En als je iets post wat de gevestigde orde niet aan staat wordt je thuis opgehaald.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel, maar slechts de helft van de tijd en op zeer lage snelheid. Oh, en alleen als je geluk hebt en je stroom hebt.
De overheid heeft internet ontwikkeldquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dankzij het kapitalisme kan jij nu posten op dit forum.
''Rechts'' zijn terwijl je al jaren in een uitkering hangtquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
De altijd tolerante progressieven.
Dat moet balen zijn, heb je net een paar verlofdagen van het werk opgenomen, mag je niet gaan demonstreren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:45 schreef tralalala het volgende:
https://twitter.com/Sande(...)den_bij_duitse_grens
MAD
Werk?quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat moet balen zijn, heb je net een paar verlofdagen van het werk opgenomen, mag je niet gaan demonstreren.
Ik heb in mijn leven meer belasting ontdoken dan jij ooit zal verdienen. Zeggen dat ik niet rechts ben.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:20 schreef bamibij het volgende:
[..]
''Rechts'' zijn terwijl je al jaren in een uitkering hangt
Belasting ontduikenquote:Op donderdag 6 juli 2017 19:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven meer belasting ontdoken dan jij ooit zal verdienen. Zeggen dat ik niet rechts ben.
De meeste zullen dan ook nog onderweg naar huis zijn van het werk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Resistor het volgende:
Is nog best rustig op die stream. Volgens mij staan er meer mensen van bovenaf te kijken dan dat er daadwerkelijk staan te protesteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik een link van die stream?quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Resistor het volgende:
Is nog best rustig op die stream. Volgens mij staan er meer mensen van bovenaf te kijken dan dat er daadwerkelijk staan te protesteren
Duitsland pakt het goed aan, er zijn al een aantal gekkies opgepakt dus ze zullen zich wel een beetje gedeisd houden vermoedt ik.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Resistor het volgende:
Inmiddels niet meer ;-)quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:35 schreef Resistor het volgende:
Die 2 gasten die beide in het wit gekleed zijn lijken zo een siamese tweeling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |