sl's? Maar Terror Jaap was wel grappig.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:49 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Jaaa dat was idd lekker rellen en geen sl's
Gegeven paard.quote:
Een sl is dat ze het beeld stil op een stukje onkruid of lantaarn zetten.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sl's? Maar Terror Jaap was wel grappig.
Ik wacht meestal tot een volle minuut met antwoorden zodat het niet lijkt of ik continue op refresh klikquote:
Terror Jaap was idd een lekkere relnichtquote:Op zondag 2 juli 2017 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sl's? Maar Terror Jaap was wel grappig.
Oh, oké.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:59 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Een sl is dat ze het beeld stil op een stukje onkruid of lantaarn zetten.
Dan moet de kijker denken dat er iets heel spectaculairs aan de hand is.
En 9 van de 10x is er niks.
Zo'n sl doen ze zeer regelmatig.
Ja hij ging best ver meestal.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Terror Jaap was idd een lekkere relnicht
Lekkere?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Terror Jaap was idd een lekkere relnicht
Holy shit.quote:
Hahaha ja ze gingen allemaal best verquote:
Ja, leuke televisie.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:10 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Hahaha ja ze gingen allemaal best verBrian met zijn agressie, Amanda met haar sletterige gedrag, Huub met zijn psychoses
en de rest
Kun je die code niet uitvoeren voor ieder indivuele topic? Aan de andere kant, de tijd tussen de last post en de OP is meestal toch niet erg lang. Dus ik stem voor "gaan met die banaan" Pg_up?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef bondage het volgende:
Weinig moeite, volgens mij voldoet het om simpelweg het topic-id uit de query te laten. Enige bijeffect wat je dan krijgt is dat hij tijd tussen lapo en OP ook meetelt, hij ziet dan enkel posts en geen topics meer.
Zit je mobiel?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wacht meestal tot een volle minuut met antwoorden zodat het niet lijkt of ik continue op refresh klik
Ja, alleen het einde was wel een beetje gaar, dat de winnaar dat huis niet kreeg ineens.quote:
Maar dan kan je toch #live achter de url zetten voor autorefresh?quote:
Ja dat was idd behoorlijk gaarquote:Op zondag 2 juli 2017 22:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, alleen het einde was wel een beetje gaar, dat de winnaar dat huis niet kreeg ineens.
Zou je dat dan willen doen?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef bondage het volgende:
Weinig moeite, volgens mij voldoet het om simpelweg het topic-id uit de query te laten. Enige bijeffect wat je dan krijgt is dat hij tijd tussen lapo en OP ook meetelt, hij ziet dan enkel posts en geen topics meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |