abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172209226
Linkse radicalen willen G20 ‘aanvallen en vernietigen’ in Hamburg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Elsevier

Hamburg zet zich schrap.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Telegraaf

Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij Hamburg
SPOILER
Bron: NOS

Livestream

Persoonlijke opmerking TS:
quote:
Dus Turken v.s. Koerden en Extreem-Links v.s. alles wat ze niet zint, inclusief onschuldige auto's en gebouwen.

Van mij mogen ze met scherp schieten die dag, het gebruik van geweld, wapens en molotovcocktails hoort niet bij het democratisch recht om te demonstreren, maar stiekem verheug ik mij wel op de komende streams van de rellen, rest alleen de vraag, welk bier raden jullie mij aan voor morgen?
Voor de geïnteresseerden:

Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.

Update: OP voorzien van update.

[ Bericht 4% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 06-07-2017 19:05:55 ]
pi_172209252
Gaat Erdo nog zijn onderdanen toespreken trouwens?
I´m back.
pi_172209287
Goed dat de naam Anne-Fleur weer genoemd werd. Het werd wat stiller rond haar persoon de laatste tijd.
pi_172209369
Anne Fleur! Nadat Sylvana een beetje is overgewaaid is zij de nieuwe obsessie van angstige mannetjes. _O_ _O_ _O_ Alleen daarom verdient ze al sympathie. ^O^
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_172209387
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:01 schreef Toefjes het volgende:
Goed dat de naam Anne-Fleur weer genoemd werd. Het werd wat stiller rond haar persoon de laatste tijd.

:P

Ze is ook aanwezig op die top, en houd een online dagboek bij, wel interessant om het te lezen, al moet ik zeggen dat de opmerkingen zeer gekleurd zijn.
pi_172209400
Als ze dat leuk vinden moeten ze dat lekker doen.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:07:10 #7
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172209417
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P

Ze is ook aanwezig op die top, en houd een online dagboek bij, wel interessant om het te lezen, al moet ik zeggen dat de opmerkingen zeer gekleurd zijn.
Dagboek van een huppelkut?
pi_172209425
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:04 schreef Bad_hombre het volgende:
Anne Fleur! Nadat Sylvana een beetje is overgewaaid is zij de nieuwe obsessie van angstige mannetjes. _O_ _O_ _O_ Alleen daarom verdient ze al sympathie. ^O^
Anne-Fleur is ergens wel een schattiger meisje vind ik. Ze kan ook om mijn grapjes lachen bijvoorbeeld.
I´m back.
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:10:09 #9
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_172209474
quote:
Thierry Baudet is de obsessie van Anne Fleur, en een enorme bron van vermaak. Waarom zou iemand bang worden van een of andere schele troela met een vadercomplex? _O-

Je verwart angst met amusement. Nadat Sylvana 0 zetels haalde voel ik mij beter dan ooit, het is definitief bewijs dat de SJWs geen draagvlak hebben onder de bevolking van dit land.

De Turkenlobby heeft wel voet aan de grond gekregen, maar geen enkele normale politicus zal samenwerken met iemand die zegt dat Nederland een voorbeeld moet nemen aan Iran. Gedoemd tot de marge. :W
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:18:41 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172209645
quote:
Waarom draaien jullie de boel altijd om?
And so is the past
pi_172209693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:17 schreef bijstandboy het volgende:

Nou nou, ik ben het ook niet met haar eens, en vind haar een beetje "gek", maar dat gaat ook te ver. Meisje is gewoon erg naïef en is wereldvreemd, daarbij zie ik die linkse meute als een sekte waar je niet zo snel uitstapt. Dat kent elkaar allemaal, is niet veel anders dan groepen hooligans, alleen zorgen hooligans voor minder overlast en worden die wel hard aangepakt. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 06-07-2017 10:39:31 ]
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:23:04 #12
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_172209729
Rellen, Zuipen, Snuiven
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:27:42 #13
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172209826
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:21 schreef Bad_hombre het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou was het lot van Anne Frank nog een graadje erger. Droeftoeter.
Graadje warmer zul je bedoelen, zij had tenminste geen vertraging met de trein of een aandacht neurose zoals deze linkse huppelende hoolie, ik gun haar wel een Keulse knakworst in der oren :')

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nou nou, ik ben het ook niet met haar eens, en vind haar een beetje "gek", maar dat gaat ook te ver. Meisje is gewoon erg naïef en is wereldvreemd, daarbij zie ik die linkse meute als een sekte waar je niet zo snel uitstapt. Dat kent elkaar allemaal, is niet veel anders dan groepen hooligans, alleen zorgen hooligans voor minder overlast en worden die wel hard aangepakt. :P
Een waterkanon of gummiknuppel past ook prima bij dat linkse tuig

[ Bericht 19% gewijzigd door bijstandboy op 06-07-2017 10:32:11 (toet toet) ]
pi_172209899
Demonstreren _O_

trump :')
erdogan :')_!

ongebreidelde globalisering zonder rem :r
pi_172209916
Raar dat iedereen de hele dag loopt te janken over de gevolgen van ongeremde globalisering overigens, maar dan wel weer mensen die er (.oa.) tegen demonstreren zit af te zeiken.
pi_172209931
oh ja, komt natuurlijk omdat de demonstranten ''links'' zijn, en ''links'' is ''viesbah''

FOK! :')
pi_172209960
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:32 schreef bamibij het volgende:
Raar dat iedereen de hele dag loopt te janken over de gevolgen van ongeremde globalisering overigens, maar dan wel weer mensen die er (.oa.) tegen demonstreren zit af te zeiken.
Ja, dat is vreemd idd, ik verwacht namelijk ook een afvaardiging van FvD, al is het maar om met 1 spandoek daar te staan tegen de globalisering.
Wat dat betreft zou je verwachten dat iig én Anne-Fleur én Tjerrie één lijn trekken.
I´m back.
pi_172209965
Dat zal wel een flinke ravage worden, hadden ze niet gewoon even een groepsskype kunnen opzetten?
pi_172210008
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is vreemd idd, ik verwacht namelijk ook een afvaardiging van FvD, al is het maar om met 1 spandoek daar te staan tegen de globalisering.
Wat dat betreft zou je verwachten dat iig én Anne-Fleur én Tjerrie één lijn trekken.
Er is nu eenmaal een bepaalde groep die alleen tegen globalisering is als ze en passant moslims af kunnen zeiken. Denk je dat die FvD-gasten hun goedkope Iphone uit Bangladesh op willen geven? Nooit, never, nee, echt niet.

Selectieve jankerij allemaal.

De demonstranten _O_
De hypocriete huilende wolven :r
pi_172210035
quote:
Eh, niemand heeft problemen met demonstreren denk ik, het gaat om het geweld en de rellen wat standaard is bij die linkse betogers. :')
pi_172210081
quote:
oh ja, komt natuurlijk omdat de demonstranten ''links'' zijn, en ''links'' is ''viesbah''

FOK! :')
Tja, als je als beweging continue afgeeft op dat gevaarlijke extremistische rechts en die standpunten onderbouwt door veelal het gebruik van de middelen waarvan ze rechts alleen maar kunnen beschuldigen (en waar we rechts nog niet op hebben kunnen betrappen) dan kan ik mij indenken dat steeds meer mensen een afkeer krijgen van het linkse gedachtengoed.
pi_172210090
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Eh, niemand heeft problemen met demonstreren denk ik, het gaat om het geweld en de rellen wat standaard is bij die linkse betogers. :')
Het gaat er om dat je als je demonstreert al direct in een hoek gezet wordt. We worden doodgegooid met ''normale burgers'' die hun ''angsten'' ventileren, en dan gaan mensen daarvoor demonstreren en dan vindt 80% het ''ongewassen hippies :r :r ''

ik niet begrijpen ik echt niet begrijpen!
pi_172210184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:38 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende: dan kan ik mij indenken dat steeds meer mensen een afkeer krijgen van het linkse gedachtengoed.
Die ''meer mensen'' zullen de deksel nog wel keihard op de neus krijgen. Een guurrechtse wind vol flexcontractjes waait door Nederland.

Het kan toch niet lang duren, voordat mensen gaan inzien dat er wél belangrijkere dingen op de wereld zijn dan een Syriër als buurman krijgen? :'(
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:46:12 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172210203
Ridicuul dat men dit soort dingen in een grote stad moet doen. Honderdduizenden mensen hebben last van wat politici die bij elkaar op de koffie gaan (voor de show, want echt iets nuttigs komt er nooit uit die G20 bijeenkomsten).

Doe zoiets lekker in de middle of nowhere, makkelijker te beveiligen, goedkoper en minder kans op rotzooi.
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:46:17 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_172210205
Ik vind Anne Fleur een topwijf! Ben het zeker niet vaak met haar eens, maar ze heeft verdomme wel ballen. Een visie, een mening en durft er voor op te komen.

Moet je er meer van hebben! ^O^

De extreem linkse 'de overheid onderdrukt ons :'( ' huilies zijn overigens geen haar beter dan de alt-rechtse alpha mannen die claimen onderdrukt te worden door de matriarchale samenleving. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')