Nee hij was jarenlang anders, zo: POL / [POLCAFE #7291] Frans Bauer Akademie voor Zang en Woonwagenfratsenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Alleen die laatste toevoeging, ben in een goede bui.
Fixed.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee hij was jarenlang anders, zo: POL / [POLCAFE #7291] Frans Bauer Akademie voor Zang en Woonwagenfratsen
Weet niet waar het veranderd is, maar wel recent.
Kan ik weer rustig slapen.quote:
Nepprogressief. Alles moet veranderd worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
POL / [POLCAFE #7317] VBL
Skysherrif is de schuldige. Dit is het eerste topic waar het deel dat niet veranderd mag worden, veranderd is.
Maar ik schenk gratie aan de vriendelijke jongeman. Deze keer.
Mijn principes zijn flexibel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nepprogressief. Alles moet veranderd worden.
Tja, dat is dan ook een figuur dat met plezier toekijkt hoe Fok langzaam kapot gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
Skysherrif is de schuldige. Dit is het eerste topic waar het deel dat niet veranderd mag worden, veranderd is.
[..]
Kan ik weer rustig slapen.
De Speldquote:Gebruik Engels als academisch taal, niets fout met dat!
Een betoog van student of Dutch language Frits de Boer
30 juni 2017 door Sake van der Wall en Jop Eikelboom
Meer en meer Engels is gebruikt op universiteiten vandaag. Critici zeggen dat zo Nederlandse taal wordt zijnde ondermijnd. Maar dat is complete nonsens, betoogt Frits de Boer, student of Dutch language in Nijmegen.
De wereld is veranderen. Mensen over de hele globe praten Engels. Als Nederlands universiteiten willen competeren met buitenlandse universiteiten, dan moet onderwijs wel in Engels. Ook na je tijd op de universiteit je blijft houden voordeel van leren Engels. Als je spreekt Engels, je kan werken overal ter wereld. Periode.
Er is nog een argument in gunst van Engels. Omdat onderwijs in Engels kunnen buitenlandse studenten hier een meester volgen. Dit geeft Nederlands studenten een unieke opportuniteit om op te bouwen een internationaal netwerk. Welke zal een grote waarde zijn in de de rest van hun carrière. Het is het beste van beide werelden.
Aan de andere hand, de argumenten van de critici zijn vals. Het is niet zo dat mensen wie in Engels studeren, vergeten hoe te praten de Nederlandse taal. Nederlands natuurlijk blijft iedereens inheemse taal, wij dat niet zomaar verleren. Omdat Engelse cursussen we leren alleen taal bij. Wat is mis met dat?
Een professor van mij verwoordde het laatst mooi. Hij zei: “Als studenten onderwijs krijgen in Engels, zij daarvan profiteren hun hele leven.”
John is dan ook limbo.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hmm het lijkt een beetje op de manier waarop John zinnen formuleert.
Haha, die verandering van Skysherrif merkte ik ook al op. Ik was er al op aan het wachten wie van de Fokkers gezegend met een flinke tik van de autistische molen zich er als eerste aan zou storen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan ik weer rustig slapen.
Kijk, dát zijn de citaten die je wil horen van een Zuid-Amerikaanse president (mét aanhalingstekens?) met een historie van het wegwerken van juristen die zijn zin niet krijgt.quote:God heeft mij president gemaakt, dus een rechter van de Krijgsraad haalt me hier niet weg
Ja, hey, je kan niet verwachten dat hij rond kan komen van een Presidents salaris en advocaten als Mosckowicz daar van kan betalen, toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
'President' als in drugsbaron en baas van een criminele bende.
Klopt. Het is bovendien Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, hey, je kan niet verwachten dat hij rond kan komen van een Presidents salaris en advocaten als Mosckowicz daar van kan betalen, toch?
Ja, tradities, he? Moet je niet aan tornen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt. Het is bovendien Zuid-Amerika.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha, die verandering van Skysherrif merkte ik ook al op. Ik was er al op aan het wachten wie van de Fokkers gezegend met een flinke tik van de autistische molen zich er als eerste aan zou storen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:07 schreef Kaas- het volgende:
Valt me wel tegen van Kowloon dat ik in moet grijpen.
Ik dacht (en denk soms nog steeds) dat john zijn reacties twee keer door google translate heenhaalt voor ie ze post..quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hmm het lijkt een beetje op de manier waarop John zinnen formuleert.
Ik ga me hier even over opwinden.quote:Criminele asielzoekers uit veilige landen gaan vaak vrijuit
In de eerste negen maanden van 2016 deze groep verantwoordelijk voor het merendeel van de misdrijven gepleegd door asielzoekers.
[..]
De meeste verdachte asielzoekers komen uit Albanië, Georgië, Marokko, Algerije en Libië, waarbij alleen Libië als onveilig geldt. Ze worden vooral verdacht van diefstallen, misdrijven tegen de persoonlijke integriteit (zoals bedreiging of aanranding), overtredingen, verstoring van de openbare orde of verzet bij aanhouding en vernielingen. Eén vreemdeling werd verdacht van dertien delicten.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)aak-vrijuit-a1565104
Beetje laat, dit kon iedereen zonder een roze policor-bril zien aankomen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik ga me hier even over opwinden.
Open er een NWS topic over, al zullen er waarschijnlijk al drie zijn over dit nieuws.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik ga me hier even over opwinden.
Ik hoop dat Trump dit serieus neemt.twitter:mmfa twitterde op donderdag 29-06-2017 om 22:30:51Alex Jones guest: Children have been kidnapped and sent to a slave colony on Mars https://t.co/dlMo14QsBA reageer retweet
Van het Nederlands naar Hindi en weer terug?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dacht (en denk soms nog steeds) dat john zijn reacties twee keer door google translate heenhaalt voor ie ze post..
Denk het wel, alhoewel ik door de vluchtelingentopics het bos forum niet meer zie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Open er een NWS topic over, al zullen er waarschijnlijk al drie zijn over dit nieuws.
Ja iddquote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van het Nederlands naar Hindi en weer terug?
Door Bing.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van het Nederlands naar Hindi en weer terug?
SGP-stemmers hebben of een heel raar beeld van zichzelf of ze zijn niet ondervraagd.quote:Minder ‘rechts’ en onverminderd ‘progressief’
Tussen 1970 en 2015 zijn Nederlanders zichzelf politiek wat minder rechts en meer in het midden gaan plaatsen. Daarnaast vinden zij zichzelf vooral progressief of vooruitstrevend, en minder conservatief of behoudend. In 2017 plaatst de achterban van GroenLinks zich het meest ‘links’ en ‘progressief’, de aanhang van de VVD het meest ‘rechts’ en de aanhang van de ChristenUnie en het CDA het meest ‘conservatief’. Steun voor de multiculturele samenleving en de EU is bij uitstek iets van ‘links’ en ‘progressief’. Wie zich met die begrippen identificeert, heeft ook meer vertrouwen in mensen en instituties; mensen die zichzelf in het midden plaatsen hebben minder vertrouwen.
Ja maar ze hebben zo'n knappe premier die veel lacht. Dus er is geen probleem.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:29 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en kennelijk staat in Canada de boel op klappen. Ze hebben ruim 14 keer het BNP aan private schulden, als ik het goed begrjip.
SGP droomt van een Nederland dat nooit heeft bestaan. Het CDA droomt van de jaren '50 zoals ze in televisieproducties van Omroep Max wordt weergegeven.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
SGP-stemmers hebben of een heel raar beeld van zichzelf of ze zijn niet ondervraagd.
quote:Vroeger dachten ze dat iedere vrouw twee baarmoeders had: eentje voor de jongens, en eentje voor de meisjes. En als een drenkeling beademd moest worden, bliezen ze tabaksrook in zijn anus.
Het is medische geschiedenis hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Nou zeg Linus. Wat een ordinair bericht.
Snap ik. Maar dit is de kat op het spek binden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is medische geschiedenis hoor.
Dat tabaksrookblazen was slechts de eerste stap hè. Dat moet je er dan wel bij vertellen. Het ging als volgt: er werd een drenkeling gevonden. Een toevallig passerende roker blies dan, al dan niet via een slangetje, wat tabaksrook in de aars van de drenkeling. Kwam de rook er weer uit, dan was het een hommel en was daarmee het proces af. Bleef de rook er echter in, dan was het de moeite waard om een reddingspoging te ondernemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NRC
Ik gok dat ze niet heel veel mensen gered hebben.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat tabaksrookblazen was slechts de eerste stap hè. Dat moet je er dan wel bij vertellen. Het ging als volgt: er werd een drenkeling gevonden. Een toevallig passerende roker blies dan, al dan niet via een slangetje, wat tabaksrook in de aars van de drenkeling. Kwam de rook er weer uit, dan was het een hommel en was daarmee het proces af. Bleef de rook er echter in, dan was het de moeite waard om een reddingspoging te ondernemen.
Dat klopt. Een paar partijen (waaronder de SGP en FVD) zijn min of meer bewust buiten dit onderzoek gehouden. Methodologisch zou dat tot veel problemen leiden. Lang en saai verhaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
SGP-stemmers hebben of een heel raar beeld van zichzelf of ze zijn niet ondervraagd.
Ah oké. Heeft het vooral te maken met het feit dat ze een kleine partij zijn of meer met de standpunten?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat klopt. Een paar partijen (waaronder de SGP en FVD) zijn min of meer bewust buiten dit onderzoek gehouden. Methodologisch zou dat tot veel problemen leiden. Lang en saai verhaal.
Hehe blijft inderdaad mooi. Ook als je je wat meer dichterlijke vrijheid permitteert bij de benaming van dit oordquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Haha, die verandering van Skysherrif merkte ik ook al op. Ik was er al op aan het wachten wie van de Fokkers gezegend met een flinke tik van de autistische molen zich er als eerste aan zou storen.
Nee, puur met de omvang. Het is een kleine partij en de SGP stemmers zijn ook nog eens ietwat ondervertegenwoordigd in het panel waar SCP gebruik van maakt. CU is als "kleine" partij wel groot genoeg om mee genomen te kunnen worden in dit type onderzoek.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ah oké. Heeft het vooral te maken met het feit dat ze een kleine partij zijn of meer met de standpunten?
Bedankt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, puur met de omvang. Het is een kleine partij en de SGP stemmers zijn ook nog eens ietwat ondervertegenwoordigd in het panel waar SCP gebruik van maakt. CU is als "kleine" partij wel groot genoeg om mee genomen te kunnen worden in dit type onderzoek.
Welke dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat klopt. Een paar partijen (waaronder de SGP en FVD) zijn min of meer bewust buiten dit onderzoek gehouden. Methodologisch zou dat tot veel problemen leiden. Lang en saai verhaal.
Onderrepresentatie in de steekproef want onze christenbroeders weigeren om mee te doen met internetpanels. Ze weigeren ook op te komen dagen voor interviews en nou ja, weigeren nog wel meer dingen. Lastig volk.quote:
Kan ze geen ongelijk geven.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Onderrepresentatie in de steekproef want onze christenbroeders weigeren om mee te doen met internetpanels.
Mietjes, de Drentse brandweerdames hebben de test gewoon gehaald.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, en brandweervrouwen over de zeik omdat ze dezelfde conditietest moeten als alle andere brandweermensen.
Volgens mij zijn die eisen hetzelfde, althans dat is wat ik hoorde van een vrouwelijke geïnteresseerde.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:00 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij zijn de fysieke eisen voor vrouwen bij de politie ook veel lager.
En de Amsterdamse politie wil nu tevens invoeren dat vrouwen bewust hun gehoor en hun gezichtsvermogen mogen saboteren met een hoofddoek.
Deze vrouw is een leugenaar. Maar dat verbaast niemand.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die eisen hetzelfde, althans dat is wat ik hoorde van een vrouwelijke geïnteresseerde.
Weet ik eigenlijk niet. Valt me wel op dat je regelmatig bij die video's waar een aanhouding compleet uit de hand loopt van die ielige vrouwtjes staan te duwen en trekken. Of dat dan komt omdat ze fysiek niet sterk genoeg zijn om het verzet van een wat potige verdachte in de kiem te smoren of omdat ze er met een schelle stem bij gaan lopen schreeuwen zodra het wat fysiek wordt weet ik niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:00 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij zijn de fysieke eisen voor vrouwen bij de politie ook veel lager.
En de Amsterdamse politie wil nu tevens invoeren dat vrouwen bewust hun gehoor en hun gezichtsvermogen mogen saboteren met een hoofddoek.
Bejaarden krijgen het ook weer makkelijk hoor. En maar janken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze vrouw is een leugenaar. Maar dat verbaast niemand.
Bron: https://politietest.nl/sporttest-politie/ .
Ctrl-f maar eens op "vrouw", je krijgt dan honderdmiljoen hits.
Tering dat zijn nog best significante verschillen ookquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deze vrouw is een leugenaar. Maar dat verbaast niemand.
Bron: https://politietest.nl/sporttest-politie/ .
Ctrl-f maar eens op "vrouw", je krijgt dan honderdmiljoen hits.
Seksisme. Vrouwen kunnen alles exact zo doen als mannen. Fysieke verschillen zijn irrelevant.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Valt me wel op dat je regelmatig bij die video's waar een aanhouding compleet uit de hand loopt van die ielige vrouwtjes staan te duwen en trekken. Of dat dan komt omdat ze fysiek niet sterk genoeg zijn om het verzet van een wat potige verdachte in de kiem te smoren of omdat ze er met een schelle stem bij gaan lopen schreeuwen zodra het wat fysiek wordt weet ik niet.
De jongste en fitste vrouwen moeten 10x kunnen opdrukken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tering dat zijn nog best significante verschillen ook
De posts van pubersheriff zijn onzichtbaar voor mij, inclusief eventuele OPs.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het Korps Mariniers als enige nog over als bastion waar enkel mannen mogen solliciteren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Seksisme. Vrouwen kunnen alles exact zo doen als mannen. Fysieke verschillen zijn irrelevant.
Nou, wat let je? Maken ze een echte man van jequote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het Korps Mariniers als enige nog over als bastion waar enkel mannen mogen solliciteren.
Man/vrouw maakt mij niets uit, maar dat je nu mensen die feitelijk incapabel zijn door moet laten "want vrouw, dus andere eisen" is gewoon wel heel goedkoop.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig blijft het Korps Mariniers als enige nog over als bastion waar enkel mannen mogen solliciteren.
Edit: oh godver, sinds 1 januari 2017 ook niet meer. Maar er is er nog geen enkele doorheen gekomen.
Tja, Nederlandse normen en waarden, he, culturele rijkdom enzoquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
Staat nu een bejaarde dame aan het bureau van een collega omdat ze boos is dat een homo wordt gepest op school.
Aan haar Amsterdamse accent te horen, begrijp ze waarschijnlijk niet dat homo's pesten een fijne Veluwse traditie is.
Is niet jouw sterkste kant dus, dat denken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik dacht (en denk soms nog steeds) dat john zijn reacties twee keer door google translate heenhaalt voor ie ze post..
KCT en onderzeedienst wellicht nog enkel mannen? Zwetende mannen welteverstaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Edit: oh godver, sinds 1 januari 2017 ook niet meer. Maar er is er nog geen enkele doorheen gekomen.
die zijn er dan ook aan gewend, het werk van de mannen te moeten doen, na al die jaren zit het erin gebakken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mietjes, de Drentse brandweerdames hebben de test gewoon gehaald.
Nare opmerking.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is niet jouw sterkste kant dus, dat denken.
Nee, bij KCT mocht het al (al gebeurt het natuurlijk niet) en de onderzeedienst heeft onze vrouwelijke minister van defensie ook opengesteld voor vrouwen. Althans, bij de aanbesteding van nieuwe onderzeeërs worden we nu verplicht om extra dure duikboten aan te schaffen, waarin extra ruimtes zijn zodat vrouwen privacy kunnen hebben. Dus binnenkort ben je nergens meer veilig binnen defensie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
KCT en onderzeedienst wellicht nog enkel mannen? Zwetende mannen welteverstaan.
KCT laat vrouwen toe vziw.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
KCT en onderzeedienst wellicht nog enkel mannen? Zwetende mannen welteverstaan.
Goed nieuws voor de wapenindustrie en alle hardwerkende Nederlanders die daar een mooi aandelenpakket in hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, bij KCT mocht het al (al gebeurt het natuurlijk niet) en de onderzeedienst heeft onze vrouwelijke minister van defensie ook opengesteld voor vrouwen. Althans, bij de aanbesteding van nieuwe onderzeeërs worden we nu verplicht om extra dure duikboten aan te schaffen, waarin extra ruimtes zijn zodat vrouwen privacy kunnen hebben. Dus binnenkort ben je nergens meer veilig binnen defensie.
En voor alle rekeninghouders van de ING Bank, die daar goed geld in investeert.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de wapenindustrie en alle hardwerkende Nederlanders die daar een mooi aandelenpakket in hebben.
Wel goed nieuws voor de onderzeemannen. Hoeven ze tenminste niet enkel aan elkaar te zitten voor vermaak.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, bij KCT mocht het al (al gebeurt het natuurlijk niet) en de onderzeedienst heeft onze vrouwelijke minister van defensie ook opengesteld voor vrouwen. Althans, bij de aanbesteding van nieuwe onderzeeërs worden we nu verplicht om extra dure duikboten aan te schaffen, waarin extra ruimtes zijn zodat vrouwen privacy kunnen hebben. Dus binnenkort ben je nergens meer veilig binnen defensie.
Veilig voor wat? Beetje homocentrisch gedacht, Kaas-quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook de andere kant op, meneer blank privilege.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Veilig voor wat? Beetje homocentrisch gedacht, Kaas-
Maar wees gerust, in 10 jaar samenwerken met vrouwen in het leger ben ik nooit slachtoffer van ongewenste intimiteiten geworden. Wel van gewenste maar dat haalt het slachtoffer predikaat er wel een beetje vanaf
ING was ook het eerste waar ik aandacht. Meteen even kijken wat dit doet voor mijn rente.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En voor alle rekeninghouders van de ING Bank, die daar goed geld in investeert.
Huh? Wat heeft blank er nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het is ook de andere kant op, meneer blank privilege.
Gokje, die gaat alleen maar omlaagquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
ING was ook het eerste waar ik aandacht. Meteen even kijken wat dit doet voor mijn rente.
Dat weet je niet, want jij hebt dat privilege.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft blank er nu weer mee te maken?
Er zullen er wel bijzitten wat dat zwaar tegenvallen doet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wel goed nieuws voor de onderzeemannen. Hoeven ze tenminste niet enkel aan elkaar te zitten voor vermaak.
Ohhhh...ZO werkt dat? Nou begrijp ik waarom ik er nooit wat van merk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat weet je niet, want jij hebt dat privilege.
Voorlopig niks als in je voordeel, in je nadeel dat kan echter snel, meteen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
ING was ook het eerste waar ik aandacht. Meteen even kijken wat dit doet voor mijn rente.
Nee joh, niemand koopt daar toch wijvenonderzeeërs. Zie je de Russen en Saudi's al met dergelijk materiaal rondvaren?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de wapenindustrie en alle hardwerkende Nederlanders die daar een mooi aandelenpakket in hebben.
Nee, want die kopen geen Nederlands materiaal. En de russische zinken nog wel eens onbedoeld en de Saudi's hebben geen onderzeebotenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee joh, niemand koopt daar toch wijvenonderzeeërs. Zie je de Russen en Saudi's al met dergelijk materiaal rondvaren?
Kortom: perfecte markt om aan te boren, die Saudische. Moet je geen wijvenonderzeeërs hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, want die kopen geen Nederlands materiaal. En de russische zinken nog wel eens onbedoeld en de Saudi's hebben geen onderzeeboten
Simpels, Pokkel, voor de Saudi's maak je van die aparte ruimtes gebedsruimtes georienteerd op Mekka. Kom even, ben jij nou een VOC afstammeling of niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kortom: perfecte markt om aan te boren, die Saudische. Moet je geen wijvenonderzeeërs hebben natuurlijk.
Naaien > religie. Zie de katholieke kerk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpels, Pokkel, voor de Saudi's maak je van die aparte ruimtes gebedsruimtes georienteerd op Mekka. Kom even, ben jij nou een VOC afstammeling of niet?
Landverrader.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:00 schreef john2406 het volgende:
VOC is toch de mentaliteit van de stelers.
Van de winnaars.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:00 schreef john2406 het volgende:
En 1000 F35's die ze nooit gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:02 schreef xpompompomx het volgende:
Je moet gewoon duikende tapijten verkopen aan die arabieren.
Af en toe eens een minderheidje "rebellen" in eigen land over de kling jagen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En 1000 F35's die ze nooit gaan gebruiken.
Die kopen ze volgens mij sowieso al maar die verkopen wij dan weer niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja oké, lekker risicovrij bombarderen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Af en toe eens een minderheidje "rebellen" in eigen land over de kling jagen.
SA wil inderdaad op korte termijn onderzeeërs aanschaffen, ze gaan de bemanningen wellicht laten opleiden in Maleisië: http://www.freemalaysiato(...)-operate-submarines/quote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kortom: perfecte markt om aan te boren, die Saudische. Moet je geen wijvenonderzeeërs hebben natuurlijk.
Die journalisten begrijpen hun vak nog.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:07 schreef remlof het volgende:
Mooie paint ook bij dat bericht:
[ afbeelding ]
Nou, blijk ik even een vooruitziende blik te hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
SA wil inderdaad op korte termijn onderzeeërs aanschaffen, ze gaan de bemanningen wellicht laten opleiden in Maleisië: http://www.freemalaysiato(...)-operate-submarines/
Gebruiken als speeltje, nuttiger dan als gevechtsvliegtuig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:04 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eurofighters zijn toch zeker 20cm langer dan een F-35 jaquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:08 schreef Tijger_m het volgende:
Oh nee, de Saudi's hebben net een zwik Eurofighters gekocht, die doen niet aan F-35's, zijn te klein voor ze
Eurofighters, Tornado's en Strike Eagles is wat ze hebben.
Hmm... je hebt gelijk. Als ze F35's kregen ging Israël wel huillie doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:08 schreef Tijger_m het volgende:
Oh nee, de Saudi's hebben net een zwik Eurofighters gekocht, die doen niet aan F-35's, zijn te klein voor ze
Eurofighters, Tornado's en Strike Eagles is wat ze hebben.
Kleiner dan gemiddelde FOK!-pener.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eurofighters zijn toch zeker 20cm langer dan een F-35 ja
Ook niet wies. Snijdt best leuke onderwerpen aan maar verkloot vervolgens zijn eigen topics altijdquote:Op vrijdag 30 juni 2017 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
Is die michealmoore de broer van John of zo?
Als de Saudi's ze willen krijgen ze F-35's, jobs, he? Trump tekent alles als je hem wat spiegeltjes en kraaltjes belooft.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm... je hebt gelijk. Als ze F35's kregen ging Israël wel huillie doen.
Trump was ook al vergeten dat de VS een behoorlijke basis heeft in Qatarquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als de Saudi's ze willen krijgen ze F-35's, jobs, he? Trump tekent alles als je hem wat spiegeltjes en kraaltjes belooft.
Qatar koopt net 72 F-15's een dag nadat Trump ze een terroristen staat noemt.
Vergeten zou inhouden dat hij het wist. Dat lijkt mij wat genereus uitgedruktquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump was ook al vergeten dat de VS een behoorlijke basis heeft in Qatar
Hmm ja, maar hij heeft ook nog politieke steun nodig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als de Saudi's ze willen krijgen ze F-35's, jobs, he? Trump tekent alles als je hem wat spiegeltjes en kraaltjes belooft.
Qatar koopt net 72 F-15's een dag nadat Trump ze een terroristen staat noemt.
Je bedoelt zoals dit? Waar men 500 miljoen blocked van een 110 miljard deal?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm ja, maar hij heeft ook nog politieke steun nodig.
Hmm ja, niet alles draait om geld.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals dit? Waar men 500 miljoen blocked van een 110 miljard deal?
http://www.businessinside(...)ional=true&r=US&IR=T
Wees nou realistisch, als de Saudi's een paar dozijn F-35's bestellen komen die er gewoon.
Binnen het gezin wellicht niet. Voor de rest gaat alles om geld.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm ja, niet alles draait om geld.
We praten hier over Amerikaanse volksvertegenwoordigers, he?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm ja, niet alles draait om geld.
Alleen als je een heel leeg leven hebt.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Binnen het gezin wellicht niet. Voor de rest gaat alles om geld.
Lees: Paarden, Zwaarden en Ziektekiemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:00 schreef john2406 het volgende:
Wat doe jij zo al gratis ende voor niets.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen als je een heel leeg leven hebt.
Paar jaar vrijwillig inzetten als kleuteroppas op een forum.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat doe jij zo al gratis ende voor niets.
Precies, heeft 'ie al een link in zijn sig staan van de laatste post?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had jij niet recent op dramatische wijze afscheid genomen?
Lijkt mij toch wel een koninklijke onderscheiding waard.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Paar jaar vrijwillig inzetten als kleuteroppas op een forum.
Ook dat niet, in z'n sig probeert hij nog een beetje semi-intellectueel over te komen....quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, geeft ie al een link in zijn sig staan van de laatste post?
Zo hebben wel allemaal onze pretentiesquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat niet, in z'n sig probeert hij nog een beetje semi-intellectueel over te komen....
Oh, dat past prima in dit 'kliekje'.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook dat niet, in z'n sig probeert hij nog een beetje semi-intellectueel over te komen....
Lijkt me wel....quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo hebben wel allemaal onze pretenties
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo hebben wel allemaal onze pretenties
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Altijd
Ik volg gewoon jouw wijze woorden uit je sig
Van alles. Jij stuurt altijd een factuur als je iemand helpt verhuizen of op ziekenbezoek gaat?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wat doe jij zo al gratis ende voor niets.
Quasi-intellectueel, Leandra.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind die laatste reactie van Graus anders nog wel wat spraakmakender.quote:
Als vanzelfsprekend. Tijd = geld.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van alles. Jij stuurt altijd een factuur als je iemand helpt verhuizen of op ziekenbezoek gaat?
Uiteraard. Vrijheid is niet gratis.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van alles. Jij stuurt altijd een factuur als je iemand helpt verhuizen of op ziekenbezoek gaat?
http://pubnpp.eldoc.ub.ru(...)p432_Manenschijn.pdfquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Quasi-intellectueel, Leandra.
Alleen als je geld hebt is de vrijheid niet duur.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Uiteraard. Vrijheid is niet gratis.
En ziekte is gratis in lolbertarierland.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alleen als je geld hebt is de vrijheid niet duur.
*cue over de muur
En je eigen verantwoordelijkheid. Vooral kanker.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En ziekte is gratis in lolbertarierland.
En goed om op te slaan en te gebruiken in iedere discussie met een PVV'erquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vind die laatste reactie van Graus anders nog wel wat spraakmakender.
In 2008 al correct Baudet voorspellen? Wat een ziener!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:03 schreef Leandra het volgende:
Vroeger, toen dit het niveau van de KLB-topics was....![]()
KLB / Semi-Intellectuelen met latijnse benaming
Oh, dat is dan wel weer leuk, lijkt mij.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neuh, zo maar een beetje meehelpen bij de diploma-uitreiking.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De cover van de New Yorker.
[ afbeelding ]
Hihi.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De cover van de New Yorker.
[ afbeelding ]
Mag je daar nog blijven werken of ga je de leerlingen bij de diploma uitreiking nog even allemaal een trap na geven?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neuh, zo maar een beetje meehelpen bij de diploma-uitreiking.
Ja, is meestal wel feestelijk. Waarschijnlijk ga ik nog gechanteerd worden om mee te doen bij het meezingen van een nummer (docent heeft een variatie geschreven op 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer leuk, lijkt mij.
Zulke dingen moet je vol overgave doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel feestelijk. Waarschijnlijk ga ik nog gechanteerd worden om mee te doen bij het meezingen van een nummer (docent heeft een variatie geschreven op 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis).
Altijd een garantie voor succes, zo'n tekst schrijven op een reeds bestaand liedje voor een eenmalige gebeurtenis. Zeker nog a-4'tjes met de tekst erop uitdelen zodat iedereen lekker mee kan zingen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel feestelijk. Waarschijnlijk ga ik nog gechanteerd worden om mee te doen bij het meezingen van een nummer (docent heeft een variatie geschreven op 'Het is een nacht' van Guus Meeuwis).
Ik heb mezelf al genoeg voor lul gezet op dat podium in m'n jonge jaren. Dit jaar zelfs kerstman gespeeld tijdens de kerstviering.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je vol overgave doen.
Nee, dat laatste niet. Maar ik vermoed dat er nog iets vreselijkers gaat plaatsvinden: het publiek gaat meeklappen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Altijd een garantie voor succes, zo'n tekst schrijven op een reeds bestaand liedje voor een eenmalige gebeurtenis. Zeker nog a-4'tjes met de tekst erop uitdelen zodat iedereen lekker mee kan zingen?
Lolbertariers. Er is een reden dat niemand ooit zo gek is geweest om er een land mee te besturen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Ah, ik zie dat Paper_Tiger ons er in dit SC-deel van probeert te overtuigen dat iets gratis doen niet bestaat, dat vrijwilligerswerk niet bestaat en dat alles enkel om geld draait.
In de vorige 7329 SC-delen probeerde hij ons er overigens van te overtuigen dat een libertarische samenleving perfect zal werken, omdat de mens van nature aan vrijwilligerswerk doet en elkaar zal helpen, waardoor het wegvallen van alle sociale achtervang in die libertarische heilstaat heus wel opgevangen zal worden.
Fascinerende gedachtegang.
Land mee besturen? Eerst maar eens een zeteltje veroveren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lolbertariers. Er is een reden dat niemand ooit zo gek is geweest om er een land mee te besturen.
Lekker op de één en de drie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, dat laatste niet. Maar ik vermoed dat er nog iets vreselijkers gaat plaatsvinden: het publiek gaat meeklappen.
De Libertarische Partij ontving bij de nationale verkiezingen vanuit het hele Koninkrijk der Nederlanden ongeveer zoveel stemmen als dat er mensen wonen in een kleine woonwijk van een klein dorp uit een kleine gemeente in een kleine provincie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Land mee besturen? Eerst maar eens een zeteltje veroveren.
TK2012 op Toine Manders gestemdquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Libertarische Partij ontving bij de nationale verkiezingen vanuit het hele Koninkrijk der Nederlanden ongeveer zoveel stemmen als dat er mensen wonen in een kleine woonwijk van een klein dorp uit een kleine gemeente in een kleine provincie.
Maar verder nemen we het buitengewoon serieus.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
Ah, ik zie dat Paper_Tiger ons er in dit SC-deel van probeert te overtuigen dat iets gratis doen niet bestaat, dat vrijwilligerswerk niet bestaat en dat alles enkel om geld draait.
In de vorige 7329 SC-delen probeerde hij ons er overigens van te overtuigen dat een libertarische samenleving perfect zal werken, omdat de mens van nature aan vrijwilligerswerk doet en elkaar zal helpen, waardoor het wegvallen van alle sociale achtervang in die libertarische heilstaat heus wel opgevangen zal worden.
Fascinerende gedachtegang.
Zelfs als gedachte-experiment vind ik 't vrij infantiel, maar vooruit.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:27 schreef Friek_ het volgende:
Libertarisme is een leuk filosofisch gedachte-experiment. Verder volstrekt waardeloos.
De grootste partij bij zolderkamer autisten op het Internetquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:27 schreef Friek_ het volgende:
Libertarisme is een leuk filosofisch gedachte-experiment. Verder volstrekt waardeloos.
Is dat niet eerder de achterban van Baudet?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De grootste partij bij zolderkamer autisten op het Internet
Zoals alle filosofie.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:27 schreef Friek_ het volgende:
Een politieke stroming voor mensen die hun mensenkennis alleen uit boekjes hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De grootste partij bij zolderkamer autisten op het Internet
Zoek de verschillen, inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is dat niet eerder de achterban van Baudet?
Zit erg veel overlap tussen die groepen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De lolbetarische club is inderdaad vrij massaal overgestapt naar een partij die de overheid vooral sterker wil maken en energieproducenten wil nationaliserenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niemand zegt dan ook dat ze bovenmatig intelligent zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De lolbetarische club is inderdaad vrij massaal overgestapt naar een partij die de overheid vooral sterker wil maken en energieproducenten wil nationaliseren
Kon je wel een goede deal mee sluiten, vraag maar aan Stalin.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hitler, dat is een goede buur vergeleken met de gemiddelde libertarier.
Gezond verstand ontberen ze zekerquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niemand zegt dan ook dat ze bovenmatig intelligent zijn
Kan ook niet natuurlijk, al die maagdelijke hormonen verdringen het normale gedachten proces
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toen zat je in je wat instabiele periode?
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:27 schreef Friek_ het volgende:
Linkse media.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)taatsgevaarlijk.html
Pure staatspropaganda.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Moet je dat verhaal van die fake belgische verkrachting eens bekijken. Helemaal vrolijk stemmend.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Goede reacties wel, die natuurlijk geheel in lijn der verwachting liggen.
Leuke plottwist wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je dat verhaal van die fake belgische verkrachting eens bekijken. Helemaal vrolijk stemmend.
Had ze zich te uitdagend gekleed en het dus uitgelokt?quote:
Het is waarschijnlijk verzonnen. Wel jammer voor de boosmannetjes weer.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Had ze zich te uitdagend gekleed en het dus uitgelokt?
Typisch. Beetje jammer voor de vrouwen die het niet verzinnen, die moeten weer aan geloofwaardigheid inboeten dankzij dit mens.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk verzonnen. Wel jammer voor de boosmannetjes weer.
Waarschijnlijk hebben de buitenlanders er alsnog wat mee te maken. Kan bijna niet anders.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk verzonnen. Wel jammer voor de boosmannetjes weer.
Kwart over drie. Heb je al ontbeten of pas net wakker?quote:
Genoeg andere voorbeelden te geven gelukkig.quote:In 104 gevallen gaat het om ernstige delicten waar jarenlange vrijheidsstraffen op staan, zoals gewapende overvallen of zedenmisdrijven. Deze verdachten hoeven bij een veroordeling op weinig clementie van de immigratiediensten te rekenen. Ook staan er 183 veelplegers op de lijst. Ruim 9300 mensen worden verdacht van een enkel strafbaar feit. Het gaat om statushouders die in 2015 en 2016 een eerste asielaanvraag deden, zoals in totaal in die periode zo’n 60.000 mensen deden.
Asielzoekers worden het vaakst aangehouden voor diefstal. Andere veelgepleegde delicten zijn ’misdrijven tegen de persoonlijke integriteit’. Daaronder vallen bijvoorbeeld belediging, bedreiging, spugen in het gezicht, aanranding, verkrachting en geweld.
Als koffie telt, dan ben ik nu aan het ontbijten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kwart over drie. Heb je al ontbeten of pas net wakker?
Oh ja, hoor, een van de eerste reacties was dat gemeente het wel in de doofpot had gestoptquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de buitenlanders er alsnog wat mee te maken. Kan bijna niet anders.
O ja, goeie. Dat zal het inderdaad wel zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh ja, hoor, een van de eerste reacties was dat gemeente het wel in de doofpot had gestopt
Maar jij gaat wel mooi voor een criminele organisatie werken, he? Man, man, jouw eigenwaarde moet toch wel vreselijk laag zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:43 schreef Kaas- het volgende:
Mooi topic. Al jaren dezelfde dynamiek ook. Wat dat betreft lijkt het op een SC.
Wel waar. Wil je voor de overheid aan de slag dan moet de zelf- en burgerhaat behoorlijk groot zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar jij gaat wel mooi voor een criminele organisatie werken, he? Man, man, jouw eigenwaarde moet toch wel vreselijk laag zijn
Tjaaaa, het is Kaas-...die haat alles en iedereenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wel waar. Wil je voor de overheid aan de slag dan moet de zelf- en burgerhaat behoorlijk groot zijn.
Beter lekker uitslapen om vervolgens moreel verheven met een Pittbier op de bank te ploffen en iedereen op internet proberen wakker te schudden.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar jij gaat wel mooi voor een criminele organisatie werken, he? Man, man, jouw eigenwaarde moet toch wel vreselijk laag zijn
Behalve Europa, D66, Macron en Pechtgod dan he.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tjaaaa, het is Kaas-...die haat alles en iedereen
Ah, de Superroverheid en de aansturende hoofdcriminelen! Kon ook niet anders!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve Europa, D66 en Pechtgod dan he.
Ik wil graag vermelden dat je je lieftallige vriend bent vergeten in dit rijtjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve Europa, D66, Macron en Pechtgod dan he.
Die leek me vanzelfsprekend. Komt vannacht om 4 uur aan op Schiphol en kunnen we morgen mooi samen ons jubileumpje vieren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik wil graag vermelden dat je je lieftallige vriend bent vergeten in dit rijtje
Geen grappen over haar lesbische uiterlijk gaarne.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:49 schreef Tijger_m het volgende:
Zo dan, kordate Duitse minister:
Duitse minister doet partner huwelijksaanzoek
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:51 schreef Ryon het volgende:
Dit is ook weer schitterend:
http://www.at5.nl/artikel(...)hier-voor-mn-praatje
Na een lang juridisch gevecht sloopt de gemeente de lokale hangout van LelijKnap en zijn hardwerkende vrienden. Die zijn vervolgens verhaal komen halen. At5 was erbij.
quote:"mensen sterven hier van de honger!" schreeuwt een woedende vrouw
http://www.at5.nl/artikel(...)en-kans-een-kleintjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:51 schreef Ryon het volgende:
Dit is ook weer schitterend:
http://www.at5.nl/artikel(...)hier-voor-mn-praatje
Na een lang juridisch gevecht sloopt de gemeente de lokale hangout van LelijKnap en zijn hardwerkende vrienden. Die zijn vervolgens verhaal komen halen. At5 was erbij.
quote:Het pand van de stichting verkeerd in slechte staat
Gevolgd met een:quote:
Jij geniet ook van je werk, hèquote:
Op vrijdagmiddag? Terwijl je de kroeg al hoort roepen?quote:
Het is een heel ingewikkeld verhaal:quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)en-kans-een-kleintje
[..]
Ze hebben wel 12k eurootjes over de balk gegooid met zijn allen daar bij de Blije Buren. Overgemaakt door de gemeente voor een verbouwing, maar zal wel zijn opgegaan aan blikbier want er is nog geen lampje vervangen voor dat geld.
Nee, meer het feit dat ze binnen een uur al een aanzoek heeft gedaan. Kordaat dus. Mag ik graag zien, waarom tijd verspillenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen grappen over haar lesbische uiterlijk gaarne.
Ze bedoelt 'sterven van overmatig eten en een te riant sociaal vangnet'.quote:
Wie had ooit gedacht dat als je geld geeft zonder controle uit te oefenen dat het dan mis gaat? Niemand toch? En nog wel aan een rijke coffeeshop houder die nu leeft zonder geld? Da's een beroepsgroep die bij uitstek te vertrouwen is.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is een heel ingewikkeld verhaal:
http://www.parool.nl/amst(...)ijk-werker~a4358139/
De eigenaar is een soort van zwerver (maatschappelijk werker) die een hekel heeft aan geld. Hij heeft vervolgens zelfstandig besloten dat er een hangplek moest komen voor arme mensen waar zij dan gratis (soms bedorven) eten konden krijgen.
Vervolgens moest de gemeente er ook wat mee, toen bleek het een rommeltje te zijn en einde oefening.
Het is niet de eerste keer dat een dergelijk project 'ontspoort' in Amsterdam. Als je zooi gratis gaat weggegeven trekt dat een lastig publiek aan.
Die haten heel toevallig dan ook de burger en ongetwijfeld zichzelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Behalve, D66, Macron en Pechtgod dan he.
Heel het toeslagensysteem werkt zoquote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat als je geld geeft zonder controle uit te oefenen dat het dan mis gaat? Niemand toch?
Het plebs geeft zelf dan ook genoeg redenen om hen te haten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die haten heel toevallig dan ook de burger en ongetwijfeld zichzelf.
Burger op je hoofd.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die haten heel toevallig dan ook de burger en ongetwijfeld zichzelf.
Vooral de op hen stemmende idioten natuurlijk. Daar zou ik ook geen respect voor kunnen hebben.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het plebs geeft zelf dan ook genoeg redenen om hen te haten.
Oei. Wat zouden de mensen in het land zonder jouw respect aan moeten met hun levens?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vooral de op hen stemmende idioten natuurlijk. Daar zou ik ook geen respect voor kunnen hebben.
Denk jij nooit bij morele of maatschappelijke vraagstukken: 'Wat zou LK hiervan vinden?'quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oei. Wat zouden de mensen in het land zonder jouw respect aan moeten met hun levens?
Dat zou op z'n minst toch een behoorlijke deuk in het ego moeten opleveren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oei. Wat zouden de mensen in het land zonder jouw respect aan moeten met hun levens?
Hier geen grappen over homofielen. Dat weet je.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen grappen over haar lesbische uiterlijk gaarne.
Regelmatig.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denk jij nooit bij morele of maatschappelijke vraagstukken: 'Wat zou LK hiervan vinden?'
Da's wel gay ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik wilde paintballen, karten en daarna bbqen met een grote bult vlees.
Krijg nu als reactie dat ze liever vegetarisch of vis eten, dat karten niet wil vanwege een zere schouder en dat paintballen voor een jonger publiek is.
Ja GODNONDEJUH op je muil dan met dat bedrijfsuitje
Dit is toch geen doen zo
Ohjee. De politiek rondom het bedrijfsuitje is een delicate.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:23 schreef Kaas- het volgende:
Krijg nu als reactie dat ze liever vegetarisch of vis eten, dat karten niet wil vanwege een zere schouder en dat paintballen voor een jonger publiek is.
Dit is toch geen doen zo
Jij kent het verschil?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:25 schreef LelijKnap het volgende:
Een bedrijfsuitje is geen verjaardagspartijtje.
Organiseer een tupperwareparty en kom zelf niet opdagen. Laat ze de tyfus genieten.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:23 schreef Kaas- het volgende:
Dit is toch geen doen zo
Bedrijfsuitjes zijn dé gelegenheid om je positie in de pikorde te verbeteren. Jouw voorstel is echter niet de meest directe weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Organiseer een tupperwareparty en kom zelf niet opdagen. Laat ze de tyfus genieten.
Het zijn enkel mannen, maar als ik er dan ook een beetje een chill mannelijk uitje van wil maken is het moeilijk moeilijk moeilijk.quote:
In jouw geval zou dat een seminar over de langetermijntrends van het papierprikken langs de weg zijn, weet niet of die wel bestaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:25 schreef LelijKnap het volgende:
Een bedrijfsuitje is geen verjaardagspartijtje. Waarom niet naar een aan het werk gerelateerde seminar?
Kaas gaat daar toch weg. Tyfus. Allemaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bedrijfsuitjes zijn dé gelegenheid om je positie in de pikorde te verbeteren. Jouw voorstel is echter niet de meest directe weg.
Dat valt onder de categorie spiritualiteit en meditatie. En anders in de robotica-hoek. Het is volgens mij namelijk ook absurd dat men anno 2017 handmatig papier aan het prikken is. Ik zal het voorleggen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In jouw geval zou dat een seminar over de langetermijntrends van het papierprikken langs de weg zijn, weet niet of die wel bestaan.
Met zo'n instelling hou je het in de achterhoek nog geen dag vol.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Stelletje wijven. Met hun vegetarische gevoelige schoudertjes.
quote:Kangoo Jumpen met uw collega's
Zoekt u een origineel actief uitje met uw collega's? Trek dan eens letterlijk de stoute schoenen aan. Deze schoenen "Kangoo Jumps" hebben namelijk springveren. Een uitje dus waar iedereen van staat te springen! Leuk, origineel en sportief! Geschikt voor iedereen. Zowel de jonge sportievelingen als de "old grumpies met diverse pijntjes". Deze schoenen zijn namelijk medisch verantwoord en dempen zo'n 80% van de impact op de gewrichten. U kunt zelf bepalen hoe intensief of gemakkelijk u het wilt. Wij hebben zowel ervaringen met jongeren als de 50 plussers. Diverse programma's zijn mogelijk.
Denk bijvoorbeeld aan teambuilding, citygames of gewoon vrij en recreatief jumpen. Deze activiteit is ook te combineren met andere attracties. Zo bieden we ook midgetgolfen op Kangoo Jumps! Of jump jezelf van A naar B en combineer het met een rondvaart met deze schoenen gewoon nog aan. Een multi-divers uitje geschikt voor ieders wensen. Zowel een actief als een ontspannend dagje uit. Geheid een uitje waar men de rest van het jaar nog over spreekt!
Maar dan alleen met mannen. Moet een mooi plaatje opleveren.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:37 schreef Perrin het volgende:
Totaal niet gay idd, die Kangoo Jumps.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar dan alleen met mannen. Moet een mooi plaatje opleveren.
Heerlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:23 schreef Kaas- het volgende:
Dit is toch geen doen zo
Alleen al de gezichten die ze erbij trekken. Oh-la-la.quote:
Ik zie een mogelijke combinatie met mijn voorstel.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Hier, een workshop met-de-lul-van-een-ander-spelen, kunnen die wijven op je werk vast wel waarderen.
Jane Fondaquote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:46 schreef xpompompomx het volgende:
Verdorie, hoe heette die ene jaren 80 zangeres of actrice ook alweer die ook van die aerobicvideos maakte?
Ojee, wat een gezeur.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:23 schreef Kaas- het volgende:
Dit is toch geen doen zo
Dat hadden wij gedaan afgelopen mei. Op zich leuk als je nog nooit in een fatsoenlijke haven geweest bent, maar ik had het er wel een beetje mee gezien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
Spido rondvaart, Kaas-, lekker bejaard EN leerzaam
Een duikclinic is ook wel tof. Ook in Nederlands buitenwater is veel te zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ojee, wat een gezeur.Overigens, je kan ook golfsurfen als bedrijfsuitje, inclusief wetsuit en surfboard. Misschien een idee?
Oja, dat lijkt mij ook wel een keer leuk. Sommige wateren zijn inderdaad verrassend helder.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een duikclinic is ook wel tof. Ook in Nederlands buitenwater is veel te zien.
Oude fietsen, winkelwagentjes...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een duikclinic is ook wel tof. Ook in Nederlands buitenwater is veel te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |