Godallemachtig, dat krijg je al een insult van door er alleen binnen te lopenquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wij hebben sinds kort een ijswinkel/koffiehoek waar alles eruit ziet alsof een eenhoorn het heeft uitgepoept. Glitters, pastel kleurtjes en heel zoet.
Gelukkig bestaat Talamini ook nog.
Doet me denken aan Clevers:quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
Leandra, op een diner bord, he? :
[ afbeelding ]
Oe. Daar kom ik volgende week nog.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Almere ook, zo te zien, in augustus.
Maar jij kunt misschien makkelijker naar Antwerpen
OMGWTFBBQquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
Leandra, op een diner bord, he? :
[ afbeelding ]
Oh, ze doen ook hartige doughnuts, met een hamburger ertussen en een ei bovenopquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ![]()
![]()
![]()
Ik krijg al hartkloppingen van de foto, alsof m'n aders instant dichtslibben.... en dat met mijn perfecte cholesterolgehalte
http://www.quetzal.be/location/antwerpen/quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oe. Daar kom ik volgende week nog.
Inderdaad, ik durf niet naar binnen. Wel top vind ik die foto van die stoere jongen naast de grote roze ballonnen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Godallemachtig, dat krijg je al een insult van door er alleen binnen te lopen
Dat zal Kaas- wel zijn danquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad, ik durf niet naar binnen. Wel top vind ik die foto van die stoere jongen naast de grote roze ballonnen.
Dat is dan weer zo'n combinatie waar ik niks mee kan.... doughnut met een hamburger ertussen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, ze doen ook hartige doughnuts, met een hamburger ertussen en een ei bovenop
Toegegeven, ik heb hem met iemand gedeeld uit angst voor wat mijn dokter zou zeggen bij de volgende controle
Het smaakte verassend goed, ook zo groot als een diner bord, trouwens. Maar die doughnut is niet zoet, natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan weer zo'n combinatie waar ik niks mee kan.... doughnut met een hamburger ertussen.
Die is mij ook een beetje te.... my little pony.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wij hebben sinds kort een ijswinkel/koffiehoek waar alles eruit ziet alsof een eenhoorn het heeft uitgepoept. Glitters, pastel kleurtjes en heel zoet.
Gelukkig bestaat Talamini ook nog.
Darn, Amerikanen ook hè...quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het smaakte verassend goed, ook zo groot als een diner bord, trouwens. Maar die doughnut is niet zoet, natuurlijk
twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
Dat zou mooi zijn....quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hebben we dit al hier gevierd?twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Hebben we dit al hier gevierd?twitter:pvmaele twitterde op woensdag 28-06-2017 om 16:17:55Het is een mokerslag zonder voorga geworden voor Bouterse. 20 jaar onvoorwaardelijk is maximumeis. Historische dag… https://t.co/lx9eEnQV7C reageer retweet
Ja, het is wel een heel erg hipster diner geval, trouwens, baardjes, tats, je kent het welquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, Amerikanen ook hè...
Ik geloof dat Ikea de formaten van het glaswerk moest aanpassen omdat Amerikanen dachten dat een bepaald soort vaasje een glas was
Maar goed, niet only in America, hier ook het mooie verhaal gehoord van een antiquair die twee dames in z'n winkel bij een servies zag staan en de een tegen de ander hoorde zeggen "jammer dat het alleen ontbijtbordjes zijn, en er geen dinerborden bij zijn".
Die "ontbijtbordjes" waren de dinerborden.
Is tegenwoordig ook hip om van die gigantische borden te hebben, met bijna niets er op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, Amerikanen ook hè...
Ik geloof dat Ikea de formaten van het glaswerk moest aanpassen omdat Amerikanen dachten dat een bepaald soort vaasje een glas was
Maar goed, niet only in America, hier ook het mooie verhaal gehoord van een antiquair die twee dames in z'n winkel bij een servies zag staan en de een tegen de ander hoorde zeggen "jammer dat het alleen ontbijtbordjes zijn, en er geen dinerborden bij zijn".
Die "ontbijtbordjes" waren de dinerborden.
Bouterse heeft toch nog een leger en drugsbende achter hem? Denk niet dat hij snel in de bak verdwijnt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Zooi is een mooie beschrijving als ik ergens "foam" op de menu kaart zie staan dan weet ik al dat we even verder gaan kijken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook hip om van die gigantische borden te hebben, met bijna niets er op.
Lijkt dan net als die zooi in dure restaurants hè.
Jammer genoeg niet, nee.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bouterse heeft toch nog een leger en drugsbende achter hem? Denk niet dat hij snel in de bak verdwijnt.
Het stomme is dat je dan achteraf ook nog honger hebt, terwijl je dat niet had gehad als het op een normaal formaat bord ligt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook hip om van die gigantische borden te hebben, met bijna niets er op.
Lijkt dan net als die zooi in dure restaurants hè.
Mevrouw, hier komt u niet voor de voedingswaarde, dan moet u maar naar de McDonalds gaan!quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het stomme is dat je dan achteraf ook nog honger hebt, terwijl je dat niet had gehad als het op een normaal formaat bord ligt.
Ook fast food kun je elegant serveren..quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mevrouw, hier komt u niet voor de voedingswaarde, dan moet u maar naar de McDonalds gaan!
Hah, een corn dogquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook fast food kun je elegant serveren..
[ afbeelding ]
Hondenhaar op tafel, linksboven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook fast food kun je elegant serveren..
[ afbeelding ]
Ach, als je Akita's hebt dan is geen hondenhaar op tafel meer de uitzonderingquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hondenhaar op tafel, linksboven.
2/10, zou niet eten.
Schitterende honden.quote:
Jij dacht ook dat hij meer van de katten was?quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goh, een voorliefde voor honden had ik dan weer niet achter jou gezocht.
De achterste is wat zenuwachtig, blaft een beetje en komt dan naar je toe, de voorste springt tegen je op, gaat helemaal uit zijn dak en verklaart dat hij je beste vriend is voor ongeveer 30 seconden en vergeet dan dat je er bentquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:35 schreef eriksd het volgende:
Durf ze alleen niet te aaien, zijn ze volgens mij niet zo happig op bij vreemden. Hoe reageren die van jou op bezoekers?
Jep.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat hij meer van de katten was?
Ja, en da's een huilfilm, die kijk ik dus nooit meer. Wel waar gebeurdquote:
LOL; ik laat de foto aan Soneal zien met een "Kijk eens wat een mooie honden".quote:
Beter dan dat dwergvarken van jullie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
Een vriendin van m'n vriendin had laatst haar Japanse Spits mee.
Wat een ADHD-beest.
Hoezo niet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goh, een voorliefde voor honden had ik dan weer niet achter jou gezocht.
Die jongen gaat helemaal de verkeerde kant op, nu al een kattenobsessie? Tsk tskquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL; ik laat de foto aan Soneal zien met een "Kijk eens wat een mooie honden".
Zegt hij: "Ze lijken wel een beetje op katten, met die oranje haren"
Nou, dat is dan ook weer verklaard.
Die ligt toch alleen in de stront te woelen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Beter dan dat dwergvarken van jullie.
Nee helemaal niet, maar het verklaart wel waarom catlover ErikSD ze mooi vindtquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die jongen gaat helemaal de verkeerde kant op, nu al een kattenobsessie? Tsk tsk
Zeg hem maar dat het geen oranje is maar het voorname sesam kleurig
Oh, dat is een goeie skill, kan je ook heel goed een Akita voor in dienst nemen, overigensquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar het verklaart wel waarom catlover ErikSD ze mooi vindt
Hij leert gewoon keurig dat katten uit de tuin dienen te worden weggejaagd
Vanaf 2:37quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:00 schreef GSbrder het volgende:
Een vriendin van m'n vriendin had laatst haar Japanse Spits mee.
Wat een ADHD-beest.
Ja, maar die Akita laat zichzelf niet uit hè.... minimaal 4 keer daags.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat is een goeie skill, kan je ook heel goed een Akita voor in dienst nemen, overigens
Drie maal, het zijn geen huskies en lopen is gezondquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die Akita laat zichzelf niet uit hè.... minimaal 4 keer daags.
Goed verhaal, vooral dat verhaal dat er voor je edit stond, lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:09 schreef LelijKnap het volgende:
Pakje pleur aan het zetten met een koffieapparaat uit 1993 met wc-papier als filterzakje.
Beetje laat voor covfefe.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:09 schreef LelijKnap het volgende:
Pakje pleur aan het zetten met een koffieapparaat uit 1993 met wc-papier als filterzakje.
Wat stond er? 'Hallo ik ben LK en pleeg bijstandsfraude'?quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed verhaal, vooral dat verhaal dat er voor je edit stond, lekker geloofwaardig.
Ik gebruik altijd Melitta Aroma #4 maar, hey, smaken verschillenquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed verhaal, vooral dat verhaal dat er voor je edit stond, lekker geloofwaardig.
iets over koffie uit 2002 uit een plastic zakje.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wat stond er? 'Hallo ik ben LK en pleeg bijstandsfraude'?
Koffiebonen waren op dus ik trok dat ouwe ding maar eens uit de kast in de hoop dat er, zoals me nog bijstond, nog een zakje gemalen koffie inzat. Toen ik me besefte dat zo'n ding filterzakjes nodig heeft sloeg ik Google er op na; KLB / Geen filterzakjes meerquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zweer al jaren bij Kanis en Gunnink.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Melitta Aroma #4 maar, hey, smaken verschillen
2012, want dat was het jaar dat dat ding hier gedumpt werd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
iets over koffie uit 2002 uit een plastic zakje.
Matig. Enkel koffie van single estate, hooglandse, nat verwerkte bonen uit Guatemala is te pruimen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ook niet. allergisch voor die teringbeesten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tem is een kattenmens dus
Onbetrouwbare types zijn dat...
Ik ben ook allergisch voor die harige eindeloze bronnetjes van geluk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niet. allergisch voor die teringbeesten.
Drink jij filterkoffie ja?quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Anders houd jij gewoon effe lekker je teringsmoel dicht.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:29 schreef Tem het volgende:
Zijn de koffie connaisseurs gearriveerd, ja?
Jij bent wel een figuur voor thee.quote:
Klopt. Liters rooibos.quote:
Ik fraudeer heul niet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wat stond er? 'Hallo ik ben LK en pleeg bijstandsfraude'?
Oh, je bedoelt de koffie? Ik had het over de filters. Ik prefereer Gayo Blue Mountain uit Indonesie of de Ugandese Sipi Falls. Afwisseling is goed.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Matig. Enkel koffie van single estate, hooglandse, nat verwerkte bonen uit Guatemala is te pruimen.
Smerig ongedierte inderdaadquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niet. allergisch voor die teringbeesten.
Wees blij. Dan hoeft je complete huis ook niet naar beesten te stinken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben ook allergisch voor die harige eindeloze bronnetjes van geluk.
Als ik door de wildernis aan het sjouwen ben drink ik zelfs met smaak een lekkere bak oploskoffiequote:Op woensdag 28 juni 2017 18:48 schreef 99.999 het volgende:
Het lekkerste bakje koffie is voor mij met net gekookt water opgeschonken met snelfiltermaling in een verder stil bos in de ochtend.
Bij ons ruikt t gewoon naar bloemetjes.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wees blij. Dan hoeft je complete huis ook niet naar beesten te stinken.
Is altijd het eerste wat je denkt wanneer mensen met honden of katten de voordeur openen en die aroma je neus binnendringt. En zelf denken ze altijd dat die zwijnerij geurloos is.
Hoi.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:51 schreef LelijKnap het volgende:
Mensen die niet om dieren geven zijn niet te vertrouwen.
Haha die zijn inderdaad vrij selectief in wat ze nog willen ruikenquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is altijd het eerste wat je denkt wanneer mensen met honden of katten de voordeur openen en die aroma je neus binnendringt. En zelf denken ze altijd dat die zwijnerij geurloos is.
Dat bedoel ik locatie en gezelschap zijn minstens zo belangrijk dan de wijze van malen of het bergdorpje waar de boon geteeld zou zijnquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als ik door de wildernis aan het sjouwen ben drink ik zelfs met smaak een lekkere bak oploskoffie
En als ik echt luxe wil doen zelfs nescafe mocca.
En uit alle reacties blijkt dat ze geen flauw idee hebben wat je bedoelt, met hun Braziliaanse dubbel uitgekakte hipsterbonen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mooi, het komt wel goed.quote:Italië dreigt schepen van hulporganisaties die vluchtelingen redden op de Middellandse Zee niet meer te laten aanmeren. Het land wil dat andere Europese landen meer doen aan de opvang van bootvluchtelingen.
Zo is woensdag vernomen uit Italiaanse regeringskringen.
Ik heb het altijd vrij ingewikkeld gevonden dat er Melitta 2, 4 en 100 bestaat. Mijn getallenbrein trekt dat slecht.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En uit alle reacties blijkt dat ze geen flauw idee hebben wat je bedoelt, met hun Braziliaanse dubbel uitgekakte hipsterbonen.
Ik gebruikte #2 trouwens.
100 is 4 in een 2-tallig stelselquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd vrij ingewikkeld gevonden dat er Melitta 2, 4 en 100 bestaat. Mijn getallenbrein trekt dat slecht.
Binaire code, inderdaad. Wel lastig dat ze dan ook 4 hebben.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat hij meer van de katten was?
Überhaupt niet iets met dieren. Dus dat meneer hondenrassen bij naam kent en zelfs een uitgesproken voorkeur lijkt te hebben verrast me ietwat.quote:
Ja, die 100 is een beetje vreemd in dat rijtje.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd vrij ingewikkeld gevonden dat er Melitta 2, 4 en 100 bestaat. Mijn getallenbrein trekt dat slecht.
Vanaf 100 tellen ze blijkbaar weer door met 101, 102 etcquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die 100 is een beetje vreemd in dat rijtje.
Waar kijken we hier naar, waht?quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie huisjes in Roffa.
Vervangende woonruimte voor de bewoners van Fort Oranje?quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie huisjes in Roffa.
Nee die worden elders gedumpt, dit is voor PVV-stemmers in de gemeente Rotterdam.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vervangende woonruimte voor de bewoners van Fort Oranje?
Geen idee, ik ga ze niet tellen. Het is al moeilijk genoeg om één jihadi te volgen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, echt, nu al? Afgelopen dagen waren het er weer hoeveel? 12.000. of zo?
Toch wel op de Maasvlakte dan, hoop ik.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee die worden elders gedumpt, dit is voor PVV-stemmers in de gemeente Rotterdam.
Nee. Gewoon plebs etc.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door vanwege de Hermandad maar is er nog een specifieke reden?
Nee naast The Hague airport.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch wel op de Maasvlakte dan, hoop ik.
Dit is meer het volk dat op straat poept. Een aanslag op de beschaving, maar volgens mij niet met islamitisch motief.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga ze niet tellen. Het is al moeilijk genoeg om één jihadi te volgen.
Centerparcs.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie huisjes in Roffa.
Wildpoepers zijn ook een soort terroristen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit is meer het volk dat op straat poept. Een aanslag op de beschaving, maar volgens mij niet met islamitisch motief.
Mooi man, die afdakjes bij de voordeur, staat de politie tenminste droog als ze weer eens aan de deur moeten komen.quote:
Eh...dat zullen de mensen die net een leuke hut gekocht hebben in dat gebied leuk vindenquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee naast The Hague airport.
Goed over nagedachtquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi man, die afdakjes bij de voordeur, staat de politie tenminste droog als ze weer eens aan de deur moeten komen.
Ja het zit nog wel achter een bedrijventerrein verstopt. En het zijn er maar 11, dus dat is vrij snel te zuiveren met de ME.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...dat zullen de mensen die net een leuke hut gekocht hebben in dat gebied leuk vinden
Staat dat in de richtlijnen?quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:54 schreef Kaas- het volgende:
Zo, eens even kijken of de SC eindelijk eens een keer over politiek ga..
Huh?
owhhh...
Niemand belet je om het over politiek te hebben meneer "ik heb een baan geweigerd, ik ben ziek en heb keel aambeien zie foto en o ja, ik heb kapsalon gegeten"quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:54 schreef Kaas- het volgende:
Zo, eens even kijken of de SC eindelijk eens een keer over politiek ga..
Huh?
owhhh...
Vind die Pechtold wel ok.quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niemand belet je om het over politiek te hebben meneer "ik heb een baan geweigerd, ik ben ziek en heb keel aambeien zie foto en o ja, ik heb kapsalon gegeten"
Gewoon het m-e woord verboden verklaren.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
66% van de achterban van D66 en 71% van die van de CU vindt dat hun partij tijdens de formatie niet mag toegeven op medisch-ethische kwesties. Dit kan alleen maar een succes worden.
Volg ik al jaren niet meer.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:01 schreef LelijKnap het volgende:
Als je het over de poppetjes gaat hebben kun je het net zo goed over GTST gaan hebben.
Conclusie: D66 pragmatischer dan die starre christenen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:01 schreef Janneke141 het volgende:
66% van de achterban van D66 en 71% van die van de CU vindt dat hun partij tijdens de formatie niet mag toegeven op medisch-ethische kwesties. Dit kan alleen maar een succes worden.
Hulde. France is inderdaad de defensiebaas van de EU.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:01 schreef Kaas- het volgende:
Macron gaat de Oekraïne-crisis oplossen. Beloofde hij Poroshenko afgelopen week.
DIE aroma?quote:Op woensdag 28 juni 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gay.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:02 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vond die vrouw van Ludo altijd wel een geil wijf.
De tijd dat D66 voor iedereen krom ging liggen om maar mee te mogen regeren ligt in ieder geval achter ons.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Conclusie: D66 pragmatischer dan die starre christenen.
Aftakelingsproces valt mee, voor zo'n vijftiger.quote:
Soort Dillion Harper.quote:
Zal een dikke snor op komen zonder onderhoud.quote:
Dat viel mij ook opquote:Op woensdag 28 juni 2017 19:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En uit alle reacties blijkt dat ze geen flauw idee hebben wat je bedoelt, met hun Braziliaanse dubbel uitgekakte hipsterbonen.
Ik gebruikte #2 trouwens.
Whehe.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zal een dikke snor op komen zonder onderhoud.
Heb je de oksels, billen, armen, en benen van je eigen vrouw wel eens gezien?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zal een dikke snor op komen zonder onderhoud.
Rookie.quote:
Vanwaar Seth ernaast?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ [url=https://ugc.kn3.net/i/760x/https://pbs.twimg.com/media/B5zS78MCcAAEWek.png]afbeelding[/url] ]
Veel plezier met fappen, de volgende keer.
Dacht Gabriella Hall.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben er een beetje uit sinds Jenna Jameson.
Oeps, dat had eenquote:
Maar dat ze koffiesoorten/melanges noemen nadat jij het over en merk en formaat koffiefilter hebt was best grappigquote:
Ik ben opgegroeid in het Tera Patrick tijdperk. Met d'r neptieten.quote:
Klopt wel, soms gaat er wat koffiedrab doorheen maar gewoon even op de tanden bijten dan.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die huismerkfilters willen kwalitatief nogal eens inferieur zijn. Maar het kan ook meezitten.
Tja, dan was Traci toch wel een maatje (haha) beter.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in het Tera Patrick tijdperk. Met d'r neptieten.
Wat moet je dan gebruiken? De voorhuid van Zuid-Amerikaanse buidelratten?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wie gebruikt er nou papieren filters. Dan mis je alle diterpenen in covfefe.
Kan, kan, of gewoon melitta filters, goed en betrouwbaarquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat moet je dan gebruiken? De voorhuid van Zuid-Amerikaanse buidelratten?
Bijvoorbeeld een oude sok, of een metalen filter als je niet van zweetsmaak houdt..quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat moet je dan gebruiken? De voorhuid van Zuid-Amerikaanse buidelratten?
Racisme.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan was Traci toch wel een maatje (haha) beter.
* Tijger_m mompelt iets over barbarenquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een oude sok, of een metalen filter als je niet van zweetsmaak houdt..
Spuug je het dan ook boos uit als het eens niet in zo'n AAA+ merk filter is gezet?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:17 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn koffie is mijn bier, whiskey, wijn, afijn, je begrijpt het idee, dus niets aan mijn koffie is inferieur of huismerk
Toch opvallend, een pensionado aan de pepmiddelen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:17 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn koffie is mijn bier, whiskey, wijn, afijn, je begrijpt het idee, dus niets aan mijn koffie is inferieur of huismerk
Die van GS is half Japans ofzo.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waren volgens mij allebei blank en vrouw
Niet helemaal.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waren volgens mij allebei blank en vrouw
quote:Her mother is Thai and her father is of English, Irish and Dutch descent.
Alleen thuis, Tem, buitenshuis draag ik mijn lijden met waardigheid.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Spuug je het dan ook boos uit als het eens niet in zo'n AAA+ merk filter is gezet?
Doen honden ook.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Koffiegaan mensen ook zo onsmakelijk van uit hun mond ruiken.
Metalen filter is minst barbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m mompelt iets over barbaren
Klopt, maar die poetsen ook nooit hun tanden.quote:
Heb je ook zo'n koffie-ei?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Metalen filter is minst barbaar.
Eten bovendien schijt en kots, en knabbelen de tarrels van hun aars.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, maar die poetsen ook nooit hun tanden.
Nee, dacht dat zoiets enkel voor thee was.quote:
Ik probeer het wel eens bij mijn hond maar die houdt gewoon zijn kaken op elkaar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, althans niet als je ze laat poetsen
Dadelijk ga je nog zeggen dat je ze kleertjes aandoet?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, althans niet als je ze laat poetsen
Voor Koffie moet dat ook wel heel fijnmazig zijn. Kun je beter zo'n French-press kopen. Pers je het filter erdoor.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee, dacht dat zoiets enkel voor thee was.
Haha.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eten bovendien schijt en kots, en knabbelen de tarrels van hun aars.
Ik bedoelde niet echt met een tandenborstel hoewel dat wel kan, natuurlijk, als ze genoeg kluiven krijgen ze geen tandsteen en hebben ze meestal ook geen slechte ademquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens bij mijn hond maar die houdt gewoon zijn kaken op elkaar.
+1 voor de theequote:Op woensdag 28 juni 2017 20:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee, dacht dat zoiets enkel voor thee was.
Tem...wel serieus blijvenquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Dadelijk ga je nog zeggen dat je ze kleertjes aandoet?
Tuurlijk krijgen ze wel tandsteen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet echt met een tandenborstel hoewel dat wel kan, natuurlijk, als ze genoeg kluiven krijgen ze geen tandsteen en hebben ze meestal ook geen slechte adem
Om dit soort inzichten blijf ik hier nou komen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eten bovendien schijt en kots, en knabbelen de tarrels van hun aars.
Mijn honden niet dus. Ligt ook aan het voer, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk krijgen ze wel tandsteen.
Eens.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voor Koffie moet dat ook wel heel fijnmazig zijn. Kun je beter zo'n French-press kopen. Pers je het filter erdoor.
Elke hond heeft tandsteen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn honden niet dus. Ligt ook aan het voer, natuurlijk.
Ja, dat is een cafetiere. Heb ik ook.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voor Koffie moet dat ook wel heel fijnmazig zijn. Kun je beter zo'n French-press kopen. Pers je het filter erdoor.
Waarschijnlijk alleen maar wortels.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De honden van Njosnavelin krijgen Big Mac menu's als voer, vandaar hun tandsteen.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De honden van Njosnavelin krijgen Big Mac menu's als voer, vandaar hun tandsteen.
Dat heeft iedereen gedronken na die Bucket-film.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik dronk laatst koffie van Indonesische kattenstront. Serieus trouwens. Is exclusief.
Smaak kwam gek genoeg wel vertrouwd over. Zal niets met de zelfgekozen levensstijl te maken hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen gedronken na die Bucket-film.
Kopi Loewakquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik dronk laatst koffie van Indonesische kattenstront. Serieus trouwens. Is exclusief.
Blijft een boertje.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kopi Loewak
Het is natuurlijk wel zinloos als je over exclusieve dingen gaat lopen patsen maar de naam niet weet
Ach, fouten maken hoort bij het jong zijnquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, een beetje een traineeship bij de Rijksoverheid weigeren enzo...
Iemand bood me vannacht ¤250 en in ruil daarvoor hoefde ik alleen maar te gaan liggen en dan zou hij wel een beetje gaan snorkelen. Man man man. Ik hoop dat je kinderen gewoon hetero worden. Gekke wereld.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur en dan weer een paar uurtjes in bed op Grindr.
Perverse prikkels noemen ze dat, geloof ikquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iemand bood me vannacht ¤250 en in ruil daarvoor hoefde ik alleen maar te gaan liggen en dan zou hij wel een beetje gaan snorkelen. Man man man.
Ja, daarom.... zo heb ik ook hoop dat het met mijn totaal door Baudet geobsedeerde neefje nog wel goed komt. Maar het is wel angstaanjagend, zo intelligent en dan zulke domme dingen doenquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, fouten maken hoort bij het jong zijn
Gremdaat is een baas met stukjes spek.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
Oh gut oh gut, op het weblog heeft iemand Dominee Gremdaat gepost en een aantal users gaan helemaal over de zeik duidelijk niet wetende wie Gremdaat is
Dat was 15 jaar geleden ook niet gebeurd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
Oh gut oh gut, op het weblog heeft iemand Dominee Gremdaat gepost en een aantal users gaan helemaal over de zeik duidelijk niet wetende wie Gremdaat is
Vind dat echt een mooie vent. Kan er wel om lachen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
Homo worden is geen optie in deze familie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iemand bood me vannacht ¤250 en in ruil daarvoor hoefde ik alleen maar te gaan liggen en dan zou hij wel een beetje gaan snorkelen. Man man man. Ik hoop dat je kinderen gewoon hetero worden. Gekke wereld.
Hehe, uitermate grappig voor mensen die wel weten wie Gremdaat is/wasquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was 15 jaar geleden ook niet gebeurd.
Da's ok, Tem, ze zijn het al of ze zijn het nietquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Homo worden is geen optie in deze familie.
Gezonde Rotterdamse cultuur hoor ik al wel weer. Mooi zo.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Homo worden is geen optie in deze familie.
Ik ook. Ik mis mijn vader; die was er gek op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom.... zo heb ik ook hoop dat het met mijn totaal door Baudet geobsedeerde neefje nog wel goed komt. Maar het is wel angstaanjagend, zo intelligent en dan zulke domme dingen doen
Ik zit trouwens op 2 Sonneveld te kijken, erg leuk
Heteroseksualiteit wenst iedereen z'n kinderen toe.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iemand bood me vannacht ¤250 en in ruil daarvoor hoefde ik alleen maar te gaan liggen en dan zou hij wel een beetje gaan snorkelen. Man man man. Ik hoop dat je kinderen gewoon hetero worden. Gekke wereld.
Wat is kan onderdrukt worden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's ok, Tem, ze zijn het al of ze zijn het niet
Britten hè? Lekker stijfjes.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:57 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn schoonouders zijn ook homofoben dus wij scheppen er een duivels genoegen in om ze te vertellen over die o zo leuke lesbische trouwerij of het feit dat een van de dames nu zwanger is.
Zie je ze toch slikken en op hun tong bijten
Ja, Amsterdammers zijn nog steeds lachwekkendquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooie is dat heel veel van dat werk ook tig jaar later nog actueel is.
Nou ja, dat vooral.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heteroseksualiteit wenst iedereen z'n kinderen toe.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Überhaupt niet iets met dieren. Dus dat meneer hondenrassen bij naam kent en zelfs een uitgesproken voorkeur lijkt te hebben verrast me ietwat.
Ik weet niet of we nog een Frater Venantius hebben hoorquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het mooie is dat heel veel van dat werk ook tig jaar later nog actueel is.
Nou ja, ook omdat zo'n hele coming out en het zoeken naar een fatsoenlijke relatie nogal een stressvolle aangelegenheid is in de scene. Meer zelfmoorden, meer depressies, meer SOA's, de hele mikmak aan negatieve aspecten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, dat vooral.
Niet omdat ik het vervelend zou vinden als een van mijn kinderen homoseksueel zou zijn, maar wel omdat dat hun leven zoveel lastiger zou maken omdat andere mensen (die er niets mee te maken hebben) het schijnbaar vervelend kunnen vinden.
Een hoopquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of we nog een Frater Venantius hebben hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt gezond dus eigenlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, ook omdat zo'n hele coming out en het zoeken naar een fatsoenlijke relatie nogal een stressvolle aangelegenheid is in de scene. Meer zelfmoorden, meer depressies, meer SOA's, de hele mikmak aan negatieve aspecten.
Nee, maar die is nog steeds leukquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop
Een stuk als "De jongens" is nog heel herkenbaar.Dat is waar, dat is een prachtig stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat deel maak ik me dan niet eens zo druk om, maar het feit dat je kind dan volgens sommigen minderwaardig is (of zelfs de doodstraf verdient) omdat het een andere seksuele voorkeur heeft, en alle risico's die daarbij horen, vind ik wel heel zorgwekkend.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, ook omdat zo'n hele coming out en het zoeken naar een fatsoenlijke relatie nogal een stressvolle aangelegenheid is in de scene. Meer zelfmoorden, meer depressies, meer SOA's, de hele mikmak aan negatieve aspecten.
Onnatuurlijk, zou ik bijna willen zeggen.quote:
Dat risico lijkt me in Nederland te verwaarlozen. Af en toe wat in elkaar geslagen gasten, maar weinig homomoorden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat deel maak ik me dan niet eens zo druk om, maar het feit dat je kind dan volgens sommigen minderwaardig is (of zelfs de doodstraf verdient) omdat het een andere seksuele voorkeur heeft, en alle risico's die daarbij horen, vind ik wel heel zorgwekkend.
Hooguit nog ergens iemand die krekètten verkoopt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja, krekètten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hooguit nog ergens iemand die krekètten verkoopt.
Gaat ook vaak gepaard met relatief dure levensstijl.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onnatuurlijk, zou ik bijna willen zeggen.
Die ze zich met 2 prima banen en meestal geen kinderen ook uitstekend kunnen permitteren....quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gaat ook vaak gepaard met relatief dure levensstijl.
Oneerlijk eigenlijk, dat homoprivilege.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ze zich met 2 prima banen en meestal geen kinderen ook uitstekend kunnen permitteren....
Kan je mooie tafeltjes kopen, zoals Henk Krol.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ze zich met 2 prima banen en meestal geen kinderen ook uitstekend kunnen permitteren....
Klopt, het huis naast ons is door een homo stel gekocht die een hekel aan kinderen hebben, worden goede vrienden dusquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn commentaar zou mij een note opleveren dus die laat ik aan jouw levendige fantasie over, mobloquote:
Hij was een groot talent.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet slecht na 50 jaar of zo, toch?
Goede artiest hoor, ik merk alleen dat ik het een beetje te ouderwets vind allemaal. Niet echt in de stemming voor dus heb het maar afgezetquote:
Ook wel weer typisch homoseksuele mentaliteit om je als 50-plusser te beroepen op eenzijdige intergenerationele solidariteit. M'n ouders hebben sinds kort een homoseksueel ouder stel in de buurt wonen. Keuken van 50k en dan foeteren dat de AOW omlaag gaat.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan je mooie tafeltjes kopen, zoals Henk Krol.
Vervelend volk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook wel weer typisch homoseksuele mentaliteit om je als 50-plusser te beroepen op eenzijdige intergenerationele solidariteit. M'n ouders hebben sinds kort een homoseksueel ouder stel in de buurt wonen. Keuken van 50k en dan foeteren dat de AOW omlaag gaat.
Dit is voor het eerst dat ik met droge ogen naar Sonneveld kijk, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou achterhaalde boel is.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Goede artiest hoor, ik merk alleen dat ik het een beetje te ouderwets vind allemaal. Niet echt in de stemming voor dus heb het maar afgezet
Je bent dat natuurlijk ook nooit echt gewend geweest hè, zwart-wit TVquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Goede artiest hoor, ik merk alleen dat ik het een beetje te ouderwets vind allemaal. Niet echt in de stemming voor dus heb het maar afgezet
quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent dat natuurlijk ook nooit echt gewend geweest hè, zwart-wit TV
Beetje fatsoenlijke Bulthaup keuken kost wel 50K ja.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook wel weer typisch homoseksuele mentaliteit om je als 50-plusser te beroepen op eenzijdige intergenerationele solidariteit. M'n ouders hebben sinds kort een homoseksueel ouder stel in de buurt wonen. Keuken van 50k en dan foeteren dat de AOW omlaag gaat.
Snap het wel. Niemand komt je opzoeken, dus zuur.quote:
Klopt, dat is wel een beetje voor mijn tijd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent dat natuurlijk ook nooit echt gewend geweest hè, zwart-wit TV
Wat een geld. En dat schrijf je dan met 250 euro per maand af.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje fatsoenlijke Bulthaup keuken kost wel 50K ja.
Valt Carice's spreekvaardigheid onder de categorie 'native' of 'near-native'?quote:
quote:In de advertentie stond dat 'Candy' 19 jaar oud was, maar dat lag toch anders. Toen de twee seks hadden in Diemen, was de jonge vrouw 17 jaar, elf maanden en een week. Drie weken later zou de daad van de agent niet meer strafbaar zijn geweest.
Moet wel mooi blijven, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
En dan nog steeds elke maaltijd bestellen natuurlijk.
Dat gaat wel wat langer mee dan 17 jaar hoor.quote:Op woensdag 28 juni 2017 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een geld. En dat schrijf je dan met 250 euro per maand af.
Ik zag het ookquote:
18K voor een keuken vond ik al veel te veel, wat ben ik toch een pauperquote:Op woensdag 28 juni 2017 21:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel wat langer mee dan 17 jaar hoor.
Maar goed, als de buurman een auto koop van 50K vindt niemand dat raar, maar god verhoede dat hij het aan een keuken uitgeeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |