Arnhem wil Ahmed Marcouch als burgemeesterquote:Ahmed Marcouch (PvdA) is maandag voorgedragen als nieuwe burgemeester van Arnhem. De 51-jarige Marcouch volgt Herman Kaiser (CDA) op, die zijn ambt om gezondheidsredenen moest neerleggen. Sindsdien is Boele Staal (D66) waarnemend burgemeester in Arnhem.
Marcouch was van 2010 tot 2017 lid van de Tweede Kamer. Het is de bedoeling dat hij op 1 september aantreedt in Arnhem.
De aanbeveling van de Arnhemse raad gaat naar de minister van Binnenlandse Zaken. Die doet, als er geen bezwaren zijn, een voordracht aan de koning, die vervolgens de benoeming bekrachtigt.
Stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-West is niet bepaald voor watjes.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:51 schreef Morendo het volgende:
Zijn enige bestuurservaring is een Fiat Punto.
Zo, zo, een echte elite auto dus.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:51 schreef Morendo het volgende:
Ik ben Arnhemmer en ik zou op 'm stemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:16 schreef DrDentz het volgende:
Dat zo'n man daar geforceerd geïnstalleerd wordt. Als je de bevolking van Arnhem laat stemmen staat Marcouch op plek 200 ofzo. Wat heeft hij uberhaupt met Arnhem?
Maar jij mag niet stemmen van je bewindvoerder.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer en ik zou op 'm stemmen.
Dat. Maar een burgemeester hoeft ook geen intellectueel zwaargewicht te zijn, een goede bestuurder die op de belangrijke momenten zich een vaardig bestuurder toont en die knopen durft te hakken lijkt me belangrijker. Wolfsen of Cohen waren behoorlijk intellectueel, maar goede burgemeesters? Aboutaleb is ook geen intellectueel zwaargewicht.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef Morendo het volgende:
Hij lijkt me geen kwaaie vent, maar wel een intellectueel lichtgewicht. En wat is zijn band met Arnhem?!
Cohen geen goede burgemeester? Werd hij niet nr 1 vd wereld ofzo?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:22 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat. Maar een burgemeester hoeft ook geen intellectueel zwaargewicht te zijn, een goede bestuurder die op de belangrijke momenten zich een vaardig bestuurder toont en die knopen durft te hakken lijkt me belangrijker. Wolfsen of Cohen waren behoorlijk intellectueel, maar goede burgemeesters? Aboutaleb is ook geen intellectueel zwaargewicht.
Denk dat marchouch het nog wel eens aardig kan doen. En een mooie zoete wraak op haters zoals salahhedine etc. nadat hij niet in de kamer kwam.
Owh, je doet gewoon alsof je niet weet hoe steden aan hun burgemeesters komen. Kan natuurlijk, maar tsja..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Zou er dan in de wijde omtrek van Arnhem geen man te vinden zijn met een hart voor die stad, die het dialect verstaat, die daar burgemeester kan spelen?
Jawel, en die heet Marcouch.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Zou er dan in de wijde omtrek van Arnhem geen man te vinden zijn met een hart voor die stad, die het dialect verstaat, die daar burgemeester kan spelen?
Oeh, dat lijkt je. Wow, ik ben overtuigd nu...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:27 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me een wolf in schaapskleren.
Wel hoofddoekjes, dus dan kan hij de PVV'ers met hoofddoekjes vervangen. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Marcouch wil geen PVV'ers bij de politie, dan moet hij toch aardig gaan ruimen in Arnhem.
Volledig eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:07 schreef remlof het volgende:
Wil?
Het is al definitief: http://www.gelderlander.n(...)van-arnhem~a56b0d80/
Goeie zaak.
Jouw argument was idd veel beter.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt je. Wow, ik ben overtuigd nu...
Oh echt? Vertel. Je hebt blijkbaar inside info.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Marcouch wil geen PVV'ers bij de politie, dan moet hij toch aardig gaan ruimen in Arnhem.
En wat is hier gek aan? Als je moslims inderdaad niet op dezelfde manier behandeld als een niet moslim heb je niets te zoeken bij de politie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:30 schreef DrDentz het volgende:
http://www.elsevierweekbl(...)-bij-politie-409799/
Yups, ik ga af op wat de man als volksvertegenwoordiger heeft laten zien, en waar hij voor stond.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:29 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Jouw argument was idd veel beter.
Hij heeft gezegd dat PVV-aanhang niets te zoeken heeft bij de politie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh echt? Vertel. Je hebt blijkbaar inside info.
Aboutaleb doet het prima (dat probeerde ik juist te zeggen) ondanks of wellicht juist omdat het geen intellectueel zwaargewicht is, niet dom verder, gewoon no-nonsense.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Cohen geen goede burgemeester? Werd hij niet nr 1 vd wereld ofzo?
Aboutaleb geen goede burgemeester?! Wijd en zijd geprezen..
Nou die jongens van de politie komen dagelijks in aanraking met kutmarokkanen en ander tuig, die blijven echt niet allemaal op GroenLinks stemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En wat is hier gek aan? Als je moslims inderdaad niet op dezelfde manier behandeld als een niet moslim heb je niets te zoeken bij de politie.
"argumenten heb ik niet"quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups, ik ga af op wat de man als volksvertegenwoordiger heeft laten zien, en waar hij voor stond.
Ipv suffe "het lijkt mij dat, maar argumenten heb ik niet" van jou.
Dat vind is een gevoelige uitspraak, maar zo gek vind ik hem nog niet. Zo'n beetje hun enorme partijprogramma gaat tegen talloze wetten in. De insteek en ideologie van de PVV is overduidelijk. Wil je zulke mensen echt bij de politie?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat PVV-aanhang niets te zoeken heeft bij de politie.
Dat klopt, maar de PVV heeft geen oplossingen en is al zeker niet het antwoord. Natuurlijk is het een rare uitspraak, maar mensen die om het zo te stellen een PVV mentaliteit erop nahouden heb ik liever niet in politieuniform rondlopenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou die jongens van de politie komen dagelijks in aanraking met kutmarokkanen en ander tuig, die blijven echt niet allemaal op GroenLinks stemmen.
Cohen werd ook op handen gedragen. Anyway: Cohen en Van der Laan zijn beide PvdA. Aboutaleb overigens ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Aboutaleb doet het prima (dat probeerde ik juist te zeggen) ondanks of wellicht juist omdat het geen intellectueel zwaargewicht is, niet dom verder, gewoon no-nonsense.
Cohen, tja, hij pakte dan wel de prijzen maar heel Amsterdam vindt Eberhard van der Laan (no-nonsense, ex-advocaat maar loopt niet te koop met intellectualiteit) lijkt het toch stukken beter te doen en wordt in in ieder geval door de bevolking op handen gedragen i.t.t Cohen.
Zo kun je ook redeneren dat je geen moslims bij de politie wilt, want die beschermen homo's niet en zien niet-gelovigen als kafir / ongelovige honden / minderwaardig t.o.v. moslims.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de PVV heeft geen oplossingen en is al zeker niet het antwoord. Natuurlijk is het een rare uitspraak, maar mensen die om het zo te stellen een PVV mentaliteit erop nahouden heb ik liever niet in politieuniform rondlopen
Nee, als je dat zo redeneert wil je geen radicale moslims bij de politie. En die zijn er dan als het goed is dus ook niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo kun je ook redeneren dat je geen moslims bij de politie wilt, want die beschermen homo's niet en zien niet-gelovigen als kafir / ongelovige honden / minderwaardig t.o.v. moslims.
Pcies. Goed gezegd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, als je dat zo redeneert wil je geen radicale moslims bij de egd. En die zijn er dan als het goed is dus ook niet.
Want? Elke moslim bevooroordeelt andere moslims en benadeelt kuffars?quote:
Ik denk dat het merendeel van de agenten handelt op basis van ervaring met mensen. Net zoals iedereen dat doet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En wat is hier gek aan? Als je moslims inderdaad niet op dezelfde manier behandeld als een niet moslim heb je niets te zoeken bij de politie.
Je geeft ze iig niet. Maar spui maarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:40 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik geen argumenten heb?
Je hebt je aan de wet te houden en dient iedereen gelijk te behandelen. Als je dus per definitie anders handelt "Want moslim" ben je totaal ongeschikt voor het politievak. Er zijn sowieso veel meer factoren dan alleen geloofsovertuiging alleen om een inschatting te maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de agenten handelt op basis van ervaring met mensen. Net zoals iedereen dat doet.
Ik zou toch echt niet graag meerderheid aan PVV-ers bij de politie zien. Net zo min als een meerderheid aan radicale moslims, christenen, links-extremisten, etc etcquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van de agenten handelt op basis van ervaring met mensen. Net zoals iedereen dat doet.
Weer eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt je aan de wet te houden en dient iedereen gelijk te behandelen. Als je dus per definitie anders handelt "Want moslim" ben je totaal ongeschikt voor het politievak. Er zijn sowieso veel meer factoren dan alleen geloofsovertuiging alleen om een inschatting te maken.
Ik bedoelde meer in de zin van behoedzamer zijn. Of weten welke aanpak bij overlast wel werkt en welke niet. Dat is geen ongelijke behandeling maar een houding op basis van ervaring. En wat de agenten in hun eigen tijd stemmen is geheel hun eigen zaak.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je hebt je aan de wet te houden en dient iedereen gelijk te behandelen. Als je dus per definitie anders handelt "Want moslim" ben je totaal ongeschikt voor het politievak. Er zijn sowieso veel meer factoren dan alleen geloofsovertuiging alleen om een inschatting te maken.
Mensen komen worden ouder en gaan anders en beter over dingen nadenken hequote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer eens.
Wow.![]()
(Niet perse verwacht. Wel zo stom dat toe te geven. Wel zo eerlijk dat te steunen)
Niemand heeft het over beroepsverboden. Evenwichtige verdeling, en je vooroordelen niet in de weg laten zitten bij je proofessionelen activiteiten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:45 schreef Morendo het volgende:
Het is buitengewoon onverstandig om te pleiten voor 'berufsverboten', dan gooi je alleen maar olie op het vuur en splijt je, voor goedkoop electoraal gewin, de samenleving nog verder.
Nou ja, hij zegt eigenlijk twee dingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vind is een gevoelige uitspraak, maar zo gek vind ik hem nog niet. Zo'n beetje hun enorme partijprogramma gaat tegen talloze wetten in. De insteek en ideologie van de PVV is overduidelijk. Wil je zulke mensen echt bij de politie?
Betekent niet dat ik ze niet heb he. Jij gaf ook geen argumenten in je reactie aan mij dus spui maar eerst.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je geeft ze iig niet. Maar spui maar
Dat klopt ook, je kunt dus ook niet zeggen dat je "PVV'ers" niet bij de politie wil. Vind het een markante uitspraak, maar ik snap de kern ervan wel. Veel mensen die de PVV een warm hart toedragen hebben toch een bepaalde gedachtegang. Een gedachtegang die mijn inziens niet strookt met die van een politieman of vrouw.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in de zin van behoedzamer zijn. Of weten welke aanpak bij overlast wel werkt en welke niet. Dat is geen ongelijke behandeling maar een houding op basis van ervaring. En wat de agenten in hun eigen tijd stemmen is geheel hun eigen zaak.
Mooi is datquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mensen komen worden ouder en gaan anders en beter over dingen nadenken he
Ik heb niets met de PVV, maar wanneer je PVV'ers en moslims vergelijkt op een aantal thema's zoals opvattingen over geloofsafval, spijswetten, homo's, atheisme, blasfemie, seksualiteit, vrouwenrechten, dan weet ik wel wie vermoedelijk verlichter uit de bus komt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou toch echt niet graag meerderheid aan PVV-ers bij de politie zien. Net zo min als een meerderheid aan radicale moslims, christenen, links-extremisten, etc etc
Al gedaan, verder niet jammeren dat je ze wel hebt maar stommetje spelen. Je hebt ze, ze zijn geweldig: spui ze dan ookquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:48 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik ze niet heb he. Jij gaf ook geen argumenten in je reactie aan mij dus spui maar eerst.
Ik denk toch wel dat het zo is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou toch echt niet graag meerderheid aan PVV-ers bij de politie zien. Net zo min als een meerderheid aan radicale moslims, christenen, links-extremisten, etc etc
Ik geloof best dat er best veel politieagenten PVV stemmen ja. Het zou wel een signaal moeten zijn vind ik. Het is namelijk niet zo dat de PVV het ook maar enigszins zou kunnen verhelpen.quote:
Vind ze beiden buitengewoon onverlicht en wil met beiden zo weinig mogelijk te maken hebben. Idem voor de joodse en christelijke stromingen, extreem-links en nog wel een stel "extremisten" (tussen aanhalingstekens omdat de opvattingen over extremisme nogal kunnen verschillen).quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb niets met de PVV, maar wanneer je PVV'ers en moslims vergelijkt op een aantal thema's zoals opvattingen over geloofsafval, spijswetten, homo's, atheisme, blasfemie, seksualiteit, vrouwenrechten, dan weet ik wel wie vermoedelijk verlichter uit de bus komt.
Ik heb ze niet gelezen anders. Voortaan gewoon geen quotes meer verzinnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al gedaan, verder niet jammeren dat je ze wel hebt maar stommetje spelen. Je hebt ze, ze zijn gweldig: spui ze
Ik denk dan weer van niet. Zitten er wel tussen, zijn niet zeldzaam. Maar geen meerderheid.quote:
En dat blijkt uit welk citaat?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:55 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gelezen anders. Voortaan gewoon geen quotes meer verzinnen.
Ik vertrouw hem voor geen meter vanwege zijn eerdere uitspraken, die tonen aan dat hij niet loyaal is.
False equivalence. Op de door mij aangedragen thema's is het onmiskenbaar wie de grootste en gevaarlijkste haatgroep van het land is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ze beiden buitengewoon onverlicht en wil met beiden zo weinig mogelijk te maken hebben. Idem voor de joodse en christelijke stromingen, extreem-links en nog wel een stel "extremisten" (tussen aanhalingstekens omdat de opvattingen over extremisme nogal kunnen verschillen).
Wat stelt de PVV eigenlijk voor? Af en toe roept Wilders een inkopper bij iets actueels maar pal voor de verkiezingen liet ie zijn snor niet meer zien, daarmee zijn complete achterban in de steek latend. Plus zijn partij. Kerel wil enkel roepen, meer durft ie niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er best veel politieagenten PVV stemmen ja. Het zou wel een signaal moeten zijn vind ik. Het is namelijk niet zo dat de PVV het ook maar enigszins zou kunnen verhelpen.
Maar goed. De populistische quatsch slaat goed aan volgens mij. Zelfs Buma deed er aan mee.
Pot... ketel... Jij doet alsof je mij quote terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat blijkt uit welk citaat?
En ik verzin niks. Je komt niet verder dan vage verdachtmakingen. Wees concreet.
Middeleeuws is het nieuwe progressieve anno 2017.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb niets met de PVV, maar wanneer je PVV'ers en moslims vergelijkt op een aantal thema's zoals opvattingen over geloofsafval, spijswetten, homo's, atheisme, blasfemie, seksualiteit, vrouwenrechten, dan weet ik wel wie vermoedelijk verlichter uit de bus komt.
Nope.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
False equivalence. Op de door mij aangedragen thema's is het onmiskenbaar wie de grootste en gevaarlijkste haatgroep van het land is.
Nog steeds geen inhoudelijke argumenten dus.. Verdachtmakingen op grond van lucht.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:59 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Pot... ketel... Jij doet alsof je mij quote terwijl ik dat helemaal niet gezegd heb.
Gaat dus over uitspraken die je inmiddels hierboven hebt kunnen lezen.
Uhh: jullie zijn het eensquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat stelt de PVV eigenlijk voor? Af en toe roept Wilders een inkopper bij iets actueels maar pal voor de verkiezingen liet ie zijn snor niet meer zien, daarmee zijn complete achterban in de steek latend. Plus zijn partij. Kerel wil enkel roepen, meer durft ie niet.
altijd beter dan denkquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat stelt de PVV eigenlijk voor? Af en toe roept Wilders een inkopper bij iets actueels maar pal voor de verkiezingen liet ie zijn snor niet meer zien, daarmee zijn complete achterban in de steek latend. Plus zijn partij. Kerel wil enkel roepen, meer durft ie niet.
Het zou pas een signaal kunnen zijn als het met cijfers onderbouwd kan worden, denk ik. Volgens mij zijn die cijfers er momenteel niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er best veel politieagenten PVV stemmen ja. Het zou wel een signaal moeten zijn vind ik. Het is namelijk niet zo dat de PVV het ook maar enigszins zou kunnen verhelpen.
Maar goed. De populistische quatsch slaat goed aan volgens mij. Zelfs Buma deed er aan mee. Oplossingen worden niet geopperd omdat ze er gewoon niet zijn. Brullen is het devies en mensen stemmen er op. Treurig.
Salafist?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:04 schreef JubaUrbicus het volgende:
Een Salafist als burgermeester, gekker kan het niet!
Nou, je ziet in onderstaand filmpje wel dat wanneer je een Marokkaan een politiehesje aantrekt je nog niet meteen een professional voor je hebt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het zou pas een signaal kunnen zijn als het met cijfers onderbouwd kan worden, denk ik. Volgens mij zijn die cijfers er momenteel niet.
Overigens blijf ik de politieke (maar ook religieuze) overtuiging van een politieagent vooralsnog liever los zien van hoe hij zijn werk uitvoert, want ik ga ervan uit dat de politieagent dat zelf ook doet. Anders zou je je ook druk kunnen gaan maken over of een islamitische of christelijke politieagent zich wel net zo intensief inzet voor mishandelde homo's als voor andere slachtoffers, om maar een willekeurig voorbeeld te noemen. Ik vertrouw er op dat de meeste politieagenten professioneel genoeg zijn om die onzin thuis te laten en dat er anders nog altijd een collega is die zal bijsturen.
Ik weet wat Salafisme is. En Wahhabisme.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Salafisme
Eens. En hij zal er ook op geselecteerd worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Overigens blijf ik de politieke (maar ook religieuze) overtuiging van een politieagent vooralsnog liever los zien van hoe hij zijn werk uitvoert, want ik ga ervan uit dat de politieagent dat zelf ook doet. Anders zou je je ook druk kunnen gaan maken over of een islamitische of christelijke politieagent zich wel net zo intensief inzet voor mishandelde homo's als voor andere slachtoffers, om maar een willekeurig voorbeeld te noemen. Ik vertrouw er op dat de meeste politieagenten professioneel genoeg zijn om die onzin thuis te laten en dat er anders nog altijd een collega is die zal bijsturen.
Gezien de sterke argumenten hier lijkt me dat afdoende.quote:
Ik vind de overlap tussen de PVV en moslimextremisten juist opvallend. Ze lijken precies op elkaar in hoe ze onze vrijheid willen inperken. Ook de PVV wil een soort sharia invoeren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Truequote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de overlap tussen de PVV en moslimextremisten juist opvallend. Ze lijken precies op elkaar in hoe ze onze vrijheid willen inperken. Ook de PVV wil een soort sharia invoeren.
‘De politie hanteert een aantal waarden van gelijkheid en hoe je met elkaar omgaat. Je kunt stemmen wat je wil, maar het gaat mij erom dat als je de ideologie van de PVV aanhangt – dus als je mensen ongelijk behandelt en er voor moslims geen plek is in Nederland – dan hanteer je waarden die niet passen bij de politie, dan heb je er dus niets te zoeken,’ (Elsevier)quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog steeds geen inhoudelijke argumenten dus..
En weer een verkeerde aanname van je.quote:Verdachtmakingen op grond van lucht.
Ik vind dat volkomen logisch eigenlijk. Met name dat eerste. Hoofddoeken kunnen praktische problemen opleveren. Lang haar idem ad andere kant.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:12 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
‘De politie hanteert een aantal waarden van gelijkheid en hoe je met elkaar omgaat. Je kunt stemmen wat je wil, maar het gaat mij erom dat als je de ideologie van de PVV aanhangt – dus als je mensen ongelijk behandelt en er voor moslims geen plek is in Nederland – dan hanteer je waarden die niet passen bij de politie, dan heb je er dus niets te zoeken,’ (Elsevier)
Over hoofddoekjes bij politie:"Waarom zou je er tegen zijn? Ik kan geen argument bedenken." (nos)
[..]
En weer een verkeerde aanname van je.
Scheelt alleen een paar aanslagen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True
En even intolerant naar elkaar en anderen etc
Nee, eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Scheelt alleen een paar aanslagen.
Extreem-rechts pakt het groter aan en moordt per miljoenen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:14 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Scheelt alleen een paar aanslagen.
Mag Annemarie Jorritsma dan gelijk ingeruild worden? Die werkt echt het hardst (voor haar eigen belangen).quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Weer een Marokkaan? Tijd voor een Turk! Het liefste een vrouwelijke.
Toch weet ik zeker dat PVV'ers beter op de tolerantie-index (seksualiteit, geloofsafval, vrije meningsuiting etc.) zouden scoren dan moslims.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind de overlap tussen de PVV en moslimextremisten juist opvallend. Ze lijken precies op elkaar in hoe ze onze vrijheid willen inperken. Ook de PVV wil een soort sharia invoeren.
Hij kan ook niet echt argumenten voor bedenken. Bij Nieuwsuur had hij in ieder geval niet echt een goed verhaal..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:12 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
‘De politie hanteert een aantal waarden van gelijkheid en hoe je met elkaar omgaat. Je kunt stemmen wat je wil, maar het gaat mij erom dat als je de ideologie van de PVV aanhangt – dus als je mensen ongelijk behandelt en er voor moslims geen plek is in Nederland – dan hanteer je waarden die niet passen bij de politie, dan heb je er dus niets te zoeken,’ (Elsevier)
Over hoofddoekjes bij politie:"Waarom zou je er tegen zijn? Ik kan geen argument bedenken." (nos)
[..]
En weer een verkeerde aanname van je.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat PVV'ers beter op de tolerantie-index (seksualiteit, geloofsafval, vrije meningsuiting etc.) zouden scoren dan moslims.
An inconvenient truth wellicht, maar soit.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat PVV'ers beter op de tolerantie-index (seksualiteit, geloofsafval, vrije meningsuiting etc.) zouden scoren dan moslims.
An inconvenient truth wellicht, maar soit.
Die is wel ernstig ja, die krijgt Sylvana als vervanger.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mag Annemarie Jorritsma dan gelijk ingeruild worden? Die werkt echt het hardst (voor haar eigen belangen).
Dat noem ik dus wegkijken. We leven nu in de 21ste eeuw.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Zeker niet over de menselijke geschiedenis als geheel. Maar ook niet in de redelijk recente.
Deze quote op zich is al een goed verhaal.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij kan ook niet echt argumenten voor bedenken. Bij Nieuwsuur had hij in ieder geval niet echt een goed verhaal..
https://www.npo.nl/nieuws(...)671/POMS_NOS_8966463
Ben je een moslimextremist wanneer je geloofsafval en homofilie afwijst?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
De PVV-stemmers scoren waarschijnlijk wel beter dan moslim-extremisten.
Het is een zeer gevaarlijke uitspraak juist, mensen discrimineren op basis van welke partij men op stemt is zo'n beetje het schoolvoorbeeld van een grondwetschending.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vind is een gevoelige uitspraak, maar zo gek vind ik hem nog niet. Zo'n beetje hun enorme partijprogramma gaat tegen talloze wetten in. De insteek en ideologie van de PVV is overduidelijk. Wil je zulke mensen echt bij de politie?
Je noemt het maar zoals je wil.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:21 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dat noem ik dus wegkijken. We leven nu in de 21ste eeuw.
Nee, dan ben je net zo intolerant als een doorsnee PVV'er.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben je een moslimextremist wanneer je geloofsafval en homofilie afwijst?
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is een zeer gevaarlijke uitspraak juist, mensen discrimineren op basis van welke partij men op stemt is zo'n beetje het schoolvoorbeeld van een grondwetschending.
"PVV'ers hebben niets te zoeken bij de politie".quote:
Ja, doe dat eens. Zie de context en relativeer.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:23 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Anders kun je alles wel relativeren en breed trekken.
Dat hij zelf geen argumenten tegen kan bedenken is een goed argument voor hoofddoekjes bij de politie?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze quote op zich is al een goed verhaal.
Niet die van jou, maar die waar het al over ging.
Hebben ze ook niet. Zolang ze discrimineren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
"PVV'ers hebben niets te zoeken bij de politie".
Dat is simpelweg een discriminerende uitspraak. Zo klaar als een klontje.
Dat was een reactie op de PVV-uitspraak dat moslims niets te zoeken hebben bij de politie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
"PVV'ers hebben niets te zoeken bij de politie".
Dat is simpelweg een discriminerende uitspraak. Zo klaar als een klontje.
Vice versa!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, doe dat eens. Zie de context en relativeer.
Nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:25 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat hij zelf geen argumenten tegen kan bedenken is een goed argument voor hoofddoekjes bij de politie?
Niet nodig. Ik scheer niet over 1 kam. Is al differentiatie.quote:
Ook dat.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een reactie op de PVV-uitspraak dat moslims niets te zoeken hebben bij de politie.
Wil je hiermee zeggen dat ik wel over 1 kam scheer? Ik volg je niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik scheer niet over 1 kam. Is al differentiatie.
Marcouch vindt bijna alle PVV'ers racisten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Opvallend dat in een discussie als deze de term 'racisme' nog niet gevallen is. Eindelijk, eindelijk! Ik ben blij.
Mensen veroordelen op basis van welke partij men op stemt is discriminatie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet. Zolang ze discrimineren.
Beide zijn discriminerende uitspraken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was een reactie op de PVV-uitspraak dat moslims niets te zoeken hebben bij de politie.
Uh... Over PVV'ers zeg je:quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet. Zolang ze discrimineren.
Nou, wat dat betreft is het maar goed dat Marcouch niet meer bij de politie werkt. Discriminatie kunnen we bij de politie immers niet gebruiken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mensen veroordelen op basis van welke partij men op stemt is discriminatie.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, wat dat betreft is het maar goed dat Marcouch niet meer bij de politie werkt. Discriminatie kunnen we bij de politie immers niet gebruiken.
Dat een partij oppert dat mensen met een bepaald geloof geen deel zouden moeten uitmaken van de politie gaat nogal ver ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beide zijn discriminerende uitspraken.
Het feit dat je dit als verdediging oppert zegt heel veel. Best eng eigenlijk.
twitter:fvdemocratie twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 00:01:14Marcouch (PvdA) nieuwe burgemeester Arnhem. Slechts 6% Arnhem stemde #PvdA op 15 maart. #FVD wil gekozen burgemeest… https://t.co/efm7lKr3OP reageer retweet
twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-07-2017 om 23:46:31De PvdA man die vindt dat PVVers niet bij politie mogen werken. Het is ongelofelijk. Breek het partijkartel. #fvd https://t.co/Lq8Pq6akzB reageer retweet
twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 00:00:37Alle schaamte voorbij. Het partijkartel voelt het einde naderen en probeert de laatste baantjes te verdelen. Bizar.… https://t.co/shEG0JJhV5 reageer retweet
Alle schaamte voorbij inderdaad, Baudet die lult als Mussert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:fvdemocratie twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 00:01:14Marcouch (PvdA) nieuwe burgemeester Arnhem. Slechts 6% Arnhem stemde #PvdA op 15 maart. #FVD wil gekozen burgemeest… https://t.co/efm7lKr3OP reageer retweet
twitter:thierrybaudet twitterde op maandag 03-07-2017 om 23:46:31De PvdA man die vindt dat PVVers niet bij politie mogen werken. Het is ongelofelijk. Breek het partijkartel. #fvd https://t.co/Lq8Pq6akzB reageer retweet
twitter:thierrybaudet twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 00:00:37Alle schaamte voorbij. Het partijkartel voelt het einde naderen en probeert de laatste baantjes te verdelen. Bizar.… https://t.co/shEG0JJhV5 reageer retweet
Helemaal gelijk! Ze zijn niet voor niets weggevaagd. Zit je als nog opgescheept met iemand met zo'n achterhaalde ideologie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het fascisme van Baudet is pas een achterhaalde ideologie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:51 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Helemaal gelijk! Ze zijn niet voor niets weggevaagd. Zit je als nog opgescheept met iemand met zo'n achterhaalde ideologie.
Vanwaar hun groei dan? Nederland wordt facistischer?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het fascisme van Baudet is pas een achterhaalde ideologie.
Schoolvoorbeeld van fascisme ja, ze pleiten voor een gekozen burgemeester.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Vreselijk.! Een gekozen burgemeester dat moeten we toch niet willen met z'n allen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:42 schreef habitue het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van fascisme ja, ze pleiten voor een gekozen burgemeester.
Haha ja de bevolking zal maar meer te kiezen krijgen, erg fascistisch inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Marcouchquote:In 2005 vroeg Marcouch tevergeefs een subsidie aan van 150.000 euro om de Egyptische imam Yusuf al-Qaradawi naar Amsterdam te laten komen. Marcouch stelde de Koran beter te begrijpen wanneer hij naar de interpretatie kijkt van Al-Qaradawi[1][2].
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradawiquote:Qaradawi ziet de Moslimbroederschap als een universele islamitische beweging en heeft in 1990 een manifest van de islamistische heroplevingsbeweging geschreven genaamd "Priorities of the Islamic Movement in the Coming Phase". Hierin wordt deze beweging omschreven als een "georganiseerd, collectief werk, ondernomen door het volk, ter herstel van de islam als leidinggevend voor de samenleving" en tot (her)vestiging van "het islamitische kalifaat zoals verlangd door de sharia".
Hij voorspelde in 2002: "dat de islam zal terugkeren naar Europa als veroveraar en overwinnaar, nadat de religie tweemaal was verdreven: in 732 bij de slag bij Poitiers en in 1683 bij het ontzet van Wenen. Het doel hoeft niet noodzakelijkerwijs met het zwaard te worden bereikt, maar kan ook door demografische groei worden gerealiseerd".[7]
In 2004 veroordeelde 2500 islamitische wetenschappers uit 23 landen Qaradawi. Ze beschuldigden hem ervan dat hij de islam een slechte naam zou geven, haat bevordert tussen beschavingen en een religieuze dekking verstrekt voor terrorisme.[8]
Net zo'n smerige extremist als de burgemeester van Londen dus. Past goed in het Westen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Marcouch
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradawi
Topkerel die Marcouch.
Iedereen die het extreemlinkse gedachtegoed van extreemlinks gutmensch Remlof niet deelt is fascist,racist etc..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:49 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Haha ja de bevolking zal maar meer te kiezen krijgen, erg fascistisch inderdaad.
Weet je wel wat fascisme inhoudt? Serieuze vraag.
Fantastisch dit soort burgemeesters hebben we nodig.!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Marcouch
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yusuf_al-Qaradawi
Topkerel die Marcouch.
Hahahaquote:Op maandag 3 juli 2017 23:51 schreef Morendo het volgende:
The je mag kiezen tussen 2 kandidatenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Typerend, dit. Achterlijke aanstelling van een kneus van een marginale partij met 0 binding met de regio.
Maar goed, goed om te zien dat de baantjescaroussel bij de PvdA nog wel goed werkt.
Knappe jongen hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
The je mag kiezen tussen 2 kandidaten
1. Ahmed Marcouch, +10 jaar ervaring als stadsdeelbestuurder en kamerlid en ook nog bij de politie. Bovendien sterk netwerk binnen bestuurlijk Nederland en tevens bekende Nederlander.
2. Gefrustreerde Henk die al tien jaar een uitkering heeft en sinds kort lid is van FvD
Ik zou het wel weten
Wat is dit nou weer voor achterlijke vergelijking?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
1. Ahmed Marcouch, +10 jaar ervaring als stadsdeelbestuurder en kamerlid en ook nog bij de politie. Bovendien sterk netwerk binnen bestuurlijk Nederland en tevens bekende Nederlander.
2. Gefrustreerde Henk die al tien jaar een uitkering heeft en sinds kort lid is van FvD
Ik zou het wel weten
ThierryGod zegt wat ik denk. Verder zal het aan mn reet roesten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Tja, ik heb zo het idee dat al die gefrustreerde reacties in dit topic zijn van aanhangers van bepaalde partijen die liever iemand uit hun gelederen hadden gezien. Waarom zou Arnhem die moeten kiezen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:37 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Knappe jongen hoor.
Deze vergelijking.
Kennelijk heb je moeite met objectief kijken naar de situatie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, ik heb zo het idee dat al die gefrustreerde reacties in dit topic zijn van aanhangers van bepaalde partijen die liever iemand uit hun gelederen hadden gezien. Waarom zou Arnhem die moeten kiezen?
Juist in dat soort politiek lastige gemeentes is het vaak goed dat er iemand komt die geen enkele binding heeft. Ander krijg je al snel dat de nieuwe burgemeester ook onderdeel wordt van allerlei oude vetes of gevestigde belangen aldaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:38 schreef Brybry het volgende:
Zie liever een burgermeester die binding met de regio heeft. Desalniettemin denk ik dat Marcouch een goed alternatief is, het is wel iemand met ballen en laat dat nou net nodig zijn in de slangenkuil gemeente Arnhem
Gefrustreerde Henk is wel een leuke naam voor een burgemeesterquote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten
Waarom is het een achterlijke aanstelling?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk heb je moeite met objectief kijken naar de situatie.
Geeft niet, hebben er wel meer last van.
Objectief gezien is dit gewoon een achterlijke aanstelling. Als dit de best mogelijke keuze is (even er van uit gaan dat de Raad haar werk goed doet, wat ik nooit geloof) is het aanbod mensonterend slecht.
Is Henk Westbroek nog in de running om burgemeester van Utrecht te worden?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Gefrustreerde Henk is wel een leuke naam voor een burgemeester
Spijker op zijn kop, dus die uitgerangeerde PVDA-ers gaan nu massaal voor een burgemeesterspost.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Typerend, dit. Achterlijke aanstelling van een kneus van een marginale partij met 0 binding met de regio.
Maar goed, goed om te zien dat de baantjescaroussel bij de PvdA nog wel goed werkt.
Alles draait om de eenvoud lalalalalalalalaaaaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is Henk Westbroek nog in de running om burgemeester van Utrecht te worden?
Geen binding met de regioquote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is het een achterlijke aanstelling?
Onze knotsgekke ex-pvv islamgekkie heeft dit keer ook wat inhoudelijks te melden.twitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 08:43:12Marcouch heeft al vaker gesolliciteerd als burgemeester. Ook in Den Haag. Zat met Plasterk en Krikke bij laatste 3. Arnhem dus niet 1e keus. reageer retweet
Zit Van Doorn nu te lekken uit de vertrouwenscommissie van de gemeente Den Haag? Hij is al een keer veroordeeld tot een werkstraf voor het schenden van de geheimhoudingsplicht.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:21 schreef TwisterNederland het volgende:
Onze knotsgekke ex-pvv islamgekkie heeft dit keer ook wat inhoudelijks te melden.twitter:ArnoudvDoorn twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 08:43:12Marcouch heeft al vaker gesolliciteerd als burgemeester. Ook in Den Haag. Zat met Plasterk en Krikke bij laatste 3. Arnhem dus niet 1e keus. reageer retweet
Gewoon beroepspoliticus die een goedbetaald nieuw plekje nodig had.
Uit: https://nl.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Marcouchquote:Ahmed Marcouch (PvdA) is maandag voorgedragen als nieuwe burgemeester van Arnhem. De 51-jarige Marcouch volgt Herman Kaiser (CDA) op, die zijn ambt om gezondheidsredenen moest neerleggen. Sindsdien is Boele Staal (D66) waarnemend burgemeester in Arnhem.
quote:Ahmed Marcouch (Beni-Boughafer,2 mei 1969) is een Nederlands politicus en voormalig politiefunctionaris van Marokkaanse afkomst.
Hij is dus 48, niet 51.quote:Trivia[bewerken]
Door een fout in het bevolkingsregister had hij jaren achtereen officieel de leeftijd van een in 1966 overleden broer met dezelfde voornaam.[9]
Veel alternatieven uit eigen kring worden er niet aangedragen, je zou denken dat de namen voor op de tong liggen..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja, ik heb zo het idee dat al die gefrustreerde reacties in dit topic zijn van aanhangers van bepaalde partijen die liever iemand uit hun gelederen hadden gezien. Waarom zou Arnhem die moeten kiezen?
Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Juist in dat soort politiek lastige gemeentes is het vaak goed dat er iemand komt die geen enkele binding heeft. Ander krijg je al snel dat de nieuwe burgemeester ook onderdeel wordt van allerlei oude vetes of gevestigde belangen aldaar.
Waarom halen ze eigenlijk niet iemand uit Eritrea?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Juist in dat soort politiek lastige gemeentes is het vaak goed dat er iemand komt die geen enkele binding heeft. Ander krijg je al snel dat de nieuwe burgemeester ook onderdeel wordt van allerlei oude vetes of gevestigde belangen aldaar.
Omdat iemand uit Eritrea niet zulke beste contacten in Den Haag heeftquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:55 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Waarom halen ze eigenlijk niet iemand uit Eritrea?
Jij bent ook echt een gelegenheidsdemocraat, my lord zeg.
Dat is juist beter toch? Ander krijg je al snel dat hij ook onderdeel wordt van allerlei oude vetes of gevestigde belangen aldaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat iemand uit Eritrea niet zulke beste contacten in Den Haag heeft
Waarom zou je als burger dit niet mogen weten eigenlijk hè.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:08 schreef freako het volgende:
[..]
Zit Van Doorn nu te lekken uit de vertrouwenscommissie van de gemeente Den Haag? Hij is al een keer veroordeeld tot een werkstraf voor het schenden van de geheimhoudingsplicht..
Marcouch is zeker een gekwalificeerd persoon maar de benoemingsprocedure kan echt niet meer. Met als dieptepunt dat toen er een keer gekozen kon worden tussen twee burgemeesters in Utrecht dat allebei PvdA-ers waren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:38 schreef Brybry het volgende:
Zie liever een burgermeester die binding met de regio heeft. Desalniettemin denk ik dat Marcouch een goed alternatief is, het is wel iemand met ballen en laat dat nou net nodig zijn in de slangenkuil gemeente Arnhem
Bijvoorbeeld omdat de werkgever van de sollicitanten niet altijd weet dat ze solliciteren op die baan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom zou je als burger dit niet mogen weten eigenlijk hè.
als je er de straffen van de sharia aan verbind of daar geen bezwaar tegen hebt dan ben je voor mij een extremist.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben je een moslimextremist wanneer je geloofsafval en homofilie afwijst?
Ik weet niet of dat zo'n groot probleem is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:12 schreef freako het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat de werkgever van de sollicitanten niet altijd weet dat ze solliciteren op die baan.
Uiteindelijk zijn we met zijn allen werkgever van iedereen in de publieke sector. Deze mensen schuiven vaak binnen de publieke sector, dus dat mogen we als gepeupel best weten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo'n groot probleem is.
Helft van de kandidaten kwam niet uit de publieke sector.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we met zijn allen werkgever van iedereen in de publieke sector. Deze mensen schuiven vaak binnen de publieke sector, dus dat mogen we als gepeupel best weten.
In hoeverre is dat voor Arnhem een issue wat voor vetes er in Den Haag spelen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:01 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat is juist beter toch? Ander krijg je al snel dat hij ook onderdeel wordt van allerlei oude vetes of gevestigde belangen aldaar.
Ik ben oprecht verbaasd! Ook niet semi-publiek?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helft van de kandidaten kwam niet uit de publieke sector.
De namen zijn niet vrijgegeven maar de beschrijving geeft aan dat de helft uit het bedrijfsleven kwam.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ben oprecht verbaasd! Ook niet semi-publiek?
"Moordt" , als in tegenwoordige tijd ?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:16 schreef remlof het volgende:Extreem-rechts pakt het groter aan en moordt per miljoenen.
Waarom gaat dat verder dan ?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:47 schreef remlof het volgende:Dat een partij oppert dat mensen met een bepaald geloof geen deel zouden moeten uitmaken van de politie gaat nogal ver ja.
Veel verder dan mensen van een bepaalde politieke partij uitsluiten.
Flikker toch eens op met je facisme geroep over Baudet en de FVDquote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:53 schreef remlof het volgende:Het fascisme van Baudet is pas een achterhaalde ideologie.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:35 schreef Hexagon het volgende:The je mag kiezen tussen 2 kandidaten
Ik zou het wel weten
Echt? Met de SP als een van de 2 grootste partijen in de raad? Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:06 schreef Klummie het volgende:
Verbaas me zo langzamerhand nergens meer over. Dit soort lieden staat zo ver van de dagelijkse realiteit af.
Was ook mijn eerste gedachte, maar geeft wel een aardig inkijkje dat Marcouch een enorme opportunist is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:08 schreef freako het volgende:
[..]
Zit Van Doorn nu te lekken uit de vertrouwenscommissie van de gemeente Den Haag? Hij is al een keer veroordeeld tot een werkstraf voor het schenden van de geheimhoudingsplicht..
http://nos.nl/artikel/218(...)vda-er-marcouch.htmlquote:PVV-leider Wilders gaat morgen met partijgenoten demonstreren tegen de benoeming van PvdA-politicus Marcouch als burgemeester van Arnhem.
Doet Baudet ook... afdelingen oprichten waar hij geen binding mee heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maar geeft wel een aardig inkijkje dat Marcouch een enorme opportunist is.
Binding met de regio maakt niet uit, zolang het pluche maar lekker zit. Zo rolt het partijkartel.
Wij hebben geen dialect in Arnhem?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben lid van het groenlinks campagneteam en daar was iedereen blij met hem. Ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij mag niet stemmen van je bewindvoerder.
Ja, en had ie ergens in Amsterdam een baan gevonden, dan was het een excuusallochtoon. Had ie na de zomer nog thuis gezeten, was het een uitvreter die van onze centen zit te teren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maar geeft wel een aardig inkijkje dat Marcouch een enorme opportunist is.
Binding met de regio maakt niet uit, zolang het pluche maar lekker zit. Zo rolt het partijkartel.
?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doet Baudet ook... afdelingen oprichten waar hij geen binding mee heeft.
En dit om stemmen te krijgen voor het pluche straks.
Heel normaal voor iemand van partijkartel.
Wat een naar mannetje is het toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:35 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, en had ie ergens in Amsterdam een baan gevonden, dan was het een excuusallochtoon. Had ie na de zomer nog thuis gezeten, was het een uitvreter die van onze centen zit te teren.
Dat stel ik nergens? En jij maakt er weer een allochtonenkwestie van terwijl dat nergens een punt van mij is. Mijn punten bestaan uit 2 dingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:35 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, en had ie ergens in Amsterdam een baan gevonden, dan was het een excuusallochtoon. Had ie na de zomer nog thuis gezeten, was het een uitvreter die van onze centen zit te teren.
Prima, laat ik het anders formuleren: dan was een Fok-user (niet zijnde TwisterNederland) daarover begonnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat stel ik nergens? En jij maakt er weer een allochtonenkwestie van terwijl dat nergens een punt van mij is.
Afdelingen FvD.... moet toch duidelijk zijn. ?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
?
Afdelingen oprichten? Iets specifieker graag.
Maar ik weet waar dit naartoe gaat dus ik kop hem even in.
Een burgemeester van een stad waar je 0 binding mee hebt is heel wat anders dan een afdeling oprichten.
Wilders strijdt tegen islamisering en Marcouch komt wel eens in een moskee.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:25 schreef remlof het volgende:
Ik dacht trouwens dat Wilders alleen iets tegen criminele Marokkanen had.
Waarom gunt ie de niet-criminele Marcouch deze baan dan niet?
Of heeft de PVV dan toch iets tegen Marokkanen in het algemeen?
Dus Wilders is gewoon tegen alle moslims. En zeker als ze zover geïntegreerd zijn dat ze de capaciteit hebben om burgemeester te worden?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wilders strijdt tegen islamisering en Marcouch komt wel eens in een moskee.
Die moet je al helemaal onderschijten natuurlijk. Wat denken die moslims wel? Dat ze hier een beetje normaal kunnen meedraaien?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus Wilders is gewoon tegen alle moslims. En zeker als ze zover geïntegreerd zijn dat ze de capaciteit hebben om burgemeester te worden?
Wilders zou volstrekt ongeloofwaardig zijn als hij niet ten strijde zou trekken tegen de benoeming van een allochtoonse burgemeester.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:25 schreef remlof het volgende:
Ik dacht trouwens dat Wilders alleen iets tegen criminele Marokkanen had.
Waarom gunt ie de niet-criminele Marcouch deze baan dan niet?
Of heeft de PVV dan toch iets tegen Marokkanen in het algemeen?
Wanneer heeft hij wie dan gediscrimineerd?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:07 schreef LelijKnap het volgende:
Een burgermeester die discrimineerd lijkt me niet wenselijk. Wilders heeft dus gewoon gelijk.
Het gaat hem dus niet om de integratie maar om allochtoontje pesten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wilders zou volstrekt ongeloofwaardig zijn als hij niet ten strijde zou trekken tegen de benoeming van een allochtoonse burgemeester.
PVV-stemmers, door te stellen dat ze niet bij de politie welkom zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:19 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij wie dan gediscrimineerd?
Hij bepaalt gelukkig niet wie er bij de politie wordt aangenomen, dus tot echt discrimineren is het niet gekomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
PVV-stemmers, door te stellen dat ze niet bij de politie welkom zijn.
Maar is Zero Drinkman dan wel weer welkom bij de PVV?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Joh.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hij bepaalt gelukkig niet wie er bij de politie wordt aangenomen, dus tot echt discrimineren is het niet gekomen.
Geen idee. Dit gaat over Ahmed.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:40 schreef Bad_hombre het volgende:
[..]
Maar is Zero Drinkman dan wel weer welkom bij de PVV?
Hij was ook tegen Arib als kamervoorzitter. Volgens mij is hij daar recent ook op teruggekomen, al zal hij dat misschien nooit hard op toegeven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wilders zou volstrekt ongeloofwaardig zijn als hij niet ten strijde zou trekken tegen de benoeming van een allochtoonse burgemeester.
Ja, joh, ook goed; hij stelde discriminatoir beleid voor*.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:42 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, eh, jij stelt dat hij discrimineert.
Idd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze is herkozen omdat er een corson sanitair om Bosma lag. Aldus Wilders.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:46 schreef agter het volgende:
[..]
Idd.
Weet je nog de PVV over de (toen) nieuwe kamervoorzitster, Arib? De wereld was te klein. Dubbele loyaliteit etc.
Wat is er van die kritiek nog over? Ze is inmiddels herkozen.
Kun je een veroordeling wegens discriminatie laten zien?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:07 schreef LelijKnap het volgende:
Een burgermeester die discrimineerd lijkt me niet wenselijk. Wilders heeft dus gewoon gelijk.
? Relevantie 0,0quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:47 schreef agter het volgende:
[..]
Kun je een veroordeling wegens discriminatie laten zien?
Of een andere veroordeling?
Volgens mij heeft alleen Geert er eentje op zak.
Zijn uitlatingen vind ik ook niet erg snugger, maar het hoeft niet te betekenen dat hij dan ook niet geschikt is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:07 schreef LelijKnap het volgende:
In S-A of Turkije, of zo inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:50 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Zijn uitlatingen vind ik ook niet erg snugger, maar het hoeft niet te betekenen dat hij dan ook niet geschikt is.
Ja. Dat herinner ik me ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze is herkozen omdat er een corson sanitair om Bosma lag. Aldus Wilders.
Maar zelfs Dion Graus vond dat Arib het prima deed.
Discrimineert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:07 schreef LelijKnap het volgende:
Jij zegt dat hij discrimineert. Graag een rechterlijke uitspraak daarvan.quote:
Ik hanteer de retoriek die men tegen Wilders gebruikt. Goed gezien.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Discrimineert.
Maar om het even verder te trekken: jij bent ook tegen een eventuele benoeming van Wilders als burgemeester of premier?
Alle gevallen van discriminatie bestaan niet/hebben niet plaatsgevonden als er geen rechtelijke uitspraak over is geweest?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:51 schreef agter het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij discrimineert. Graag een rechterlijke uitspraak daarvan.
Anders hoax.
Wat kleinzielig toch. Heb je voor de rest nog een eigen mening los van externe invloeden?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:52 schreef LelijKnap het volgende:
Ik hanteer de retoriek die men tegen Wilders gebruikt. Goed gezien.
Nee, ik duid uitsluitend hypocrisie en domheid.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat kleinzielig toch. Heb je voor de rest nog een eigen mening los van externe invloeden?
Nou, dan is er kennelijk nauwelijks een discriminatieprobleem in Nederland.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alle gevallen van discriminatie bestaan niet/hebben niet plaatsgevonden als er geen rechtelijke uitspraak over is geweest?
Ah. Het demoniseren is begonnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Alle gevallen van discriminatie bestaan niet/hebben niet plaatsgevonden als er geen rechtelijke uitspraak over is geweest?
Tja, agter verzint het.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, dan is er kennelijk nauwelijks een discriminatieprobleem in Nederland.
Kunnen we die meldpunten ook afschaffen.
Om vervolgens je eigen domheid te etaleren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:55 schreef LelijKnap het volgende:
Nee, ik duid uitsluitend hypocrisie en domheid.
Dat heeft hij helemaal niet zo in deze context gezegd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Markoush is toch voorgedragen met steun van andere partijen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Komt er ooit een einde aan het nepotisme van de PVDA?
PVV-ers = extremisten. Duidelijk. Nog iets zinnigs te melden? Anders ga ik naar buiten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:59 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat geldt dus voor PVV'ers, maar natuurlijk ook voor andere extremisten...
In een land waar gelijkheid één van de belangrijkste waarden is, waar in de wet staat opgenomen dat je elkaar niet mag discrimineren en waar je met elkaar samenwerkt is het best extreem als je achter een leider blijft aanlopen die discrimineert, niet wil samenwerken en al helemaal niet iedereen als gelijke ziet en behandeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
PVV-ers = extremisten. Duidelijk. Nog iets zinnigs te melden? Anders ga ik naar buiten.
Nogmaals. Markoush is voorgedragen door de Arnhemse raad, die uit meerdere partijen bestaat. Die aanbeveling belandt vervolgens bij de minister van Binnenlandse Zaken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:01 schreef Braindead2000 het volgende:
"De Koning benoemt de burgemeester. Hij doet dat op voordracht van de minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties."
Plasterk dus, een PVDA'er, verrassend.
Dat defaitisme bij PVV-adepten blijft hilarisch. Die schijn-realiteit waarin je fungeert moet wel ondraaglijk zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach, Arnhem is toch al verloren, een soort Molenbeek aan de Rijn. De stad is een van de grootste leveranciers van jihadisten. Kan je er net zo goed Marcouch neerzetten.
Wanneer kwam die revolutie ook al weer met Karskens als Jezus?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach, Arnhem is toch al verloren, een soort Molenbeek aan de Rijn. De stad is een van de grootste leveranciers van jihadisten. Kan je er net zo goed Marcouch neerzetten.
Allemaal slappelingen, carrièrejagers. 1 belletje van de partijtop en ze voeren de orders zonder tegenspraak uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:06 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nogmaals. Markoush is voorgedragen door de Arnhemse raad, die uit meerdere partijen bestaat. Die aanbeveling belandt vervolgens bij de minister van Binnenlandse Zaken.
Aannames. Feit blijft dat meerdere partijen Markoush hebben aanbevolen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Allemaal slappelingen, carrièrejagers. 1 belletje van de partijtop en ze voeren de orders zonder tegenspraak uit.
Tuurlijk, de partijtop van CDA en VVD gaan een linkse PvdA'er voordragenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Allemaal slappelingen, carrièrejagers. 1 belletje van de partijtop en ze voeren de orders zonder tegenspraak uit.
Dus, de partijtop van VVD, D66, SP en CDA want de PvdA is maar een oppositie partij in Arnhem.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:18 schreef FYazz het volgende:
[..]
Tuurlijk, de partijtop van CDA en VVD gaan een linkse PvdA'er voordragen![]()
Klopt, het partijkartel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, de partijtop van VVD, D66, SP en CDA want de PvdA is maar een oppositie partij in Arnhem.
Of was je daar niet van op de hoogte?
Je bent ervan op de hoogte dat zowel de PVV als FvD geen kandidaten heeft aangeleverd voor deze positie? En dat de raad dus niet anders kon dan kiezen uit, wat jij noemt het 'partijkartel'.quote:
Arnhem kan wel een knalharde schluss mit lustig niets tolereren burgermeester gebruiken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer en ik zou op 'm stemmen.
Dus jij denkt dat de grote partijen in Den Haag zich totaal afzijdig hebben gehouden? Niet onderling het er over hebben gehad, geen "advies" aan de raadsleden gegeven hebben? Volgens mij heb je dan een beetje een naïef beeld van de politiek.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:25 schreef FYazz het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte dat zowel de PVV als FvD geen kandidaten heeft aangeleverd voor deze positie? En dat de raad dus niet anders kon dan kiezen uit, wat jij noemt het 'partijkartel'.
Ik vind dat Baudet soms echt wel een punt heeft met het partijkartel een ook qua gekozen burgemeester, maar je kunt natuurlijk niet met 'partijkartel' gaan schermen als jezelf geen kandidaten aanlevert!!!
Er is hier niet zoveel aan de hand hoor. Heb meer last van Klarendalse tokkies dan van kutmarrokaantjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Arnhem kan wel een knalharde schluss mit lustig niets tolereren burgermeester gebruiken.
Bron?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is toch geen geheim dat er altijd in Den Haag onderling gevochten wordt welke partij een burgemeester mag leveren aan de grote steden
Daarom juist die hebben mensen en tijd overquote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:26 schreef Physsic het volgende:
Grappig dat er zo veel PvdA burgemeesters zijn, terwijl er van de PvdA in de Tweede Kamer weinig over is.
Molenbeek aan de Rijnquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:07 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Ach, Arnhem is toch al verloren, een soort Molenbeek aan de Rijn.
Serieus, ga je me nu persoonlijk aanvallen omdat ik met mijn reactie jouw 'partijkartel-argument' onderuit haalquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de grote partijen in Den Haag zich totaal afzijdig hebben gehouden? Niet onderling het er over hebben gehad, geen "advies" aan de raadsleden gegeven hebben? Volgens mij heb je dan een beetje een naïef beeld van de politiek.
Heb je daar een bron voor nodig? Dat is gewoon algemene kennis.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:47 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Bron?
Anders niets meer dan een aanname. En mocht dat waar zijn, dan is het inherent aan het politieke systeem. Wil je daar verandering in brengen? Maak je sterk voor een gekozen burgemeester.
Ik heb daar inderdaad een bron voor nodig. Zo werk ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor nodig? Dat is gewoon algemene kennis.
Ik hoor opvallend vaak de naam Arnhem vallen als het over Syrië-gangers gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Molenbeek aan de Rijnben je überhaupt wel eens in een van de twee steden geweest?
Nou, hier heb je er eentje dan. Google zelf ook maar en je zult duizenden bronnen vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:04 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad een bron voor nodig. Zo werk ik.
Er zijn er een aantal vertrokken van uit Arnhem inderdaad, maar om dan meteen arnhem te vergelijken met zo'n wetteloos hol is wel een beetje domquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hoor opvallend vaak de naam Arnhem vallen als het over Syrië-gangers gaat.
Als ze nergens de grootste zijn komt dat mooi uit. Dan kunnen ze mooi de andere partijen samenbrengen op beleidszaken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop, dus die uitgerangeerde PVDA-ers gaan nu massaal voor een burgemeesterspost.
Ze stellen helemaal niemand kandidaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat PVV- en FvD-kandidaten kansloos zijn....dankzij het partijkartel.
Is vooral het gevolg van de samenstelling van de meeste gemeenteraden. Die kiezen niet in meerderheid voor een PVV-pauper.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat PVV- en FvD-kandidaten kansloos zijn....dankzij het partijkartel.
De PVV zit dan ook bijna nergens in.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is vooral het gevolg van de samenstelling van de meeste gemeenteraden. Die kiezen niet in meerderheid voor een PVV-pauper.
Ik moet het FvD nageven dat zij het wel goed aan het opzetten zijn. Wat ik er tot nu toe van lees.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PVV zit dan ook bijna nergens in.
Je hebt niet zo een twee drie een landelijke dekking natuurlijk. Vaak hebben nieuwe partijen al werk at om de Haagse gelederen te vullen met fatsoenlijk personeel dat niet al te snel wegloopt en daarnaast niet te veel lijken in de kast heeft liggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik moet het FvD nageven dat zij het wel goed aan het opzetten zijn. Wat ik er tot nu toe van lees.
Maar nog een lange weg te gaan.
Die hebben dan ook geen ervaren bestuurders. Het is niet zo gek dat dergelijke banen gaan naar de partijen die op alle niveaus veel bestuurders leveren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De PVV zit dan ook bijna nergens in.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kansberekening gebruiken is dom? Of denk jij dat het toeval is? Het grote aantal Syrië-gangers uit Arnhem zegt mij dat die stad een stuk geïslamiseerder is dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er zijn er een aantal vertrokken van uit Arnhem inderdaad, maar om dan meteen arnhem te vergelijken met zo'n wetteloos hol is wel een beetje dom
Fijn dat jij dat beter denkt te weten dan de mensen die er wonen maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kansberekening gebruiken is dom? Of denk jij dat het toeval is? Het grote aantal Syrië-gangers uit Arnhem zegt mij dat die stad een stuk geïslamiseerder is dan gemiddeld.
Mee eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik moet het FvD nageven dat zij het wel goed aan het opzetten zijn. Wat ik er tot nu toe van lees.
Maar nog een lange weg te gaan.
Versplintering op extreemrechts is altijd goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:22 schreef FYazz het volgende:
[..]
Mee eens.
Vind het knap hoe Baudet binnen korte tijd zoveel stemmers heeft weten te trekken.
Je ziet duidelijk dat hij meer verstand heeft van politiek en zakendoen dan Wilders.
Zag ook dat FvD samen gaat werken met Leefbaar Rotterdam bij volgende gemeenteraadsverkiezingen. Heel slim, samen een rechts blok vormen terwijl Wilders ervoor kiest om tegen zijn rechtse collega te gaan strijden.
Eens, maar dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Versplintering op extreemrechts is altijd goed.
Aboutaleb is juist befaamd om zijn gewichtige manier van praten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:32 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Aboutaleb doet het prima (dat probeerde ik juist te zeggen) ondanks of wellicht juist omdat het geen intellectueel zwaargewicht is, niet dom verder, gewoon no-nonsense.
Cohen, tja, hij pakte dan wel de prijzen maar heel Amsterdam vindt Eberhard van der Laan (no-nonsense, ex-advocaat maar loopt niet te koop met intellectualiteit) lijkt het toch stukken beter te doen en wordt in in ieder geval door de bevolking op handen gedragen i.t.t Cohen.
Jij als betrouwbare bron?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat beter denkt te weten dan de mensen die er wonen maar het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Tuurlijk joh. Ga jij maar fijn verder met je ononderbouwde moslimhaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jij als betrouwbare bron?Zelfs als Isis je stad over zou nemen en elke dag 100 inwoners zou executeren dan zou je nog zeggen dat er niks aan de hand was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |