Nee klopt, maar ik wilde een vrouwelijk (ex-)Kamerlid als plaatje.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 14:50 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ga dit even hier neergooien zonder commentaar:
People are dropping $25,000 to get anal Botox
http://nypost.com/2017/06(...)0-to-get-anal-botox/
quote:Best of all, the procedure has also rejuvenated his love life. “I had sex with my husband, and it’s like, ‘Wow – I’m 20 years younger!’” he said. “This is not a stretched-out ass. It’s back to how it was when he met me 13 years ago.”
Het erge is dat ik mij nu al even afvraag of ze de boel nu weer strakker hebben gemaakt of juist losser.quote:
Tja, Linus, daar studeer je nou filosofie voor, he? Wij vragen ons dat totaal niet afquote:Op maandag 3 juli 2017 14:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het erge is dat ik mij nu al even afvraag of ze de boel nu weer strakker hebben gemaakt of juist losser.
Dit is geen filosofische vraag Tijger. Dit is begrijpend lezen.... en ik kan dat niet. Mijn juf van groep 7 wist dat al.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Linus, daar studeer je nou filosofie voor, he? Wij vragen ons dat totaal niet af
Het was dan ook een grap, he, Linusquote:Op maandag 3 juli 2017 14:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dit is geen filosofische vraag Tijger. Dit is begrijpend lezen.... en ik kan dat niet. Mijn juf van groep 7 wist dat al.
Voor een musicalster moet het sowieso strak zijn lijkt me.quote:Op maandag 3 juli 2017 14:58 schreef Ryon het volgende:
Kaas- kan daar wel even wat duiding bij geven.
"Dagboek van een ambtenaar"?quote:Op maandag 3 juli 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Binnenkort allemaal te lezen in de Kaas- nieuwsbrief.
Nou ja, zie het zo, van botox zwellen je lippen op en trekt je voorhoofd strak...extrapoleer dat naar andere regio'squote:Op maandag 3 juli 2017 15:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik weet... maar ik snap echt niet hoe ik dit moet lezen. Hopelijk overleef ik dit drama.
Maar het verslapt toch ook spieren?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, zie het zo, van botox zwellen je lippen op en trekt je voorhoofd strak...extrapoleer dat naar andere regio's
Het wordt dan weer even tijd dat we deze column van Cuperus aandacht geven. Gewoon om ze weer even met beide beentjes op de grond te zetten.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ciriclejerk op Facebook:
Alexander Pechtold prijst Wouter Koolmees de hemel in n.a.v een profiel in de Volkskrant. En de partij kwijlt het halve internet onder.
Hier kwam vanochtend ook al wat kwijl terecht.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ciriclejerk op Facebook:
Alexander Pechtold prijst Wouter Koolmees de hemel in n.a.v een profiel in de Volkskrant. En de partij kwijlt het halve internet onder.
PvdA sloopt even D66 op hun nieuw gevonden kroonjuweel. Wat afgedaan wordt als een minderheidspositie die de meeste Nederlanders te ver gaat. Nice.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het wordt dan weer even tijd dat we deze column van Cuperus aandacht geven.
Linus, ik heb geen idee, de gedachte alleen al om moedwillig botulisme te laten injecteren is voor mij al te veel informatiequote:Op maandag 3 juli 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar het verslapt toch ook spieren?
Wat dan ook zwak is omdat D66 nergens pretendeert dat het de meerderheid vertegenwoordigd hoewel ze wel flink groter zijn dan de PvdAquote:Op maandag 3 juli 2017 15:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
PvdA sloopt even D66 op hun nieuw gevonden kroonjuweel. Wat afgedaan wordt als een minderheidspositie die de meeste Nederlanders te ver gaat. Nice.
Laf en zonder principes. Zo kennen we D66 weer.quote:Ook D66 heeft een verkiezingsbelofte ingelost, maar daarmee is alles wel gezegd. De partij heeft zich, op een enkele kritische vraag na, vooral laf gedragen. Eric van der Burg kreeg geen enkele steun van zijn coalitiegenoot toen half Amsterdam in opstand kwam.
De wethouder wekte wrevel, maar hij stónd tenminste ergens voor. D66 niet. De voorvechter voor directe democratie deed zelfs geen enkele moeite het referendum te redden door tijdens het debat hierover te zwijgen.
Nee, maar ze willen een standpunt waarvan zij weten dat het omstreden is wel aan de meerderheid opleggen door eventueel de coalitiebesprekingen te dwarsbomen?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat dan ook zwak is omdat D66 nergens pretendeert dat het de meerderheid vertegenwoordigd hoewel ze wel flink groter zijn dan de PvdA
In de huidige te vormen coalitie gaat dat voor iedere partij gelden, VVD inclusief. Sterker nog, dat gold ook voor de vorige kabinets periode.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:10 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, maar ze willen een standpunt waarvan zij weten dat het omstreden is wel aan de meerderheid opleggen door eventueel de coalitiebesprekingen te dwarsbomen?
Dat is wel een mooi voorbeeld van "tirannie van de minderheid".
?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In de huidige te vormen coalitie gaat dat voor iedere partij gelden, VVD inclusief. Sterker nog, dat gold ook voor de vorige kabinets periode.
Toen het kabinet aantrad had het een meerderheid. Dat ten eerste, die meerderheid had al afspraken gemaakt en je kan nooit met droge ogen beweren dat al die afspraken op een meerderheid van het volk kon rekenen, de VVD punten werden gesteund door een minderheid van de kiezers idem voor de PvdA.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
?
Vorige kabinetsperiode werd gekenmerkt door een minderheidskabinet vanwege de situatie in de Eerste Kamer. Er moest dus voor elk punt verschillende Kamermeerderheden worden gehaald. Lijkt mij eigenlijk het tegenovergestelde van de meerderheid iets willen opdringen?
Noem eens één concreet VVD standpunt dat een minderheidspositie was dat de meerderheid van Nederland te ver vond gaan maar dat de VVD er ondanks dat met politieke macht (die zij klaarblijkelijk toch even bezaten) er door heen heeft gedrukt?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen het kabinet aantrad had het een meerderheid. Dat ten eerste, die meerderheid had al afspraken gemaakt en je kan nooit met droge ogen beweren dat al die afspraken op een meerderheid van het volk kon rekenen, de VVD punten werden gesteund door een minderheid van de kiezers idem voor de PvdA.
Dit is gewoon inherent aan ons systeem waarin iedereen toegeeft aan elkaar en niemand alles krijgt wat men wil.
Die hadden toch ook als enig doel voor hun coalitie het buiten de deur houden van de PvdA?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:08 schreef Ryon het volgende:
Het Parool was ook al lyrisch over het optreden van de lokale D66 fractie:
[..]
Laf en zonder principes. Zo kennen we D66 weer.
Dat is prima, CU mag over een paar jaar uit de coalitie stappen.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:18 schreef remlof het volgende:
Hier in Arnhem is de ChristenUnie juist twee weken geleden uit de coalitie met D66, SP en CDA gestapt.
Om de tippelzone
http://www.gelderlander.n(...)tippelzone~a388187b/
Ja, opdat deze held:quote:Op maandag 3 juli 2017 15:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die hadden toch ook als enig doel voor hun coalitie het buiten de deur houden van de PvdA?
Dat de PvdA niet regeert in Amsterdam lijkt me prima en gezond. Maar als dat je hoogste doel is zal je verder niet echt tot iets komen, zoals nu ook wel blijkt.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, opdat deze held:
[ afbeelding ]
Gevierd kon worden als de drakendoder die de terreur van de sociaaldemocraten gestopt heeft. Wel terecht overigens. Jammer dat Amsterdam nu weer terugverlangt naar het "PvdA-tijdperk".
Ik postte dit schitterende artikel vanochtend al in de SC.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:03 schreef Ryon het volgende:
Ciriclejerk op Facebook:
In Rotterdam is de coalitie tussen oa Baudet en D66 haar meerderheid ook ineens kwijt doordat raadsleden van coalitiepartijen (Baudet en CDA) zomaar naar moslimpartijen overstappen.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:18 schreef remlof het volgende:
Hier in Arnhem is de ChristenUnie juist twee weken geleden uit de coalitie met D66, SP en CDA gestapt.
Om de tippelzone
http://www.gelderlander.n(...)tippelzone~a388187b/
Daar heb ik nog vorig jaar door Frankrijk mee getoerd. Wel fijn ding voor langere stukken.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:35 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, de auto avonturen duren voort met steeds een nieuwe wending, de KIA is per september exit en wordt vervangen door een Subaru Outback 2.5 4x4 met CVT![]()
Wel een lekkere grote kofferbak
Je bedoelt Leefbaar Rotterdam en niet Baudet toch?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Rotterdam is de coalitie tussen oa Baudet en D66 haar meerderheid ook ineens kwijt doordat raadsleden van coalitiepartijen (Baudet en CDA) zomaar naar moslimpartijen overstappen.
Die zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Baudet gaat campagne voeren voor Leefbaar bij de GR en Leefbaar voor Baudet bij de PR. In plaats van elkaar uit te dagen.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt Leefbaar Rotterdam en niet Baudet toch?
Baudet is gewoon een gore fascist waarmee D66 niet zou moeten samenwerken.quote:Op maandag 3 juli 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Baudet gaat campagne voeren voor Leefbaar bij de GR en Leefbaar voor Baudet bij de PR. In plaats van elkaar uit te dagen.
Baudet=Eerdmans
Baudet is immers natuurlijk wel de ware opvolger van Pim. Aldus Baudet.
Dat voorspelt dan niet veel goeds voor Thierry, mischien maar investeren in kogelvrije lavendel zakjes?quote:Op maandag 3 juli 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die zijn een samenwerkingsverband aangegaan. Baudet gaat campagne voeren voor Leefbaar bij de GR en Leefbaar voor Baudet bij de PR. In plaats van elkaar uit te dagen.
Baudet=Eerdmans
Baudet is immers natuurlijk wel de ware opvolger van Pim. Aldus Baudet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |