SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scores vorige:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Pg_up op 02-07-2017 20:55:48 ]Puntjes.
quote:From Middle English hey, hei, also without h- in ey, from Old English *hē, ēa (interjection), attested as first element in Old English hēlā, ēalā (“O!, alas!, oh!, lo!”). Cognate with Dutch hé, hei (“hi, hey”), German hei (“hey, wow”), Danish and Swedish hej (“hello, hey”), Faroese hey (“hey, hello”), Icelandic hei (“hey”), Romanian hei (“hei”), see heigh. Probably a natural expression, as may be inferred from its presence with similar meaning in many other unrelated languages: for example, Burmese ဟေး (he:), Finnish hei, Unami hè, and Mandarin Chinese 哎 (āi), and various sound-alikes as Greek εἴα (eía) and Latin eia, Latin eho, Sanskrit हे (he). See also hello.
Godver.quote:
Niet verder gaan uitlopen hè.quote:
Sinds de nachtbrakers veel te ver uitlopen, heb het aan de blauwe connecties achter de schermen gevraagd.quote:
Doe normaal hoorquote:Op zondag 2 juli 2017 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sinds de nachtbrakers veel te ver uitlopen, heb het aan de blauwe connecties achter de schermen gevraagd.
Het is mij bittere ernst.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Doe normaal hoortis toch maar een spelletje
Goed argument. Dit topic gaat alleen open tussen 7 en 9 uur s'ochtends en 6 en 10 uur 'savonds. Daarbuiten moet iedereen slapen of op school zijn/werken. We kunnen de werklozen, huisvrouwen of slapelozen geen puntjes gunnen als normale mensen slapen of bezig met nuttig werk zijn.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sinds de nachtbrakers veel te ver uitlopen, heb het aan de blauwe connecties achter de schermen gevraagd.
Ok eensquote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed argument. Dit topic gaat alleen open tussen 7 en 9 uur s'ochtends en 6 en 10 uur 'savonds. Daarbuiten moet iedereen slapen of op school zijn/werken. We kunnen de werklozen, huisvrouwen of slapelozen niet puntjes gunnen als normale mensen slapen of bezig met nuttig werk zijn.
En tijdens de vakantie gaat die gewoon weer open dan, goed idee.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed argument. Dit topic gaat alleen open tussen 7 en 9 uur s'ochtends en 6 en 10 uur 'savonds. Daarbuiten moet iedereen slapen of op school zijn/werken. We kunnen de werklozen, huisvrouwen of slapelozen geen puntjes gunnen als normale mensen slapen of bezig met nuttig werk zijn.
Welke vakantie? De bouwvak?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En tijdens de vakantie gaat die gewoon weer open dan, goed idee.
Schoolvakantie, daar zit de bouwvak ook in volgens mij.quote:
Oké.quote:
Het is ook bullshit.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Nou nog een uurtje dan.. En nog steeds denk ik dat het bs is!
Dit is nog steeds ONZ en niet UTO of OUDquote:Op zondag 2 juli 2017 21:07 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Aha zie je wel! Ik dacht het althnx
Ik ben snel goedgelovig..quote:Op zondag 2 juli 2017 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is nog steeds ONZ en niet UTO of OUD
Ohh oké, met een heel forum daarvoor.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Utopia. Dat lijke spelletjes programma met een paar mensen in een huis.
Nee joh, blijf lekker hier!quote:Op zondag 2 juli 2017 21:15 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Maar ik ga wel even verder kijken dan
Je weet hoe FOK! is begonnen?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ohh oké, met een heel forum daarvoor.
Ja wel eens van tong gelezen, met Big Brother.quote:
Truequote:Op zondag 2 juli 2017 21:19 schreef devzero het volgende:
Het dilema met dit spel. Als de slowchat leuk is, dan kun je bijna geen punten verdienen. Lekker belangrijk
Jep.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wel eens van tong gelezen, met Big Brother.Wel logisch dan inderdaad nu een Utopia forum.
Ik ken alleen de Gouden Kooi, dat was wel leuk met die dikke gozer.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:20 schreef devzero het volgende:
Iedere big brother/de bus/whatever had een eigen forum.
Weinig moeite, volgens mij voldoet het om simpelweg het topic-id uit de query te laten. Enige bijeffect wat je dan krijgt is dat hij tijd tussen lapo en OP ook meetelt, hij ziet dan enkel posts en geen topics meer.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:58 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Als het weinig moeite is, graag. Nu moeten we nog de scores van de verschillende topics bij elkaar optellen, dus dat zou weer wat werk schelen.
Als het op knopen aankomtquote:
Haha ja dat kan ik mij voorstellen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Weinig moeite, volgens mij voldoet het om simpelweg het topic-id uit de query te laten. Enige bijeffect wat je dan krijgt is dat hij tijd tussen lapo en OP ook meetelt, hij ziet dan enkel posts en geen topics meer.
[..]
Als het op knopen aankomtAl is bondage wel even wat anders omdat je met zoveel rekening moet houden. Het is niet de bedoeling mensen te beschadigen.
Ook mooi om de meer ervaren mensen aan het werk te zien. Die kunnen echt onvoorstelbaar mooie dingen doen met touw en een modelquote:Op zondag 2 juli 2017 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ik mij voorstellen.Maar laat jij jezelf dan ook vastbinden bij zo iets?
Ah oké.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook mooi om de meer ervaren mensen aan het werk te zien. Die kunnen echt onvoorstelbaar mooie dingen doen met touw en een model![]()
Ik ben meer van het knopen maar ben vandaag wel vastgebonden ja
Ik kan daar niet zo goed tegen denk ik, gebrek aan bewegingsvrijheid; máár ik zou het niet op voorhand afschrijven.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou jij je niet laten vastbinden door een mooie meid dan?
Ach, proberen kan altijdquote:Op zondag 2 juli 2017 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen denk ik, gebrek aan bewegingsvrijheid; máár ik zou het niet op voorhand afschrijven.
Ze zouden gewoon met de Gouden Kooi twee moeten beginnen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:47 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
UTO is een vrij saai iets.. heb na 2.5 maand mijn premium account opgezegd.
Jaaa dat was idd lekker rellen en geen sl'squote:Op zondag 2 juli 2017 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon met de Gouden Kooi twee moeten beginnen.
sl's? Maar Terror Jaap was wel grappig.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:49 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Jaaa dat was idd lekker rellen en geen sl's
Gegeven paard.quote:
Een sl is dat ze het beeld stil op een stukje onkruid of lantaarn zetten.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sl's? Maar Terror Jaap was wel grappig.
Ik wacht meestal tot een volle minuut met antwoorden zodat het niet lijkt of ik continue op refresh klikquote:
Terror Jaap was idd een lekkere relnichtquote:Op zondag 2 juli 2017 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sl's? Maar Terror Jaap was wel grappig.
Oh, oké.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:59 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Een sl is dat ze het beeld stil op een stukje onkruid of lantaarn zetten.
Dan moet de kijker denken dat er iets heel spectaculairs aan de hand is.
En 9 van de 10x is er niks.
Zo'n sl doen ze zeer regelmatig.
Ja hij ging best ver meestal.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Terror Jaap was idd een lekkere relnicht
Lekkere?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Terror Jaap was idd een lekkere relnicht
Holy shit.quote:
Hahaha ja ze gingen allemaal best verquote:
Ja, leuke televisie.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:10 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahaha ja ze gingen allemaal best verBrian met zijn agressie, Amanda met haar sletterige gedrag, Huub met zijn psychoses
en de rest
Kun je die code niet uitvoeren voor ieder indivuele topic? Aan de andere kant, de tijd tussen de last post en de OP is meestal toch niet erg lang. Dus ik stem voor "gaan met die banaan" Pg_up?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef bondage het volgende:
Weinig moeite, volgens mij voldoet het om simpelweg het topic-id uit de query te laten. Enige bijeffect wat je dan krijgt is dat hij tijd tussen lapo en OP ook meetelt, hij ziet dan enkel posts en geen topics meer.
Zit je mobiel?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wacht meestal tot een volle minuut met antwoorden zodat het niet lijkt of ik continue op refresh klik
Ja, alleen het einde was wel een beetje gaar, dat de winnaar dat huis niet kreeg ineens.quote:
Maar dan kan je toch #live achter de url zetten voor autorefresh?quote:
Ja dat was idd behoorlijk gaarquote:Op zondag 2 juli 2017 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, alleen het einde was wel een beetje gaar, dat de winnaar dat huis niet kreeg ineens.
Zou je dat dan willen doen?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef bondage het volgende:
Ik zit liever met een stopwatch achter mijn schermquote:Op zondag 2 juli 2017 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch #live achter de url zetten voor autorefresh?
Het zal jullie ongetwijfeld niets verbazen dat ik niet weet waar jullie het telkens over hebben.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:24 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Zou je dat dan willen doen?![]()
Dat bijeffect maakt niet zoveel uit, dat kan eventueel zelfs handmatig gecorrigeerd worden.
Bondage houdt een database bij met alle posts/topics/reeks. Daarmee biedt hij een alternative zoek machine voor Fok! aan. Maar hij kan ook lijstjes maken met wie het meest gepost heeft in een reeks en dus ook de tijdsverschillen tussen posts in deze reeks bepalen en de puntjes in dit "spel" berekenen.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:29 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Het zal jullie ongetwijfeld niets verbazen dat ik niet weet waar jullie het telkens over hebben.
Het is voor mij net of jullie Chinees praten.
We hebben het over een 'programmaatje' dat de punten kan tellen. Hoeven we het niet meer zelf te doen.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:29 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Het zal jullie ongetwijfeld niets verbazen dat ik niet weet waar jullie het telkens over hebben.
Het is voor mij net of jullie Chinees praten.
Dat wat het wachtende mannentje bij een of andere download service. Ben de naam eigenlijk vergetenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:31 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar best een schattig poppetje
Oh... okquote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Bondage houdt een database bij met alle posts/topics/reeks. Daarmee biedt hij een alternative zoek machine voor Fok! aan. Maar hij kan ook lijstjes maken met wie het meest gepost heeft in een reeks en dus ook de tijdsverschillen tussen posts in deze reeks bepalen en de puntjes in dit "spel" berekenen.
Aaah thnxquote:Op zondag 2 juli 2017 22:34 schreef Pg_up het volgende:
[..]
We hebben het over een 'programmaatje' dat de punten kan tellen. Hoeven we het niet meer zelf te doen.
Geen ideequote:Op zondag 2 juli 2017 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wat het wachtende mannentje bij een of andere download service. Ben de naam eigenlijk vergeten
"spel"quote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Bondage houdt een database bij met alle posts/topics/reeks. Daarmee biedt hij een alternative zoek machine voor Fok! aan. Maar hij kan ook lijstjes maken met wie het meest gepost heeft in een reeks en dus ook de tijdsverschillen tussen posts in deze reeks bepalen en de puntjes in dit "spel" berekenen.
Dat is een ander ONZ "spel".quote:
Heb optie toegevoegd.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:24 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Zou je dat dan willen doen?![]()
Dat bijeffect maakt niet zoveel uit, dat kan eventueel zelfs handmatig gecorrigeerd worden.
Jaaaaaa!!! That's my stylequote:
#15jarigemeisjesproblemenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:05 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!! That's my style![]()
![]()
Helaas was ik er niet bij dit jaar![]()
Moest weer werken in de zaak van mijn ouders
#rotzakken #wachtmaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juli 2017 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
#15jarigemeisjesproblemenDie hebben weer anderen problemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatst las ik wel een topic over iemand die een boek aan het schrijven is.quote:
Die lichtshow ookquote:Op maandag 3 juli 2017 00:05 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!! That's my style![]()
![]()
Helaas was ik er niet bij dit jaar![]()
Moest weer werken in de zaak van mijn ouders
#rotzakken #wachtmaar
Wtfquote:Op maandag 3 juli 2017 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die lichtshow ook![]()
Ik wil het graag een keer in het echt meemaken, helaas nog geen kans voor gehad.
Dan moet ik alleen en dat vind ik lastig. Heb net mijn angst overwonnen om alleen naar meetings te gaan (bevalt me nu wel prima) dus misschien dat er nog verandering in komt.quote:Op maandag 3 juli 2017 00:26 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Wtfwaarom dat dan? Hoe kan dat? Je kan er toch gewoon heen
Ben je elke x te laat met kaarten bestellen?quote:Op maandag 3 juli 2017 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die lichtshow ook![]()
Ik wil het graag een keer in het echt meemaken, helaas nog geen kans voor gehad.
Nee, ze mijn post boven die van jouquote:Op maandag 3 juli 2017 00:29 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ben je elke x te laat met kaarten bestellen?
Dat komt vanzelf wel.quote:Op maandag 3 juli 2017 00:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen en dat vind ik lastig. Heb net mijn angst overwonnen om alleen naar meetings te gaan (bevalt me nu wel prima) dus misschien dat er nog verandering in komt.
Oh ja dat is lastig danquote:Op maandag 3 juli 2017 00:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen en dat vind ik lastig. Heb net mijn angst overwonnen om alleen naar meetings te gaan (bevalt me nu wel prima) dus misschien dat er nog verandering in komt.
Gewoon profiel maken op partyflock, leer je mensen kennen en zo kom je makkelijker aan kaarten en gezellig mee gaanquote:
Aahw das wel zieligquote:Op maandag 3 juli 2017 00:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Weggepest in KLB toen ie beetje doordraaide.
Jup, gewoon doen is in dit soort situaties de beste optie heb ik wel gemerkt. En natuurlijk zorgen dat ik wat dagen vrij regel, incl. bijkomenquote:
Met zo'n bus is dan niet zo'n gek idee inderdaad. Kan ik vooraf wat mensen leren kennen en sta ik daar niet tussen allemaal onbekenden te stampenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:31 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Oh ja dat is lastig danje kan op PF kijken of je voortaan met mensen mee kan.
En in de partybus erheen leer je vast mensen kennen met wie je op kan trekken die dag of dat hele weekend
Ja precies idd! Vet gezellig ook altijd in die bussenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, gewoon doen is in dit soort situaties de beste optie heb ik wel gemerkt. En natuurlijk zorgen dat ik wat dagen vrij regel, incl. bijkomen
[..]
Met zo'n bus is dan niet zo'n gek idee inderdaad. Kan ik vooraf wat mensen leren kennen en sta ik daar niet tussen allemaal onbekenden te stampen
Hmz ok, ja ik post daar zelden moet ik zeggenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
KLB is ook wel een beetje een kliekjes forum
Jij kunt makkelijk pratenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:33 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Gewoon profiel maken op partyflock, leer je mensen kennen en zo kom je makkelijker aan kaarten en gezellig mee gaan
Ja ik zit ook al wat jaartjes op PFquote:Op maandag 3 juli 2017 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij kunt makkelijk pratenVolgens mij heb ik nog ergens een oud profiel, moet gegevens even zoeken. Nieuwe maken ga ik anders even andere keer doen, ik moet echt gaan slapen, 6:00 wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |