Klopt ja. Dit soort organisaties proberen internationaal aanhang te vinden. Zie je met rechts radicale groepen ook.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:19 schreef Bensel het volgende:
[..]
ze komen van over de hele wereld om hier nu rellen te schoppen. Profileren heet dat
twitter:AFP twitterde op donderdag 06-07-2017 om 20:21:12#BREAKING Anti-G20 protest march called off after clashes: police reageer retweet
betekend dus dat ze dat hele zooitje daar gaan schoonvegen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:21 schreef Netflixed het volgende:
twitter:AFP twitterde op donderdag 06-07-2017 om 20:21:12#BREAKING Anti-G20 protest march called off after clashes: police reageer retweet
Nice. Tenminste wat kwaliteit.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:21 schreef Netflixed het volgende:
Hier een mooie livestream van Reuters vanuit verschillende plekken: https://www.reuters.tv/l/(...)onstrate-against-g20
Het zijn geen linkse radicalen maar progressieve radicalen: klimaatactivisten, Trumphaters, tuig met welgestelde ouders.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:19 schreef NgInE het volgende:
De linkse radicalen zijn arme mensen die geen baan kunnen vinden, buiten de samenleving staan en de establishment daar de schuld van geven. Nog steeds geen goede reden om alles kort en klein te slaan, maar het is geen goed teken dat dit zo een grote groep is.
Noem het hoe je het noemen wilt. Als ze modaal zouden verdienen met een droombaan dan zouden ze daar nu niet staan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het zijn geen linkse radicalen maar progressieve radicalen: klimaatactivisten, Trumphaters, tuig met welgestelde ouders.
Sp kamerleden gaan ookquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:24 schreef NgInE het volgende:
[..]
Noem het hoe je het noemen wilt. Als ze modaal zouden verdienen met een droombaan dan zouden ze daar nu niet staan.
Ook veel 40 plussers trouwens tussen de actievoerders, dat had ik niet verwacht.
Ze kiezen ervoor en ze kunnen altijd terugvallen op hun welgestelde familie. Je zult daar weinig mensen vinden die uit een arm milieu komen of bijvoorbeeld 20 jaar in de haven gewerkt hebben en boos zijn dat ze hun baan kwijt zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:24 schreef NgInE het volgende:
[..]
Noem het hoe je het noemen wilt. Als ze modaal zouden verdienen met een droombaan dan zouden ze daar nu niet staan.
Zolang ze zich gedragen moet dat ook kunnen; vrijheid van protest enzo.quote:
haha wel mooi hoe hij werd neergelegd op de grondquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:29 schreef Bensel het volgende:
Dat was dom, iets gooien net achter de ME
Geloof ik niet. Maar natuurlijk zit er hier en daar een Anne Fleur tussen. De meeste zullen van minimumloon of een uitkering rond moeten komen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze kiezen ervoor en ze kunnen altijd terugvallen op hun welgestelde familie. Je zult daar weinig mensen vinden die uit een arm milieu komen of bijvoorbeeld 20 jaar in de haven gewerkt hebben en boos zijn dat ze hun baan kwijt zijn.
Zeker, maar ik bedoel enkel dat die wel zeker modaal verdienen en nog wel meerquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:30 schreef NgInE het volgende:
[..]
Zolang ze zich gedragen moet dat ook kunnen; vrijheid van protest enzo.
Welke kamerleden gaan?quote:
Sadet karabulut zei op twitter dat ze ging, kan me niet voorstellen dat marijnissen gaat overigens.quote:
Nou...ik geloof dat SP'ers juist minder verdienen dan de meeste kamerleden. Want ze leveren een gedeelte van hun loon in, dat proppen ze dan in de partijkas voor marketing enzo.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker, maar ik bedoel enkel dat die wel zeker modaal verdienen en nog wel meer
Ik zou Harry van Bommel er wel verwachten maar die is geen kamerlid meer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sadet karabulut zei op twitter dat ze ging, kan me niet voorstellen dat marijnissen gaat overigens.
Dan verdienen ze toch gewoon hetzelfde, wat ze er vervolgens mee doen is hun keuze, maar wat je zegt klopt en daarom is SP ook de partij met het grootst eigen vermogenquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:32 schreef NgInE het volgende:
[..]
Nou...ik geloof dat SP'ers juist minder verdienen dan de meeste kamerleden. Want ze leveren een gedeelte van hun loon in, dat proppen ze dan in de partijkas voor marketing enzo.
Die boys krijgen sowieso te weinig waardering.quote:
Blijkbaar moet ik daar ook gaan staan: ze hebben dezelfde muzieksmaak als ik.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan verdienen ze toch gewoon hetzelfde, wat ze er vervolgens mee doen is hun keuze, maar wat je zegt klopt en daarom is SP ook de partij met het grootst eigen vermogen
zou wel mooie tv zijnquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:36 schreef tralalala het volgende:
Schiet die man met bankstel gewoon neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |