abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2017 @ 16:56:25 #126
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172248437
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172249041
  vrijdag 7 juli 2017 @ 18:17:58 #128
461397 Jip141
I can show you the world
pi_172250373
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_172252480
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar riep jij niet dat Marcouch niet mocht zeggen dat er geen PVV ers bij de politie mochten?

Waar ga je heen verhuizen?
pi_172252549
Natuurlijk horen PVV-aanhangers niet bij de politie. Die discrimineert toch al genoeg.
Moet niet erger worden.
Maar ik vrees dat de politie wel relatief veel PVV-stemmers heeft
pi_172252703
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:57 schreef Bluesdude het volgende:
Natuurlijk horen PVV-aanhangers niet bij de politie. Die discrimineert toch al genoeg.
Moet niet erger worden.
De ME bestaat louter uit NVU en PVV mannen.
pi_172253109
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar riep jij niet dat Marcouch niet mocht zeggen dat er geen PVV ers bij de politie mochten?

Waar ga je heen verhuizen?
Eigenlijk heb je wel een goed punt. Als je zegt dat iemand niet mag discrimineren, dan discrimineer je zelf de persoon die discrimineert.
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2017 @ 20:23:32 #133
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172253187
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 19:57 schreef Bluesdude het volgende:
Moet niet erger worden.
Het probleem is dat je iemand niet uit kan of mag sluiten op zulke gronden. Pas als men er naar handelt. Als je dat namelijk toestaat is het hek van de dam
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172253263
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het probleem is dat je iemand niet uit kan of mag sluiten op zulke gronden. Pas als men er naar handelt. Als je dat namelijk toestaat is het hek van de dam
De politie moet strenger de eigen dienders controleren op discriminerende neigingen.
Dat begint al in de opleiding.
Daarnaast is het prima als men openlijk zegt, wie de wildershaat aanhangt niet bij de politie hoort.
Dat wordt te weinig gezegd.
pi_172253300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:26 schreef Bluesdude het volgende:
De politie moet strenger de eigen dienders controleren op discriminerende neigingen.
Het beleid is er juist op gericht om meer moslims bij de politie te krijgen.
pi_172253588
Politieman Max Daniel:
quote:
Ik ken een Marokkaanse collega die in zijn vrije tijd ging hardlopen, een inbreker op heterdaad betrapte en met hem in worsteling raakte toen hij hem wilde aanhouden. Toen de politie arriveerde, kreeg mijn collega een paar dreunen van zijn collega's. Hij is vervolgens door zijn eigen politiemensen in de handboeien geslagen terwijl die inbreker werd gevraagd of hij aangifte wilde doen tegen onze collega. Ze konden zich niet voorstellen dat die witte man een inbreker was en die Marokkaan een politieman.

'Dat was nooit gebeurd met een witte politieman. Nooit. Ik ken een Marokkaanse rechercheur die tijdens een huiszoeking werd aangehouden. Ze liep door het huis en opeens werd er geroepen: hé, daar loopt er nog een. In handboeien werd ze afgevoerd. Gewoon een rechercheur die onderzoek doet.
'Of een recent voorbeeld: een zwarte collega met rastahaar kwam bij de politieleiding zijn verhaal doen. Hij was volgens zijn baas te dom om bij ons door te groeien naar een schaaltje hoger, maar uit zijn assessment bleek dat hij academisch denkniveau heeft. Onderweg naar onze afspraak - hij reed in een burgerauto van de politie - werd hij door collega's bij een tankstation zonder geldige reden gevraagd zich te legitimeren. Ze moeten gedacht hebben: een zwarte man met rastaharen in een politieauto, dat deugt niet.

https://blendle.com/i/de-(...)IwMy03NzA1Njk3In0%3D
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2017 @ 20:48:19 #137
pi_172253819
quote:
Ah nice anekdotisch bewijs.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2017 @ 20:48:53 #138
pi_172253836
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat begint al in de opleiding.
Daarnaast is het prima als men openlijk zegt, wie de wildershaat aanhangt niet bij de politie hoort.
Dat wordt te weinig gezegd.
Daar ben ik het wel mee eens, maar je kunt geen gedachtepolitie maken voor de politie
pi_172253969
quote:
pi_172255708
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:53 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je bent juist aanhanger van discriminatie door de politie?
pi_172255806
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 20:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens, maar je kunt geen gedachtepolitie maken voor de politie
Chefs zijn verantwoordelijkheid voor hun dienders en kunnen dienders vermanen .
Heel normale werkwijze . Dus ook vermanen van agenten die discriminerend doen en denken.
Dat 'denken' is een indicatie dat ze ook zo doen...

Maar van hogeraf kan men ook onderzoeken doen naar discriminerende gedachtes en praktijken, dus buiten de chef om.
Noem je dat gedachtenpolitie ? Vind ik normaal politiemacht, organiseren en schoon houden .
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2017 @ 21:58:09 #142
pi_172255876
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 21:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heel normale werkwijze . Dus ook vermanen van agenten die discriminerend doen en denken.
Nope. Iemand kan er gedachtes op nahouden, als hij of zij in de praktijk er niet naar handelt heb je geen poot om op te staan. Daarom is het ook lastig "radicalen" zomaar aan te pakken.
pi_172255951
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 21:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nope. Iemand kan er gedachtes op nahouden, als hij of zij in de praktijk er niet naar handelt heb je geen poot om op te staan. Daarom is het ook lastig "radicalen" zomaar aan te pakken.
Een politieman die op zijn werk discriminerende gedachtes uit, die kan natuurlijk wel vermaand worden door zijn collega's en chef.
  Forum Admin vrijdag 7 juli 2017 @ 22:02:37 #144
pi_172256021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een politieman die op zijn werk discriminerende gedachtes uit, die kan natuurlijk wel vermaand worden door zijn collega's en chef.
Natuurlijk en dat zou niet meer dan terecht zijn. Er kan dan ook gezegd worden dat je niet integer bent, maar als nergens uit zijn geschiedenis blijkt dat hij daar ook naar gehandeld heeft wordt het een lastig verhaal.
pi_172256184
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 21:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Maar van hogeraf kan men ook onderzoeken doen naar discriminerende gedachtes en praktijken, dus buiten de chef om.
Noem je dat gedachtenpolitie ? Vind ik normaal politiemacht, organiseren en schoon houden .
Dan moet je eigenlijk het anoniem stemmen afschaffen en gaan stemmen met naam en adres erbij. Dan haal je net als Saddam Hoessein 100% van de stemmen binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')