Sinds de nachtbrakers veel te ver uitlopen, heb het aan de blauwe connecties achter de schermen gevraagd.quote:
Doe normaal hoorquote:Op zondag 2 juli 2017 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sinds de nachtbrakers veel te ver uitlopen, heb het aan de blauwe connecties achter de schermen gevraagd.
Het is mij bittere ernst.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:52 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Doe normaal hoortis toch maar een spelletje
Goed argument. Dit topic gaat alleen open tussen 7 en 9 uur s'ochtends en 6 en 10 uur 'savonds. Daarbuiten moet iedereen slapen of op school zijn/werken. We kunnen de werklozen, huisvrouwen of slapelozen geen puntjes gunnen als normale mensen slapen of bezig met nuttig werk zijn.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sinds de nachtbrakers veel te ver uitlopen, heb het aan de blauwe connecties achter de schermen gevraagd.
Ok eensquote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed argument. Dit topic gaat alleen open tussen 7 en 9 uur s'ochtends en 6 en 10 uur 'savonds. Daarbuiten moet iedereen slapen of op school zijn/werken. We kunnen de werklozen, huisvrouwen of slapelozen niet puntjes gunnen als normale mensen slapen of bezig met nuttig werk zijn.
En tijdens de vakantie gaat die gewoon weer open dan, goed idee.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed argument. Dit topic gaat alleen open tussen 7 en 9 uur s'ochtends en 6 en 10 uur 'savonds. Daarbuiten moet iedereen slapen of op school zijn/werken. We kunnen de werklozen, huisvrouwen of slapelozen geen puntjes gunnen als normale mensen slapen of bezig met nuttig werk zijn.
Welke vakantie? De bouwvak?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En tijdens de vakantie gaat die gewoon weer open dan, goed idee.
Schoolvakantie, daar zit de bouwvak ook in volgens mij.quote:
Oké.quote:
Het is ook bullshit.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:58 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Nou nog een uurtje dan.. En nog steeds denk ik dat het bs is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |