Nee klopt, maar ik wilde een vrouwelijk (ex-)Kamerlid als plaatje.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ga dit even hier neergooien zonder commentaar:
People are dropping $25,000 to get anal Botox
http://nypost.com/2017/06(...)0-to-get-anal-botox/
quote:Best of all, the procedure has also rejuvenated his love life. “I had sex with my husband, and it’s like, ‘Wow – I’m 20 years younger!’” he said. “This is not a stretched-out ass. It’s back to how it was when he met me 13 years ago.”
Het erge is dat ik mij nu al even afvraag of ze de boel nu weer strakker hebben gemaakt of juist losser.quote:
Tja, Linus, daar studeer je nou filosofie voor, he? Wij vragen ons dat totaal niet afquote:Op maandag 3 juli 2017 14:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het erge is dat ik mij nu al even afvraag of ze de boel nu weer strakker hebben gemaakt of juist losser.
Dit is geen filosofische vraag Tijger. Dit is begrijpend lezen.... en ik kan dat niet. Mijn juf van groep 7 wist dat al.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Linus, daar studeer je nou filosofie voor, he? Wij vragen ons dat totaal niet af
Het was dan ook een grap, he, Linusquote:Op maandag 3 juli 2017 14:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit is geen filosofische vraag Tijger. Dit is begrijpend lezen.... en ik kan dat niet. Mijn juf van groep 7 wist dat al.
Voor een musicalster moet het sowieso strak zijn lijkt me.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:58 schreef Ryon het volgende:
Kaas- kan daar wel even wat duiding bij geven.
"Dagboek van een ambtenaar"?quote:Op maandag 3 juli 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Binnenkort allemaal te lezen in de Kaas- nieuwsbrief.
Nou ja, zie het zo, van botox zwellen je lippen op en trekt je voorhoofd strak...extrapoleer dat naar andere regio'squote:Op maandag 3 juli 2017 15:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet... maar ik snap echt niet hoe ik dit moet lezen. Hopelijk overleef ik dit drama.
Maar het verslapt toch ook spieren?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, zie het zo, van botox zwellen je lippen op en trekt je voorhoofd strak...extrapoleer dat naar andere regio's
Het wordt dan weer even tijd dat we deze column van Cuperus aandacht geven. Gewoon om ze weer even met beide beentjes op de grond te zetten.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ciriclejerk op Facebook:
Alexander Pechtold prijst Wouter Koolmees de hemel in n.a.v een profiel in de Volkskrant. En de partij kwijlt het halve internet onder.
Hier kwam vanochtend ook al wat kwijl terecht.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ciriclejerk op Facebook:
Alexander Pechtold prijst Wouter Koolmees de hemel in n.a.v een profiel in de Volkskrant. En de partij kwijlt het halve internet onder.
PvdA sloopt even D66 op hun nieuw gevonden kroonjuweel. Wat afgedaan wordt als een minderheidspositie die de meeste Nederlanders te ver gaat. Nice.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het wordt dan weer even tijd dat we deze column van Cuperus aandacht geven.
Linus, ik heb geen idee, de gedachte alleen al om moedwillig botulisme te laten injecteren is voor mij al te veel informatiequote:Op maandag 3 juli 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar het verslapt toch ook spieren?
Wat dan ook zwak is omdat D66 nergens pretendeert dat het de meerderheid vertegenwoordigd hoewel ze wel flink groter zijn dan de PvdAquote:Op maandag 3 juli 2017 15:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
PvdA sloopt even D66 op hun nieuw gevonden kroonjuweel. Wat afgedaan wordt als een minderheidspositie die de meeste Nederlanders te ver gaat. Nice.
Laf en zonder principes. Zo kennen we D66 weer.quote:Ook D66 heeft een verkiezingsbelofte ingelost, maar daarmee is alles wel gezegd. De partij heeft zich, op een enkele kritische vraag na, vooral laf gedragen. Eric van der Burg kreeg geen enkele steun van zijn coalitiegenoot toen half Amsterdam in opstand kwam.
De wethouder wekte wrevel, maar hij stnd tenminste ergens voor. D66 niet. De voorvechter voor directe democratie deed zelfs geen enkele moeite het referendum te redden door tijdens het debat hierover te zwijgen.
Nee, maar ze willen een standpunt waarvan zij weten dat het omstreden is wel aan de meerderheid opleggen door eventueel de coalitiebesprekingen te dwarsbomen?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat dan ook zwak is omdat D66 nergens pretendeert dat het de meerderheid vertegenwoordigd hoewel ze wel flink groter zijn dan de PvdA
In de huidige te vormen coalitie gaat dat voor iedere partij gelden, VVD inclusief. Sterker nog, dat gold ook voor de vorige kabinets periode.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, maar ze willen een standpunt waarvan zij weten dat het omstreden is wel aan de meerderheid opleggen door eventueel de coalitiebesprekingen te dwarsbomen?
Dat is wel een mooi voorbeeld van "tirannie van de minderheid".
?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In de huidige te vormen coalitie gaat dat voor iedere partij gelden, VVD inclusief. Sterker nog, dat gold ook voor de vorige kabinets periode.
Toen het kabinet aantrad had het een meerderheid. Dat ten eerste, die meerderheid had al afspraken gemaakt en je kan nooit met droge ogen beweren dat al die afspraken op een meerderheid van het volk kon rekenen, de VVD punten werden gesteund door een minderheid van de kiezers idem voor de PvdA.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
?
Vorige kabinetsperiode werd gekenmerkt door een minderheidskabinet vanwege de situatie in de Eerste Kamer. Er moest dus voor elk punt verschillende Kamermeerderheden worden gehaald. Lijkt mij eigenlijk het tegenovergestelde van de meerderheid iets willen opdringen?
Noem eens n concreet VVD standpunt dat een minderheidspositie was dat de meerderheid van Nederland te ver vond gaan maar dat de VVD er ondanks dat met politieke macht (die zij klaarblijkelijk toch even bezaten) er door heen heeft gedrukt?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen het kabinet aantrad had het een meerderheid. Dat ten eerste, die meerderheid had al afspraken gemaakt en je kan nooit met droge ogen beweren dat al die afspraken op een meerderheid van het volk kon rekenen, de VVD punten werden gesteund door een minderheid van de kiezers idem voor de PvdA.
Dit is gewoon inherent aan ons systeem waarin iedereen toegeeft aan elkaar en niemand alles krijgt wat men wil.
Die hadden toch ook als enig doel voor hun coalitie het buiten de deur houden van de PvdA?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:08 schreef Ryon het volgende:
Het Parool was ook al lyrisch over het optreden van de lokale D66 fractie:
[..]
Laf en zonder principes. Zo kennen we D66 weer.
Dat is prima, CU mag over een paar jaar uit de coalitie stappen.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:18 schreef remlof het volgende:
Hier in Arnhem is de ChristenUnie juist twee weken geleden uit de coalitie met D66, SP en CDA gestapt.
Om de tippelzone
http://www.gelderlander.n(...)tippelzone~a388187b/
Ja, opdat deze held:quote:Op maandag 3 juli 2017 15:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die hadden toch ook als enig doel voor hun coalitie het buiten de deur houden van de PvdA?
Dat de PvdA niet regeert in Amsterdam lijkt me prima en gezond. Maar als dat je hoogste doel is zal je verder niet echt tot iets komen, zoals nu ook wel blijkt.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, opdat deze held:
[ afbeelding ]
Gevierd kon worden als de drakendoder die de terreur van de sociaaldemocraten gestopt heeft. Wel terecht overigens. Jammer dat Amsterdam nu weer terugverlangt naar het "PvdA-tijdperk".
Ik postte dit schitterende artikel vanochtend al in de SC.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ciriclejerk op Facebook:
In Rotterdam is de coalitie tussen oa Baudet en D66 haar meerderheid ook ineens kwijt doordat raadsleden van coalitiepartijen (Baudet en CDA) zomaar naar moslimpartijen overstappen.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:18 schreef remlof het volgende:
Hier in Arnhem is de ChristenUnie juist twee weken geleden uit de coalitie met D66, SP en CDA gestapt.
Om de tippelzone
http://www.gelderlander.n(...)tippelzone~a388187b/
Daar heb ik nog vorig jaar door Frankrijk mee getoerd. Wel fijn ding voor langere stukken.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:35 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, de auto avonturen duren voort met steeds een nieuwe wending, de KIA is per september exit en wordt vervangen door een Subaru Outback 2.5 4x4 met CVT![]()
Wel een lekkere grote kofferbak
Je bedoelt Leefbaar Rotterdam en niet Baudet toch?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Rotterdam is de coalitie tussen oa Baudet en D66 haar meerderheid ook ineens kwijt doordat raadsleden van coalitiepartijen (Baudet en CDA) zomaar naar moslimpartijen overstappen.
Die zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Baudet gaat campagne voeren voor Leefbaar bij de GR en Leefbaar voor Baudet bij de PR. In plaats van elkaar uit te dagen.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt Leefbaar Rotterdam en niet Baudet toch?
Baudet is gewoon een gore fascist waarmee D66 niet zou moeten samenwerken.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Baudet gaat campagne voeren voor Leefbaar bij de GR en Leefbaar voor Baudet bij de PR. In plaats van elkaar uit te dagen.
Baudet=Eerdmans
Baudet is immers natuurlijk wel de ware opvolger van Pim. Aldus Baudet.
Dat voorspelt dan niet veel goeds voor Thierry, mischien maar investeren in kogelvrije lavendel zakjes?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Baudet gaat campagne voeren voor Leefbaar bij de GR en Leefbaar voor Baudet bij de PR. In plaats van elkaar uit te dagen.
Baudet=Eerdmans
Baudet is immers natuurlijk wel de ware opvolger van Pim. Aldus Baudet.
Correct, maar die coalitie bestond al voordat Leefbaar Baudet werd.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Baudet is gewoon een gore fascist waarmee D66 niet zou moeten samenwerken.
Dan zou D66 er eigenlijk uit moeten stappen.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct, maar die coalitie bestond al voordat Leefbaar Baudet werd.
Volgens mij heb ik nog Round Up in de garage staan, wedden dat ik dat zo min mogelijk ga verdunnenquote:Op maandag 3 juli 2017 15:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die populistische partijen zijn alweer over de piek heen.
Nou ja, de coalitie is nu dus dood en het is afwachten wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou D66 er eigenlijk uit moeten stappen.
Redding door de SGP toch?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, de coalitie is nu dus dood en het is afwachten wat er gaat gebeuren.
Ik heb me de afgelopen week compleet afzijdig gehouden van de Partei en actualiteit, dus geen ideetje.quote:
Homeopathisch verdunnen, he?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog Round Up in de garage staan, wedden dat ik dat zo min mogelijk ga verdunnen
Leuk!quote:Op maandag 3 juli 2017 15:34 schreef Monolith het volgende:
Frans de Waal in Zomergasten dit seizoen, dat werd eens tijd.
Dan moet ie gedwongen opgenomen worden ipv naar de gevangenis.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wat nu als Baudet geen fascist blijkt te zijn?
Ik mis bijvoorbeeld nog het ruimschoots gebruik van FvD-vlaggen in sprekende kleuren met een pakkend logo.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Gewoon beide.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie gedwongen opgenomen worden ipv naar de gevangenis.
Slecht voor het milieu wel. Ik laat het onkruid gewoon lekker groeien.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog Round Up in de garage staan, wedden dat ik dat zo min mogelijk ga verdunnen
Heb jij uberhaupt een tuin dan?quote:Op maandag 3 juli 2017 16:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Slecht voor het milieu wel. Ik laat het onkruid gewoon lekker groeien.
Ja, helaas hebben ze de TBS'ers goed tegen me beveiligd.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik was vorig jaar in een TBS-kliniek. Best raar... alle toiletten zitten ook op slot en als je naar de wc gaat moet je de ruimte ook achter je op slot draaien. Allemaal om te voorkomen dat iemand met een TBS'er op het toilet eindigt.
Baudet is het vlaggenschip van de renaissancevloot.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dit is nou een voorbeeld van het landsbelang voorop stellen, Linus en dat wicht van De VK.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het landsbelang van Rotterdam, bedoel je? Een contradictie dus.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit is nou een voorbeeld van het landsbelang voorop stellen, Linus en dat wicht van De VK.
Ik heb ook familieleden die in zo'n instelling hebben gewerkt. Bijzondere verhalen wel. Hebben zelf aardig wat pakken slaag te verduren gekregen, en een collega van een van hen was eens gegijzeld. Heeft een arrestatieteam toen een einde aan moeten makenquote:Op maandag 3 juli 2017 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon beide.
M'n broer werkt nu in zo'n gevangenis voor de mental ill, bijzondere plek wel.
Nee, dat bedoel ik niet. Het lands- waarvan Rotterdam onderdeel is-belang.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het landsbelang van Rotterdam, bedoel je? Een contradictie dus.
Dan laat je je toch zo snel mogelijk omscholen? Wie doet zichzelf dat vrijwillig aan?quote:Op maandag 3 juli 2017 16:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb ook familieleden die in zo'n instelling hebben gewerkt. Bijzondere verhalen wel. Hebben zelf aardig wat pakken slaag te verduren gekregen, en een collega van een van hen was eens gegijzeld. Heeft een arrestatieteam toen een einde aan moeten maken.
Ga je naar je werk terwijl je weet dat de kans dat een of andere gekkie je aanvliegt redelijk is.
Best wel indrukwekkend. Ook vrouwen die dagelijks werken met TBS'ers die de meest afschuwelijke dingen hebben gedaan met vrouwen... ik denk niet dat ik het zou kunnen. Maar misschien went het wel.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik heb ook familieleden die in zo'n instelling hebben gewerkt. Bijzondere verhalen wel. Hebben zelf aardig wat pakken slaag te verduren gekregen, en een collega van een van hen was eens gegijzeld. Heeft een arrestatieteam toen een einde aan moeten maken.
Ga je naar je werk terwijl je weet dat de kans dat een of andere gekkie je aanvliegt redelijk is.
Geldverspilling, dergelijke gevangenen.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon beide.
M'n broer werkt nu in zo'n gevangenis voor de mental ill, bijzondere plek wel.
Je bedoelt de stad waar FvD 1.8% van de stemmen kreeg? Dat landsbelang?quote:Op maandag 3 juli 2017 16:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Het lands- waarvan Rotterdam onderdeel is-belang.
Het is hulpverlening h. Als politieagent krijg je ook niet elke dag de meest joviale avonturen te verduren.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan laat je je toch zo snel mogelijk omscholen? Wie doet zichzelf dat vrijwillig aan?
Vriend van me zit in de zorg voor gehandicapten en moet daar regelmatig een stevig potje mee vechten. Doet het toch met veel plezier.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan laat je je toch zo snel mogelijk omscholen? Wie doet zichzelf dat vrijwillig aan?
Ik vind het knap, maar liever zij dan ik.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vriend van me zit in de zorg voor gehandicapten en moet daar regelmatig een stevig potje mee vechten. Doet het toch met veel plezier.
Vind het ook knap. Maar snap ook wel dat mensen graag anderen willen helpen.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind het knap, maar liever zij dan ik.
Agressieve lui die niet beter weten in toom houden is meer een soort gevecht tegen de bierkaai.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vind het ook knap. Maar snap ook wel dat mensen graag anderen willen helpen.
Zijn bijzondere kinderen maar je kan er ook goed mee lachenquote:Op maandag 3 juli 2017 16:37 schreef Perrin het volgende:
Vriendin van mijn vrouw werkt ook met zeer moeilijk opvoedbare kinderen, daar wordt ook flink wat geschopt en gebeten. Zij vindt het weliswaar een flink nadeel, maar is er wel zo'n beetje aan gewend.
Het lijkt mij ontiegelijk zwaar. Dat helpen begrijp ik heel goed maar het moet toch een enorme wissel op je eigen leven trekken.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vind het ook knap. Maar snap ook wel dat mensen graag anderen willen helpen.
Onmogelijk.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zou Baudet daar nog een slimme eindoplossing voor hebben?quote:Op maandag 3 juli 2017 16:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Agressieve lui die niet beter weten in toom houden is meer een soort gevecht tegen de bierkaai.
Bemanning voor de nieuwe VOC schepen natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou Baudet daar nog een slimme eindoplossing voor hebben?
Zou best kunnen dat die lieden helemaal opbloeien in de tropische regenwouden van onze kolonin.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bemanning voor de nieuwe VOC schepen natuurlijk.
Het zou mij niet verbazen, mede door de lavendel zakjes, natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat die lieden helemaal opbloeien in de tropische regenwouden van onze kolonin.
Vaak is er met een ritme en medicatie toch nog wel iets van te maken.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Agressieve lui die niet beter weten in toom houden is meer een soort gevecht tegen de bierkaai.
Nu je 't zegt, ik heb LelijKnap nog niet zien langskomen.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vaak is er met een ritme en medicatie toch nog wel iets van te maken.
Zou er een ander perspectief voor ze bestaan?quote:Op maandag 3 juli 2017 16:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
FVD blijft voorlopig nog een kneuzenkermis voor internetautisten.
Kongolo naar monacoquote:Op maandag 3 juli 2017 16:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is hulpverlening h. Als politieagent krijg je ook niet elke dag de meest joviale avonturen te verduren.
Zo'n Joost Eerdmans is toch niet zo incapabel trouwens als de doorsnee PVV/Leefbaar politici/stemmer?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Correct, maar die coalitie bestond al voordat Leefbaar Baudet werd.
Als de gemiddelde stemmer niet. Als politicus is het een opportunist die weinig heeft waargemaakt of ooit waar zal maken. Heeft al heel wat partijen versleten...quote:Op maandag 3 juli 2017 16:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo'n Joost Eerdmans is toch niet zo incapabel trouwens als de doorsnee PVV/Leefbaar politici/stemmer?
Vast.Iets met een zolderkamer en fap materiaal, oh wacht...da's hetzelfdequote:Op maandag 3 juli 2017 16:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou er een ander perspectief voor ze bestaan?
Bijtjeszaad?quote:Op maandag 3 juli 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan moet je bijtjes zaad strooien, geen onkruid, barbaar
Tuin op het noorden, dus geen zonlicht. Bovendien is die grotendeels betegeld.quote:Op maandag 3 juli 2017 16:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bijtjeszaad.
http://bijenzonderzorgen.nl/?p=4
Blehquote:Op maandag 3 juli 2017 16:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tuin op het noorden, dus geen zonlicht. Bovendien is die grotendeels betegeld.
Je kunt er cursussen in volgen, zelfs..quote:Op maandag 3 juli 2017 17:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schijnt door vrijwillgers gedaan te worden
Dat wordt knokken om in de eredivisie te blijven zo.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Pfffff Karsdorp, Kuyt, Elia, Berghuis, Kongolo allemaal weg en wie weet wat nog meer. En dan Diks en Amrabat erbij.Kan ik m'n seizoenskaart nog verkopen? Inmiddels moeten Messi en Ronaldo zo ongeveer gehaald worden om er nog wat van te kunnen maken.
Had je serieus iets anders verwacht dan? Was een leuke uitschieter en fijn voor de kas van Feyenoord maar nu gewoon weer jaren sappelen...quote:Op maandag 3 juli 2017 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Pfffff Karsdorp, Kuyt, Elia, Berghuis, Kongolo allemaal weg en wie weet wat nog meer. En dan Diks en Amrabat erbij.Kan ik m'n seizoenskaart nog verkopen? Inmiddels moeten Messi en Ronaldo zo ongeveer gehaald worden om er nog wat van te kunnen maken.
Joh, heb best wat sympathie voor dat clubje maar outsiders die kampioen worden in Nederland vallen de laatste tijd daarna altijd weer in een diep dal.quote:
Gaat heen met je nuance en realisme wat ik allemaal zelf ook wel weet, Hans. Ik wil gewoon ff klagen.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij heeft, helaas, wel gelijk. Dat is voetbal ann 2017
Ook insiders. Het is gewoon totaal verziekt nu, dat geld natuurlijk niet alleen voor Nederland maar bijna wereldwijd.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Joh, heb best wat sympathie voor dat clubje maar outsiders die kampioen worden in Nederland vallen de laatste tijd daarna altijd weer in een diep dal.
Kloptquote:Op maandag 3 juli 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat heen met je nuance en realisme wat ik allemaal zelf ook wel weet, Hans. Ik wil gewoon ff klagen.
Jullie zouden echt niet in een voetbalkroeg passen he.
Komt berghuis niet terug?quote:Op maandag 3 juli 2017 17:06 schreef Kaas- het volgende:
Dat is niet realistisch, CL speel je voor de poen, affiches en de hoop.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:09 schreef Perrin het volgende:
Ben benieuwd hoe ze verwachten zich te verweren in de Champions League.
Voor eindeloos ouwehoeren over die mietjessport moet je inderdaad niet bij mij zijnquote:Op maandag 3 juli 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat heen met je nuance en realisme wat ik allemaal zelf ook wel weet, Hans. Ik wil gewoon ff klagen.
Jullie zouden echt niet in een voetbalkroeg passen he. Zitten jullie daar een beetje de homo met het geheven vingertje te spelen.
Het is wel fijn als je daar niet van de mat wordt geveegd..quote:Op maandag 3 juli 2017 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is niet realistisch, CL speel je voor de poen, affiches en de hoop.
Amrabat scoort geen hattrick in de kampioenswedstrijd.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt berghuis niet terug?
Amrabat voetballend stukken beter dan kuyt wel
quote:Op maandag 3 juli 2017 17:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor eindeloos ouwehoeren over die mietjessport moet je inderdaad niet bij mij zijn. Lekker juichen als het goed gaat en verder geloof ik het wel.
Bek houden, homo, ik heb 15 jaar basketball gespeeld en doe al jaren Krav Magaquote:Op maandag 3 juli 2017 17:14 schreef Kaas- het volgende:
Samen een beetje over mannensporten mijmeren en ze zelf niet doen, ja ja.
Ik heb tenminste gewoon daadwerkelijk een hoop wedstrijden en kampioenschappen gebokst, watjes die jullie zijn.Dan pas heb je ook een beetje recht van spreken over wat wel/niet mannensporten zijn.
Vind dat met die handschoenen een beetje nichterig. Stomp liever iemand met een bezem voor z'n bek.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:14 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb tenminste gewoon daadwerkelijk een hoop wedstrijden en kampioenschappen gebokst, watjes die jullie zijn.Dan pas heb je ook een beetje recht van spreken over wat wel/niet mannensporten zijn.
quote:Op maandag 3 juli 2017 17:14 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op maandag 3 juli 2017 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bek houden, homo, ik heb 15 jaar basketball gespeeld en doe al jaren Krav Maga
Voetbal is voor mietjes en acteurs.
quote:What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
Berghuis heb je wel echt nodig, anders heb je geen buitenspelers?quote:Op maandag 3 juli 2017 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Amrabat scoort geen hattrick in de kampioenswedstrijd.
En Berghuis zeer onzeker.
Basketbalquote:Op maandag 3 juli 2017 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bek houden, homo, ik heb 15 jaar basketball gespeeld en doe al jaren Krav Maga
Voetbal is voor mietjes en acteurs.
quote:Op maandag 3 juli 2017 17:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind dat met die handschoenen een beetje nichterig. Stomp liever iemand met een bezem voor z'n bek.
Bij basketbal liggen ze tenminste niet ieder moment op de vloer te dweilen en toneel te spelen of om kaartjes te vragenquote:Op maandag 3 juli 2017 17:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Basketbal
Niet-competitieve 'vechtsport'
Tienkamp mischien...de rest? Hardlopen zonder doelquote:Op maandag 3 juli 2017 17:21 schreef skysherrif het volgende:
Atletiek is natuurlijk de ekte ekte sport
Vooral snelwandelen.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:21 schreef skysherrif het volgende:
Atletiek is natuurlijk de ekte ekte sport
It's only gay if you like it.quote:
Ja das voetbalquote:Op maandag 3 juli 2017 17:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bij basketbal liggen ze tenminste niet ieder moment op de vloer te dweilen en toneel te spelen of om kaartjes te vragen
En moet je zowel aanvallen als verdedigen, niet dat pussy gedoe van rond de middelijn rondhangen en balletjes afwachten, gewoon buffelen
Niks mis met boksen, behalve dan de hersenbeschadigingen. Mijn opa was een bokser, wedstrijden dus, die trainde met Bep van Klaveren voor de oorlog.quote:
eSportsquote:Op maandag 3 juli 2017 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Counterstrike Global Offensive is wel een goede mannensport.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die spieren.
Tienkamp is wel belachelijk zwaar ja, daar zijn de deelnemers al echt blij als ze gewoon de tienkamp afmaken, kan je maar paar keer per jaar doen net als dat je de marathon ook maar 2 a 3 keer per jaar kan lopenquote:Op maandag 3 juli 2017 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tienkamp mischien...de rest? Hardlopen zonder doel
Die onderste zou een goede twink kunnen zijn als hij ophoudt te trainen.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die spieren.
Nu komt dit topic niet meer door de adblocker op werkquote:Op maandag 3 juli 2017 17:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die onderste zou een goede twink kunnen zijn als hij ophoudt te trainen.
Dat komt van al dat rukken tussen de wedstrijden door of niet? Met name bij de bovenste is het wel duidelijk dat de ene arm meer getraind is dan de ander.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die spieren.
Altijd goed dat er weer even wat gay slang gentroduceerd wordt in deze kroeg.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die onderste zou een goede twink kunnen zijn als hij ophoudt te trainen.
Uiteraard. Komt geen vrouw bij in de buurt.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat komt van al dat rukken tussen de wedstrijden door of niet? Met name bij de bovenste is het wel duidelijk dat de ene arm meer getraind is dan de ander.
oh je loog niet, kongolo gaat echt voor belachelijk veel geld wegquote:Op maandag 3 juli 2017 17:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uiteraard. Komt geen vrouw bij in de buurt.
Meer als je echt auw wilt voelenquote:Op maandag 3 juli 2017 17:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Krav Maga.
Voor als je echt wil bezetten.
quote:Op maandag 3 juli 2017 17:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kongolo? Klinkt als de nieuwe aanwinst van Diergaarde Blijdorp.
Niet netjes dit. Om zo'n achternaam te kiezen.quote:
15 miljoen, las ik. Maar ik vind dat je 30 miljoen had moeten vragen. Die Monegasken hebben geld zat.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh je loog niet, kongolo gaat echt voor belachelijk veel geld weg
Werkt inderdaad racisme in de hand.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Niet netjes dit. Om zo'n achternaam te kiezen.
Daar herkende ik het inderdaad eerder aan dan de stem van geertquote:Op maandag 3 juli 2017 17:55 schreef Janneke141 het volgende:
Blijft toch mooi, dat NSB-lettertype in het PP-spotje van Wilders.
Laat dat maar aan een D66'er over.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Altijd goed dat er weer even wat gay slang gentroduceerd wordt in deze kroeg.
9,5 halen dan.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:17 schreef Kaas- het volgende:
Ah kut ik kwam online om iets ranzigs te posten, maar wanneer Jip meeleest doe ik dat liever niet.
Niet dat je weg moet hoor, ik heb over kwartiertje toch tentamen van drie uurtjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 18:38:56 ]
Met alleen een slot aan de buitenkant, neem ik aan?quote:Op maandag 3 juli 2017 18:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Speciale opvang voor overlastveroorzakende asielzoekers; het komt er echt.
Ergens in Limburg of Brabant neem ik aan?quote:Op maandag 3 juli 2017 18:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee, Amsterdams industrieterrein ergens. In een oude PJI.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ergens in Limburg of Brabant neem ik aan?
Een vakantiekamp in Libi hoop ik.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Ze kunnen ze beter gewoon op straat loslaten inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:21 schreef Pokkelmans het volgende:
In Amsterdam, met andere woorden, ze huren AirBnB kamers voor ze, niemand die het verschil merktquote:Op maandag 3 juli 2017 18:21 schreef Pokkelmans het volgende:
Groningen is wel een goede plek daarvoor, die huizen zijn toch al naar de klotenquote:Op maandag 3 juli 2017 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze kunnen ze beter gewoon op straat loslaten inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Perrin op 03-07-2017 18:45:42 ]And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 3 juli 2017 18:38 schreef Perrin het volgende:
[..]Ach, als jij het ook even in spoilers zet, is iedereen weer tevreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 19:50:53 ]
Plebs.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:37 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eten_in_trein__.html
Mis ik nou wat of zijn dit allemaal treurige reacties, zelfs voor de Telegraaf.
Ik voel gewoon de pijn die de student ook moest voelen toen deze het nieuws moest brengen aan de leraar.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:37 schreef eriksd het volgende:
De oplage blijft maar dalen en de verliezen blijven stijgen om een reden, natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:37 schreef eriksd het volgende:
Nog altijd grootste van Nederland tochquote:Op maandag 3 juli 2017 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De oplage blijft maar dalen en de verliezen blijven stijgen om een reden, natuurlijk.
Nouja, ik mag ook graag zuur doen maar deze mensen lijken daadwerkelijk zuur te zijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De oplage blijft maar dalen en de verliezen blijven stijgen om een reden, natuurlijk.
Hopelijk maakt dit me niet medeplichtigquote:Op maandag 3 juli 2017 18:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, als jij het ook even in spoilers zet, is iedereen weer tevreden.
Ik heb geen idee, ik volg het niet echt, eigenlijk, ik heb het alleen meegekregen via de berichtgeving over de overname.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog altijd grootste van Nederland toch
quote:yoc68 2 uren geleden
Mensen die viool spleen moeten wel oerdom zijn blijkbaar want veel te vaak lees je deze verhalen waar ze weer eens een peperdure vilol hebben vergeten op een train of terrasje. Hoe kun je zo dom zijn om zo iets waardevols te vergeten. Het is geen paraplu.
Daar zijn er tegenwoordig zat van, Erik, probleem is alleen dat ze niet willen betalen om zuur te zijnquote:Op maandag 3 juli 2017 18:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, ik mag ook graag zuur doen maar deze mensen lijken daadwerkelijk zuur te zijn.
quote:Op maandag 3 juli 2017 18:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik volg het niet echt, eigenlijk, ik heb het alleen meegekregen via de berichtgeving over de overname.
Altijd een kutkrant geweest, zal het altijd blijven ook. Had gewoon permanent verboden moeten worden in 1945.
Mwuah, AD vind ik niet zo tokkie.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tokkie krant en tokkie krant op 1 en 2. Yippie.
Altijd fijn toch, die waardering.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
Toch fijn, vandaag drie uur bezig geweest om andermans werk te doen en nu al drie mails met gezeik binnen.
Zoveel waarheid in een comment dat het gewoon pijn doet aan de ogen.quote:
Ondank is 's werelds loon, Janneke, dat zou een leerkracht als geen ander moeten wetenquote:Op maandag 3 juli 2017 18:49 schreef Janneke141 het volgende:
Toch fijn, vandaag drie uur bezig geweest om andermans werk te doen en nu al drie mails met gezeik binnen.
Mischien niet handig als de klachten van de ouders komenquote:Op maandag 3 juli 2017 18:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Gewoon wat irritante leerlingen de schuld geven, indien nodig via een omweg.
Fijn om te zien dat de boel stabiliseert bij de fatsoenlijke kranten.quote:
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op maandag 3 juli 2017 19:20 schreef Euribob het volgende:
Wat doet zo'n roddelblad als de Telegraaf eigenlijk met z'n budget, vraag je je dan af.
FD is niet fatsoenlijk, dat is een spreekbuis van het Grootkapitaal.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat de boel stabiliseert bij de fatsoenlijke kranten.
Fat camp voor Sjuul Paradijs was vrij prijzig.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:20 schreef Euribob het volgende:
Wat doet zo'n roddelblad als de Telegraaf eigenlijk met z'n budget, vraag je je dan af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitspltze
Gewoon raus.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze kunnen ze beter gewoon op straat loslaten inderdaad.
quote:Op maandag 3 juli 2017 19:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Niet schrikken.Aids of kanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjuul Wil Leven.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nog erger: afvallen omdat het kan.
De koppen die hij trekt, meesterlijk.quote:
quote:
quote:
Ja, ik heb hem zaterdagavond zitten kijken. Maakte op mij ook flinke indruk met tranen in de ogen als gevolg. Heftig verhaal en erg goed geacteerd.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vond de film (The Broken Circle Breakdown) maar een partij heftig om te kijken trouwens. Volgende ochtend spookte die nog steeds door m'n hoofd.
Tem moet huilen om een film. Wat een anus.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem zaterdagavond zitten kijken. Maakte op mij ook flinke indruk met tranen in de ogen als gevolg. Heftig verhaal en erg goed geacteerd.
Maar goed dat mijn vriendin niet mee heeft gekeken....
Heeft je nieuwe vriendin al een scharrel ergens daar in Okkibokkie?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tem moet huilen om een film. Wat een anus.
Nee.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft je nieuwe vriendin al een scharrel ergens daar in Okkibokkie?
Ja, moet toegeven dat hij op mij ook wel flink indruk maakte. Komt ook wel dichtbij, want de combinatie rouwproces en relatie heb ik zo m'n ervaring mee (al was mijn woede gelukkig niet zo heftig als bij hem).quote:Op maandag 3 juli 2017 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem zaterdagavond zitten kijken. Maakte op mij ook flinke indruk met tranen in de ogen als gevolg. Heftig verhaal en erg goed geacteerd.
Kans dat Samzz d'r tieten laat zien lijkt me vrij klein. Derhalve blijf ik lekker thuis.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
Deze SC is stom.
Maar toch kom ik naar de meet.
De tieten van Kaas- komen sowieso boven tafel echter.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kans dat Samzz d'r tieten laat zien lijkt me vrij klein. Derhalve blijf ik lekker thuis.
Daarmee kletst hij zo het bier van de toog als hij een kwartslag draait.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De tieten van Kaas- komen sowieso boven tafel echter.
Haha dat ja. The fuck, daar heb je dan echt even geen zin in.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik voel gewoon de pijn die de student ook moest voelen toen deze het nieuws moest brengen aan de leraar.
Lekker hoor. In september de master binnen dus?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik heb het gevoel dat ik wel wat puntjes opgehaald heb net.
Nja, ik moet gvd nog vaker opdraven deze week. Maar als alles meezit de master in augustus/september binnen ja, dus dan gewoon netjes in 12 of 13 maand. Hoop niet dat ik nog aan de scriptie moet naast fulltime werken, want daar heb ik weinig trek in.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker hoor. In september de master binnen dus?
Welnee, iedereen bij FD stemt PvdA/GL/D66.quote:Op maandag 3 juli 2017 19:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
FD is niet fatsoenlijk, dat is een spreekbuis van het Grootkapitaal.
quote:Op maandag 3 juli 2017 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Kinnetje hangt steeds lager.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De tieten van Kaas- komen sowieso boven tafel echter.
Herone, gok ik.quote:
Persgroep ftw.quote:
Dat zeg ik.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welnee, iedereen bij FD stemt PvdA/GL/D66.
En waarvan je met een knetterstonede blik domme filmpjes op internet laat mikken..quote:Op maandag 3 juli 2017 21:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien zo'n ziekte waarbij je geen pijn voelt?
Veel plezier.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
Deze SC is stom.
Maar toch kom ik naar de meet.
twitter:dennysgrandsam twitterde op maandag 03-07-2017 om 15:34:23The reason I look dead inside is because Bernie didn't win still. reageer retweet
Hmm.twitter:dennysgrandsam twitterde op zaterdag 01-07-2017 om 23:26:26Until you lick a grown mans sweaty 3 day unshowered taint then don't tell me I can't take a dick. I'm a grown, nasty bitch. reageer retweet
Die ratio van hem was alleen niet genoeg om zijn relatie te redden, helaas. Mooie scene ook wel dat hij tekeer gaat op dat podium.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, moet toegeven dat hij op mij ook wel flink indruk maakte. Komt ook wel dichtbij, want de combinatie rouwproces en relatie heb ik zo m'n ervaring mee (al was mijn woede gelukkig niet zo heftig als bij hem).
Wat een catch is het.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hmm.twitter:dennysgrandsam twitterde op zaterdag 01-07-2017 om 23:26:26Until you lick a grown mans sweaty 3 day unshowered taint then don't tell me I can't take a dick. I'm a grown, nasty bitch. reageer retweet
Geweldig, vertel meer.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
Nederland u19 gewonnen van de duitsers
Met 3 goals voor Piroe
Een kleine kans is alsnog een kans.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kans dat Samzz d'r tieten laat zien lijkt me vrij klein. Derhalve blijf ik lekker thuis.
Dilrosun was uitblinker, speler van man city en dus een nodig talent op de vleugels voor oranje.quote:
Internet. 100% tetgarantie.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een kleine kans is alsnog een kans.
Wel een typje voor jou uiteraard.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee jij dan, met je Jean Pierre Geelen-impressie. Lekker janken bij een wijvenfilm.
Jij gaat ook, flapdrol.quote:
Goede film hoor.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:35 schreef Euribob het volgende:
Ik dacht dat Tem en Friek het de hele tijd over een interessante film hadden die ik zeker moest kijken.
Blijkt de film Vlaamstalig.
Hoe hoog is jouw kans?quote:Op maandag 3 juli 2017 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een kleine kans is alsnog een kans.
Volgens mij was hij ook bij de pleinbios vorig jaar.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:35 schreef Euribob het volgende:
Naja, had hem destijds al gezien. Ook wel een traantje weggepinkt toen.
0% want ik kom nietquote:
Hoeft niet bij de meet te zijn, gewoon de algemene kans.quote:
Ok, Hans.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was al bijna vergeten dat Prem in DWDD zei dat Jean Pierre het met kleine kinderen deed.
Pokkel, dat kan je niet zeggen, bied NU je excuses aan!!quote:Op maandag 3 juli 2017 21:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was al bijna vergeten dat Prem in DWDD zei dat Jean Pierre het met kleine kinderen deed.
Niet veel groter dan 0.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hoeft niet bij de meet te zijn, gewoon de algemene kans.
Ja, het is dat ik geen kinderen heb, anders had het me denk ik wel een weekje beziggehouden toen ik het gekeken had. Vraag me dan af of ik zelf ook gek zou worden als mij dat zou overkomen, zo geconfronteerd worden met de machteloosheid van het leven als het gaat om je dierbaarste bezit.quote:
Ja, kan me er geen voorstelling bij maken hoe ik zou reageren behalve dat je helemaal kapot gaat.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik geen kinderen heb, anders had het me denk ik wel een weekje beziggehouden toen ik het gekeken had. Vraag me dan af of ik zelf ook gek zou worden als mij dat zou overkomen, zo geconfronteerd worden met de machteloosheid van het leven als het gaat om je dierbaarste bezit.
Drenthe toch die konden het in de oorlog ook waarom nu niet?quote:Op maandag 3 juli 2017 18:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ergens in Limburg of Brabant neem ik aan?
Toen je hoorde hoe hoog de subsidie was?quote:Op maandag 3 juli 2017 21:35 schreef Euribob het volgende:
Naja, had hem destijds al gezien. Ook wel een traantje weggepinkt toen.
Dat heb ik nou ook altijd.quote:Op maandag 3 juli 2017 21:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik geen kinderen heb, anders had het me denk ik wel een weekje beziggehouden toen ik het gekeken had. Vraag me dan af of ik zelf ook gek zou worden als mij dat zou overkomen, zo geconfronteerd worden met de machteloosheid van het leven als het gaat om je dierbaarste bezit.
Beetje jammer weer.quote:
Hij het wordt steeds interessanter.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die Tem zuipt tenminste gratis, terwijl wij weer voor die laffe pilseners moeten dokken.
Oops, verkeerd begrepen,ignorequote:Op maandag 3 juli 2017 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, kan me er geen voorstelling bij maken hoe ik zou reageren behalve dat je helemaal kapot gaat.
Tuurlijk niet, dat is gewoon het standaard smoesje. Enige bruiloft waar ik heen ga is die van jou met je musical holmaatje.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:22 schreef Kaas- het volgende:
Is dat echt zo dan Tem? Wel bummer, want dit kan wel eens de grootste meet in jaren worden.
De opkomst van die meet van Friek_ moet in ieder geval wel te evenaren zijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:22 schreef Kaas- het volgende:
Is dat echt zo dan Tem? Wel bummer, want dit kan wel eens de grootste meet in jaren worden.
Lekker gepland weer, lullo.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:22 schreef Kaas- het volgende:
Dat wordt volgens mij ook wel een spektakel.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is gewoon het standaard smoesje. Enige bruiloft waar ik heen ga is die van jou met je musical holmaatje.
quote:Op maandag 3 juli 2017 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat is gewoon het standaard smoesje. Enige bruiloft waar ik heen ga is die van jou met je musical holmaatje.
Als die hem nog heeft toch, die promotie zal wel niet uit de lucht zijn komen vallen toch.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo over Kaas' stoellift h.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat wordt volgens mij ook wel een spektakel.
Limburgs scepticisme, i like.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als die hem nog heeft toch, die promotie zal wel niet uit de lucht zijn komen vallen toch.
John doet een beetje hard to get, maar ik zal mijn best doen.quote:
Meid ik ben 60 en krijg hem niet meer hoog, wat heb jij aan mij?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
John doet een beetje hard to get, maar ik zal mijn best doen.
Ja, die houdt de schijn slechts opquote:Op maandag 3 juli 2017 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
John doet een beetje hard to get, maar ik zal mijn best doen.
Net m'n ESTA gefixt. Over een paar weken is het koffertje pakken en gaan.quote:
Cool, waar in de US ga je heen?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net m'n ESTA gefixt. Over een paar weken is het koffertje pakken en gaan.
Je hebt toch wel gemeld dat je mod bent op een subversief forum, he? En je username en log in opgegeven?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net m'n ESTA gefixt. Over een paar weken is het koffertje pakken en gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |