Er een ongelijkheid bestaat voor groepen die onderdrukt worden op basis van hun seksualiteit en/of genderidentiteit;
De wereldleiders geen haast maken met het doorvoeren van maatregelen die nodig zijn om klimaatverandering te voorkomen;
En dezelfde wereldleiders mensen op de vlucht jagen met hun bombardementen en wapenverkoop, terwijl ze muren bouwen en zondebokpolitiek en racisme gebruiken om vluchtelingen buiten de deur te houden.
Op de Facebookpagina stond weer een linkje naar Joop.
https://joop.vara.nl/opinies/echte-geweldplegers-privejet-g20
pi_172223948
Al die journalisten met helmen op _O-
pi_172223955
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Maar veel capuchon's en zonnebrillen. Zouden ze eigenlijk moeten verbieden, iedereen zou zijn gezicht zichtbaar moeten hebben. Je weet gewoon dat ze de bedoeling hebben om te rellen.
Daarom heeft de politie ook net gezegd dat ze hun gezicht moeten laten zien anders wordt de demonstratie verbot.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:55:41 #158
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172223958
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Al die journalisten met helmen op _O-
iets met schade en schande wijs geworden bij antifa demonstraties. Spul vloog nu al door de lucht
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:55:48 #159
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172223963
dwnews twitterde op donderdag 06-07-2017 om 19:54:54 Dramatic scenes in #Hamburg. DW reporters are saying the water cannons are now being used at the #G20 protest. https://t.co/atjLE1BmX2 reageer retweet
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:56:09 #160
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172223975
Politie grijpt al in voor ze beginnen hahahahhaha hoeren antifa
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:56:29 #161
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172223984
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Daarom heeft de politie ook net gezegd dat ze hun gezicht moeten laten zien anders wordt de demonstratie verbot.
bij een sameloop van zoveel mensen en een 3 daagse conferentie demonstraties verbieden zal gewoon overal rellen gaan betekenen, helaas
Twitch.tv/bensel15
pi_172223987
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:54 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bedankt! Niet echt inderdaad, maar er staat wel een linkje naar hun Facebookpagina.

https://m.facebook.com/events/1962589330644722/

[..]

Op de Facebookpagina stond weer een linkje naar Joop.
https://joop.vara.nl/opinies/echte-geweldplegers-privejet-g20
Tja op Joop zitten veel links radicalen. En maar zeuren over GeenStijl, de uitspraken op die site zijn vaak van hetzelfde radicale niveau maar daar hoor je niemand over.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:57:20 #163
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172224011
geht los
pi_172224018
Wow, veel politie..
pi_172224021
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ow wist ik niet. Goed dat ze dat doen. En iedereen die weigert zou je preventief moeten oppakken.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:57:54 #166
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172224033
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Tja op Joop zitten veel links radicalen. En maar zeuren over GeenStijl, de uitspraken op die site zijn vaak van hetzelfde radicale niveau maar daar hoor je niemand over.
Klopt. Netals op scholen. Links is goed, rechts is slecht

Netals jeugdjournaal met een klas met 40 leerlingen dat ze vroegen: Hillary of Donald: iedereen Hillary.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:58:09 #167
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:57 schreef Physsic het volgende:
Wow, veel politie..
op 1 plek.. laat lekker ruimte over voor een kat en muis spel vanavond (niet dat die er sowieso niet zou komen)
Twitch.tv/bensel15
pi_172224068
:D
pi_172224073
HAHAHAHHA
pi_172224076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:57 schreef Physsic het volgende:
Wow, veel politie..
Ze verwachten 10000 extreem-linkse relschoppers. En zo'n 50000 Koerden die willen rellen met de Turken. Zouden zo'n 100000 man komen demonstreren. Neem daarbij het risico van een aanslag, dat verklaard de hoeveelheid politie.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:59:14 #171
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172224079
NICE
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:59:42 #172
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224091
begint goed, leuk avondje rellen kijken zo
Twitch.tv/bensel15
pi_172224093
Hij was bijna ontsnapt. :+
pi_172224098
Ik hoor gillen.
pi_172224114
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:59 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik hoor gillen.
Iets met Deutsche Hurenschweinen
pi_172224119
Wie de fuk houdt dit dan ook in hamburg
pi_172224142
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:00 schreef skysherrif het volgende:
Wie de fuk houdt dit dan ook in hamburg
Kunnen ze volgende keer beter houden op een onbewoond eiland.
pi_172224158
Wie van jullie is de livechat aan het spammen?
pi_172224184
Ze worden gewassen ^O^
pi_172224189
Zeker al stuk of 10 gearresteerd, paar ook flinke klappen van polizei gehad
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:03:23 #181
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172224202
Merkel's gestapo tegen radicaal progressief tuig. Een win/win-situatie. laat ze elkaar maar de vernieling inslaan.
pi_172224207
Van Gaal is wel aan het schreeuwen zeg.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:03:59 #183
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224216
zijn stem is al wat op zo te horen.. politie krijgt schuld (natuurlijk), terwijl de knallen toch echt van antifa kwamen
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:05:38 #184
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172224260
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:02 schreef skysherrif het volgende:
paar ook flinke klappen van polizei gehad
Dat er meer mogen volgen.
pi_172224270
8000 man bijeen die bereid is om geweld te gebruiken, met als motto "welcome to hell"

Ieder die nog met droge ogen kan beweren dat op dit moment extreem rechts gevaarlijker, georganiseerder en groter is dan links is gek.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:08:42 #186
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172224339
Ik hoop wel dat er niks met Anne Fleur gebeurd. :@
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:09:12 #187
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224355
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:08 schreef YazooW het volgende:
Ik hoop wel dat er niks met Anne Fleur gebeurd. :@
die word waarschijnlijk nu ergens in een hoekje gegangbanged door een paar zielige turken
Twitch.tv/bensel15
pi_172224383
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:05 schreef skysherrif het volgende:
8000 man bijeen die bereid is om geweld te gebruiken, met als motto "welcome to hell"

Ieder die nog met droge ogen kan beweren dat op dit moment extreem rechts gevaarlijker, georganiseerder en groter is dan links is gek.
Georganiseerder lijkt extreemrechts me in ieder geval niet.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:10:31 #189
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172224394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:09 schreef Bensel het volgende:

[..]

die word waarschijnlijk nu ergens in een hoekje gegangbanged door een paar zielige turken
Alsnog zal ze dan zeggen: 'Ja maar die arme jongens hebben het al lang niet met iemand gedaan, dus ik kan het opzich wel waarderen'
  Forum Admin donderdag 6 juli 2017 @ 20:10:41 #190
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172224397
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:05 schreef skysherrif het volgende:

Ja maar fascisme.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172224517
Hopelijk kijkt Frankrijk ook mee en leren ze hier iets van, scheelt een hoop ellende voor de ondernemers in Parijs.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:16:24 #192
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224530
nu vrij slechte kwaliteit helaas
klopt het dat de top in de CCH is?
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:17:29 #193
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172224553
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:15 schreef bedachtzaam het volgende:
Hopelijk kijkt Frankrijk ook mee en leren ze hier iets van, scheelt een hoop ellende voor de ondernemers in Parijs.
wat is er in parijs dan?
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:17:53 #194
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224562
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:15 schreef bedachtzaam het volgende:
dit is wel duitse grundlichkeit idd. ingegrepen voordat het uberhaupt los ging. Waarschijnlijk verdelen ze nu de groepen meer over de stad alleen, en zal het moelijker worden om alles in de gaten te houden
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:18:16 #195
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224571
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:17 schreef YazooW het volgende:

[..]

wat is er in parijs dan?
laatste keren dat daar demonstraties waren liep het gruwelijk uit de hand met vernielingen
Twitch.tv/bensel15
pi_172224582
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:17 schreef YazooW het volgende:

[..]

wat is er in parijs dan?
Daar werd kort geleden nog dagelijks vernield door zulke gekkies.
pi_172224593
De linkse radicalen zijn arme mensen die geen baan kunnen vinden, buiten de samenleving staan en de establishment daar de schuld van geven. Nog steeds geen goede reden om alles kort en klein te slaan, maar het is geen goed teken dat dit zo een grote groep is.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_172224598
Iemand stream?
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:19:43 #199
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224605
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:19 schreef NgInE het volgende:
De linkse radicalen zijn arme mensen die geen baan kunnen vinden, buiten de samenleving staan en de establishment daar de schuld van geven. Nog steeds geen goede reden om alles kort en klein te slaan, maar het is geen goed teken dat dit zo een grote groep is.
ze komen van over de hele wereld om hier nu rellen te schoppen. Profileren heet dat
Twitch.tv/bensel15
pi_172224606
pi_172224607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:19 schreef NoNickOne het volgende:
Iemand stream?
In de OP.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:20:40 #203
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172224641
die chatbox bij die stream op youtube :P
pi_172224667
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:19 schreef Bensel het volgende:

[..]

ze komen van over de hele wereld om hier nu rellen te schoppen. Profileren heet dat
Klopt ja. Dit soort organisaties proberen internationaal aanhang te vinden. Zie je met rechts radicale groepen ook.

Ze hebben trouwens wel een goede muzieksmaak, zo te horen in de stream.
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2017 @ 20:21:15 #205
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172224671
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:20 schreef YazooW het volgende:
die chatbox bij die stream op youtube :P
Wel informatief. :D
Carpe Libertatem
pi_172224679
Hier een mooie livestream van Reuters vanuit verschillende plekken: https://www.reuters.tv/l/(...)onstrate-against-g20
pi_172224683
Killing in the name of :')
pi_172224696
33 MAX VERSTAPPEN
pi_172224702
AFP twitterde op donderdag 06-07-2017 om 20:21:12 #BREAKING Anti-G20 protest march called off after clashes: police reageer retweet
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:22:49 #210
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172224725
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:21 schreef Netflixed het volgende:
AFP twitterde op donderdag 06-07-2017 om 20:21:12 #BREAKING Anti-G20 protest march called off after clashes: police reageer retweet
betekend dus dat ze dat hele zooitje daar gaan schoonvegen?
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2017 @ 20:23:15 #211
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172224735
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:21 schreef Netflixed het volgende:
Hier een mooie livestream van Reuters vanuit verschillende plekken: https://www.reuters.tv/l/(...)onstrate-against-g20
Nice. Tenminste wat kwaliteit.
Carpe Libertatem
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:23:17 #212
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172224736
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:19 schreef NgInE het volgende:
Het zijn geen linkse radicalen maar progressieve radicalen: klimaatactivisten, Trumphaters, tuig met welgestelde ouders.
pi_172224766
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het zijn geen linkse radicalen maar progressieve radicalen: klimaatactivisten, Trumphaters, tuig met welgestelde ouders.
Noem het hoe je het noemen wilt. Als ze modaal zouden verdienen met een droombaan dan zouden ze daar nu niet staan.

Ook veel 40 plussers trouwens tussen de actievoerders, dat had ik niet verwacht.
pi_172224782
Mocht je het willen Chromecasten kun je via deze kijken: https://www.facebook.com/(...)2554/?type=3&theater
pi_172224792
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:24 schreef NgInE het volgende:

[..]

Noem het hoe je het noemen wilt. Als ze modaal zouden verdienen met een droombaan dan zouden ze daar nu niet staan.

Ook veel 40 plussers trouwens tussen de actievoerders, dat had ik niet verwacht.
Sp kamerleden gaan ook
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:25:50 #216
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172224807
Links tuig dat geweld gebruikt, je verwacht het niet.
pi_172224839
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:25 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Sp kamerleden gaan ook
Maar die zijn tegengehouden, toch?
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:26:49 #218
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224842
en weer 1tje, ze vallen bij bosjes :D
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:26:56 #219
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172224847
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:24 schreef NgInE het volgende:

[..]

Ze kiezen ervoor en ze kunnen altijd terugvallen op hun welgestelde familie. Je zult daar weinig mensen vinden die uit een arm milieu komen of bijvoorbeeld 20 jaar in de haven gewerkt hebben en boos zijn dat ze hun baan kwijt zijn.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:27:42 #220
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172224871
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:26 schreef Bensel het volgende:
en weer 1tje, ze vallen bij bosjes :D
gelukkig hadden ze hem wel zo'n thermodeken gegeven zodat hij niet onderkoelt raakt.

donderdag 6 juli 2017 @ 20:29:42 #221
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172224942
Dat was dom, iets gooien net achter de ME :D
Twitch.tv/bensel15
pi_172224945
Ik ga demonstreren en ik neem mee...
Luchtbedjes. 🤔
pi_172224961
quote:

[..]

Sp kamerleden gaan ook
Zolang ze zich gedragen moet dat ook kunnen; vrijheid van protest enzo.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:30:20 #224
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172224974
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef Bensel het volgende:
Dat was dom, iets gooien net achter de ME :D
haha wel mooi hoe hij werd neergelegd op de grond
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:31:01 #225
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172224995
Allemaal jongeren die een luizenleventje geleid hebben en waarschijnlijk geen dag in hun leven gewerkt hebben. Dat noem ik niet links. Bij nader inzien ben ik toch meer voor de popo.
pi_172224997
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ze kiezen ervoor en ze kunnen altijd terugvallen op hun welgestelde familie. Je zult daar weinig mensen vinden die uit een arm milieu komen of bijvoorbeeld 20 jaar in de haven gewerkt hebben en boos zijn dat ze hun baan kwijt zijn.
Geloof ik niet. Maar natuurlijk zit er hier en daar een Anne Fleur tussen. De meeste zullen van minimumloon of een uitkering rond moeten komen.
  † In Memoriam † donderdag 6 juli 2017 @ 20:31:08 #227
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172225002
HAHAHA, pizza koerier door de menigte. Held!
Carpe Libertatem
pi_172225019
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:30 schreef NgInE het volgende:

[..]

Zolang ze zich gedragen moet dat ook kunnen; vrijheid van protest enzo.
Zeker, maar ik bedoel enkel dat die wel zeker modaal verdienen en nog wel meer ;)
  Eindredactie Games donderdag 6 juli 2017 @ 20:31:52 #229
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172225027
quote:

[..]

Sp kamerleden gaan ook
Welke kamerleden gaan?
pi_172225057
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

Welke kamerleden gaan?
Sadet karabulut zei op twitter dat ze ging, kan me niet voorstellen dat marijnissen gaat overigens.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:32:34 #231
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172225066
tja als je er woont kun je net zo goed mee gaan doen. rust krijg je toch niet de komende dagen
Twitch.tv/bensel15
pi_172225070
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zeker, maar ik bedoel enkel dat die wel zeker modaal verdienen en nog wel meer ;)
Nou...ik geloof dat SP'ers juist minder verdienen dan de meeste kamerleden. Want ze leveren een gedeelte van hun loon in, dat proppen ze dan in de partijkas voor marketing enzo.
  Eindredactie Games donderdag 6 juli 2017 @ 20:32:49 #233
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_172225077
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Sadet karabulut zei op twitter dat ze ging, kan me niet voorstellen dat marijnissen gaat overigens.
Ik zou Harry van Bommel er wel verwachten maar die is geen kamerlid meer.
pi_172225119
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef NgInE het volgende:

[..]

Nou...ik geloof dat SP'ers juist minder verdienen dan de meeste kamerleden. Want ze leveren een gedeelte van hun loon in, dat proppen ze dan in de partijkas voor marketing enzo.
Dan verdienen ze toch gewoon hetzelfde, wat ze er vervolgens mee doen is hun keuze, maar wat je zegt klopt en daarom is SP ook de partij met het grootst eigen vermogen
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:34:13 #235
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172225131
Dit heeft helemaal niks met Links te maken, dit zijn progressieve terroristen. Waar zijn alle ouderen anders? Ik zie alleen maar jong tuig.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:34:23 #236
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172225140
held pizzabezorger weer
Twitch.tv/bensel15
pi_172225155
Daar sta je dan met je bezorgbrommer :D
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:35:07 #238
117098 Hathor
Effe niet
pi_172225168
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:34 schreef Bensel het volgende:
held pizzabezorger weer
Die boys krijgen sowieso te weinig waardering.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:35:40 #239
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172225200
Die stream van reutersis geniaal
pi_172225202
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dan verdienen ze toch gewoon hetzelfde, wat ze er vervolgens mee doen is hun keuze, maar wat je zegt klopt en daarom is SP ook de partij met het grootst eigen vermogen
Blijkbaar moet ik daar ook gaan staan: ze hebben dezelfde muzieksmaak als ik.

Ik vind zelf dat SP kamerleden gewoon hun volledige loon verdienen. Kamerlid zijn is geen makkelijke, relaxte baan. Dat mag best beloond worden.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:36:06 #242
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172225205
zo, beste knalleen, ME loopt terug
Twitch.tv/bensel15
pi_172225213
Schiet die man met bankstel gewoon neer.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:37:05 #244
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172225242
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:36 schreef tralalala het volgende:
Schiet die man met bankstel gewoon neer.
zou wel mooie tv zijn
pi_172225258
pi_172225260
Gezellig met dat muziekje eronder. *O*
pi_172225261
Heerlijk een ouderwets potje rellen
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:37:36 #248
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172225270
vuurwerk
Twitch.tv/bensel15
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:38:07 #249
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172225292
Rookbommen, verspilt water, rotzooi, hoe wordt het klimaat daar beter van :?
pi_172225320
Zo. Vol die straal in je treiter.
pi_172225351
Tsja ben dan wel anti antifa enzo, maar killing in the name of blijft wel een enorm vet nummmer :@
pi_172225352
Ze hoeven in elk geval niet meer in bad vandaag.
pi_172225359
Al die gekkies die de nieuwe "Tank man" willen worden, door voor een fucking waterkanon te gaan liggen. _O-
pi_172225389
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:40 schreef tralalala het volgende:
Al die gekkies die de nieuwe "Tank man" willen worden, door voor een fucking waterkanon te gaan liggen. _O-
Die zijn dom want dat is een regelrechte aanleiding om opgepakt te worden voor de komende dagen omdat je de politie blokkeert.
pi_172225399
Und das ist verbot!!! einz
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:41:06 #256
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172225415
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef NgInE het volgende:

[..]

Daar wordt nu de busreis maar Hamburg van betaald (de helft dan).
pi_172225429
Best goeie tv dit.
pi_172225455
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:41 schreef Physsic het volgende:

[..]

Daar wordt nu de busreis maar Hamburg van betaald (de helft dan).
Op zich wel een originele manier van teambuilding.
Maar van mij had het niet gehoeven. Ik heb liever dat dat geld naar de kamerleden gaat.

Wel goed voor de werkgelegenheid zo een protest; al die politieagenten moeten wel klauwen met geld kosten qua uurtarief.
pi_172225463
Jetz geht loss *O*
pi_172225486
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:42 schreef NgInE het volgende:

[..]

Op zich wel een originele manier van teambuilding.
Maar van mij had het niet gehoeven. Ik heb liever dat dat geld naar de kamerleden gaat.
Schrijf dan een brief aan de SP
pi_172225488
Ik moet opeens aan het spel Hooliogans denken, genot was dat. _O-

donderdag 6 juli 2017 @ 20:43:57 #264
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172225495
fake news is ook live trouwens, handig als 2e scherm
pi_172225515
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:43 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Schrijf dan een brief aan de SP
Ik vermoed dat ze daar niet veel mee zouden doen.
pi_172225517
pi_172225527
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:43 schreef tralalala het volgende:

[ afbeelding ]
Zat ook een Nederlandse stad bij geloof ik
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:45:16 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172225541
Smerig links tuig.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:46:12 #269
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172225571
quote:
Het enige goede aan Antifa vind ik muziek.
Op die eerste gaat bij een concert altijd iedereen los.
pi_172225619
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:46 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Het enige goede aan Antifa vind ik muziek.
Op die eerste gaat bij een concert altijd iedereen los.
Het is ook echt goede muziek stiekem. Leftover Crack is trouwens erg ironisch qua songteksten, ik hoop niet dat men ze al te serieus neemt.
pi_172225645
Grote groep wordt nu ingesloten door politie, benieuwd of ze allemaal worden opgepakt
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:49:05 #272
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172225662
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:48 schreef skysherrif het volgende:
Grote groep wordt nu ingesloten door politie, benieuwd of ze allemaal worden opgepakt
Lijkt eerder dat ze de politie naar achteren pushen
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:49:06 #273
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172225663
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:43 schreef tralalala het volgende:

[ afbeelding ]
broodjeshaslick
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_172225672
quote:
Als ze cellen tekort komen kunnen we nog wel een aantal leegstaande cellen verhuren.
pi_172225675
quote:
Ik denk het wel. Er zijn meer dan genoeg agenten.
pi_172225698
Hamburg lijkt nu wel één groot kraakpand. :')
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:51:04 #277
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172225733
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:47 schreef NgInE het volgende:

[..]

Het is ook echt goede muziek stiekem. Leftover Crack is trouwens erg ironisch qua songteksten, ik hoop niet dat men ze al te serieus neemt.
Songtekst kan me ook geen flikker schelen. Maar was laatst op Pinkpop (als redelijks rechts en trump fan...) vooraan bij Prophets of Rage. Waar ik de muziek pauper mooi vind maar niet dingen als de Palestijnse vlag en briefje met 'fuck trump' op achterkant gitaar.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:51:10 #278
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172225736
de groep zal strax wel verpreiden, dan komen de islamietjes erbij en gaat het op veel plekken in de binnenstad los. Dit was slechts het 'officiele deel'
Twitch.tv/bensel15
pi_172225739
Dat heb je nou eenmaal met links.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_172225751
Confrontatie tussen demonstranten en politie voor G20-top Hamburg

quote:
De in het zwarte verklede demonstranten hebben met waterflesjes naar de politie gegooid, die vervolgens waterkanonnen inzette.
_O-
pi_172225774
Valt me nog mee dat er geen traangas gebruikt wordt.
pi_172225776
Die "milieuliefhebbers" maken wel een rotzooi ervan.
pi_172225779
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:51 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Songtekst kan me ook geen flikker schelen. Maar was laatst op Pinkpop (als redelijks rechts en trump fan...) vooraan bij Prophets of Rage. Waar ik de muziek pauper mooi vind maar niet dingen als de Palestijnse vlag en briefje met 'fuck trump' op achterkant gitaar.
Er zijn dan wel weer aardig wat metal bands die openlijk hun rechtse mening uiten. Hoort er ook een beetje bij, net zo als met punk.
pi_172225786
Oeh spannond..waar ik kan live meekijken?
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:52:47 #285
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172225789
quote:
13s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:52 schreef Wut het volgende:
Valt me nog mee dat er geen traangas gebruikt wordt.
In Turkije gooien ze dat spul in een waterkanon.

pi_172225795
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
https://www.reuters.tv/l/(...)onstrate-against-g20
pi_172225796
quote:
pi_172225799
lol
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:53:10 #289
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_172225802
quote:
staat livestream in de op
pi_172225804
quote:

Wisselt continue van camera, wel een leuke stream.
pi_172225810
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:51 schreef Bensel het volgende:
de groep zal strax wel verpreiden, dan komen de islamietjes erbij en gaat het op veel plekken in de binnenstad los. Dit was slechts het 'officiele deel'
Bron dat turken en koerden willen vechten
pi_172225812
quote:
Ah bedankt! en de rest ook :*
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:53:47 #293
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172225817
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:52 schreef NgInE het volgende:

[..]

Er zijn dan wel weer aardig wat metal bands die openlijk hun rechtse mening uiten. Hoort er ook een beetje bij, net zo als met punk.
Metallica volgens mij wel rechts maar niet dat ze het uitten. Heb weleens boek gelezen dat Mexicanen en andere niet-blanken niet welkom zijn. En Guns N Rosés natuurlijk ook rechts.
pi_172225820
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wisselt continue van camera, wel een leuke stream.
Zouden ze volgend jaar ook een live commentator in moeten zetten?
pi_172225828
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

In de OP, eerste nieuwsbericht in spoiler. :)
pi_172225846
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef NgInE het volgende:

[..]

Livestream bodycams bij de politie. _O_
pi_172225848
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Metallica volgens mij wel rechts maar niet dat ze het uitten. Heb weleens boek gelezen dat Mexicanen en andere niet-blanken niet welkom zijn. En Guns N Rosés natuurlijk ook rechts.
Racisme is van alle politieke kleuren.
pi_172225901
Al die gasten met hun fietshelmpjes. :')
pi_172225914
quote:
3s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef NgInE het volgende:

En helicams.
  donderdag 6 juli 2017 @ 20:56:59 #300
64288 Bensel
Ladderzat
pi_172225925
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die komen vanavond na tienen uit hun hol gekropen om nog ff lekker te rellen naast de linksfascisten. Een goede rel laten ze niet onbenut natuurlijk, ,maar dat bij daglichtdoen is te plebiaans natuurlijk. Oh, en iemand annefleur al gespot?
Twitch.tv/bensel15
pi_172225932
En vol. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')