quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En het zal vast een racist zijn met z'n niggergepraat, maar ik zie nergens in z'n posts oproepen naar geweld of iets anders illegaals.
Dit.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh nee. Nu wordt er niet naar Trump teruggeslagen, maar naar het volk. CNN heeft zich in één klap van alle sympathie weten te ontdoen wmb. Het plaatje is niets meer dan een meme, gemaakt door een anonieme user. En het zal vast een racist zijn met z'n niggergepraat, maar ik zie nergens in z'n posts oproepen naar geweld of iets anders illegaals. En zelfs als dat wel zo zou zijn, is het aan de politie om daar actie op te nemen en niet de bedoeling dat een gigantisch mediaconcern het leven van een persoon verpest door z'n gegevens op straat te plempen. Of zou het prima zijn als Breitbart en consorten alle anti-Trump-postmakers opzoeken en een lijst met namen publiceren?
Anti-Trump zijn betekent niet automatisch alles goedkeuren wat de tegenpartij doet.
Volgens mij is mijn uitleg helder. Verder heb ik Trump nergens een racist genoemd (jij bent degene die loopt te smijten met die term). Ik heb alleen aangegeven dat ik het onbegrijpelijk zou vinden wanneer je als zwarte op Trump zou stemmen. Ik heb ook uitgelegd waarom.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor redenatie.
Eerst heb je het over Trumps uitlatingen die de reden moeten zijn waarom je het op z'n zachtst gezegd raar vind dat african-americans op Trump stemmen.
Nu blijken het toch niet zijn uitlatingen te zijn, want die heeft hij niet gedaan, maar heb je het opeens over zijn zwijgen. Alsof hem dat racistisch maakt ofzo.
Ik vind het eigenlijk niet raar, aangezien Clinton daadwerkelijk zich negatief uitsprak over african-americans, (bv super-predators). Dan kun je je in je campagne nog zo politiek correct gedragen, mensen prikken daar gelukkig doorheen, en dat heeft haar stemmen gekost.
Welp, I stand corrected. Dan nóg is het niet aan de media om dit op te lossen. Schept een bijzonder gevaarlijk precedent.quote:
Wacht, Trump verdient de zwarte stem niet want hij zwijgt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn uitleg helder. Verder heb ik Trump nergens een racist genoemd (jij bent degene die loopt te smijten met die term). Ik heb alleen aangegeven dat ik het onbegrijpelijk zou vinden wanneer je als zwarte op Trump zou stemmen. Ik heb ook uitgelegd waarom.
En indien Clinton zich negatief heeft uitgelaten over Afro-Amerikanen, dan verdient zij de zwarte stem misschien ook niet. Dat verandert echter niets aan mijn eerdere stellingname.
Holy fucking Jesus cocksucking christ, die gast is echt ver heen.quote:
Ben ik mee eens, de pers moet rapporteren, meer niet. Daartegen het uitermate verdacht dat persbureaus die niet met het beleid van het staatshoofd eens zijn worden buitengesloten of worden geridiculiseerd. Dit verwacht je namelijk bij despoten als Erdogan of Dutarte, niet bij een president van de Verenigde Staten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welp, I stand corrected. Dan nóg is het niet aan de media om dit op te lossen. Schept een bijzonder gevaarlijk precedent.
Pull them in your swamp.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:12 schreef Ringo het volgende:
De vertrumping slaat overal hard toe. Dat is precies waar die kermisaap op uit is. Of in elk geval, wat hem plezier geeft. Trump kannibaliseert zijn ambt en zweept anderen op hetzelfde te doen. Turn the playfield to a mudfight.
De uitspraak van Clinton dateert uit 2008. Er kan sprake zijn van voortschrijdend inzicht. Bovendien hebben de Democraten doorgaans iets meer oog voor de zwarte stemmer dan de Republikeinen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wacht, Trump verdient de zwarte stem niet want hij zwijgt.
Maar Clinton die zich negatief uitlaat verdient misschien niet de zwarte stem?
Mwah, er is nogal een verschil tussen namen in de media van verdachten/geprocedeerden/getuigen en wat nog meer, en de naam achter een anoniem profiel opzoeken en publiceren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er lijken een hoop mensen zich niet te realiseren dat het noemen van mensen met hun naam in de media daar gemeengoed is. Dat ze nu coulance hebben getoond, omdat hij spijt heeft betuigd is een aardigheidje van ze. Dat ze dat aardigheidje kunnen intrekken als hij met zijn anti-CNN kruistochtje doorgaat is volgens mij gewoon hun recht. Qua PR misschien niet zo handig, maar de faux outrage vind ik wat overtrokken.
Dat volk haalt net zo hard uit naar de media. Dergelijke figuren vormen haatgroepjes die de hele dag niets anders doen dan elkaar opjutten tegen de 'linkse media'. Prima om wat tegengas te geven tegen dat soort gasten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh nee. Nu wordt er niet naar Trump teruggeslagen, maar naar het volk. CNN heeft zich in één klap van alle sympathie weten te ontdoen wmb. Het plaatje is niets meer dan een meme, gemaakt door een anonieme user. En het zal vast een racist zijn met z'n niggergepraat, maar ik zie nergens in z'n posts oproepen naar geweld of iets anders illegaals. En zelfs als dat wel zo zou zijn, is het aan de politie om daar actie op te nemen en niet de bedoeling dat een gigantisch mediaconcern het leven van een persoon verpest door z'n gegevens op straat te plempen. Of zou het prima zijn als Breitbart en consorten alle anti-Trump-postmakers opzoeken en een lijst met namen publiceren?
Anti-Trump zijn betekent niet automatisch alles goedkeuren wat de tegenpartij doet.
Zoals Ringo zei, dan wordt het een apenkermis. Trump stond voornamelijk zo zwak met die tweet omdat hij overkwam als een infantiele kleuter. Als je je tegenstanders ook naar jouw niveau trekt is dat niet meer het geval.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat volk haalt net zo hard uit naar de media. Dergelijke figuren vormen haatgroepjes die de hele dag niets anders doen dan elkaar opjutten tegen de 'linkse media'. Prima om wat tegengas te geven tegen dat soort gasten.
Ja, door de wettelijke middelen die je hebt. "Hullie doen het ook" is vragen om een afgang van de maatschappij. Had z'n naam opgezocht, hem doorgegeven naar de autoriteiten, eventueel een persbericht uit laten gaan dat je dat hebt gedaan nav zijn haatposts (want niets in dat gifje is agressief), en er was niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat volk haalt net zo hard uit naar de media. Dergelijke figuren vormen haatgroepjes die de hele dag niets anders doen dan elkaar opjutten tegen de 'linkse media'. Prima om wat tegengas te geven tegen dat soort gasten.
Als je fake news brengt met als doel de ander te beschadigen is het niet meer dan terecht te worden uitgesloten. Feitelijk zou een zender als CNN uit de lucht moeten worden gehaald en diens medewerkers worden vervolgd voor opruiing.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, de pers moet rapporteren, meer niet. Daartegen het uitermate verdacht dat persbureaus die niet met met het beleid van het staatshoofd eens zijn worden buitengesloten of worden geridiculiseerd. Dit verwacht je namelijk bij despoten als Erdogan of Dutarte, niet bij een president van de Verenigde staten.
Als ik het aan hoofd had gestaan van CNN, had ik de zaken ook anders aangepakt. Toch kan ik mij wel voorstellen dat dit gebeurt in het ernstig verziekte klimaat (dat vooral wordt gecreëerd door de huidige POTUS).quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:19 schreef Puddington het volgende:
[..]
Zoals Ringo zei, dan wordt het een apenkermis. Trump stond voornamelijk zo zwak met die tweet omdat hij overkwam als een infantiele kleuter. Als je je tegenstanders ook naar jouw niveau trekt is dat niet meer het geval.
En hoe reageert CNN daarop? Ze gaan achter de anonieme user die de pech heeft dat Trump z'n filmpje postte. En dan zetten ze op hun website dat als ie nog meer van dat "ugly" gedrag vertoont, ze zijn naam zullen bekendmaken. Iemand onder druk zetten om af te zien van z'n door de grondwet gegarandeerde rechten (zoals recht op vrije meningsuiting) is een misdrijf.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik chargeer ook. Maar ik stoor mij eraan dat mensen nu massaal 'ooh, wat fout van CNN' roepen. Terwijl daar goddomme een president zit die de media letterlijk de vijand van het volk noemt omdat zij verhalen publiceren die hem niet zinnen.
Kom op nou zeg.
CNN heeft het in decennia niet zo goed gedaan als nu. Er is voor het bedrijf dus geen reden de tent te sluiten.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:20 schreef Elzies het volgende:
De publieke verontwaardiging jegens CNN neemt ook significant toe. Het uit de lucht halen zou de beste oplossing zijn.
Pleur op met je gaslighting, Elzies. Dit voegt niks toe aan deze discussie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:20 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als je fake news brengt met als doel de ander te beschadigen is het niet meer dan terecht te worden uitgesloten. Feitelijk zou een zender als CNN uit de lucht moeten worden gehaald en diens medewerkers worden vervolgd voor opruiing.
De publieke verontwaardiging jegens CNN neemt ook significant toe. Het uit de lucht halen zou de beste oplossing zijn.
Bevecht ze met hun eigen wapen dus.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijft toch altijd frappant hoezeer de aanhangers van types als Trump in de Erdoganhoek zitten. Als meningen en nieuwsberichten je niet bevallen moet je gewoon lekker de journalisten vervolgen en de betreffende media opdoeken. Gelukkig leven we in beschaafde Westerse samenlevingen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:20 schreef Elzies het volgende:
[..]
Als je fake news brengt met als doel de ander te beschadigen is het niet meer dan terecht te worden uitgesloten. Feitelijk zou een zender als CNN uit de lucht moeten worden gehaald en diens medewerkers worden vervolgd voor opruiing.
Hij heeft het er maar druk mee, die linkse boef.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:26 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, gezellig. Elzies is weer wakker om onze ogen te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |