Ben je elke x te laat met kaarten bestellen?quote:Op maandag 3 juli 2017 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die lichtshow ook![]()
Ik wil het graag een keer in het echt meemaken, helaas nog geen kans voor gehad.
Nee, ze mijn post boven die van jouquote:Op maandag 3 juli 2017 00:29 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ben je elke x te laat met kaarten bestellen?
Dat komt vanzelf wel.quote:Op maandag 3 juli 2017 00:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen en dat vind ik lastig. Heb net mijn angst overwonnen om alleen naar meetings te gaan (bevalt me nu wel prima) dus misschien dat er nog verandering in komt.
Oh ja dat is lastig danquote:Op maandag 3 juli 2017 00:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen en dat vind ik lastig. Heb net mijn angst overwonnen om alleen naar meetings te gaan (bevalt me nu wel prima) dus misschien dat er nog verandering in komt.
Gewoon profiel maken op partyflock, leer je mensen kennen en zo kom je makkelijker aan kaarten en gezellig mee gaanquote:
Aahw das wel zieligquote:Op maandag 3 juli 2017 00:34 schreef Stien_Struis het volgende:
Weggepest in KLB toen ie beetje doordraaide.
Jup, gewoon doen is in dit soort situaties de beste optie heb ik wel gemerkt. En natuurlijk zorgen dat ik wat dagen vrij regel, incl. bijkomenquote:
Met zo'n bus is dan niet zo'n gek idee inderdaad. Kan ik vooraf wat mensen leren kennen en sta ik daar niet tussen allemaal onbekenden te stampenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:31 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Oh ja dat is lastig danje kan op PF kijken of je voortaan met mensen mee kan.
En in de partybus erheen leer je vast mensen kennen met wie je op kan trekken die dag of dat hele weekend
Ja precies idd! Vet gezellig ook altijd in die bussenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, gewoon doen is in dit soort situaties de beste optie heb ik wel gemerkt. En natuurlijk zorgen dat ik wat dagen vrij regel, incl. bijkomen
[..]
Met zo'n bus is dan niet zo'n gek idee inderdaad. Kan ik vooraf wat mensen leren kennen en sta ik daar niet tussen allemaal onbekenden te stampen
Hmz ok, ja ik post daar zelden moet ik zeggenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
KLB is ook wel een beetje een kliekjes forum
Jij kunt makkelijk pratenquote:Op maandag 3 juli 2017 00:33 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Gewoon profiel maken op partyflock, leer je mensen kennen en zo kom je makkelijker aan kaarten en gezellig mee gaan
Ja ik zit ook al wat jaartjes op PFquote:Op maandag 3 juli 2017 00:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij kunt makkelijk pratenVolgens mij heb ik nog ergens een oud profiel, moet gegevens even zoeken. Nieuwe maken ga ik anders even andere keer doen, ik moet echt gaan slapen, 6:00 wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |