quote:Op maandag 14 januari 2008 16:28 schreef RickoKun het volgende:
En nu ook een paar lullo's in mijn MSN die volgens mij zelf niet eens weten wat het betekendt!
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja gatverdamme, of van die users die denken dat ze tof zijn door een klassieke username te gebruiken
Errare humanum est.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:30 schreef Gamer_V het volgende:
Petunia non olet.
Als ze verwelkt zijn stinken ze meestal toch echt behoorlijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:30 schreef Gamer_V het volgende:
Petunia non olet.
Zoiets als :quote:Op maandag 14 januari 2008 16:28 schreef RickoKun het volgende:
Jeweetwel, van die veelal paupers die denken dat ze interessant doen door één of andere sneue uitspraak in zijn/haar naam/sig/usericon te flikkeren
quote:The worst drug on planet earth is Religion.
Nah, vaak als mensen latijn kennen hebben zij gymnasium gedaan (of zoeen baggercursusje, weet ik veelquote:Op maandag 14 januari 2008 16:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
De meesten die Latijn kunnen, zijn inderdaad slimmer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die twee correleren. Gymnasium mensen zijn gemiddeld slimmer dan HAVO mensen.quote:Op maandag 14 januari 2008 16:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nah, vaak als mensen latijn kennen hebben zij gymnasium gedaan (of zoeen baggercursusje, weet ik veel) en dat duidt niet op intelligentie maar op goed kunnen leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |