Jep.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wel eens van tong gelezen, met Big Brother.Wel logisch dan inderdaad nu een Utopia forum.
Ik ken alleen de Gouden Kooi, dat was wel leuk met die dikke gozer.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:20 schreef devzero het volgende:
Iedere big brother/de bus/whatever had een eigen forum.
Weinig moeite, volgens mij voldoet het om simpelweg het topic-id uit de query te laten. Enige bijeffect wat je dan krijgt is dat hij tijd tussen lapo en OP ook meetelt, hij ziet dan enkel posts en geen topics meer.quote:Op zondag 2 juli 2017 11:58 schreef Pg_up het volgende:
[..]
Als het weinig moeite is, graag. Nu moeten we nog de scores van de verschillende topics bij elkaar optellen, dus dat zou weer wat werk schelen.
Als het op knopen aankomtquote:
Haha ja dat kan ik mij voorstellen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Weinig moeite, volgens mij voldoet het om simpelweg het topic-id uit de query te laten. Enige bijeffect wat je dan krijgt is dat hij tijd tussen lapo en OP ook meetelt, hij ziet dan enkel posts en geen topics meer.
[..]
Als het op knopen aankomtAl is bondage wel even wat anders omdat je met zoveel rekening moet houden. Het is niet de bedoeling mensen te beschadigen.
Ook mooi om de meer ervaren mensen aan het werk te zien. Die kunnen echt onvoorstelbaar mooie dingen doen met touw en een modelquote:Op zondag 2 juli 2017 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ik mij voorstellen.Maar laat jij jezelf dan ook vastbinden bij zo iets?
Ah oké.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook mooi om de meer ervaren mensen aan het werk te zien. Die kunnen echt onvoorstelbaar mooie dingen doen met touw en een model![]()
Ik ben meer van het knopen maar ben vandaag wel vastgebonden ja
Ik kan daar niet zo goed tegen denk ik, gebrek aan bewegingsvrijheid; máár ik zou het niet op voorhand afschrijven.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou jij je niet laten vastbinden door een mooie meid dan?
Ach, proberen kan altijdquote:Op zondag 2 juli 2017 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen denk ik, gebrek aan bewegingsvrijheid; máár ik zou het niet op voorhand afschrijven.
Ze zouden gewoon met de Gouden Kooi twee moeten beginnen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:47 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
UTO is een vrij saai iets.. heb na 2.5 maand mijn premium account opgezegd.
Jaaa dat was idd lekker rellen en geen sl'squote:Op zondag 2 juli 2017 21:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon met de Gouden Kooi twee moeten beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |