Ik zit liever met een stopwatch achter mijn schermquote:Op zondag 2 juli 2017 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch #live achter de url zetten voor autorefresh?
Het zal jullie ongetwijfeld niets verbazen dat ik niet weet waar jullie het telkens over hebben.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:24 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Zou je dat dan willen doen?![]()
Dat bijeffect maakt niet zoveel uit, dat kan eventueel zelfs handmatig gecorrigeerd worden.
Bondage houdt een database bij met alle posts/topics/reeks. Daarmee biedt hij een alternative zoek machine voor Fok! aan. Maar hij kan ook lijstjes maken met wie het meest gepost heeft in een reeks en dus ook de tijdsverschillen tussen posts in deze reeks bepalen en de puntjes in dit "spel" berekenen.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:29 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Het zal jullie ongetwijfeld niets verbazen dat ik niet weet waar jullie het telkens over hebben.
Het is voor mij net of jullie Chinees praten.
We hebben het over een 'programmaatje' dat de punten kan tellen. Hoeven we het niet meer zelf te doen.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:29 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Het zal jullie ongetwijfeld niets verbazen dat ik niet weet waar jullie het telkens over hebben.
Het is voor mij net of jullie Chinees praten.
Dat wat het wachtende mannentje bij een of andere download service. Ben de naam eigenlijk vergetenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:31 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar best een schattig poppetje
Oh... okquote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Bondage houdt een database bij met alle posts/topics/reeks. Daarmee biedt hij een alternative zoek machine voor Fok! aan. Maar hij kan ook lijstjes maken met wie het meest gepost heeft in een reeks en dus ook de tijdsverschillen tussen posts in deze reeks bepalen en de puntjes in dit "spel" berekenen.
Aaah thnxquote:Op zondag 2 juli 2017 22:34 schreef Pg_up het volgende:
[..]
We hebben het over een 'programmaatje' dat de punten kan tellen. Hoeven we het niet meer zelf te doen.
Geen ideequote:Op zondag 2 juli 2017 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wat het wachtende mannentje bij een of andere download service. Ben de naam eigenlijk vergeten
"spel"quote:Op zondag 2 juli 2017 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Bondage houdt een database bij met alle posts/topics/reeks. Daarmee biedt hij een alternative zoek machine voor Fok! aan. Maar hij kan ook lijstjes maken met wie het meest gepost heeft in een reeks en dus ook de tijdsverschillen tussen posts in deze reeks bepalen en de puntjes in dit "spel" berekenen.
Dat is een ander ONZ "spel".quote:
Heb optie toegevoegd.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:24 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Zou je dat dan willen doen?![]()
Dat bijeffect maakt niet zoveel uit, dat kan eventueel zelfs handmatig gecorrigeerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |