Die zijn dom want dat is een regelrechte aanleiding om opgepakt te worden voor de komende dagen omdat je de politie blokkeert.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:40 schreef tralalala het volgende:
Al die gekkies die de nieuwe "Tank man" willen worden, door voor een fucking waterkanon te gaan liggen.
Daar wordt nu de busreis maar Hamburg van betaald (de helft dan).quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Nou...ik geloof dat SP'ers juist minder verdienen dan de meeste kamerleden. Want ze leveren een gedeelte van hun loon in, dat proppen ze dan in de partijkas voor marketing enzo.
Op zich wel een originele manier van teambuilding.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Daar wordt nu de busreis maar Hamburg van betaald (de helft dan).
Schrijf dan een brief aan de SPquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:42 schreef NgInE het volgende:
[..]
Op zich wel een originele manier van teambuilding.
Maar van mij had het niet gehoeven. Ik heb liever dat dat geld naar de kamerleden gaat.
Ik vermoed dat ze daar niet veel mee zouden doen.quote:
Zat ook een Nederlandse stad bij geloof ikquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:43 schreef tralalala het volgende:
Ik moet opeens aan het spel Hooliogans denken, genot was dat.![]()
[ afbeelding ]
Het enige goede aan Antifa vind ik muziek.quote:
Het is ook echt goede muziek stiekem. Leftover Crack is trouwens erg ironisch qua songteksten, ik hoop niet dat men ze al te serieus neemt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:46 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het enige goede aan Antifa vind ik muziek.
Op die eerste gaat bij een concert altijd iedereen los.
Lijkt eerder dat ze de politie naar achteren pushenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:48 schreef skysherrif het volgende:
Grote groep wordt nu ingesloten door politie, benieuwd of ze allemaal worden opgepakt
broodjeshaslickquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:43 schreef tralalala het volgende:
Ik moet opeens aan het spel Hooliogans denken, genot was dat.![]()
[ afbeelding ]
Als ze cellen tekort komen kunnen we nog wel een aantal leegstaande cellen verhuren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:48 schreef skysherrif het volgende:
Grote groep wordt nu ingesloten door politie, benieuwd of ze allemaal worden opgepakt
Ik denk het wel. Er zijn meer dan genoeg agenten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:48 schreef skysherrif het volgende:
Songtekst kan me ook geen flikker schelen. Maar was laatst op Pinkpop (als redelijks rechts en trump fan...) vooraan bij Prophets of Rage. Waar ik de muziek pauper mooi vind maar niet dingen als de Palestijnse vlag en briefje met 'fuck trump' op achterkant gitaar.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:47 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het is ook echt goede muziek stiekem. Leftover Crack is trouwens erg ironisch qua songteksten, ik hoop niet dat men ze al te serieus neemt.
quote:De in het zwarte verklede demonstranten hebben met waterflesjes naar de politie gegooid, die vervolgens waterkanonnen inzette.
Er zijn dan wel weer aardig wat metal bands die openlijk hun rechtse mening uiten. Hoort er ook een beetje bij, net zo als met punk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Songtekst kan me ook geen flikker schelen. Maar was laatst op Pinkpop (als redelijks rechts en trump fan...) vooraan bij Prophets of Rage. Waar ik de muziek pauper mooi vind maar niet dingen als de Palestijnse vlag en briefje met 'fuck trump' op achterkant gitaar.
In Turkije gooien ze dat spul in een waterkanon.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:52 schreef Wut het volgende:
Valt me nog mee dat er geen traangas gebruikt wordt.
https://www.reuters.tv/l/(...)onstrate-against-g20quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Oeh spannond..waar ik kan live meekijken?
https://www.reuters.tv/l/(...)onstrate-against-g20quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
staat livestream in de opquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Bron dat turken en koerden willen vechtenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:51 schreef Bensel het volgende:
de groep zal strax wel verpreiden, dan komen de islamietjes erbij en gaat het op veel plekken in de binnenstad los. Dit was slechts het 'officiele deel'
Ah bedankt! en de rest ookquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
https://www.reuters.tv/l/(...)onstrate-against-g20
Metallica volgens mij wel rechts maar niet dat ze het uitten. Heb weleens boek gelezen dat Mexicanen en andere niet-blanken niet welkom zijn. En Guns N Rosés natuurlijk ook rechts.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:52 schreef NgInE het volgende:
[..]
Er zijn dan wel weer aardig wat metal bands die openlijk hun rechtse mening uiten. Hoort er ook een beetje bij, net zo als met punk.
Zouden ze volgend jaar ook een live commentator in moeten zetten?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
https://www.reuters.tv/l/(...)onstrate-against-g20
Wisselt continue van camera, wel een leuke stream.
In de OP, eerste nieuwsbericht in spoiler.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bron dat turken en koerden willen vechten
Livestream bodycams bij de politie.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
Zouden ze volgend jaar ook een live commentator in moeten zetten?
Racisme is van alle politieke kleuren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Metallica volgens mij wel rechts maar niet dat ze het uitten. Heb weleens boek gelezen dat Mexicanen en andere niet-blanken niet welkom zijn. En Guns N Rosés natuurlijk ook rechts.
En helicams.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef NgInE het volgende:
Zouden ze volgend jaar ook een live commentator in moeten zetten?
Die komen vanavond na tienen uit hun hol gekropen om nog ff lekker te rellen naast de linksfascisten. Een goede rel laten ze niet onbenut natuurlijk, ,maar dat bij daglichtdoen is te plebiaans natuurlijk. Oh, en iemand annefleur al gespot?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bron dat turken en koerden willen vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |